Cherry Moon - Hall 2 (agenda April 2009)

Het nieuws forum van Legendary Clubs
Elite Club Owner
Berichten: 1153
Lid geworden op: 11 jan 2007, 20:28

Cherry Moon - Hall 2 (agenda April 2009)

Bericht door quincy »

CHERRY MOON - HALL 2

De laatste tijd lijkt de 2de zaal van Cherry Moon steeds meer en meer een eigen leven te gaan leiden dankzij concepten en avonden zoals Extreme, 18 Years Cherry Moon en Battle of House.

Het Cherry Moon management heeft besloten hier verder op in te gaan door de 2de zaal te promoten als een club binnen een club met een afzonderlijke promotie campagne en een wekelijkse programmatie met voldoende variatie bestaande uit verschillende terugkerende avonden en nieuw organisatorisch talent.

Kwalitatieve muziek, een kristalhelder soundsystem, gezelligheid en een uitbundige sfeer zijn de belangrijke troeven van deze 2de zaal.

In april en mei verwelkomen we oa het nieuwe concept van Belfunk: "Belfunk Abstract" met Michael Forzza, Afterclub.be on Tour, een nieuwe editie van Extreme en Battle of House + veel meer wekelijks bijgestaan door resident Mike Thompson.

AfbeeldingAfbeelding

(04.04) BELFUNK ABSTRACT
Michael Forzza (Pulse factory, Belfunk)
Tom De No (Belfunk, Le Dimanche)
Mike Thompson


(11.04) THE TECH-NICALS
The Tech-Nicals (Joey Payne vs Cekezz vs Biool)
Mike Thompson


(16.04) DEJA VU
Soulphonic (Extreme, Café D'anvers)
Mike Thompson & Guests


(25.04) BATTLE OF HOUSE
Joey Payne vs Cekezz vs Biool (Factory, Creamm, Insane)
Phil Monday vs Mike (Kings club)
Mike Thompson
Laatst gewijzigd door quincy op 05 mar 2009, 14:49, 2 keer totaal gewijzigd.
Club Member
Berichten: 164
Lid geworden op: 02 jun 2008, 12:23

Re: Cherry Moon - Hall 2

Bericht door Dimi_Cm »

Dat is idd een goed gedacht, zoals je zegt, de kleine zaal begint terug een eigen leven te leiden dus op regelmatige basis grotere feestjes houden is niet zo'n slecht gedacht..
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Re: Cherry Moon - Hall 2

Bericht door Sunreezer »

Inderdaad een heel goed idee
Member
Berichten: 86
Lid geworden op: 13 okt 2006, 13:38
Locatie: Antwerpen

Re: Cherry Moon - Hall 2

Bericht door progrez »

Allez, 'een club binnen een club'. Wat mij betreft allemaal marketing-geneuzel. Maar zolang phiphi, kevin jee, marko, mike thompson en andere grootheden er blijven komen, is het goed :cat:
The music was new black polished chrome and came over the summer like liquid night.
Member
Berichten: 73
Lid geworden op: 21 aug 2008, 13:38

Re: Cherry Moon - Hall 2

Bericht door moonscaper »

Heel goed idee, er was dringend nood aan een kleine club met goeie muziek en deejays. Ik weet op zaterdag de laatste jaren niet echt meer waarheen te gaan, tenzij er eens iets te doen is!
Gebruikersavatar
DCD
Elite Club Member
Berichten: 341
Lid geworden op: 20 jan 2007, 16:45

Re: Cherry Moon - Hall 2

Bericht door DCD »

heel goe idee, ga graag naar cherry en tis nie overdreven ver + dimanche binnen handbereik
allemaal pluspunten dus. Alleen, hoeveel respect ik ook voor mike heb, alleen daarvoor ga ik nie naar ginder gaan, zeker niet tegenwoordig, wnn het op gewone zaterdagen nie echt vet is (zowel in main als foyer), heb ek een tijdje geleden nog ondervonden toen ik er toch eens binnengesprongen ben op een gewone avond.

allemaal veel gezever om uiteindelijk te besluiten: hoera!!! :mrgreen:
Elite Club Member
Berichten: 251
Lid geworden op: 05 sep 2007, 17:08
Locatie: Lummen city

Re: Cherry Moon - Hall 2

Bericht door [terror]Neophyte »

en vergeet niet: elke 1e vrijdag van de maand is her drummatic (d&b) in hall 2
Member
Berichten: 63
Lid geworden op: 27 dec 2007, 16:38

Re: Cherry Moon - Hall 2

Bericht door dj licious »

ben er de laatste tijd ook enkele keren geweest en er is toch altijd redelijk wa volk en een goeie sfeer!!
Zeker de moeite waard!
A world of imagination
Club Member
Berichten: 249
Lid geworden op: 29 sep 2008, 22:02
Locatie: Gent

Re: Cherry Moon - Hall 2

Bericht door AcidPixie »

[terror]Neophyte schreef:en vergeet niet: elke 1e vrijdag van de maand is her drummatic (d&b) in hall 2
Dat blijf ik dus iets raar vinden d&b daar.
Maar goed idee!
Mss geraak ik er ook ooit eens.
Step inside the Whirlwind of ACID motion!!
Elite Club Member
Berichten: 251
Lid geworden op: 05 sep 2007, 17:08
Locatie: Lummen city

Re: Cherry Moon - Hall 2

Bericht door [terror]Neophyte »

AcidPixie schreef:
[terror]Neophyte schreef:en vergeet niet: elke 1e vrijdag van de maand is her drummatic (d&b) in hall 2
Dat blijf ik dus iets raar vinden d&b daar.
Maar goed idee!
Mss geraak ik er ook ooit eens.
zeker eens doen zou ik zo zeggen! ik ben er nu ook al een paar keer geweest, sfeer is goed, leuk volk & goeie muziek
Gebruikersavatar
DCD
Elite Club Member
Berichten: 341
Lid geworden op: 20 jan 2007, 16:45

Re: Cherry Moon - Hall 2

Bericht door DCD »

ben toch nooit echt voor drum 'n bass geweest eigelijk
op 10days off benk per ongeluk ne keer op den d'nb-avond geweest en kmoe zeggen, na een uurtje ofzo begon ek er wel in "op te gaan" en heb mij uiteindelijk wel nog geamuseerd
ma tis toch nie volledig mijn ding

wijs volk + sfeer kan ek mij wel inbeelden, kheb toen ook gemerkt da die mannen ook wel weten hoe daze moetn feesten :mrgreen:
Club Member
Berichten: 249
Lid geworden op: 29 sep 2008, 22:02
Locatie: Gent

Re: Cherry Moon - Hall 2

Bericht door AcidPixie »

DCD schreef:ben toch nooit echt voor drum 'n bass geweest eigelijk
op 10days off benk per ongeluk ne keer op den d'nb-avond geweest en kmoe zeggen, na een uurtje ofzo begon ek er wel in "op te gaan" en heb mij uiteindelijk wel nog geamuseerd
ma tis toch nie volledig mijn ding

wijs volk + sfeer kan ek mij wel inbeelden, kheb toen ook gemerkt da die mannen ook wel weten hoe daze moetn feesten :mrgreen:
Zwijg van 10 days en d&b, stade daar nondedju voor Shy FX en stuurt die zijn kat, mijn avond toch lichtjes naar de haaien. Voor de rest is d&b van tijd tot tijd wel es cava, alleen spijtig van het nogal jonge publiek dat er op afkomt, zelfs ik voel mij er soms al oud tssn.

Maar dat terzijde, ik geraak er wel es!
Step inside the Whirlwind of ACID motion!!
Co-Admin
Berichten: 910
Lid geworden op: 19 nov 2004, 18:51
Locatie: Gent

Re: Cherry Moon - Hall 2

Bericht door Matthias »

quincy schreef:CHERRY MOON - HALL 2

De laatste tijd lijkt de 2de zaal van Cherry Moon steeds meer en meer een eigen leven te gaan leiden dankzij concepten en avonden zoals Extreme, 18 Years Cherry Moon en Battle of House.

Het Cherry Moon management heeft besloten hier verder op in te gaan door de 2de zaal te promoten als een club binnen een club met een afzonderlijke promotie campagne en een wekelijkse programmatie met voldoende variatie bestaande uit verschillende terugkerende avonden en nieuw organisatorisch talent.

Kwalitatieve muziek, een kristalhelder soundsystem, gezelligheid en een uitbundige sfeer zijn de belangrijke troeven van deze 2de zaal.

In april en mei verwelkomen we oa het nieuwe concept van Belfunk: "Belfunk Abstract" met Michael Forzza, Afterclub.be on Tour, een nieuwe editie van Extreme en Battle of House + veel meer wekelijks bijgestaan door resident Mike Thompson.

Meer info en flyer volgen binnenkort!

http://www.cherrymoon.com
Hou ons voldoende op de hoogte, aub!!! Het 'groeiende' verschil tussen de kleine en grote zaal geeft eigenlijk wel een 'eerder' cultureel verschil weer...
------------------------------
Het leven van de mens is wat zijn gedachten ervan maken. ((Marcus Aurelius))
------------------------------
Respected Member
Berichten: 1702
Lid geworden op: 14 sep 2004, 12:44
Locatie: Gent

Re: Cherry Moon - Hall 2

Bericht door lemant »

progrez schreef:Allez, 'een club binnen een club'. Wat mij betreft allemaal marketing-geneuzel.
Bwah, in de H2o is dat toch ook al jaren een succesformule ;)
www.l3m4nt.blogspot.com
www.myspace.com/l3m4nt
"Zij vindt dat niet wijs, dancings enal"
Elite Club Member
Berichten: 395
Lid geworden op: 07 okt 2004, 22:22

Re: Cherry Moon - Hall 2

Bericht door wagonss »

i notice ;)
Somewhere In SpÄce @ cherry mOOn

http://www.myspace.com/wagonss
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten