kabarka

Het forum van de andere legendarische clubs
Newbie
Berichten: 21
Lid geworden op: 06 mei 2005, 16:09
Locatie: Oilsjt

Bericht door Surgi »

In het hardcore tijdperk ben ik nog resident geweest op zondag en af en toe als guest op zaterdag onder de naam Ozonicc. Tegenwoordig draait een maat van mij er als resident, als opvolger van dj dave die het opgegeven heeft en als opvolger van mij omdat ik uitgekeken raakte op hardcore. Als ik het nu bekijk, leverde kabarka in het begin dat Patrick er zat met als resident dj Ghost en Dave kwalitatief veel betere muziek dan tegenwoordig dat hardcore gestamp.
bbollaer, idd die Steve had een zuster Vanessa. Heel sympathiek en lief meiske met zwart haar.
Newbie
Berichten: 40
Lid geworden op: 16 mar 2006, 10:50

Re: kabarka

Bericht door oldschoolCM »

freggelx1 schreef:
dj stamperke schreef:da bestaa nog altij zenne,aleen is het nu nog veel harder geworden kwa muziek,darkcore,mainstream hardcore soms ne kee , early rave,ma ze draaide vroeger idd wel bangelijke retro , heb nog ne mix van begin 96.


PLANET KABARKA
DONKLAAN 142
BERLARE 8)
jaja,Kabarka bestaat nog altijd maar het zal nooit meer de keet worden die het was ten tijde dat Ghost er begon te draaien als 17 jarige snotneus en de zotte negen er de plak zwaaiden.Alles kon en mocht er zolang er maar niemand overdreven probeerde te dealen zonder de toestemming man degene die er alles gestart hadden.Met name Nico F,Steve DC(rip),Stefaan L,en het allerliefste schatteken van den hoop nie vergeten,ons blonde Natalie V.
Ik zal nooit de tijd vergeten dat ik daar tussengeraakt ben en zeker nie de tijden die ik er me meegemaakt heb.Die zitten voor eeuwig in mijn geheugen gegrift.
Kon, die heerlijke fliptijd van toen maar terugkomen!!Maar ja alles veranderd en ook wij worden een dagje ouder ook al willen we het nie inzien en er ons naar gedragen.Maar zolang er goeie en zware feestjes zijn blijve we doorgaan!!!!!!


WE PARTY UNTILL WE DROP!!!


zware zondagen inderdaad , kom ni mer terug
Berichten: 7
Lid geworden op: 11 okt 2006, 09:25

Bericht door kabarka member »

it's a legendary club ( planet hardcore, planet kabarka & kabarka ) with dave , dave davis , ghost ,bountyhunter , maniac ..8) 8) now resident party : Maniac , Dean ,Lunatic Party People Only !!!!

Kabarka Will Never Die :P 8) 8)
Elite Club Member
Berichten: 408
Lid geworden op: 08 dec 2006, 11:04
Locatie: Back in time

Bericht door jeec426 »

haha, patrick den eigenaar is familie van mij :)
The best times have passed, i'll always remember the clubs, atmosphere, freedom ... of 1993 t'ill 2003
Newbie
Berichten: 40
Lid geworden op: 16 mar 2006, 10:50

Bericht door oldschoolCM »

jeec426 schreef:haha, patrick den eigenaar is familie van mij :)

de eigenaar was (en is nog steeds) roland beste, patrick zat er ff mee tussen als de planet dicht was na het bus incident


glory days :D
Newbie
Berichten: 3
Lid geworden op: 22 jun 2007, 00:10

Bericht door Evolver »

Binnekort (op 18 augustus 2007) viert Kabarka zijn 6 jarig bestaan. Na de her-opening op 21 augustus 2001.

Er is een tijd geweest da er echt geen volk meer kwam, maar dat is het wel aan het verbeteren terug. Hoewel het wel nog steeds voor 80% vol met fransen zit.

Tegewoordig maak ik af en toe flyers voor hun en ik draai er ook regelmatig. Voor meer info kan je de site bekijken: http://www.kabarka.be
Afbeelding
Member
Berichten: 76
Lid geworden op: 06 dec 2007, 16:40
Locatie: New York / Los Angeles

Nostalgia...

Bericht door Elead »

http://rip.partyforum.be/viewtopic.php?p=544175#544175


Kabarka...tja...Iemand die het daar heeft meegemaakt kan er een boek over schrijven. Als het al niet zou zijn over de dingen die men er bewust heeft meegemaakt, dan wel zeker over wat je er onbewust hebt meegemaakt Ikzelf heb het plezier gehad er ook plaatjes te kunnen draaien, voor zij die het zich nog kunnen herinneren (hersenen takelen snel af bij ons 'soort'), onder de naam 'elead', en heb vriend en vijand naar andere, knettergekke oorden kunnen brengen.

Een super tijd, waar een mens, die net als alle anderen een dagje ouder wordt, met veel nostalgie aan terug denkt.

ik hoor je denken, jaja, die nostalgie heeft iedereen wel als hij terug denkt aan de 'zware' periode in zijn leven, maar geloof me...dit is anders, speciaal...geen club, geen disco, maar een familie...een samenraapsel van knap, lelijk, zot, afgeborsteld, geflipt en opgefokt wild dat allemaal kwam voor het zelfde doel: zich thuis voelen...in een donkere, vol rook gevulde, met lichtjes aan de tafelkes, met kooien op de dansvloer, met vriendelijke toiletmadam en dito uitbatern, met lazerlicht gevulde, prettig gestoorden instelling. weg van het buitenlicht, weg van de realiteit.

Zoals eerder in dit forum staat beschreven was vooral de periode 96-98 er één om te onthouden...wat heel moeilijk is, omdat het geheugen in die periode net het meest op de proef is gesteld, maar goed...een mens kan maar proberen...

een familie met zijn wekelijks wederkerende gezichten...man oooh man, heb ik me al honderden keren de vraag gesteld wat er van al dat gespuis geworden is...sommigen hoor je nog wel eens, velen van de aardbol verdwenen...waar zijn al die verloren zusters en broers toch... soms kom je'r één tegen, zoals den Ozzonic hier op dit forum...ook nostalgische zwervers op zoek naar een stuk van hun verleden...maar waar zijn al die andere gekke flippers die kabarka groot en tegelijk ook charmant klein hebben gehouden. Tientallen namen en vooral bijnamen van vriendschappelijke flipvrienden en vriendinnen razen door mijn hoofd...teveel om op te noemen, maar dat is eigenlijk niet nodig...zij die er geweest zijn weten zeker over wie ik het heb...is het niet bij naam, dan is het zeker wel via de manier hoe ze de club kleurrijker maakten... op welke manier dan ook...en ja, kleur kon toen ook nog huidskleur zijn...die periode was onze thuis nog een huis voor iedereen...als je maar kwam met de juiste bedoeling: sex, drugs en alles behalve rock & roll.

je merkt het, ik was niet aan het liegen toen ik zei 'ik zou er een boek over kunnen schrijven' (of je het nu leuk vind of niet) over wat die club met mij heeft gedaan...inclusief planet hardcore, de spirit en alle andere spin-offs die er ooit geweest zijn...maar die periode 96-98...ik ben blij dat ik ze heb meegemaakt...en met veel trots, ook al vraag ik me geregeld af hoe gek ik moet geweest zijn om ze te laten zetten...met veel trots draag ik nog steeds (veel keuze heb ik natuurlijk niet) het logo van kabarka als tattoo op mijn bovenarm...ook al zit ik nu in wat ze noemen 'een verantwoordelijke functie'. het is een herinnering die men me nooit meer kan afnemen en deel uitmaakt van mijn hoofd, hart en kloten...kabarka vergeet je niet. excuseer, nooit.

wie weet komen er wel even nostalgische zielen langs op dit forum, op zoek naar dat gevoel wat hen jaar en dag aantrok als een magneet en wat nu nergens meer te vinden is, niet in de huidige kabarka, die nog steeds open is maar waar wij natuurlijk al lang te oud voor zijn geworden...en niet in andere clubs of dergelijks...neen, het is voorbij. punt uit. passé. dat moeten we toegeven. we hebben het gehad en kunnen maar blij zijn dat we uitverkoren waren, of misschien beter gezegd: zot genoeg waren om het te hebben mogen meemaken.

maar toch hoop ik, al wie dit leest en weer een licht euforisch gevoel krijgt (of het nu is van ergens te blijven hangen of gewoon van nostalgisch enthousiasme), al wie weet wat ik voel, al wie 96-98 heeft meegemaakt...wie weet zat ik wel scheef naast jou ergens op, onder of tussen een zetel, een tuinstoel, in jouw of mijn wagen, of in de box op de dansvloer...als jij zo iemand bent...schrijf dan alvast ook eens neer wat jij je herinnert...oude venten en wijven moeten toch over iets kunnen zeveren, nietwaar?


MEMBER
Laatst gewijzigd door Elead op 18 dec 2007, 03:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Member
Berichten: 76
Lid geworden op: 06 dec 2007, 16:40
Locatie: New York / Los Angeles

More nostalgia online...

Bericht door Elead »

Here's some free nostalgia for all of you:

http://video.google.com/videoplay?docid ... 0165&hl=en

Make sure you click on "MORE FROM USER".
More tapes are uploaded each day.

!!! If you have any other tapes of Great Legendary Belgian Clubs between '89 and '99, please digitize them and send me the MP3 via Yousendit.com to: djelead@gmail.com !!!


elead
Newbie
Berichten: 3
Lid geworden op: 27 okt 2007, 03:17

Re: Nostalgia...

Bericht door Banish »

Elead schreef:http://rip.partyforum.be/viewtopic.php?p=544175#544175


Kabarka...tja...Iemand die het daar heeft meegemaakt kan er een boek over schrijven. Als het al niet zou zijn over de dingen die men er bewust heeft meegemaakt, dan wel zeker over wat je er onbewust hebt meegemaakt Ikzelf heb het plezier gehad er ook plaatjes te kunnen draaien, voor zij die het zich nog kunnen herinneren (hersenen takelen snel af bij ons 'soort'), onder de naam 'elead', en heb vriend en vijand naar andere, knettergekke oorden kunnen brengen.

Een super tijd, waar een mens, die net als alle anderen een dagje ouder wordt, met veel nostalgie aan terug denkt.

ik hoor je denken, jaja, die nostalgie heeft iedereen wel als hij terug denkt aan de 'zware' periode in zijn leven, maar geloof me...dit is anders, speciaal...geen club, geen disco, maar een familie...een samenraapsel van knap, lelijk, zot, afgeborsteld, geflipt en opgefokt wild dat allemaal kwam voor het zelfde doel: zich thuis voelen...in een donkere, vol rook gevulde, met lichtjes aan de tafelkes, met kooien op de dansvloer, met vriendelijke toiletmadam en dito uitbatern, met lazerlicht gevulde, prettig gestoorden instelling. weg van het buitenlicht, weg van de realiteit.

Zoals eerder in dit forum staat beschreven was vooral de periode 96-98 er één om te onthouden...wat heel moeilijk is, omdat het geheugen in die periode net het meest op de proef is gesteld, maar goed...een mens kan maar proberen...

een familie met zijn wekelijks wederkerende gezichten...man oooh man, heb ik me al honderden keren de vraag gesteld wat er van al dat gespuis geworden is...sommigen hoor je nog wel eens, velen van de aardbol verdwenen...waar zijn al die verloren zusters en broers toch... soms kom je'r één tegen, zoals den Ozzonic hier op dit forum...ook nostalgische zwervers op zoek naar een stuk van hun verleden...maar waar zijn al die andere gekke flippers die kabarka groot en tegelijk ook charmant klein hebben gehouden. Tientallen namen en vooral bijnamen van vriendschappelijke flipvrienden en vriendinnen razen door mijn hoofd...teveel om op te noemen, maar dat is eigenlijk niet nodig...zij die er geweest zijn weten zeker over wie ik het heb...is het niet bij naam, dan is het zeker wel via de manier hoe ze de club kleurrijker maakten... op welke manier dan ook...en ja, kleur kon toen ook nog huidskleur zijn...die periode was onze thuis nog een huis voor iedereen...als je maar kwam met de juiste bedoeling: sex, drugs en alles behalve rock & roll.

je merkt het, ik was niet aan het liegen toen ik zei 'ik zou er een boek over kunnen schrijven' (of je het nu leuk vind of niet) over wat die club met mij heeft gedaan...inclusief planet hardcore, de spirit en alle andere spin-offs die er ooit geweest zijn...maar die periode 96-98...ik ben blij dat ik ze heb meegemaakt...en met veel trots, ook al vraag ik me geregeld af hoe gek ik moet geweest zijn om ze te laten zetten...met veel trots draag ik nog steeds (veel keuze heb ik natuurlijk niet) het logo van kabarka als tattoo op mijn bovenarm...ook al zit ik nu in wat ze noemen 'een verantwoordelijke functie'. het is een herinnering die men me nooit meer kan afnemen en deel uitmaakt van mijn hoofd, hart en kloten...kabarka vergeet je niet. excuseer, nooit.

wie weet komen er wel even nostalgische zielen langs op dit forum, op zoek naar dat gevoel wat hen jaar en dag aantrok als een magneet en wat nu nergens meer te vinden is, niet in de huidige kabarka, die nog steeds open is maar waar wij natuurlijk al lang te oud voor zijn geworden...en niet in andere clubs of dergelijks...neen, het is voorbij. punt uit. passé. dat moeten we toegeven. we hebben het gehad en kunnen maar blij zijn dat we uitverkoren waren, of misschien beter gezegd: zot genoeg waren om het te hebben mogen meemaken.

maar toch hoop ik, al wie dit leest en weer een licht euforisch gevoel krijgt (of het nu is van ergens te blijven hangen of gewoon van nostalgisch enthousiasme), al wie weet wat ik voel, al wie 96-98 heeft meegemaakt...wie weet zat ik wel scheef naast jou ergens op, onder of tussen een zetel, een tuinstoel, in jouw of mijn wagen, of in de box op de dansvloer...als jij zo iemand bent...schrijf dan alvast ook eens neer wat jij je herinnert...oude venten en wijven moeten toch over iets kunnen zeveren, nietwaar?


MEMBER
Je verhaal is meer dan een verhaal,het was de realiteit,t'was daar ECHT zo goe !!
Ik was geregeld in Kabarka periode '97-'98 daarna Spirit ook nog maar nimeer tot t'einde want daar werd het iets te scheef naar mijn goesting maar de periode + opening spirit was ne maften tijd,da's waar..

Ik heb hier nog 3-4 tapekes liggen hier van u liggen,1tje in Area 51 ,1tje @ home en een paar Spirit

Ghebt zelfs van mij de TTs overgenomen in Club number 2 ,die after..
Ik kon toen nog ni genoeg mixen en kwas daar efkens beginnen CDs met Platen te mixen,onder de champy's,da ging ni goe natuurlijk,iedereen werd zot = zodus heb je het schip in handen genomen ,nen beuk ingegeven en in volle'n alluur laten varen
Goeie memories toch

En?mix jij nu nog of helemaal gedaan?

Ik mix nu Progressive & Techhouse

ps : Ik was ne vriend van den Arnaud & Geoffrey ,vroeger in Spirit,remember?
Member
Berichten: 76
Lid geworden op: 06 dec 2007, 16:40
Locatie: New York / Los Angeles

Vermist...

Bericht door Elead »

herinnert er iemand zich de SEB nog? of den DUNNE? of MAX? of GUNNY (en zijn tekeningen op vestjes)? STEVE DC, STEFAAN, ETC zoals reeds beschreven natuurlijk... NATHALIE V en NATHALIE C, SERGE, CINDY B, BIANCA (uit Buggenhout ergens als ik mij kan herinneren), dan die kerel met zijn tattoo in zijnen nek...naam kwijt... Ben blijkbaar wel meer kwijt dan ik dacht... Hoe zou dat komen?
Member
Berichten: 76
Lid geworden op: 06 dec 2007, 16:40
Locatie: New York / Los Angeles

Kabarka vroeger dicht (17-06-1996)

Bericht door Elead »

Afbeelding
Member
Berichten: 76
Lid geworden op: 06 dec 2007, 16:40
Locatie: New York / Los Angeles

Buren steunen Kabarka

Bericht door Elead »

Afbeelding
Member
Berichten: 76
Lid geworden op: 06 dec 2007, 16:40
Locatie: New York / Los Angeles

Bericht door Elead »

Afbeelding
Member
Berichten: 76
Lid geworden op: 06 dec 2007, 16:40
Locatie: New York / Los Angeles

Bericht door Elead »

Afbeelding
Member
Berichten: 76
Lid geworden op: 06 dec 2007, 16:40
Locatie: New York / Los Angeles

Pics

Bericht door Elead »

Den dave zijne site (wel precies al een tijdje under construction).
Niettemin leuke foto's van jonge gasten in coole tijden.

http://users.telenet.be/dj_dave/1023441.htm
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten