13-jarige vader heeft rivaal: andere tiener eist DNA-test

Alles in verband met actuele en minder actuele zaken
Club Owner
Berichten: 563
Lid geworden op: 07 aug 2008, 15:06
Locatie: Malinas

Re: 13-jarige vader heeft rivaal: andere tiener eist DNA-test

Bericht door pascal78 »

@ tha man

ik weet ni hoe oud ge nu bent, maar 13 jaar is in mijn geval al 17 jaar geleden..

tijden zijn wel enorm veranderd

internet en zo
denk da kinderen willens nillens met vanalles in contact komen waar wij geen benul van hadden toen
toen was buitenspelen je van het

eerst met den bmx, en daarna met een skateboard

ps: alhoewel dak toen wel al in wet t-shirt cafe's binneglipte
haha
Dit bericht is met grote zorgvuldigheid samengesteld. Voor mogelijke onjuistheid en/of onvolledigheid van de hierin verstrekte informatie kan Pascal78 geen aansprakelijkheid aanvaarden, evenmin kunnen aan de inhoud van dit bericht rechten worden ontleend. De inhoud van dit bericht kan vertrouwelijke informatie bevatten en is uitsluitend bestemd voor de geadresseerde van dit bericht. Indien u niet de beoogde ontvanger van dit bericht bent, verzoekt Pascal78 u niet op dit bericht te reageren, eventuele bijlagen niet te openen en wijst Pascal78 u op de onrechtmatigheid van het gebruiken, kopiëren of verspreiden van de inhoud van dit bericht.

Afbeelding
Afbeelding
Club Member
Berichten: 190
Lid geworden op: 06 jun 2006, 01:17
Locatie: Betekom

Re: 13-jarige vader heeft rivaal: andere tiener eist DNA-test

Bericht door Menaz »

ThaMan schreef:jamaar komaan zeg, als ik 12 jaar was, zat ik nog met mijn matchboxkes te spelen. Laat staan dat ik er zelfs al aan dacht om sex te hebben. Vanaf een jaar of 14 a 15 begon dat zo wat te komen, maar dan bleef het nog bij een onschuldige kus op de mond. Kan aan ons liggen dat we misschien ouder worden maar dat kan ik moeilijk geloven. Er zijn totaal geen normen en waarden meer in de jeugdige maatschappij, ze denken tegenwoordig allemaal het warm water uitgevonden te hebben...
aan denken, toch wel toen ik 11 was ofzo, maja iedereen is verschillend hé.

ge moet nu ook nie doen alsof de jeugd zo verdorven is, ge klinkt precies als ne bompa :)
normen en waarden gaan op en neer per generatie, niks om u ongerust over te maken. overlaatst gehoord da volgens onderzoeken de jeugd in vlaanderen zelfs hogere normen en waarden heeft als pakweg 10 jaar geleden!
Respected Member
Berichten: 1506
Lid geworden op: 22 aug 2008, 00:03
Favoriete Clubs: Carat, Illusion, Extreme

Locatie: Westerlo

Re: 13-jarige vader heeft rivaal: andere tiener eist DNA-test

Bericht door Lestat »

Menaz schreef:overlaatst gehoord da volgens onderzoeken de jeugd in vlaanderen zelfs hogere normen en waarden heeft als pakweg 10 jaar geleden!
En zeker vergeleken met pakweg 20 jaar geleden want toen was ik ook nog jeugd en woog ik zwaar op de statistiek :mrgreen:
Lc - where the past is our pride and the present is denied :mrgreen:
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Re: 13-jarige vader heeft rivaal: andere tiener eist DNA-test

Bericht door Nostalgie90 »

Nu zijn ze al bezig om daar voorlichting te geven in de kleuterklas. Stel U voor dat is de tijd dat ge moet geloven in Sinterklaas, de Paashaas en de ooievaar ..... een kind is een kind.

Nu ooit eens een docu gezien dat tienerzwangerschappen daar van generatie op generatie doorgaan maar deze is toch wel straf. En dan moogde nog 13 zijn ondertussen weet ge zeker wel wat ne condoom is en voor wat dat allemaal dient, ge kunt ze toch overal goed krijgen

Maar als ge hier kinderen van 12-13 naar t'school zie gaan en hoe ze soms gekleed gaan weet ge al genoeg.
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Re: 13-jarige vader heeft rivaal: andere tiener eist DNA-test

Bericht door Sunreezer »

Nostalgie90 schreef: Maar als ge hier kinderen van 12-13 naar t'school zie gaan en hoe ze soms gekleed gaan weet ge al genoeg.
Da zijn die ouders ook é, ik zou mijn dochter van 9 jaar alleszins ni in een string en kort rokske naar school laten gaan.
Club Member
Berichten: 249
Lid geworden op: 29 sep 2008, 22:02
Locatie: Gent

Re: 13-jarige vader heeft rivaal: andere tiener eist DNA-test

Bericht door AcidPixie »

Sunreezer schreef:
Nostalgie90 schreef: Maar als ge hier kinderen van 12-13 naar t'school zie gaan en hoe ze soms gekleed gaan weet ge al genoeg.
Da zijn die ouders ook é, ik zou mijn dochter van 9 jaar alleszins ni in een string en kort rokske naar school laten gaan.
ik de mijn ook ni, kuisheidsgordel nondedju!
maar tis wel zo dat ze zich tegenwoordig al snel volwassen willen gedragen, kleden
maarja tijden veranderen, toen ik 13 was, zat ik wss nog met de barbiepoppen te spelen
maar tis niet om dat er es 1 geval is, dat direct heel de jeugd op zijn 12de/13de al ligt te poepen
de gemiddelden liggen toch nog altijd wa hoger, dus kzou mij der allemaal geen zorgen over maken

plus onze jeugd is vrij conservatief en droomt zelfs van huisje, boompje, tuintje
Step inside the Whirlwind of ACID motion!!
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Re: 13-jarige vader heeft rivaal: andere tiener eist DNA-test

Bericht door Nostalgie90 »

AcidPixie schreef:
plus onze jeugd is vrij conservatief en droomt zelfs van huisje, boompje, tuintje
Ik merl zelf dat mensen jaloers zijn op de ene of andere zijn huis, dan beginnen ze met hun (firma)wagens te stoefen en als de kleine er dan ook nog eens vanzelf komt wanneer t'niet gepland is wil iedereen er ook 1.(als dat lukt tenminste)

Ik heb maar 1 kleine wagen (voor gebruik madam) naast een voertuig van t'werk, en een huizeke waar nog kosten aan zijn en geen kinderen. Blijkbaar voldoe ik niet aan de maatstaf :alien:
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Re: 13-jarige vader heeft rivaal: andere tiener eist DNA-test

Bericht door Nostalgie90 »

UPDATE
Vriend: "Alfie is niet de vader, alles is opgezet spel"

Afbeelding
Ook de mama van de 13-jarige Alfie bevindt zich in het oog van de storm.

Volgens de vrienden van de 16-jarige Richard Goodsell heeft de baby zijn ogen.
Afbeelding

De 14-jarige Tyler Barker hoopt dat hij niet de vader is.
Afbeelding

De 13-jarige Alfie Patten is woedend over de speculaties dat hij niet de vader van de baby zou zijn, maar het slachtoffer van een opgezet stukje toneel om zoveel mogelijk geld uit de media te slaan. Patten liet er geen twijfel over bestaan: "I'm the daddy, if not, fuck you all I'll still be there (Ik ben de vader en zelfs als dat niet zo zou zijn, zal ik godverdomme mijn verantwoordelijkheid nemen).

Munt slaan uit media
Volgens Clive Sim, een vriend van de moeder van de 15-jarige mama Chantelle, heeft Chantelle's moeder haar dochter gezegd te verklaren dat Alfie de vader was om zo munt te slaan uit het ongelooflijke verhaal. Chantelle moest volgens haar moeder verzwijgen dat ze nog met andere jongens geslapen had, om iedereen te doen geloven dat de 13-jarige Alfie de vader is.

Straffer verhaal
"Penny zei haar dochter te zwijgen omdat ze anders geen geld zouden krijgen voor hun verhaal. Ze wist dat het een straffer verhaal zou zijn als de 13-jarige Alfie de vader zou zijn. Ik denk dat het allemaal opgezet spel is", aldus Sim in de Britse krant The Mirror.

Weddenschap
De zaak gaat zo ver dat er al weddenschappen zijn afgesloten over wie de vader van baby Masie Roxanne is. Er zouden nog zes andere 'kandidaat'-vaders zijn, maar de meerderheid denkt nog steeds dat Alfie de echte papa is. De 13-jarige jongen is niet te spreken over de speculaties en wil een DNA-test om te bewijzen dat hij effectief de vader van Masie Roxanne is.

Ouders treffen schuld
"Ik vind heel de zaak echt triest. Alfie en Chantelle zijn misschien geen engeltjes, maar uiteindelijk blijven het kinderen en zijn het de ouders die schuld treffen. Zij willen geld slaan uit de hele zaak en namen daardoor verkeerde beslissingen." Volgens Sim betrapte Chantelle's moeder haar dochter al een keer toen ze in bed lag met een jongen."

Andere 'kandidaat'-vaders
Ondertussen zijn er nog twee andere jongens die vrezen dat ze de vader kunnen zijn. De 16-jarige Richard Goodsell en de 14-jarige Tyler Barker sliepen allebei met de 15-jarige Chantelle. Goodsell beweert minstens drie keer met het meisje geslapen te hebben rond het tijdstip dat ze zwanger werd.
"Ik weet dat ik de vader kan zijn. Iedereen denkt ook dat ik het ben. Mijn vrienden zeggen dat de baby mijn ogen heeft, zelfs mijn moeder vindt dat!"

Serieuze zaak
"Ik heb ongeveer negen maanden geleden met Chantelle geslapen. Ik vrees dat ik de vader kan zijn, maar ik hoop dat het niet zo is. Mijn vrienden plagen me wel eens, maar het is niet grappig. Dit is een serieuze zaak", aldus de 14-jarige Barker. (adv)
19/02/09 12u46
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Re: 13-jarige vader heeft rivaal: andere tiener eist DNA-test

Bericht door Sunreezer »

over een sletje gesproken :roll:
Club Owner
Berichten: 739
Lid geworden op: 20 jun 2006, 21:58

Re: 13-jarige vader heeft rivaal: andere tiener eist DNA-test

Bericht door Enterprise »

wat een giller van formaat.............. ik moet hier echt een soap (of misschien een soep) over maken :mrgreen:
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten