13-jarige vader heeft rivaal: andere tiener eist DNA-test

Alles in verband met actuele en minder actuele zaken
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

13-jarige vader heeft rivaal: andere tiener eist DNA-test

Bericht door Nostalgie90 »

13-jarige vader heeft rivaal: andere tiener eist DNA-test

Afbeelding
Alfie is te jong om er iets mee te doen, maar ik ga proberen zoveel mogelijk geld uit deze zaak te slaan

Vader Dennis Patten
De ouders van de 13-jarige Brit die deze week vader werd, willen zoveel mogelijk geld verdienen met het verhaal van hun zoon. Volgens de Daily Mail hebben de gescheiden ouders al verschillende lucratieve deals met de pers gesloten. De vader, Dennis Patten, zegt dan ook zonder blozen dat hij veel geld uit het vreemde verhaal wil slaan. Hij is echter niet de enige, een 16-jarige jongen heeft een DNA-test aangevraagd, omdat hij claimt zelf de vader te zijn.

Knul
Vorige week schrok Groot-Brittannië toen The Sun uitpakte met foto's van een 13-jarige knul die trots zijn pasgeboren kind toont. De jongen ziet er op het eerste gezicht zelfs jonger dan dertien uit. Hoewel de Britten wel meer tienerzwangerschappen gewend zijn, zorgde dit verhaal toch voor een rel. Alfie Patten was pas twaalf toen hij bij de 15-jarige Chantelle Steadman een kind verwekte. De ouders ruiken daags na de heisa veel geld.

Dure deals
Nicola, de moeder van Alfie, was eerst razend toen Dennis het verhaal van zijn zoon in de pers uitsmeerde. Amper 24 uur later was ze echter zelf aan het onderhandelen. Ook Dennis probeert nog steeds dure deals te sluiten. "Ik wou dat deze baby nooit geboren was, maar het is nu zo", zei hij tegen een journalist. "Alfie is te jong om er iets mee te doen, maar ik ga proberen zoveel mogelijk geld uit deze zaak te slaan."

Afbeelding

Roddelpers
Het gezin zelf is ook geen onbeschreven blad. Vader Dennis (45) heeft negen kinderen en is twee jaar geleden gescheiden toen Nicola hem betrapte met een 19-jarig meisje. Ook de jonge moeder Chantelle is populair in de Britse roddelpers. Ze zou de voorbije maanden drie jongens over de vloer gehad hebben. "Ze is geen onschuldig meisje dat bij de eerste keer zwanger werd", zegt een kennis.

Eén van die jongens, de 16-jarige Richard Goodsell, zegt dat hij de vader van het kind is en eist een DNA-test. Zijn vrienden en zijn moeder zeggen allemaal dat de baby zijn ogen heeft. Een DNA-test is de enige manier om zekerheid te krijgen. (gb)
15/02/09 11u03
:wasted:
Club Owner
Berichten: 764
Lid geworden op: 29 apr 2008, 18:41

Re: 13-jarige vader heeft rivaal: andere tiener eist DNA-test

Bericht door rizzo> »

1 woord: triestig
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Re: 13-jarige vader heeft rivaal: andere tiener eist DNA-test

Bericht door Nostalgie90 »

Enterprise schreef:wat een klucht................hier is genoeg materiaal om er een soap van te maken..... :mrgreen:
hehe zoals de planckaerts :retard: :puke:
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Re: 13-jarige vader heeft rivaal: andere tiener eist DNA-test

Bericht door ThaMan »

Die 15jarige was volgens mij de hoer van het dorp...
Waar gaat het heen met de maatschappij, maar zoals algemeen geweten zijn het er weer van de laagste soort in hun rang. Binnen dit en 20 jaar word dat nog erger en erger !
Respected Member
Berichten: 1506
Lid geworden op: 22 aug 2008, 00:03
Favoriete Clubs: Carat, Illusion, Extreme

Locatie: Westerlo

Re: 13-jarige vader heeft rivaal: andere tiener eist DNA-test

Bericht door Lestat »

potent ventje :mrgreen:
Lc - where the past is our pride and the present is denied :mrgreen:
Club Owner
Berichten: 739
Lid geworden op: 20 jun 2006, 21:58

Re: 13-jarige vader heeft rivaal: andere tiener eist DNA-test

Bericht door Enterprise »

Lestat schreef:potent ventje :mrgreen:
hoer van het dorp, potent ventje...................ik moet gaan beginnen schrijven.... :afro:
Respected Member
Berichten: 1506
Lid geworden op: 22 aug 2008, 00:03
Favoriete Clubs: Carat, Illusion, Extreme

Locatie: Westerlo

Re: 13-jarige vader heeft rivaal: andere tiener eist DNA-test

Bericht door Lestat »

Enterprise schreef:
Lestat schreef:potent ventje :mrgreen:
hoer van het dorp, potent ventje...................ik moet gaan beginnen schrijven.... :afro:
:cheers: laat maar komen :cheers:
Lc - where the past is our pride and the present is denied :mrgreen:
Moderator
Berichten: 1515
Lid geworden op: 02 jan 2007, 22:18
Locatie: Woensdrecht

Re: 13-jarige vader heeft rivaal: andere tiener eist DNA-test

Bericht door djginod »

Ze moet wel heeeel lief zijn, want superknap vind ik ze nou niet echt... (netjes omschreven). Ondertussen is dit natuurlijk een drama van jewelste (nou ja, er is niemand pijn gedaan ofzo), maar die jongen heeft het niet van een vreemde, als ik dat zo lees....
Club Owner
Berichten: 563
Lid geworden op: 07 aug 2008, 15:06
Locatie: Malinas

Re: 13-jarige vader heeft rivaal: andere tiener eist DNA-test

Bericht door pascal78 »

djginod schreef:Ze moet wel heeeel lief zijn, want superknap vind ik ze nou niet echt... (netjes omschreven).
tja, kijkte daar op die leeftijd naar?
:?
Dit bericht is met grote zorgvuldigheid samengesteld. Voor mogelijke onjuistheid en/of onvolledigheid van de hierin verstrekte informatie kan Pascal78 geen aansprakelijkheid aanvaarden, evenmin kunnen aan de inhoud van dit bericht rechten worden ontleend. De inhoud van dit bericht kan vertrouwelijke informatie bevatten en is uitsluitend bestemd voor de geadresseerde van dit bericht. Indien u niet de beoogde ontvanger van dit bericht bent, verzoekt Pascal78 u niet op dit bericht te reageren, eventuele bijlagen niet te openen en wijst Pascal78 u op de onrechtmatigheid van het gebruiken, kopiëren of verspreiden van de inhoud van dit bericht.

Afbeelding
Afbeelding
Respected Member
Berichten: 1506
Lid geworden op: 22 aug 2008, 00:03
Favoriete Clubs: Carat, Illusion, Extreme

Locatie: Westerlo

Re: 13-jarige vader heeft rivaal: andere tiener eist DNA-test

Bericht door Lestat »

djginod schreef:Ze moet wel heeeel lief zijn, want superknap vind ik ze nou niet echt... (netjes omschreven).
Ze zijn zo lief mijnheer :mrgreen: ik denk dat t meer te maken had met de omvang van haar borsten :lol:
Lc - where the past is our pride and the present is denied :mrgreen:
Club Owner
Berichten: 563
Lid geworden op: 07 aug 2008, 15:06
Locatie: Malinas

Re: 13-jarige vader heeft rivaal: andere tiener eist DNA-test

Bericht door pascal78 »

dat bedoelde ik lestat maar dan heel subtiel
Dit bericht is met grote zorgvuldigheid samengesteld. Voor mogelijke onjuistheid en/of onvolledigheid van de hierin verstrekte informatie kan Pascal78 geen aansprakelijkheid aanvaarden, evenmin kunnen aan de inhoud van dit bericht rechten worden ontleend. De inhoud van dit bericht kan vertrouwelijke informatie bevatten en is uitsluitend bestemd voor de geadresseerde van dit bericht. Indien u niet de beoogde ontvanger van dit bericht bent, verzoekt Pascal78 u niet op dit bericht te reageren, eventuele bijlagen niet te openen en wijst Pascal78 u op de onrechtmatigheid van het gebruiken, kopiëren of verspreiden van de inhoud van dit bericht.

Afbeelding
Afbeelding
Respected Member
Berichten: 1506
Lid geworden op: 22 aug 2008, 00:03
Favoriete Clubs: Carat, Illusion, Extreme

Locatie: Westerlo

Re: 13-jarige vader heeft rivaal: andere tiener eist DNA-test

Bericht door Lestat »

pascal78 schreef:dat bedoelde ik lestat maar dan heel subtiel
Subtiel is zo saai he :mrgreen:
Lc - where the past is our pride and the present is denied :mrgreen:
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Re: 13-jarige vader heeft rivaal: andere tiener eist DNA-test

Bericht door ThaMan »

jamaar komaan zeg, als ik 12 jaar was, zat ik nog met mijn matchboxkes te spelen. Laat staan dat ik er zelfs al aan dacht om sex te hebben. Vanaf een jaar of 14 a 15 begon dat zo wat te komen, maar dan bleef het nog bij een onschuldige kus op de mond. Kan aan ons liggen dat we misschien ouder worden maar dat kan ik moeilijk geloven. Er zijn totaal geen normen en waarden meer in de jeugdige maatschappij, ze denken tegenwoordig allemaal het warm water uitgevonden te hebben...
Respected Member
Berichten: 1506
Lid geworden op: 22 aug 2008, 00:03
Favoriete Clubs: Carat, Illusion, Extreme

Locatie: Westerlo

Re: 13-jarige vader heeft rivaal: andere tiener eist DNA-test

Bericht door Lestat »

ThaMan schreef: Laat staan dat ik er zelfs al aan dacht om sex te hebben. Vanaf een jaar of 14 a 15 begon dat zo wat te komen, maar dan bleef het nog bij een onschuldige kus op de mond.
Mijn eerste keer sex toen was ik al 17 :D (kheb nadien mijn achterstand ruimschoots ingehaald :mrgreen: ) dus idd, de normen en waarden zijn drastisch veranderd
ThaMan schreef: ze denken tegenwoordig allemaal het warm water uitgevonden te hebben...
Peis dat den deze iets anders warm had gevonden :D
Lc - where the past is our pride and the present is denied :mrgreen:
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten