Dit was Carat

Het forum van Carat in Bouwel
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Re: Dit was Carat

Bericht door Stanne »

Gio schreef:Ja dit is Carat anno de 2000 of zelfs later ergens... Toen ging 't serieus meer de commerciële richting uit. Voor mij had 't al niks meer van zijn originele "imago". Luister maar naar een tape van 1994 en ene van 2001 en je zal 't beamen. Maar ja, alles evolueert zeker.
...
Is zeker zo. In de beginperiode 94-95 en mss 96 vond ik het er even "zwaar" als Globe. Daarna is het al wa "softer" geworden van sfeer en muziek ook. Ik spreek dan vooral van de zondagen. Na 97 zo goed als ni meer binnen geweest.
Aurélie schreef:Ik had eigenlijk een totaal ander beeld van Carat. Heb het ook niet meegemaakt, maar op het eerste zicht als ik niet beter zou weten heeft het iets van de level in Illusion :)
Ik had nog nooit in de level geweest tot met de Carat reunie 2007. Ik had toen hetzelfde gedacht.
Meer en groter moet het eigenlijk ni zijn.
-> Click on me <-to hear & share the LC retro music on Retroactives.

Mmmmm........I feel.......fine
Gebruikersavatar
DCD
Elite Club Member
Berichten: 341
Lid geworden op: 20 jan 2007, 16:45

Re: Dit was Carat

Bericht door DCD »

Lestat schreef:Afbeelding
haha veel te wreed :D
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Re: Dit was Carat

Bericht door Nostalgie90 »

s'Maandags was het toch ietske anders, zeker kwa muziek. Iets na de middag (of rond) was het meestal afgelopen daar. Enfin t'is lang geleden.
s'Zondags dierven ze in de namiddag al eens wat groovy hitjes spelen, of daarna wat hardere technospullen. Ik was altijd weg als ze daar van die gesteriliseerde trance boecht begonnen te spelen.
Voor 97-98 was dat echte ene donker kot, daarna iets te flashy
Respected Member
Berichten: 1506
Lid geworden op: 22 aug 2008, 00:03
Favoriete Clubs: Carat, Illusion, Extreme

Locatie: Westerlo

Re: Dit was Carat

Bericht door Lestat »

DCD schreef:en over da filmke: het liedje is toch wel lekker... kzou het persoonlijk ook nie direct associëren met carat, of zelfs met een afterclub in het algemeen, maar los van dat liedje: check die sfeer :mrgreen:
kga nie zeggen dat zoiets tegenwoordig helemaal ongezien of ondenkbaar is... maar ik kom het toch geen 10 keer op een jaar tegen ze :cry:
Idd man - ik heb Carat weten opengaan in 94 en weten sluiten in 2002, mijn topmomenten daar situeren zich tussen 98 en 2001 - de sfeer die er toen op die zondagen hing, was immens, ik zat om 19.00 al te wachten tot t 22:00 was zodat we konden vertrekken, vaak ging ik zelfs alleen richting Bouwel, gewoon omdat ik wist dat t feest ging worden en ik er toch iedereen kende. In die tijd om 22:00 vertrekken om naar een club te gaan, zoiets deed je alleen voor Carat - ik heb speciaal dit fragmentje gekozen omdat dit echt Carat weergeeft zoals t anno 2000 was, commerciele muziek en een sfeer die me tot op de dag van vandaag nog kippevel bezorgt ;)
Lc - where the past is our pride and the present is denied :mrgreen:
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Re: Dit was Carat

Bericht door cloud »

mja carat,een paar keer geweest voor 98 toen struyf en tofke er nog draaiden en ik kost de carat wel smaken maar toen opende axiome-nog meer mijn ding en dichter bij huis-en als ik toen nog eens binnensprong in carat was het echt niet meer voor mij...
met alle respect voor de fans maar ik vind dus het kliekje van jan,philip,wout en dergelijke illusion dj's
echt slecht :?sorry ze lestat ;) nog een geluk dat ze daar franky jones nog gehouden hebben
jean daarentegen kon bij momenten nog goed draaien
Elite Club Member
Berichten: 364
Lid geworden op: 03 jan 2007, 16:09

Re: Dit was Carat

Bericht door Sirocco »

Cloud, ik denk er eigenlijk hetzelfde over. Alhoewel ik tofke & zolex ook nog graag in dat rijtje van goede carat dj zie. Zelf vond ik de sfeer in '95 toch een pak minder commercieel en beter dan in '99. Maar das natuurlijk voor iedereen persoonlijk.
Respected Member
Berichten: 1506
Lid geworden op: 22 aug 2008, 00:03
Favoriete Clubs: Carat, Illusion, Extreme

Locatie: Westerlo

Re: Dit was Carat

Bericht door Lestat »

Smaken verschillen he mensen ;) ieder heeft recht op zijn eigen mening - ik vind Carat t beste wat er ooit geweest is en of t nu de muziek was, of de sfeer, of t vriendschapsgevoel dat er hing, t zijn allemaal subjectieve zaken imo, dus ga t iemand niet kwalijk nemen als ze t niet met me eens zijn ;)
Lc - where the past is our pride and the present is denied :mrgreen:
Club Owner
Berichten: 563
Lid geworden op: 07 aug 2008, 15:06
Locatie: Malinas

Re: Dit was Carat

Bericht door pascal78 »

perfecte avond (voor mij alleszins) was vroeger

1 bizar tot een uur of 6
2 dan naar illusion of 't steentje aka de rocca tot ?
3 carat
Dit bericht is met grote zorgvuldigheid samengesteld. Voor mogelijke onjuistheid en/of onvolledigheid van de hierin verstrekte informatie kan Pascal78 geen aansprakelijkheid aanvaarden, evenmin kunnen aan de inhoud van dit bericht rechten worden ontleend. De inhoud van dit bericht kan vertrouwelijke informatie bevatten en is uitsluitend bestemd voor de geadresseerde van dit bericht. Indien u niet de beoogde ontvanger van dit bericht bent, verzoekt Pascal78 u niet op dit bericht te reageren, eventuele bijlagen niet te openen en wijst Pascal78 u op de onrechtmatigheid van het gebruiken, kopiëren of verspreiden van de inhoud van dit bericht.

Afbeelding
Afbeelding
Respected Member
Berichten: 1506
Lid geworden op: 22 aug 2008, 00:03
Favoriete Clubs: Carat, Illusion, Extreme

Locatie: Westerlo

Re: Dit was Carat

Bericht door Lestat »

Mij maakte t weinig uit zolang ik dieje zondag maar naar Carat kon gaan :lol: maar bizar-illusion was er idd ook altijd bij, t was eigenlijk meestal eerst goeiedag gaan zeggen in club reflex, goeiedag gaan zeggen in illusion, feesten in bizar, als bizar sloot, verder feesten in illusion, dan naar outline en s avonds naar Carat :D
Lc - where the past is our pride and the present is denied :mrgreen:
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Re: Dit was Carat

Bericht door Stanne »

pascal78 schreef:perfecte avond (voor mij alleszins) was vroeger

1 bizar tot een uur of 6
2 dan naar illusion of 't steentje aka de rocca tot ?
3 carat
De Rocca ist leeuwke en carat was taverne den diamant ;)
-> Click on me <-to hear & share the LC retro music on Retroactives.

Mmmmm........I feel.......fine
Club Owner
Berichten: 563
Lid geworden op: 07 aug 2008, 15:06
Locatie: Malinas

Re: Dit was Carat

Bericht door pascal78 »

't steentje, zo noemden wij da
haha
Dit bericht is met grote zorgvuldigheid samengesteld. Voor mogelijke onjuistheid en/of onvolledigheid van de hierin verstrekte informatie kan Pascal78 geen aansprakelijkheid aanvaarden, evenmin kunnen aan de inhoud van dit bericht rechten worden ontleend. De inhoud van dit bericht kan vertrouwelijke informatie bevatten en is uitsluitend bestemd voor de geadresseerde van dit bericht. Indien u niet de beoogde ontvanger van dit bericht bent, verzoekt Pascal78 u niet op dit bericht te reageren, eventuele bijlagen niet te openen en wijst Pascal78 u op de onrechtmatigheid van het gebruiken, kopiëren of verspreiden van de inhoud van dit bericht.

Afbeelding
Afbeelding
Elite Club Member
Berichten: 364
Lid geworden op: 03 jan 2007, 16:09

Re: Dit was Carat

Bericht door Sirocco »

Lestat schreef:Smaken verschillen he mensen ;) ieder heeft recht op zijn eigen mening - ik vind Carat t beste wat er ooit geweest is en of t nu de muziek was, of de sfeer, of t vriendschapsgevoel dat er hing, t zijn allemaal subjectieve zaken imo, dus ga t iemand niet kwalijk nemen als ze t niet met me eens zijn ;)
Begrijp me goed ik vond de carat wel goed, maar een paar jaar eerder. Voor de Illusion dj's. De carat die ik me kan herinneren is anders dan het youtube filmpje. Veel donkerder, minder commercieel.

Btw Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik het wel altijd zwaar had na een hele nacht Rocca nog te gaan afteren om een uur of elf. Of gingen jullie pas om na een nacht slapen. Ik ken een aantal vrienden die dat deden.
Respected Member
Berichten: 1506
Lid geworden op: 22 aug 2008, 00:03
Favoriete Clubs: Carat, Illusion, Extreme

Locatie: Westerlo

Re: Dit was Carat

Bericht door Lestat »

Sirocco schreef: Btw Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik het wel altijd zwaar had na een hele nacht Rocca nog te gaan afteren om een uur of elf. Of gingen jullie pas om na een nacht slapen. Ik ken een aantal vrienden die dat deden.
Ik snap nog altijd niet dat ik soms vroeger 5 dagen na mekaar van de ene discotheek naar de andere kon crossen en er nog vrij fris uitzag ook :D die tijden zijn spijtig genoeg voorbij, t lukt me met de beste wil van de wereld niet meer :(
Lc - where the past is our pride and the present is denied :mrgreen:
Gio
Club Owner
Berichten: 639
Lid geworden op: 03 jan 2007, 15:08
Locatie: In Space, while Amnesia clears my head for electronic beats!

Re: Dit was Carat

Bericht door Gio »

Lestat schreef:
Sirocco schreef: Btw Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik het wel altijd zwaar had na een hele nacht Rocca nog te gaan afteren om een uur of elf. Of gingen jullie pas om na een nacht slapen. Ik ken een aantal vrienden die dat deden.
Ik snap nog altijd niet dat ik soms vroeger 5 dagen na mekaar van de ene discotheek naar de andere kon crossen en er nog vrij fris uitzag ook :D die tijden zijn spijtig genoeg voorbij, t lukt me met de beste wil van de wereld niet meer :(
Enkel met de bestel wil :P :twisted:

Anyway, heb je er nog behoefte aan? En is er nog wel mogelijkheid genoeg om 5 dagen aan een stuk opstap te gaan?

Voor mij zijn de antwoorden beiden negatief op deze 2 vragen...
Are There Really Angels? Or Are They Just In Our Mind?
Respected Member
Berichten: 1506
Lid geworden op: 22 aug 2008, 00:03
Favoriete Clubs: Carat, Illusion, Extreme

Locatie: Westerlo

Re: Dit was Carat

Bericht door Lestat »

Gio schreef: Anyway, heb je er nog behoefte aan? En is er nog wel mogelijkheid genoeg om 5 dagen aan een stuk opstap te gaan?

Voor mij zijn de antwoorden beiden negatief op deze 2 vragen...
En 2 keer heb je gelijk - behoefte heb ik er idd niet meer aan, als t puur voor de muziek was, zou ze er nog zijn, maar t is gewoon niet meer als vroeger, achter elke hoek loeren de smurfen, enz enz, ik kan nu even goed genieten van de muziek thuis, das iets wat ik vroeger niet kon (of wilde kunnen)
Lc - where the past is our pride and the present is denied :mrgreen:
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 1 gast