Dit was Carat

Het forum van Carat in Bouwel
Respected Member
Berichten: 1506
Lid geworden op: 22 aug 2008, 00:03
Favoriete Clubs: Carat, Illusion, Extreme

Locatie: Westerlo

Dit was Carat

Bericht door Lestat »

Voor mij blijft t de beste keet ooit, met een unieke sfeer, de beste muziek, en t zotste volk - kheb es een fragmentje uit Carat op joetoep :lol: gezet, voor de jonkies onder ons die dat magische nooit hebben mogen meemaken ;)

Tip : als ge 2 keer op da spel klikt en ge zet in de nieuwe pagina die zich opent, &fmt=18 achter de url, is t beeld wa beter :idea:

Laatst gewijzigd door Lestat op 13 feb 2009, 15:50, 3 keer totaal gewijzigd.
Lc - where the past is our pride and the present is denied :mrgreen:
Club Owner
Berichten: 563
Lid geworden op: 07 aug 2008, 15:06
Locatie: Malinas

Re: Dit was Carat

Bericht door pascal78 »

ik mis het in ieder geval

relax sfeertje, da koereke van achter
Dit bericht is met grote zorgvuldigheid samengesteld. Voor mogelijke onjuistheid en/of onvolledigheid van de hierin verstrekte informatie kan Pascal78 geen aansprakelijkheid aanvaarden, evenmin kunnen aan de inhoud van dit bericht rechten worden ontleend. De inhoud van dit bericht kan vertrouwelijke informatie bevatten en is uitsluitend bestemd voor de geadresseerde van dit bericht. Indien u niet de beoogde ontvanger van dit bericht bent, verzoekt Pascal78 u niet op dit bericht te reageren, eventuele bijlagen niet te openen en wijst Pascal78 u op de onrechtmatigheid van het gebruiken, kopiëren of verspreiden van de inhoud van dit bericht.

Afbeelding
Afbeelding
Respected Member
Berichten: 1506
Lid geworden op: 22 aug 2008, 00:03
Favoriete Clubs: Carat, Illusion, Extreme

Locatie: Westerlo

Re: Dit was Carat

Bericht door Lestat »

Carat was 't gewoon, beter bestaat niet, bestond niet en zal ook nooit bestaan, maar ge moet er idd tussen gestaan hebben voor je dat kan begrijpen
Lc - where the past is our pride and the present is denied :mrgreen:
Club Owner
Berichten: 563
Lid geworden op: 07 aug 2008, 15:06
Locatie: Malinas

Re: Dit was Carat

Bericht door pascal78 »

ze waren zo is s'nacht aan de spoorweg bezig in nijlen (denk k, ik weet het niet meer juist)

en int terugkome van carat, volledig de kluts kwijt (door verschillende omstandigheden :lol:)
kei lang rondgereden en zo en uiteindelijk ma terug gegaan

maakte enkel mee na nachtje carat
Dit bericht is met grote zorgvuldigheid samengesteld. Voor mogelijke onjuistheid en/of onvolledigheid van de hierin verstrekte informatie kan Pascal78 geen aansprakelijkheid aanvaarden, evenmin kunnen aan de inhoud van dit bericht rechten worden ontleend. De inhoud van dit bericht kan vertrouwelijke informatie bevatten en is uitsluitend bestemd voor de geadresseerde van dit bericht. Indien u niet de beoogde ontvanger van dit bericht bent, verzoekt Pascal78 u niet op dit bericht te reageren, eventuele bijlagen niet te openen en wijst Pascal78 u op de onrechtmatigheid van het gebruiken, kopiëren of verspreiden van de inhoud van dit bericht.

Afbeelding
Afbeelding
Respected Member
Berichten: 1506
Lid geworden op: 22 aug 2008, 00:03
Favoriete Clubs: Carat, Illusion, Extreme

Locatie: Westerlo

Re: Dit was Carat

Bericht door Lestat »

pascal78 schreef:ze waren zo is s'nacht aan de spoorweg bezig in nijlen (denk k, ik weet het niet meer juist)

en int terugkome van carat, volledig de kluts kwijt (door verschillende omstandigheden :lol:)
kei lang rondgereden en zo en uiteindelijk ma terug gegaan

maakte enkel mee na nachtje carat
Ik ben zo es s morgens buitengekomen en moest gaan werken, maar khad nog een madammeke meegepakt die in dezelfde richting moest en ni thuis geraakte, en in de auto maar kennismaken enzo en wa babbelen, en ineens stond ik in antwerpen, verkeerde richting oprit gepakt :lol: want ik moest in geel zijn :D en vooral ni doorhebben voor ik in antwerpen was da'k verkeerd aan t rijden was :lol:

Afbeelding
Laatst gewijzigd door Lestat op 26 mei 2009, 14:08, 1 keer totaal gewijzigd.
Lc - where the past is our pride and the present is denied :mrgreen:
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Re: Dit was Carat

Bericht door Trab »

Eerlijk gezegd vind ik zo'n muziek minder passen in een afterclub. Maar dit was zeker op een zondagavond gefilmd?
Respected Member
Berichten: 1506
Lid geworden op: 22 aug 2008, 00:03
Favoriete Clubs: Carat, Illusion, Extreme

Locatie: Westerlo

Re: Dit was Carat

Bericht door Lestat »

Trab schreef:Eerlijk gezegd vind ik zo'n muziek minder passen in een afterclub. Maar dit was zeker op een zondagavond gefilmd?
Yes, dit zijn zondagbeelden, t was toen allemaal wa commercieler maar wat mij betreft waren de zondagen toch wel veruit de meest sfeervolle
Lc - where the past is our pride and the present is denied :mrgreen:
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Re: Dit was Carat

Bericht door Trab »

Inderdaad zeer veel sfeer! Wel vreemd om zondagavond naar een afterclub te gaan. Eigenlijk is dat gewoon uitgaan en niet afteren he :)
Member
Berichten: 83
Lid geworden op: 29 dec 2008, 14:58

Re: Dit was Carat

Bericht door Magicdavo »

machtig, den Thomas staat er ook op en tis Jan dat aan het draaien is..
zo een zot feestje wil ik nog wel is meemaken
Member
Berichten: 81
Lid geworden op: 18 apr 2005, 18:08

Re: Dit was Carat

Bericht door Aurélie »

Ik had eigenlijk een totaal ander beeld van Carat. Heb het ook niet meegemaakt, maar op het eerste zicht als ik niet beter zou weten heeft het iets van de level in Illusion :)
Gio
Club Owner
Berichten: 639
Lid geworden op: 03 jan 2007, 15:08
Locatie: In Space, while Amnesia clears my head for electronic beats!

Re: Dit was Carat

Bericht door Gio »

Ja dit is Carat anno de 2000 of zelfs later ergens... Toen ging 't serieus meer de commerciële richting uit. Voor mij had 't al niks meer van zijn originele "imago". Luister maar naar een tape van 1994 en ene van 2001 en je zal 't beamen. Maar ja, alles evolueert zeker.

Op 't filmke zat 't daar serieus vol. Heb zo ook menig zondagen meegemaakt, op elkaars neus staan in dat kotteke :D

Ach ja, good times...
Are There Really Angels? Or Are They Just In Our Mind?
Newbie
Berichten: 13
Lid geworden op: 08 feb 2009, 12:06

Re: Dit was Carat

Bericht door stagefx »

twaren de maandagen dat de sfeer ten top was van tien uur tot in de late namiddag gewoon geweldig en dan dr. Jones achter de decks gewoon delicious
Elite Club Owner
Berichten: 1241
Lid geworden op: 22 nov 2008, 21:24
Locatie: Gent

Re: Dit was Carat

Bericht door emotionslover »

man man man!!!! dat waren dagen é???
I LOVED EMOTIONS @ CATACOMBES
Elite Club Owner
Berichten: 1208
Lid geworden op: 05 jun 2005, 15:43

Re: Dit was Carat

Bericht door back to the 90's »

kheb het toch ook altijd voor de maandag gehad.
tege 2000 kwam ik er wel al nimeer.
Nothing is what is seems to be
Gebruikersavatar
DCD
Elite Club Member
Berichten: 341
Lid geworden op: 20 jan 2007, 16:45

Re: Dit was Carat

Bericht door DCD »

Lestat schreef:Carat was 't gewoon, beter bestaat niet, bestond niet en zal ook nooit bestaan, maar ge moet er idd tussen gestaan hebben voor je dat kan begrijpen
ge kunt u nie inbeelden hoe jaloers een aantal van mijn leeftijdsgenoten zijn... nie alleen van carat, er zijn zoveel voorbeelden te noemen waar we geld vo zouden geven om mee te maken

en over da filmke: het liedje is toch wel lekker... kzou het persoonlijk ook nie direct associëren met carat, of zelfs met een afterclub in het algemeen, maar los van dat liedje: check die sfeer :mrgreen:
kga nie zeggen dat zoiets tegenwoordig helemaal ongezien of ondenkbaar is... maar ik kom het toch geen 10 keer op een jaar tegen ze :cry:
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten