Dit was Carat

Het forum van Carat in Bouwel
Club Owner
Berichten: 651
Lid geworden op: 25 mar 2005, 10:04

Re: Dit was Carat

Bericht door djaxxie »

Ik ken nen "Buffy",ne marginaal dat bij ons werkt, die heeft maar twee tanden en de bijnaam is afkomstig van the vampire slayer lol

die zal het dus wel niet zijn :afro:
Afbeelding
Afbeelding
Newbie
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 sep 2009, 21:32

Re: Dit was Carat

Bericht door spikes »

Ik ben den biffy niet, maar ik ken hem wel, was inderdaad de vroegere uitbater van DE SPAR recht tegenover de carat, heeft later een restaurant ( de goorkant) opengedaan in nijlen .
In bizar stonden wij altijd aan den toog vanachter, in illusion ook achteraan den toog, wij waren gewoonlijk met een hele bende , er waren mensen van nijlen, zandhoven, duffel en kanten van maasmechelen bij ! ik zal eens kijken of ik enkele (redelijke) foto's kan inscannen en eventueel posten ?

Grtz
Respected Member
Berichten: 1506
Lid geworden op: 22 aug 2008, 00:03
Favoriete Clubs: Carat, Illusion, Extreme

Locatie: Westerlo

Re: Dit was Carat

Bericht door Lestat »

spikes schreef:Ik ben den biffy niet, maar ik ken hem wel, was inderdaad de vroegere uitbater van DE SPAR recht tegenover de carat, heeft later een restaurant ( de goorkant) opengedaan in nijlen .
In bizar stonden wij altijd aan den toog vanachter, in illusion ook achteraan den toog, wij waren gewoonlijk met een hele bende , er waren mensen van nijlen, zandhoven, duffel en kanten van maasmechelen bij ! ik zal eens kijken of ik enkele (redelijke) foto's kan inscannen en eventueel posten ?

Grtz
doe gerust wie weet herken ik u wel :cheers:
Lc - where the past is our pride and the present is denied :mrgreen:
Berichten: 510
Lid geworden op: 30 mar 2005, 00:53

Re: Dit was Carat

Bericht door funkadelic groovestar »

Maasmechelen,waar is dat haha :D
Respected Member
Berichten: 1506
Lid geworden op: 22 aug 2008, 00:03
Favoriete Clubs: Carat, Illusion, Extreme

Locatie: Westerlo

Re: Dit was Carat

Bericht door Lestat »

funkadelic groovestar schreef:Maasmechelen,waar is dat haha :D
das net voor die bocht waar ge van de wereld valt :lol:
Lc - where the past is our pride and the present is denied :mrgreen:
Club Owner
Berichten: 563
Lid geworden op: 07 aug 2008, 15:06
Locatie: Malinas

Re: Dit was Carat

Bericht door pascal78 »

ik ken nen biffy uit elewijt

lang fils a papa geweest => tot de geldkraan dicht ging
Dit bericht is met grote zorgvuldigheid samengesteld. Voor mogelijke onjuistheid en/of onvolledigheid van de hierin verstrekte informatie kan Pascal78 geen aansprakelijkheid aanvaarden, evenmin kunnen aan de inhoud van dit bericht rechten worden ontleend. De inhoud van dit bericht kan vertrouwelijke informatie bevatten en is uitsluitend bestemd voor de geadresseerde van dit bericht. Indien u niet de beoogde ontvanger van dit bericht bent, verzoekt Pascal78 u niet op dit bericht te reageren, eventuele bijlagen niet te openen en wijst Pascal78 u op de onrechtmatigheid van het gebruiken, kopiëren of verspreiden van de inhoud van dit bericht.

Afbeelding
Afbeelding
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Re: Dit was Carat

Bericht door Stanne »

spikes schreef:Ik ben den biffy niet, maar ik ken hem wel, was inderdaad de vroegere uitbater van DE SPAR recht tegenover de carat, heeft later een restaurant ( de goorkant) opengedaan in nijlen .
Da restaurant was zen broer denk. Zijn zus Maggie (en haar vriendin Priscilla) kende ik ook goe.
Laaaaaaaang nie meer gezien of gehoord allemaal.

Van Zandhoven.....ik kan al raden denk. oa die 2 broers mss ? Naam kwijt natuurlijk.
-> Click on me <-to hear & share the LC retro music on Retroactives.

Mmmmm........I feel.......fine
Newbie
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 sep 2009, 22:02

Re: Dit was Carat

Bericht door babs »

awel ik zat op youtube liekes te zoeken van philip en vind en blijf vinden dat carat in den tijd het beste was wat er bestaan heeft ik denk graag terug aan de goeie ouwe tijd
jammer dat de jeugd van tegenwoordig da nie kan meemaken
Club Owner
Berichten: 764
Lid geworden op: 29 apr 2008, 18:41

Re: Dit was Carat

Bericht door rizzo> »

babs = barbara kroon?
Newbie
Berichten: 38
Lid geworden op: 19 aug 2006, 14:26
Locatie: Willebroek

Re: Dit was Carat

Bericht door sventibold »

pascal78 schreef:ik ken nen biffy uit elewijt

lang fils a papa geweest => tot de geldkraan dicht ging

yep,heeft die niet lang een vanessa als lief gehad??
was vroeger het showmanneke in mechelen en omstreken...maar die vanessa... :cyclopsani: :nod:
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast