30.04.09 : The Sound of B @ The Temple

Hier bevinden zich alle gesloten topics
Newbie
Berichten: 4
Lid geworden op: 21 jan 2009, 16:02

Re: 30.04.09 : The Sound of B @ The Temple

Bericht door danny d »

voila se , we zijn der helemaal klaar voor :D

binnen een dik uurke vertrekken ,laat het feest maar beginnen :cheers:

als ge daar ene ziet met ne paardestaart en een t-shirt van lonsdale met nen duvel in zijn hand , awel da ben ikke ;)
Co-Admin
Berichten: 910
Lid geworden op: 19 nov 2004, 18:51
Locatie: Gent

Re: 30.04.09 : The Sound of B @ The Temple

Bericht door Matthias »

'twas erover... miljaar miljaar!!!!!!!!! :mrgreen:
------------------------------
Het leven van de mens is wat zijn gedachten ervan maken. ((Marcus Aurelius))
------------------------------
Club Member
Berichten: 114
Lid geworden op: 26 sep 2007, 16:13
Locatie: Kampenhout

Re: 30.04.09 : The Sound of B @ The Temple

Bericht door Zven1 »

Man man man. geweldig feestje! had nooit gedacht dat ik nog zo een feestje in den Bocca zou meemaken!
had soms de indruk dat ik met een tijdmachine naar daar was gereden.
muziek was super goe. vooral het setje op het einde van Eric B.
Olivier pieters legde zelf echt de new wave classics op en begon zelfs met Serge Gainsbourg 'requiem pour un con'.
Kijk echt al uit naar de volgende editie :)
Club Member
Berichten: 249
Lid geworden op: 29 sep 2008, 22:02
Locatie: Gent

Re: 30.04.09 : The Sound of B @ The Temple

Bericht door AcidPixie »

Twas idd dik in orde!
Step inside the Whirlwind of ACID motion!!
Newbie
Berichten: 22
Lid geworden op: 12 nov 2005, 00:31

Re: 30.04.09 : The Sound of B @ The Temple

Bericht door timsan »

Amai ben er nog niet goed van, wa was da? 8) 8) 8)

Daarvoor wil ik altijd nog eens buitenkomen. Da was daar precies een pretpark op zijn eigen :mrgreen:
Newbie
Berichten: 31
Lid geworden op: 22 sep 2008, 22:15
Locatie: Lier

Re: 30.04.09 : The Sound of B @ The Temple

Bericht door ABsounds »

Proficiat, geweldig feest,
Vooral respect voor Olivier Pieters die een set heeft durven draaien van begin pré bocca tot einde,
Ook de start met nummers als C'cat trance, Fad gadget en Serge Gainsbourg......toch ook de nummers waar het in de new beat om draaide.....
Enige minpuntje vond ik wanneer dat Jo Demance begon te draaien, voor de 3de keer split secound, jesus love the acid, amnezia.....dat begon echt wel te vervelen.....
Voor mij was het wel een teleurstelling dat Eric B was verschoven met Jo, we konden jammergenoeg maar tot 4:30 blijven en daardoor heb ik maar één nummer van Eric gehoord,
Uiteindelijk was ik dan nog speciaal voor Eric B. afgekomen......
Maar voor de rest was het een geslaagde Boccaccio party,
Boccaccio Life for ever and ever at Destelbergen,
Hopelijk kan Dirk Demaerschalck als eigenaar nog eens werk maken om de originele naam weer naar destelbergen te krijgen, want "de Tempel" blijf ik maar niets vinden......
Member
Berichten: 83
Lid geworden op: 07 dec 2004, 03:05
Locatie: GENT

Re: 30.04.09 : The Sound of B @ The Temple

Bericht door Yoko Ono »

Met alle Respect voor de Pre New Beat Sounds , maar zolang Olivier deze 'parels' in elkaar aan t mixen was stonden bijna alle bezoekers met hun vingers te draaien en zag ik ook beetje bij beetje al mensen naar huis gaan (die dachten dat de zware party-sounds afgelopen waren). DJ Jo die hem opvolgde heeft gelukkig terug de vlam ZWAAR in de pijp gestoken en de boel na een uurtje "niet toegankelijke sounds" (voor 90% van de bezoekers) terug in gang getrokken met echt vette klasiekers die zeker niet commercieel te noemen zijn. Het is trouwens Jo die The Sound of B organiseert. Daarna heeft hij het werk aan Eric B overgelaten die in dezelfde stijl is blijven doorgaan (veel acid ook gehoord tijdens Eric) Aan het einde heeft Jo het nog ff van Eric overgenomen, de klank bleef magisch maar het was idd wel af en toe erover met veel tracks die al voor een 3e keer die avond gedraaid werden. Maar het feest was kortom een BOM vol neons, ancients en nostalgie

Op naar de volgende!
Member
Berichten: 83
Lid geworden op: 07 dec 2004, 03:05
Locatie: GENT

Re: 30.04.09 : The Sound of B @ The Temple

Bericht door Yoko Ono »

Voor degenen die er niet bij waren hier een mooi compilatie filmpje :

http://www.youtube.com/watch?v=uWta9bO_ ... annel_page
Elite Club Member
Berichten: 408
Lid geworden op: 08 dec 2006, 11:04
Locatie: Back in time

Re: 30.04.09 : The Sound of B @ The Temple

Bericht door jeec426 »

't was inderdaad weer het feestje van't jaar en meerdere jaren. Hoewel ik de sfeer de eerste editie iets specialer vond. Maar dat is normaal bij een herhaling. Maar nu was't ook ENORM goed. 'k vond olivier pieters inderdaad heel gedurft, maar 't minste gesmaakt. Toch respect voor hem. Mijn madam was een Bocca gangster van't eerste uur en je zag dat zij er haar meer kon in vinden dan de rest van ons companie.

Spijtig genoeg om 5u KO gegaan op iets te straf spul waardoor de avond in mineur eindigde :(:(. Laten we het maar een echte retro avond noemen in puurste vorm :)

Filmkes smijt ik morgen online, maar 'k denk dat er veel kriebels zullen krijgen bij ze te zien. Zo nen ambiance, roepen, tieren, fluiten,....

Zijn de sets deze keer opgenomen???
The best times have passed, i'll always remember the clubs, atmosphere, freedom ... of 1993 t'ill 2003
Club Member
Berichten: 231
Lid geworden op: 19 apr 2007, 23:50
Locatie: Borgerhout

Re: 30.04.09 : The Sound of B @ The Temple

Bericht door Pakrac »

Door financiele redenen kon ik er deze keer niet bij zijn. Vond ik erg spijtig, want ik had zeker de speciale sets van Olivier willen beluisteren voor ik hier mijn commentaar erop geef.
Vorige keer vond ik aan Olivier dat hij inderdaad heel sterk begon, maar naar het einde onder andere James Brown is Dead durfde te draaien. Veel volk kon dat op die moment misschien heel leuk vinden, maar voor mij was dat een beetje een dooddoener van de kwaliteit. Maar ja, smaken verschillen...

Komen de setjes online? Als wederdienst zal ik de playlists dan plaatsen! (of er moeten echt onbekende dingen tussen zitten)

PS : Requiem Pour Un Coin van de Serge werd vooral gespeeld om eens iets anders te horen dan Elle & Moi van de Max. Maar moet zeggen dat het zeker spijtig is dat ik er niet bij was, want ook die eerste staat stevast tussen mijn playlist van mijne mp3-speler.
"What the f*** you think you are doing?" -Madonna-
Respected Member
Berichten: 1702
Lid geworden op: 14 sep 2004, 12:44
Locatie: Gent

Re: 30.04.09 : The Sound of B @ The Temple

Bericht door lemant »

Fantastisch feest dat de vorige editie zeker kon evenaren! Full report volgt binnenkort op Nightcode :)
www.l3m4nt.blogspot.com
www.myspace.com/l3m4nt
"Zij vindt dat niet wijs, dancings enal"
Elite Club Member
Berichten: 408
Lid geworden op: 08 dec 2006, 11:04
Locatie: Back in time

Re: 30.04.09 : The Sound of B @ The Temple

Bericht door jeec426 »

Hier al 1 van mijn filmkes.

Perfecte voorbeeld van de mega sfeer die er was

http://www.youtube.com/watch?v=vv9aRqHF0Kw
The best times have passed, i'll always remember the clubs, atmosphere, freedom ... of 1993 t'ill 2003
Club Member
Berichten: 207
Lid geworden op: 20 dec 2005, 12:35
Locatie: Moerbeke-Waas

Re: 30.04.09 : The Sound of B @ The Temple

Bericht door bbollaer »

kent er iemand de track in eerste filmpje op 2:25?

Thnx
Moderator
Berichten: 1515
Lid geworden op: 02 jan 2007, 22:18
Locatie: Woensdrecht

Re: 30.04.09 : The Sound of B @ The Temple

Bericht door djginod »

Had er dolgraag bij willen zijn, echte vette sounds, die compilatiefilm, maar ja, was al heel de dag in Eindhoven te vinden, dus was in de avond laat best wel gaar :roll: :P
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Re: 30.04.09 : The Sound of B @ The Temple

Bericht door Stanne »

Pfff, ziet er inderdaad een scherp feest uit.
Was te verwachten natuurlijk.
-> Click on me <-to hear & share the LC retro music on Retroactives.

Mmmmm........I feel.......fine
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten