30.04.09 : The Sound of B @ The Temple

Hier bevinden zich alle gesloten topics
Elite Club Member
Berichten: 408
Lid geworden op: 08 dec 2006, 11:04
Locatie: Back in time

Re: 30.04.09 : The Sound of B @ The Temple

Bericht door jeec426 »

hier se de Keimi zal er ook zijn. Dju dan moeten we ons weer gedragen ;)

Ah ja mannen, voor diegenen die ik vorige keer gezien heb en zelfs mee gepraat he. Ni verschieten als ik ulle stijl voorbij loop. 'k heb echt een zeef van een geheugen en ik denk dat ik alleen de Back to the nineties zal herkennen van vorige keer.

Diene had zo ne zalige kop :):)
The best times have passed, i'll always remember the clubs, atmosphere, freedom ... of 1993 t'ill 2003
Co-Admin
Berichten: 910
Lid geworden op: 19 nov 2004, 18:51
Locatie: Gent

Re: 30.04.09 : The Sound of B @ The Temple

Bericht door Matthias »

jeec426 schreef:hier se de Keimi zal er ook zijn. Dju dan moeten we ons weer gedragen ;)

Ah ja mannen, voor diegenen die ik vorige keer gezien heb en zelfs mee gepraat he. Ni verschieten als ik ulle stijl voorbij loop. 'k heb echt een zeef van een geheugen en ik denk dat ik alleen de Back to the nineties zal herkennen van vorige keer.

Diene had zo ne zalige kop :):)
:D
------------------------------
Het leven van de mens is wat zijn gedachten ervan maken. ((Marcus Aurelius))
------------------------------
Newbie
Berichten: 2
Lid geworden op: 21 apr 2009, 00:27

Re: 30.04.09 : The Sound of B @ The Temple

Bericht door nostalgic »

ter info :

THE SOUND OF 'B'

THE SOUND OF 'B'
Zaterdag 29 november 2008 vond de eerste editie van ’The Sound Of ’B’ plaats in Destelbergen. Het was een instant succes…. Vele bezoekers hadden zich speciaal opgetut met new-beat attributen van destijds. Foto’s zeggen meer dan woorden (check www.thesoundofb.be) . Meer nog, toen Phil Watts klokslag middernacht startte met NUX NEMO stormde de danspiste vol, en dit is zo gebleven tot op het einde.

De sfeer was uitgelaten mede dankzij de originele verlichting van toen, inclusief de wereldberoemde UFO, en de onvergetelijke NEONS aan de muren. De magie van de gouden jaren was terug. Op diverse fora sprak men vol lof over deze avond en velen hadden spijt dat men er niet bij was…. Daarom :

THE SOUND OF 'B' (The Second Edition)
De tweede editie van ’The Sound Of ’B’ © zal doorgaan, Donderdag 30 april. Opnieuw zullen de grootste DJ’s van destijds present geven om de muziek van 1987 - 1992 te laten herleven op de plaats waar het allemaal is begonnen, aan de Solariumdreef te Destelbergen. De zaak heeft de nu de naam THE TEMPLE, gezien de originele naam BOCCACCIO © jaren terug verkocht is aan een Limburgse discotheekuitbater.

Naast PHIL WATTS en OLIVIER PIETERS zullen ERIC B (eveneens ex-resident Boccaccio (c)) en DJ JO (de resident van de grootste gay club tijdens de periode van de New Beat : 'La Démence') present geven.
Dus, gelieve nu reeds de babysit vast te leggen, outfit gaan te kiezen en kruis 30 april (dag voor 1 mei) aan.
Indien u een babysit zoekt dan raden wij u volgende website aan : http://www.babysitonline.be/

CONCEPT 'THE SOUND OF 'B' (c)

Nostalgie, nostalgie,…
Misschien was u erbij, in 1987 als de eerste mega-discotheek van het land, in Destelbergen opende….
En zat u al na een jaar in de file vanop de afrit en zag u de meest vreemde creaturen richting de danstempel voorbijkomen…

Dankzij o.m. deze discotheek kwam België met stip binnen op de wereldkaart van de Internationale muziek, dit door de aldaar gevormde stroming, de NEW-BEAT.

Deze was een natuurlijke opvolger van de toen in de underground en trendy zaken gedraaide NEW WAVE, aangevuld door de in die periode genoemde AB MUSIC, naar analogie van de beruchte club in Antwerpen, de Ancienne Belgique.

Velen producers en dj'slieten hun nieuwste tracks uitproberen in Destelbergen en zagen dat het werkte, niet alleen op de dansvloer, maar ook in de hitparades.

Denken we maar aan : TRAGIC ERROR 'Tanzen', KATE B 'Breakdown' & 'Free', T99 'Anasthasia', THE B SIDES (alter ego van producer FRANK DE WULF) 'The Tape' & 'Magic Orchestra', AMNESIA 'Ibiza', PLASTIC BERTRAND 'Plastiiiiiiiiiiic',…. Etc….

En Internationaal : MIXMASTERS 'In The Mix', REESE & SANTIONO 'Rock To The Beat', LEE MARROW 'Lot To Learn', WESTBAM 'Monkey Say, Monkey Do', ANNE CLARK 'Our Darkness', BELTRAM 'My Sound', WEE PAPPA GIRL RAPPERS 'It's Like That', ….Etc…

Vele namen zullen nu geen belletje doen rinkelen, tot je ze hoort….

The Sound Of 'B'
Donderdag 30 april 2009
The Temple
Solariumdreef 5
9070 DESTELBERGEN
Club Member
Berichten: 249
Lid geworden op: 29 sep 2008, 22:02
Locatie: Gent

Re: 30.04.09 : The Sound of B @ The Temple

Bericht door AcidPixie »

Kijk er al terug naar uit!

Ook al heb ik dien tijd helemaal ni meegemaakt, vindt de max.
Step inside the Whirlwind of ACID motion!!
Elite Club Owner
Berichten: 1208
Lid geworden op: 05 jun 2005, 15:43

Re: 30.04.09 : The Sound of B @ The Temple

Bericht door back to the 90's »

jeec426 schreef:hier se de Keimi zal er ook zijn. Dju dan moeten we ons weer gedragen ;)

Ah ja mannen, voor diegenen die ik vorige keer gezien heb en zelfs mee gepraat he. Ni verschieten als ik ulle stijl voorbij loop. 'k heb echt een zeef van een geheugen en ik denk dat ik alleen de Back to the nineties zal herkennen van vorige keer.

Diene had zo ne zalige kop :):)
Ik kan u nu zeggen dat ge mij ni gaat vinden maat.
Heb juist mijne planning vant werk bezien,ik mag den 1ste gaan werken godver :x :puker: :thumbdown: :crybaby: :\
Nothing is what is seems to be
Co-Admin
Berichten: 910
Lid geworden op: 19 nov 2004, 18:51
Locatie: Gent

Re: 30.04.09 : The Sound of B @ The Temple

Bericht door Matthias »

Tuurlijk ook aanwezig!!!! Da van die babysit vind ik wel grappig!!! :-)
------------------------------
Het leven van de mens is wat zijn gedachten ervan maken. ((Marcus Aurelius))
------------------------------
Elite Club Member
Berichten: 408
Lid geworden op: 08 dec 2006, 11:04
Locatie: Back in time

Re: 30.04.09 : The Sound of B @ The Temple

Bericht door jeec426 »

back to the 90's schreef: Ik kan u nu zeggen dat ge mij ni gaat vinden maat.
Heb juist mijne planning vant werk bezien,ik mag den 1ste gaan werken godver :x :puker: :thumbdown: :crybaby: :\
Dju da's wel spijtig. Tegen wie moet ik nu beginnen zagen als't een beetje teveel op een Cherry Moon revival begint te lijke :)

't zal voor mij ook een ontspannend verlengd weekend worden. 30e sound of B tot de sluit en dan den 2e vroeg op richting Bouillon voor pittige mountainbike avonturen. Mijnen tikker zal overuren maken :bounce:
The best times have passed, i'll always remember the clubs, atmosphere, freedom ... of 1993 t'ill 2003
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Re: 30.04.09 : The Sound of B @ The Temple

Bericht door Stanne »

jeec426 schreef:'t zal voor mij ook een ontspannend verlengd weekend worden. 30e sound of B tot de sluit en dan den 2e vroeg op richting Bouillon voor pittige mountainbike avonturen. Mijnen tikker zal overuren maken :bounce:
Och, daar blijfde jong van :mrgreen:
=> sjust, nog ne gelukkigen hé :pig: Beter laat dan ni.
-> Click on me <-to hear & share the LC retro music on Retroactives.

Mmmmm........I feel.......fine
Elite Club Member
Berichten: 408
Lid geworden op: 08 dec 2006, 11:04
Locatie: Back in time

Re: 30.04.09 : The Sound of B @ The Temple

Bericht door jeec426 »

alle merci :)

Zit yoko Ono hier eigenlijk nog tussen nu??
The best times have passed, i'll always remember the clubs, atmosphere, freedom ... of 1993 t'ill 2003
Co-Admin
Berichten: 910
Lid geworden op: 19 nov 2004, 18:51
Locatie: Gent

Re: 30.04.09 : The Sound of B @ The Temple

Bericht door Matthias »

jeec426 schreef:alle merci :)

Zit yoko Ono hier eigenlijk nog tussen nu??
Neen, naar mijn weten niet.
------------------------------
Het leven van de mens is wat zijn gedachten ervan maken. ((Marcus Aurelius))
------------------------------
Gebruikersavatar
DCD
Elite Club Member
Berichten: 341
Lid geworden op: 20 jan 2007, 16:45

Re: 30.04.09 : The Sound of B @ The Temple

Bericht door DCD »

Matthias schreef:
jeec426 schreef:alle merci :)

Zit yoko Ono hier eigenlijk nog tussen nu??
Neen, naar mijn weten niet.
bij mijn weten was de enige inbreng van yoko ono vorige keer ook de vermelding van het feest op de site en den dobbels als dj... en die staat er nu nie tussen dusss
Newbie
Berichten: 8
Lid geworden op: 17 nov 2008, 16:43

Re: 30.04.09 : The Sound of B @ The Temple

Bericht door Loverboy87 »

Hopelijk gebruikt men weer de originele Neons aan de wand!
Die gaven het feestje echt een geweldig effect!
Ik ben er in ieder geval weer bij ;)
Respected Member
Berichten: 1702
Lid geworden op: 14 sep 2004, 12:44
Locatie: Gent

Re: 30.04.09 : The Sound of B @ The Temple

Bericht door lemant »

DCD schreef:haha lange peter vs. mini-me :clown:
maja ook al is het niet het origineel en is het niet "zoals vroeger", tbrengt toch herinneringen terug denk ik...
en in dit geval is de originele bezetting ook niemer mogelijk hé,

Lange Peter is terug van onder het stof gehaald en is binnenkort te zien in een tv-ad :)

Is deze avond eigenlijk georganiseerd door The Temple zelf of hoe zit dat nu?
www.l3m4nt.blogspot.com
www.myspace.com/l3m4nt
"Zij vindt dat niet wijs, dancings enal"
Elite Club Member
Berichten: 408
Lid geworden op: 08 dec 2006, 11:04
Locatie: Back in time

Re: 30.04.09 : The Sound of B @ The Temple

Bericht door jeec426 »

blijft eigenlijk gelijk wie het doet. Zolang ze maar niks veranderen aan het concept en de muziek
The best times have passed, i'll always remember the clubs, atmosphere, freedom ... of 1993 t'ill 2003
Gebruikersavatar
DCD
Elite Club Member
Berichten: 341
Lid geworden op: 20 jan 2007, 16:45

Re: 30.04.09 : The Sound of B @ The Temple

Bericht door DCD »

georganiseerd door topradio dacht ik...
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten