Deze maand minder belastingen

Alles in verband met actuele en minder actuele zaken
Club Owner
Berichten: 563
Lid geworden op: 07 aug 2008, 15:06
Locatie: Malinas

Re: Deze maand minder belastingen

Bericht door pascal78 »

ja tuurlijk, maar als ge opt einde van feb met pensioen gaat ben je nu nog actief, en krijg je dus extra pensioen
Dit bericht is met grote zorgvuldigheid samengesteld. Voor mogelijke onjuistheid en/of onvolledigheid van de hierin verstrekte informatie kan Pascal78 geen aansprakelijkheid aanvaarden, evenmin kunnen aan de inhoud van dit bericht rechten worden ontleend. De inhoud van dit bericht kan vertrouwelijke informatie bevatten en is uitsluitend bestemd voor de geadresseerde van dit bericht. Indien u niet de beoogde ontvanger van dit bericht bent, verzoekt Pascal78 u niet op dit bericht te reageren, eventuele bijlagen niet te openen en wijst Pascal78 u op de onrechtmatigheid van het gebruiken, kopiëren of verspreiden van de inhoud van dit bericht.

Afbeelding
Afbeelding
Member
Berichten: 83
Lid geworden op: 29 dec 2008, 14:58

Re: Deze maand minder belastingen

Bericht door Magicdavo »

rotte vlamingen welke klojo dat dees systeem uitgevonden heeft snap ik ni zene, iedereen werkt in bxl ma de mensen die wonen en werken in bxl krijgen weer niks.

tis ofwel voor iedereen ofwel voor niemand. afschaffen die deelregeringen! Union Belge!
Respected Member
Berichten: 1506
Lid geworden op: 22 aug 2008, 00:03
Favoriete Clubs: Carat, Illusion, Extreme

Locatie: Westerlo

Re: Deze maand minder belastingen

Bericht door Lestat »

Magicdavo schreef:rotte vlamingen welke klojo dat dees systeem uitgevonden heeft snap ik ni zene, iedereen werkt in bxl ma de mensen die wonen en werken in bxl krijgen weer niks.

tis ofwel voor iedereen ofwel voor niemand. afschaffen die deelregeringen! Union Belge!
Jaja dan is t wel union he :mrgreen:
Lc - where the past is our pride and the present is denied :mrgreen:
Club Owner
Berichten: 563
Lid geworden op: 07 aug 2008, 15:06
Locatie: Malinas

Re: Deze maand minder belastingen

Bericht door pascal78 »

Magicdavo schreef:welke klojo dat dees systeem uitgevonden heeft snap ik ni zene

euh...

vlaamse overheid...

tja as die nu geld overhebben, beter da ze het aan mij geven dan :)
Dit bericht is met grote zorgvuldigheid samengesteld. Voor mogelijke onjuistheid en/of onvolledigheid van de hierin verstrekte informatie kan Pascal78 geen aansprakelijkheid aanvaarden, evenmin kunnen aan de inhoud van dit bericht rechten worden ontleend. De inhoud van dit bericht kan vertrouwelijke informatie bevatten en is uitsluitend bestemd voor de geadresseerde van dit bericht. Indien u niet de beoogde ontvanger van dit bericht bent, verzoekt Pascal78 u niet op dit bericht te reageren, eventuele bijlagen niet te openen en wijst Pascal78 u op de onrechtmatigheid van het gebruiken, kopiëren of verspreiden van de inhoud van dit bericht.

Afbeelding
Afbeelding
Member
Berichten: 83
Lid geworden op: 29 dec 2008, 14:58

Re: Deze maand minder belastingen

Bericht door Magicdavo »

ja maar er wonen vlamingen in brussel en wallonie ook he...de hokjes mentaliteit zit ook al bij de overheid ;)

ik ga dus werken voor jullie premie :P


ps lestat ik ben wel degelijk een Belgie lover :)
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Re: Deze maand minder belastingen

Bericht door Nostalgie90 »

Das dan spijtig he, ik zal maar niet over transfers, SZ, boete's en geld voor verfranste scholen beginnen zeker. Nu de werkende massa eens een klein beetje terugkrijgt ....
Member
Berichten: 83
Lid geworden op: 29 dec 2008, 14:58

Re: Deze maand minder belastingen

Bericht door Magicdavo »

jama de werkende massa woont niet alleen in vlaanderen he.

ik wil geen vlaanderen wallonie discussie starten want das toch onmogelijk.
Maar van die acties enkel voor een bepaald deel van belgie gooit enkel maar olie op tvuur en zal heel de communautaire discussie niet voorthelpen. Dit vergroot de frustratie alleen maar.
Plus frans, nederlands of duits we zijn allemaal belgen en dan is het maar normaal dat je waar het minder gaat helpt. Omgekeerd zou het zelfde gebeuren. In tijden van eenmaking zijn heel die nva toestanden echt van de pot gerukt. spijtig genoeg springt de media hier als zot op en worden we maar radicaler.

Iedereen spreekt over one happy family in de uitgaanswereld. Maar ge zou dit moeten doortrekken naar Belgie en omstreken.
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Re: Deze maand minder belastingen

Bericht door Nostalgie90 »

Magicdavo schreef:jama de werkende massa woont niet alleen in vlaanderen he.

ik wil geen vlaanderen wallonie discussie starten want das toch onmogelijk.
Maar van die acties enkel voor een bepaald deel van belgie gooit enkel maar olie op tvuur en zal heel de communautaire discussie niet voorthelpen. Dit vergroot de frustratie alleen maar.
Plus frans, nederlands of duits we zijn allemaal belgen en dan is het maar normaal dat je waar het minder gaat helpt. Omgekeerd zou het zelfde gebeuren. In tijden van eenmaking zijn heel die nva toestanden echt van de pot gerukt. spijtig genoeg springt de media hier als zot op en worden we maar radicaler.

Iedereen spreekt over one happy family in de uitgaanswereld. Maar ge zou dit moeten doortrekken naar Belgie en omstreken.

Tsja uitgaan en de echte wereld waar het om centen gaat is een wereld van verschil.
Als je het niet communautair wil houden dan aanvaard je gewoon dat Vlamingen een extra premie krijgen.
In snap niet dat er van de kant van Brussel en de Walen altijd wel een frustratie is, ofwel is het omdat ze geen geld krijgen voor hun relanceplan voor de economie, dat ze geviseerd worden omdat ze overheidsgeld niet geod besteden etc.... ik lig er eerlijk gezegd niet van wakker van wat ze daar van ons denken.
Als ik lees dat er in de walen duizenden mensen zijn die al 15 jaar en meer doppen vraag ik me af dat we die wantoestanden niet moeten aanklagen. Zo zijn er nog vele dingen, maar ik zou zeggen voor die 250€ per WERKENDE Vlaming daar zou je dan problemen rond maken.
Aan beide kanten van de taalgrens hebben ze zelf de keuze voor het bestuur, als dat niet lukt kiezen jullie voor de verkeerde partijen ginds.
Elite Club Owner
Berichten: 1169
Lid geworden op: 30 dec 2007, 21:32
Locatie: Berlin

Re: Deze maand minder belastingen

Bericht door Dr. Poppers »

Allez ik krijg toch ook niks? Snap dat ergens wel want mijn belastingsgeld gaat naar den Duits. Maar 'k moet in juni wel komen stemmen in Vlaanders...
My body is not a temple, it's an amusement park.
www.myspace.com/dr_poppers
Respected Member
Berichten: 1506
Lid geworden op: 22 aug 2008, 00:03
Favoriete Clubs: Carat, Illusion, Extreme

Locatie: Westerlo

Re: Deze maand minder belastingen

Bericht door Lestat »

Dr. Poppers schreef:Maar 'k moet in juni wel komen stemmen in Vlaanders...
Wees blij dat we u daar niet op belasten :mrgreen:
Lc - where the past is our pride and the present is denied :mrgreen:
Club Owner
Berichten: 563
Lid geworden op: 07 aug 2008, 15:06
Locatie: Malinas

Re: Deze maand minder belastingen

Bericht door pascal78 »

Nostalgie90 schreef: Tsja uitgaan en de echte wereld waar het om centen gaat is een wereld van verschil.
Als je het niet communautair wil houden dan aanvaard je gewoon dat Vlamingen een extra premie krijgen.
In snap niet dat er van de kant van Brussel en de Walen altijd wel een frustratie is, ofwel is het omdat ze geen geld krijgen voor hun relanceplan voor de economie, dat ze geviseerd worden omdat ze overheidsgeld niet geod besteden etc.... ik lig er eerlijk gezegd niet van wakker van wat ze daar van ons denken.
Als ik lees dat er in de walen duizenden mensen zijn die al 15 jaar en meer doppen vraag ik me af dat we die wantoestanden niet moeten aanklagen. Zo zijn er nog vele dingen, maar ik zou zeggen voor die 250€ per WERKENDE Vlaming daar zou je dan problemen rond maken.
Aan beide kanten van de taalgrens hebben ze zelf de keuze voor het bestuur, als dat niet lukt kiezen jullie voor de verkeerde partijen ginds.
dees vat het (voor mij in ieder geval) wel goed samen
Dit bericht is met grote zorgvuldigheid samengesteld. Voor mogelijke onjuistheid en/of onvolledigheid van de hierin verstrekte informatie kan Pascal78 geen aansprakelijkheid aanvaarden, evenmin kunnen aan de inhoud van dit bericht rechten worden ontleend. De inhoud van dit bericht kan vertrouwelijke informatie bevatten en is uitsluitend bestemd voor de geadresseerde van dit bericht. Indien u niet de beoogde ontvanger van dit bericht bent, verzoekt Pascal78 u niet op dit bericht te reageren, eventuele bijlagen niet te openen en wijst Pascal78 u op de onrechtmatigheid van het gebruiken, kopiëren of verspreiden van de inhoud van dit bericht.

Afbeelding
Afbeelding
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten