Nieuwe ideeën

Het algemene forum van Legendary Clubs
Club Owner
Berichten: 739
Lid geworden op: 20 jun 2006, 21:58

Re: Nieuwe ideeën

Bericht door Enterprise »

Dr. Poppers schreef:Ja, goeie post DCD. 'k Zou er zelf nog één punt aan willen toevoegen:

- Kom buiten en bouw een netwerk uit. En niet alleen binnen jouw 'scene'.

:thumbsup:
kijk dit is een verhaaltje dat ik al 26 jaar hoor van ik heb ideeén......echte ondernemers die waren al lang bezig...... en probeer eerst al maar eens je naaste omgeving naar je eigen feest te krijgen alvorens het woord sportpaleis uit te spreken.......
Elite Club Owner
Berichten: 1169
Lid geworden op: 30 dec 2007, 21:32
Locatie: Berlin

Re: Nieuwe ideeën

Bericht door Dr. Poppers »

Enterprise schreef:
Dr. Poppers schreef:Ja, goeie post DCD. 'k Zou er zelf nog één punt aan willen toevoegen:

- Kom buiten en bouw een netwerk uit. En niet alleen binnen jouw 'scene'.

:thumbsup:
kijk dit is een verhaaltje dat ik al 26 jaar hoor van ik heb ideeén......echte ondernemers die waren al lang bezig...... en probeer eerst al maar eens je naaste omgeving naar je eigen feest te krijgen alvorens het woord sportpaleis uit te spreken.......
Da's natuurlijk ook maar al te waar! :)
My body is not a temple, it's an amusement park.
www.myspace.com/dr_poppers
Gebruikersavatar
DCD
Elite Club Member
Berichten: 341
Lid geworden op: 20 jan 2007, 16:45

Re: Nieuwe ideeën

Bericht door DCD »

Dr. Poppers schreef:Ja, goeie post DCD. 'k Zou er zelf nog één punt aan willen toevoegen:

- Kom buiten en bouw een netwerk uit. En niet alleen binnen jouw 'scene'.

:thumbsup:
thx :D
@ franky: heel juust, ideeën hebben is idd nie zo speciaal, ge moet nog het 'karakter' hebben of de ingesteldheid om er iets mee te doen en de handen uit de mouwen willen steken...
kheb ook duizend en één ideeën bij wijze van spreken, maar da zal er nooit van komen want heb helemaal zo geen karakter, dus laat ik mij week na week verrassen door de mensen die der wel invliegen op da vlak :mrgreen:
zoals mr jones bv :afro:
Newbie
Berichten: 13
Lid geworden op: 26 jan 2009, 22:30

Re: Nieuwe ideeën

Bericht door StijnB »

Blablabla

Het is wel heel makkelijk mensen afbreken.
Weet ook wel dat de zet van idee naar realisatie iets anders is.

Heb ook al 2 zaken georganiseerd.
Spreek hier ook niet over sponsors die 50€ geven voor hun logo.

Heb me inderdaad wat vaag uitgedrukt. Maar geef je alles bloot ook al zijn dat verre toekomst inzichten. Die zelfs nooit waar kunnen zijn. Dan krijg je zo'n reacties.

Nogmaals de vraag wie heeft ervaring met investeerders of grote sponsers.
Voor een idee dat beginnende is met events en het doel voor ogen is club gericht gaan werken dus wekelijks.

En verontschuldig mij als niet alles correct nederlands is. Het blijft hier nog altijd een forum.


Wil wel zeggen dat er punten bij zijn die werkelijk van toepassing zijn.
Maar leer beetje posetief zijn. Ik vraag naar jullie ervaring, en hoe je dit aanpakt.
Niet wat je van mijn vraag of werkwijze vindt.

Een netwerk uitbouwen doe je niet enkel via mondelinge kanalen. Via internet kom je vb. te weten wie bij welke organisatie zit.


Maar als er echt niemand degelijk kan antwoorden. Zal ik onthouden dat dit forum enkel afbrekend is en niet serieus kan reageren.
Respected Member
Berichten: 1702
Lid geworden op: 14 sep 2004, 12:44
Locatie: Gent

Re: Nieuwe ideeën

Bericht door lemant »

allez jong, je kon ook eens merci zeggen voor de nuttige tips die je gekregen hebt (en dat zeg ik niet voor mezelf)

met kritiek leren omgaan is trouwens ook een belangrijke les :s
www.l3m4nt.blogspot.com
www.myspace.com/l3m4nt
"Zij vindt dat niet wijs, dancings enal"
Club Owner
Berichten: 739
Lid geworden op: 20 jun 2006, 21:58

Re: Nieuwe ideeën

Bericht door Enterprise »

Wel een eerste tip dan..................een organisator geeft zen bronnen niet prijs :(
Elite Club Owner
Berichten: 1169
Lid geworden op: 30 dec 2007, 21:32
Locatie: Berlin

Re: Nieuwe ideeën

Bericht door Dr. Poppers »

Enterprise schreef:Wel een eerste tip dan..................een organisator geeft zen bronnen niet prijs :(
Dju Franky, dat vind ik nu wel spijtig, dat je niet gwoon eerlijk wil zeggen hoe je aan die tegoedbonnen van bar 'De Tijgerin' komt die je aan 't uitdelen was in de backstage van de Illusion met de Extreme Reunion! :D :tongue: :eye:
My body is not a temple, it's an amusement park.
www.myspace.com/dr_poppers
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Re: Nieuwe ideeën

Bericht door Nostalgie90 »

Dr. Poppers schreef:
Enterprise schreef:Wel een eerste tip dan..................een organisator geeft zen bronnen niet prijs :(
Dju Franky, dat vind ik nu wel spijtig, dat je niet gwoon eerlijk wil zeggen hoe je aan die tegoedbonnen van bar 'De Tijgerin' komt die je aan 't uitdelen was in de backstage van de Illusion met de Extreme Reunion! :D :tongue: :eye:

Is dat op de steenweg naar Leuven? :pl:
Elite Club Owner
Berichten: 1169
Lid geworden op: 30 dec 2007, 21:32
Locatie: Berlin

Re: Nieuwe ideeën

Bericht door Dr. Poppers »

Nostalgie90 schreef:
Dr. Poppers schreef:
Enterprise schreef:Wel een eerste tip dan..................een organisator geeft zen bronnen niet prijs :(
Dju Franky, dat vind ik nu wel spijtig, dat je niet gwoon eerlijk wil zeggen hoe je aan die tegoedbonnen van bar 'De Tijgerin' komt die je aan 't uitdelen was in de backstage van de Illusion met de Extreme Reunion! :D :tongue: :eye:

Is dat op de steenweg naar Leuven? :pl:
Inderdaad! :D
Prachtigste neonreclame die ik zag in België! Etc. etc. etc.
My body is not a temple, it's an amusement park.
www.myspace.com/dr_poppers
Club Owner
Berichten: 739
Lid geworden op: 20 jun 2006, 21:58

Re: Nieuwe ideeën

Bericht door Enterprise »

Dr. Poppers schreef:
Enterprise schreef:Wel een eerste tip dan..................een organisator geeft zen bronnen niet prijs :(
Dju Franky, dat vind ik nu wel spijtig, dat je niet gwoon eerlijk wil zeggen hoe je aan die tegoedbonnen van bar 'De Tijgerin' komt die je aan 't uitdelen was in de backstage van de Illusion met de Extreme Reunion! :D :tongue: :eye:
aan het uitdelen :?: waar denk je dat de after-party is doorgegaan....... deze tijger kent zen plekjes :afro:
Elite Club Owner
Berichten: 1245
Lid geworden op: 24 apr 2007, 18:18
Locatie: ANTWERPen

Re: Nieuwe ideeën

Bericht door StevenR_73 »

Enterprise schreef:
Dr. Poppers schreef:
Enterprise schreef:Wel een eerste tip dan..................een organisator geeft zen bronnen niet prijs :(
Dju Franky, dat vind ik nu wel spijtig, dat je niet gwoon eerlijk wil zeggen hoe je aan die tegoedbonnen van bar 'De Tijgerin' komt die je aan 't uitdelen was in de backstage van de Illusion met de Extreme Reunion! :D :tongue: :eye:
aan het uitdelen :?: waar denk je dat de after-party is doorgegaan....... deze tijger kent zen plekjes :afro:

hooow, kmoet nog eens gaan afteren peins ik. kunde dan ineens een bedje reserveren voor te crashen? :mrgreen:
Club Owner
Berichten: 739
Lid geworden op: 20 jun 2006, 21:58

Re: Nieuwe ideeën

Bericht door Enterprise »

dat kan..... toffe bedspreien hebben ze daar..... die kleurekes zen de max..........................mauve/wit :mrgreen:
Elite Club Owner
Berichten: 1208
Lid geworden op: 05 jun 2005, 15:43

Re: Nieuwe ideeën

Bericht door back to the 90's »

Enterprise schreef:dat kan..... toffe bedspreien hebben ze daar..... die kleurekes zen de max..........................mauve/wit :mrgreen:
ah,fans van den anderlecht :mrgreen:
Dr. Poppers schreef:de backstage van de Illusion met de Extreme Reunion! :D :tongue: :eye:
en da niemand da ziet,twas CARAT reunion hé mannekes :P :D
Nothing is what is seems to be
Club Owner
Berichten: 739
Lid geworden op: 20 jun 2006, 21:58

Re: Nieuwe ideeën

Bericht door Enterprise »

back to the 90's schreef:
Enterprise schreef:dat kan..... toffe bedspreien hebben ze daar..... die kleurekes zen de max..........................mauve/wit :mrgreen:
ah,fans van den anderlecht :mrgreen:
Dr. Poppers schreef:de backstage van de Illusion met de Extreme Reunion! :D :tongue: :eye:
en da niemand da ziet,twas CARAT reunion hé mannekes :P :D
BEERSCHOT VRIEND BEERSCHOT "the one and only mauve/white army" 8)

Onze doc is misschien al aan het aftellen naar de Extreme Reunion.... :mrgreen: had het wel gezien de fout
Elite Club Owner
Berichten: 1208
Lid geworden op: 05 jun 2005, 15:43

Re: Nieuwe ideeën

Bericht door back to the 90's »

zien juist dat em da vandaag gepost heeft.
kan al raden aan wat het ligt :mrgreen:
Nothing is what is seems to be
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten