Van Vlees En Bloed

Alles in verband met films, televisie en radio
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Van Vlees En Bloed

Bericht door Sunreezer »

Zijn er hier nog mensen die kijken naar Van vlees en bloed?

Man wat heb ik gisteren moeten lachen met die uitzending, het was echt al jaren geleden dat er nog eens een Vlaamse reeks van deftig niveau op de televisie kwam. Het is echter jammer dat we hier nu weer enkele jaren zullen op moeten wachten.
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Re: Van vlees en bloed

Bericht door ThaMan »

Volg het van het begin, gewoon super reekske uit het leven gegrepen.
Het feit dat het zich afspeelt in een buur gemeente maakt het nog leuker, zelfs de accenten en de taal zijn compleet hetzelfde als in Dessel. Vooral den Herman vind ik de max !
Anyway ze hebben toch elke week 1.8milj kijkers wat al een geruime tijd geleden is
Club Owner
Berichten: 563
Lid geworden op: 07 aug 2008, 15:06
Locatie: Malinas

Re: Van Vlees En Bloed

Bericht door pascal78 »

Ik ben fan :D

den herman das wel ne straffe zenne :P

ma kwaar gistere ni thuis..

ma tis opgenomen
Dit bericht is met grote zorgvuldigheid samengesteld. Voor mogelijke onjuistheid en/of onvolledigheid van de hierin verstrekte informatie kan Pascal78 geen aansprakelijkheid aanvaarden, evenmin kunnen aan de inhoud van dit bericht rechten worden ontleend. De inhoud van dit bericht kan vertrouwelijke informatie bevatten en is uitsluitend bestemd voor de geadresseerde van dit bericht. Indien u niet de beoogde ontvanger van dit bericht bent, verzoekt Pascal78 u niet op dit bericht te reageren, eventuele bijlagen niet te openen en wijst Pascal78 u op de onrechtmatigheid van het gebruiken, kopiëren of verspreiden van de inhoud van dit bericht.

Afbeelding
Afbeelding
Club Owner
Berichten: 764
Lid geworden op: 29 apr 2008, 18:41

Re: Van Vlees En Bloed

Bericht door rizzo> »

Man, man, man, 't was gisteren weer geschift! Gewoon hilarisch.

Ik kijk quasi nooit teevee maar dit vind ik toch de moeite van het kijken waard. Sterke acteerprestaties ook. Heeft iemand de subtiele hint naar Matroesjka's gezien wanneer een van de acteurs die daarin meespeelde op een bepaald moment hesp uit de verpakking aan het eten is?
Club Owner
Berichten: 962
Lid geworden op: 28 sep 2004, 13:16

Re: Van Vlees En Bloed

Bericht door tomaz »

"wa is da hie seeeeeggggg" :lol: :lol: :lol:

super !
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Re: Van Vlees En Bloed

Bericht door Stanne »

Ik hoop op de klassieke VRT herhalingen want ik heb enkel de eerste 2 afleveringen kunnen zien.
De smaak van de Keyzer mag er trouwens ook wel zijn vind ik.
Da hebben ze op de VRT toch altijd goed gehad die (drama) reeksen. Kben effe de naam kwijt maar met de familie Vorlat,....enz
-> Click on me <-to hear & share the LC retro music on Retroactives.

Mmmmm........I feel.......fine
Club Owner
Berichten: 929
Lid geworden op: 02 jan 2007, 13:26

Re: Van Vlees En Bloed

Bericht door After »

sech wat heb ik gehoord? volgende week al de laatste aflevering? zeven is toch iets te weinig hoor :(
Club Owner
Berichten: 764
Lid geworden op: 29 apr 2008, 18:41

Re: Van Vlees En Bloed

Bericht door rizzo> »

Beter 7 goeie afleveringen en dan stoppen - met na enkele jaren en re-run - i.p.v. er meer dan een decennia lang braakneigingverwekkende vervolgafleveringen aan te breien (cf. De Kampioenen) ;)
Elite Club Member
Berichten: 294
Lid geworden op: 31 okt 2007, 20:54

Re: Van Vlees En Bloed

Bericht door bonny »

Opgenomen ne kleine kilometer van mijn deur :D

Ik zen nogal ne keirel hé, méé maai kunde lache zu :mrgreen:
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Re: Van Vlees En Bloed

Bericht door ThaMan »

dan zitte gij dicht bij mij Bonny ?
km eraf, kan enkel Retie, Geel, Dessel, Kasterlee, Mol zijn...
Elite Club Member
Berichten: 294
Lid geworden op: 31 okt 2007, 20:54

Re: Van Vlees En Bloed

Bericht door bonny »

Dessel (Brasel), km van het huis van mijn ouders om precies te zijn :)
Het is opgenomen achter de kerk van Dessel (niet langs de markt-kant, maar achterkant van de kerk)
Elite Club Owner
Berichten: 1091
Lid geworden op: 26 jul 2006, 13:38
Locatie: Gent !!!

Re: Van Vlees En Bloed

Bericht door dj_neo »

Zalige serie.

Op Facebook ben ik al 'fan' van Herman & André De Bospoeper & Onze Luc :D
Armin van Buuren: "Trance expresses a universal feeling, a feeling of warmth and freedom. That’s why people lift their hands while dancing. For some reason the Netherlands have some artists who express that feeling, but actually it’s the Belgians who deserve all the credit. You guys smoothed the path for us years ago."
Respected Member
Berichten: 1506
Lid geworden op: 22 aug 2008, 00:03
Favoriete Clubs: Carat, Illusion, Extreme

Locatie: Westerlo

Re: Van Vlees En Bloed

Bericht door Lestat »

ik heb intussen de box aangekocht en ze ook in ene keer door uitgekeken :bounce:
Idd een super reekske , ik hou wel van die Vlaamse dingen, in elk geval van de één kant van die reeksen (vtm enzo, da ligt me wa minder :mrgreen: ) - goede humor en dus gewoon goed entertainment, zoals goede televisie hoort te zijn ;)
Ik kijk trouwens uit naar een vervolg, want het einde was absoluut niet definitief sluitend...
Lc - where the past is our pride and the present is denied :mrgreen:
Club Owner
Berichten: 563
Lid geworden op: 07 aug 2008, 15:06
Locatie: Malinas

Re: Van Vlees En Bloed

Bericht door pascal78 »

waar zitte die gekwetste vogelkes hier
Dit bericht is met grote zorgvuldigheid samengesteld. Voor mogelijke onjuistheid en/of onvolledigheid van de hierin verstrekte informatie kan Pascal78 geen aansprakelijkheid aanvaarden, evenmin kunnen aan de inhoud van dit bericht rechten worden ontleend. De inhoud van dit bericht kan vertrouwelijke informatie bevatten en is uitsluitend bestemd voor de geadresseerde van dit bericht. Indien u niet de beoogde ontvanger van dit bericht bent, verzoekt Pascal78 u niet op dit bericht te reageren, eventuele bijlagen niet te openen en wijst Pascal78 u op de onrechtmatigheid van het gebruiken, kopiëren of verspreiden van de inhoud van dit bericht.

Afbeelding
Afbeelding
Respected Member
Berichten: 1506
Lid geworden op: 22 aug 2008, 00:03
Favoriete Clubs: Carat, Illusion, Extreme

Locatie: Westerlo

Re: Van Vlees En Bloed

Bericht door Lestat »

pascal78 schreef:waar zitte die gekwetste vogelkes hier
µ

mwoeha :D

nog zo ne geweldige quote : "dan moete da zegge he jom" (toen em aan t afwegen was en maar ni op exact 150 gr uitkwam) -> ik vond die gast die die simpele zoon speelde, fantastisch (speelde trouwens ook een schitterende rol in seizoen 1 van matroesjka's)
Lc - where the past is our pride and the present is denied :mrgreen:
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot] en 0 gasten