te koop?

Het forum van Boccaccio in Destelbergen
Respected Member
Berichten: 1702
Lid geworden op: 14 sep 2004, 12:44
Locatie: Gent

te koop?

Bericht door lemant »

dit artikel las ik op Afterclub (komt uit het Nieuwsblad)

Sluit The Temple zijn deuren?

Discotheek The Temple, de voormalige Boccaccio, verdwijnt binnenkort misschien uit het straatbeeld. Recent waren er onderhandelingen met het gemeentebestuur van Destelbergen over een overname. 'We zijn geen vragende partij', zegt Dirk De Maesschalck, 'maar een goed bod zullen we niet weigeren.'

Het gemeentebestuur had een gesprek met de mensen van The Temple, de mogelijkheid van een sporthotel en sporthal werden geopperd, maar men kwam niet tot een akkoord. De nieuwe sporthal komt dus naar alle waarschijnlijkheid op de site Bergenmeersen en niet op de terreinen van The Temple.

'Alles is te koop, zelfs The Temple', zegt De Maesschalck, niets sluit dus uit dat er binnenkort andere gegadigden opduiken en de discotheek een nieuwe bestemming geven.


Hopelijk maar een scheet in een fles. Zou jammer zijn moest het gebouw een andere bestemming krijgen (andere programmatie daarentegen zou ik geen ramp vinden :)).
www.l3m4nt.blogspot.com
www.myspace.com/l3m4nt
"Zij vindt dat niet wijs, dancings enal"
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Re: te koop?

Bericht door Sunreezer »

Alé Dobbels haal u geld maar boven :mrgreen:
Club Owner
Berichten: 929
Lid geworden op: 02 jan 2007, 13:26

Re: te koop?

Bericht door After »

hehe
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Re: te koop?

Bericht door ThaMan »

hahaha ik zie em er nog voor in staat ook 8)
Gebruikersavatar
DCD
Elite Club Member
Berichten: 341
Lid geworden op: 20 jan 2007, 16:45

Re: te koop?

Bericht door DCD »

eventueel een grote inzamelingsactie opzetten, met ondersteunende tv- en radioshows
(ipv in een glazen huis te gaan zitten => met zn allen een week lang in bocca staan feesten?)

vervolgens temple opkopen, alsook de merknaam boccaccio life en er een bedevaartsoord/housemuseum van maken waarin enkele keren per jaar een zwaar reunietje gehouden wordt

sounds like a plan? :mrgreen:
Club Owner
Berichten: 929
Lid geworden op: 02 jan 2007, 13:26

Re: te koop?

Bericht door After »

dobbels kan er nog een retro kot van maken, ieder weekend een retro party :mrgreen:
Berichten: 18
Lid geworden op: 12 apr 2007, 16:40

Re: te koop?

Bericht door sunglasses at night »

Het is een publiek geheim dat een van de twee De Maesschalck broers liefst zo snel mogelijk van het gebouw (en de dancing) vanaf wil.

De andere broer wil echter (voorlopig) nog openhouden.

Ik zou der toch niet veel geld op durven verwedden dat The Temple binnen 2 jaar nog open is...
Newbie
Berichten: 33
Lid geworden op: 08 sep 2008, 16:57

Re: te koop?

Bericht door kristof6666 »

Zolang die dan maar tot en met 3 april geopend is hé??? :)
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten