Wa kosta ?

Alles in verband met actuele en minder actuele zaken
Club Owner
Berichten: 604
Lid geworden op: 23 mar 2007, 01:29

Re: Wa kosta ?

Bericht door Disco Stu »

©®TM schreef:
Technolab schreef:euhm, dat staat in de verkeerswet ;) inhalen mag op plaatsen waar toegelaten en maximum 1 voertuig tegelijkertijd (bij wegen met 1 baanvak per rijrichting dus, een standaard straat dus ;))
Welk artikel uit de wegcode is dat dan? Want in die dat ik gelezen had stond er niets expliciet in over maar 1 tegelijkertijd :scratch:.
Ik heb ook gelezen dat het wel degelijk mag als het op een veilige manier gebeurt.
Als er tussen de auto die je voorbijsteekt en de auto die daarvoor rijd geen plaats genoeg is (wat in mijn geval was) ben je eigenlijk zelfs verplicht om er meerde voorbij te steken.
The Dj's take pills too stay awake and play for seven days
Gebruikersavatar
DCD
Elite Club Member
Berichten: 341
Lid geworden op: 20 jan 2007, 16:45

Re: Wa kosta ?

Bericht door DCD »

zouden ze u nie tegengehouden hebben alst politie was...?
Club Owner
Berichten: 563
Lid geworden op: 07 aug 2008, 15:06
Locatie: Malinas

Re: Wa kosta ?

Bericht door pascal78 »

euhm...

dan moette der meer inhalen??
ik dacht het niet..

ben geen wegcode kenner.. maar imo als je niet veilig 1 wagen kan inhalen dan mag je niet inhalen..
want staan volgens mij boetes op, op meer dan 1 wagen tegelijk inhalen

grtz
Dit bericht is met grote zorgvuldigheid samengesteld. Voor mogelijke onjuistheid en/of onvolledigheid van de hierin verstrekte informatie kan Pascal78 geen aansprakelijkheid aanvaarden, evenmin kunnen aan de inhoud van dit bericht rechten worden ontleend. De inhoud van dit bericht kan vertrouwelijke informatie bevatten en is uitsluitend bestemd voor de geadresseerde van dit bericht. Indien u niet de beoogde ontvanger van dit bericht bent, verzoekt Pascal78 u niet op dit bericht te reageren, eventuele bijlagen niet te openen en wijst Pascal78 u op de onrechtmatigheid van het gebruiken, kopiëren of verspreiden van de inhoud van dit bericht.

Afbeelding
Afbeelding
Elite Club Owner
Berichten: 1208
Lid geworden op: 05 jun 2005, 15:43

Re: Wa kosta ?

Bericht door back to the 90's »

wa zijn de boetes voor flitsen tegenwoordig?
denk dak gisteren prijs had in wetteren :roll:
Nothing is what is seems to be
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Re: Wa kosta ?

Bericht door Stanne »

Ikke van de week WEERAL op den E17. 5 per uur te rap :roll: Kweet het, ze moeten ergens een grens trekken. Maar kheb nog een stapeltje liggen. De laatste jaren ist wel altijd maar kort boven de lat.
Kgaan een omnium verzekering afsluiten tegen boetes denk :mrgreen:
-> Click on me <-to hear & share the LC retro music on Retroactives.

Mmmmm........I feel.......fine
Respected Member
Berichten: 1506
Lid geworden op: 22 aug 2008, 00:03
Favoriete Clubs: Carat, Illusion, Extreme

Locatie: Westerlo

Re: Wa kosta ?

Bericht door Lestat »

back to the 90's schreef:wa zijn de boetes voor flitsen tegenwoordig?
denk dak gisteren prijs had in wetteren :roll:
Mijne laatste was 170 €, vorige maand, 142 waar ge 120 moogt, chance dat er nog ene voor mij reed of t had meer geweest :mrgreen:
Lc - where the past is our pride and the present is denied :mrgreen:
Elite Club Owner
Berichten: 1208
Lid geworden op: 05 jun 2005, 15:43

Re: Wa kosta ?

Bericht door back to the 90's »

Lestat schreef:
back to the 90's schreef:wa zijn de boetes voor flitsen tegenwoordig?
denk dak gisteren prijs had in wetteren :roll:
Mijne laatste was 170 €, vorige maand, 142 waar ge 120 moogt, chance dat er nog ene voor mij reed of t had meer geweest :mrgreen:
allee vooruit,ik mag mij dus aan 170 € verwachten.
miserie hé godver :roll:
ma die gaan toch nog ni zo lang want ben daar al is tege 160 voorbij gereden en helemaal niks.
Nothing is what is seems to be
Club Owner
Berichten: 782
Lid geworden op: 04 sep 2006, 12:30
Locatie: antwerp - belgium

Re: Wa kosta ?

Bericht door bouq »

©®TM schreef:
Technolab schreef:euhm, dat staat in de verkeerswet ;) inhalen mag op plaatsen waar toegelaten en maximum 1 voertuig tegelijkertijd (bij wegen met 1 baanvak per rijrichting dus, een standaard straat dus ;))
Welk artikel uit de wegcode is dat dan? Want in die dat ik gelezen had stond er niets expliciet in over maar 1 tegelijkertijd :scratch:.
typische wetstaal zeker ..

ge kunt maar één voertuig tegelijkertijd inhalen, anders rijd ge met 3 naast elkaar :)

nu .. tussen die 2 auto's terug invoegen is in vele gevallen gevaarlijker dan ze ineens maar allemaal voorbij te steken

> en als ik nen auto inhaal gaat die toch heel rap da papierke en zijn bic moeten vinden om men plak op te schrijven (als em ze al kan lezen op dieje moment, ge gaat daar ook ni tegen een slakkegangetje voorbij he denk ik dan)
.:: now .. locate the master control center of the body .. the human brain .. the mind ::.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten