Discotheken snakken naar adem

Het nieuws forum van Legendary Clubs
Newbie
Berichten: 13
Lid geworden op: 08 feb 2009, 12:06

Re: Discotheken snakken naar adem

Bericht door stagefx »

j
Laatst gewijzigd door stagefx op 29 mar 2009, 22:23, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
DCD
Elite Club Member
Berichten: 341
Lid geworden op: 20 jan 2007, 16:45

Re: Discotheken snakken naar adem

Bericht door DCD »

PATJE IS DE MAN OLÉ OLÉ !!!!

:albino: sorry, kon het nie laten na al dat leuks te lezen over die goeie ouwe claessen... :albino:

hopelijk komt big old patje de boel daar gauw weer rechttrekken é
als hij tenminste even tijd over heeft naast zijn ander project: het terugbrengen van 2fabiola "straight to the top"
ok ok, totaal naast de kwestie en onder de gordel, maar toch: daar hoor je nu toch echt wel niets meer van?? of mis ik iets
als hij dit forum leest, wil ik hem alleszins al 1 ideetje doorgeven: een back2back avondje

Afbeelding

srr offtopic maar liet me even meeslepen :afro:
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Re: Discotheken snakken naar adem

Bericht door Nostalgie90 »

DCD schreef:
Afbeelding

srr offtopic maar liet me even meeslepen :afro:
GVD wat een foto!
Eigenlijk heb ik geen van die mannen graag gehoord, dan sit ik zeker nog liever in een summer-of-69 boerekeet dan "witches", "halloween" of andere Regi & Pat boecht te horen
Elite Club Owner
Berichten: 1245
Lid geworden op: 24 apr 2007, 18:18
Locatie: ANTWERPen

Re: Discotheken snakken naar adem

Bericht door StevenR_73 »

da wordt aflappen met platenbakken en alles wat er los staat :mrgreen:
Gebruikersavatar
DCD
Elite Club Member
Berichten: 341
Lid geworden op: 20 jan 2007, 16:45

Re: Discotheken snakken naar adem

Bericht door DCD »

beestig toch, haha

:jocolor: vs :albino:
Elite Club Member
Berichten: 309
Lid geworden op: 12 jun 2006, 09:08
Locatie: Teknoville

Re: Discotheken snakken naar adem

Bericht door Scarface »

DCD schreef:zijn verhaaltje over zijne jp van rossem, pfaff en consoorten die 'mannen van hetzelfde kaliber' lokken en tienduizenden franken wegsmijten op nen avond (den interessanten staan uithangen met de ene fles champagne na de ander dus)........... :finger:

daar ging House nu net NIET om dacht ik

dat dacht ik ook bij het zien van die reportage.... wat hebben Pfaff, Van Rossem en de Planckaert (als glazenafruimer!) bij te dragen tot een club?
DEPECHE MODE is NOT a BAND, DEPECHE MODE IS A RELIGION
Gebruikersavatar
DCD
Elite Club Member
Berichten: 341
Lid geworden op: 20 jan 2007, 16:45

Re: Discotheken snakken naar adem

Bericht door DCD »

Scarface schreef:
DCD schreef:zijn verhaaltje over zijne jp van rossem, pfaff en consoorten die 'mannen van hetzelfde kaliber' lokken en tienduizenden franken wegsmijten op nen avond (den interessanten staan uithangen met de ene fles champagne na de ander dus)........... :finger:

daar ging House nu net NIET om dacht ik

dat dacht ik ook bij het zien van die reportage.... wat hebben Pfaff, Van Rossem en de Planckaert (als glazenafruimer!) bij te dragen tot een club?
pff ja, "geloofwaardigheid" tussen dikke, vette haken zeker? Carré-toestanden hé
aanvaarding door het Dag Allemaal-volk. Als zo'n hoerekoten af en toe ne keer in een boekske of op tv komen is het 'voetvolk' gerustgesteld dat er niets speciaal aan de hand is en dat de gewone jeugd zich er op een 'deftige' manier amuseert...
daarentegen opgepast van 'die roare dancings' waar ge alleen ma van hoort als er ne razzia geweest is... doet er nie toe welk resultaat de flikken dan boeken, de mensen lezen toch over zo'n nietszeggende cijferkes, of ge daar nu 5% of 75% zet :clown:
maja wa zeg ik nu, de media zijn slimmer dan da é, ze gaan het de mensen nie te simpel maken door zelf het percentage uit te rekenen, ze zeggen liever dat er (kzeg maar iets) een 2000tal man aanwezig was en dat er dan 25 pv's uitgeschreven zijn (iets verder in het artikel zetten ze dan subtiel dat er daarvan nog eens 5 niet drugsgerelateerd waren) en de slechte naam is weeral gemaakt... yes! :sunny:

EDIT: doet mij eraan denken... iemand die zin heeft om de maatschappij eens goe wakker te schudden? een of ander vrt-programma contacteren (koppen ofzo?) en voorstellen om de onderwereld van de drugs eens goed uit te kuisen... maar dan wel de kant die altijd doodgezwegen wordt: politici, rechters, advocaten, politie, journalisten, leerkrachten,....

zoiets zou echt veel mensen heel erg shockeren!!! ben ik 100% zeker van want kverschiet er nog dagelijks van hoe naïef de mensen zijn op da vlak. Iedereen gelooft maar al te graag dat die "vuile drugs"' in 'de dancings' zitten en enkel daarmee samenhangen. Wel begrijpelijk, de mens heeft nu eenmaal graag een zichtbare en 'gemakkelijk' bestrijdbare vijand...
Gio
Club Owner
Berichten: 639
Lid geworden op: 03 jan 2007, 15:08
Locatie: In Space, while Amnesia clears my head for electronic beats!

Re: Discotheken snakken naar adem

Bericht door Gio »

DCD schreef: EDIT: doet mij eraan denken... iemand die zin heeft om de maatschappij eens goe wakker te schudden? een of ander vrt-programma contacteren (koppen ofzo?) en voorstellen om de onderwereld van de drugs eens goed uit te kuisen... maar dan wel de kant die altijd doodgezwegen wordt: politici, rechters, advocaten, politie, journalisten, leerkrachten,....
Dat vind ik nu eens een heel goed gedacht :mrgreen:
Are There Really Angels? Or Are They Just In Our Mind?
Gebruikersavatar
DCD
Elite Club Member
Berichten: 341
Lid geworden op: 20 jan 2007, 16:45

Re: Discotheken snakken naar adem

Bericht door DCD »

Gio schreef:
DCD schreef: EDIT: doet mij eraan denken... iemand die zin heeft om de maatschappij eens goe wakker te schudden? een of ander vrt-programma contacteren (koppen ofzo?) en voorstellen om de onderwereld van de drugs eens goed uit te kuisen... maar dan wel de kant die altijd doodgezwegen wordt: politici, rechters, advocaten, politie, journalisten, leerkrachten,....
Dat vind ik nu eens een heel goed gedacht :mrgreen:
EROPAF! :albino:
Respected Member
Berichten: 1506
Lid geworden op: 22 aug 2008, 00:03
Favoriete Clubs: Carat, Illusion, Extreme

Locatie: Westerlo

Re: Discotheken snakken naar adem

Bericht door Lestat »

DCD schreef:PATJE IS DE MAN OLÉ OLÉ !!!!

:albino: sorry, kon het nie laten na al dat leuks te lezen over die goeie ouwe claessen... :albino:

hopelijk komt big old patje de boel daar gauw weer rechttrekken é
als hij tenminste even tijd over heeft naast zijn ander project: het terugbrengen van 2fabiola "straight to the top"
ok ok, totaal naast de kwestie en onder de gordel, maar toch: daar hoor je nu toch echt wel niets meer van?? of mis ik iets
als hij dit forum leest, wil ik hem alleszins al 1 ideetje doorgeven: een back2back avondje

Afbeelding

srr offtopic maar liet me even meeslepen :afro:

WTF horror :eek:
Lc - where the past is our pride and the present is denied :mrgreen:
Elite Club Member
Berichten: 364
Lid geworden op: 03 jan 2007, 16:09

Re: Discotheken snakken naar adem

Bericht door Sirocco »

Mannen en make/up ik vrees dat dat nooit een goede combinatie zal worden :eye:
Newbie
Berichten: 13
Lid geworden op: 08 feb 2009, 12:06

Re: Discotheken snakken naar adem

Bericht door stagefx »

gebreken zijn :P :P :P
Laatst gewijzigd door stagefx op 29 mar 2009, 22:24, 1 keer totaal gewijzigd.
Respected Member
Berichten: 1506
Lid geworden op: 22 aug 2008, 00:03
Favoriete Clubs: Carat, Illusion, Extreme

Locatie: Westerlo

Re: Discotheken snakken naar adem

Bericht door Lestat »

stagefx schreef:nou over claessen zijn performance en uitspattingen ga ik het niet hebben maar tegenover dat STROUVEN zijn dancing altijd ten onder kon helpen heeft PATJE ze twee keer rechtgetrokken. Kwilde gewoon zeggen dat er toch aan STROUVEN zijn organiserend talent serieuze gebreken zijn :P :P :P
En de andere gebreken die heeft Patje :mrgreen:
Lc - where the past is our pride and the present is denied :mrgreen:
Newbie
Berichten: 13
Lid geworden op: 08 feb 2009, 12:06

Re: Discotheken snakken naar adem

Bericht door stagefx »

tja nou je het zegt ze vulden elkaar mss goed aan. Zou het kunnen, denk je zouden ze stiekem een koppel geweest zijn hahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaa :afro: :clown:
Respected Member
Berichten: 1506
Lid geworden op: 22 aug 2008, 00:03
Favoriete Clubs: Carat, Illusion, Extreme

Locatie: Westerlo

Re: Discotheken snakken naar adem

Bericht door Lestat »

stagefx schreef:tja nou je het zegt ze vulden elkaar mss goed aan. Zou het kunnen, denk je zouden ze stiekem een koppel geweest zijn hahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaa :afro: :clown:
Uw fantasie gaat te ver :lol:
Lc - where the past is our pride and the present is denied :mrgreen:
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten