Discotheken snakken naar adem

Het nieuws forum van Legendary Clubs
Elite Club Owner
Berichten: 1169
Lid geworden op: 30 dec 2007, 21:32
Locatie: Berlin

Re: Discotheken snakken naar adem

Bericht door Dr. Poppers »

Matthias schreef:
fomas schreef:Benieuwd wat ze gaan proppen in een reportage van hooguit 10 minuten.
Ik verwacht niet meer dan een scheet in een fles.

edit: scheetje in een flesje
Waar is Jambers...??? 8)
Vanavond in 'Phara' op Canvas, naar 't schijnt! :)
My body is not a temple, it's an amusement park.
www.myspace.com/dr_poppers
Co-Admin
Berichten: 910
Lid geworden op: 19 nov 2004, 18:51
Locatie: Gent

Re: Discotheken snakken naar adem

Bericht door Matthias »

Ik dacht Stiene misschien in de NOXX daar nog ergens te mogen aanschouwen tussen al die dansers/danseressen... :D
------------------------------
Het leven van de mens is wat zijn gedachten ervan maken. ((Marcus Aurelius))
------------------------------
Elite Club Owner
Berichten: 1241
Lid geworden op: 22 nov 2008, 21:24
Locatie: Gent

Re: Discotheken snakken naar adem

Bericht door emotionslover »

en nu eens domme vraag stellen!!

reportage? waar? wat? wie?

nog ergens te zien??

greets emotionslover
I LOVED EMOTIONS @ CATACOMBES
Berichten: 8
Lid geworden op: 09 jan 2009, 03:40

Re: Discotheken snakken naar adem

Bericht door discobar-leuven »

Enterprise schreef:
ProgressNation schreef:Allez de scene zal weer volledig belachelijk gemaakt worden ik Koppen.

Als 16-jarigen Benny Strouven over z'n foute discotheek horen spreken zullen ze zeker geen goesting meer hebben. Door zulke figuren worden discotheken tegenwoordig als "fout" bestempeld.

Waarom gaat men eens niet filmen in Fuse, Deca, H2o, La Rocca, Illusion,...
Clubs die hun visie min of meer trouw gebleven zijn en nog op een vast clienteel kunnen rekenen. Waarschijnlijk heeft Farmboy Benny die mannen wat cash gegeven om een repo te maken en zo terug in de belangstelling te komen. Maar in plaats van nieuwsgierigheid te wekken, zal het nog meer afkeer teweeg brengen t.o.v. de clubs. En de goede clubs zullen hier mee het slachtoffer van zijn.

Alsof de media medelijden zou tonen met deze branche. Het links correcte journalistenwereldje heeft enkel interesse in Carré (vooral dagen dat ze "Urban" draaien, want dat bevordert de multiculturele samenleving). Lees: Marokkanen die de Belgische vrouwen met zin of tegenzin de ganse nacht lastigvallen. Wat house en aanverwanten betreft interesseren hen enkel de drugsvangsten.

Belgische media is blijven hangen in de jaren stillekes :) Gisteren meldde Dany Verstraeten nog in het VTM-nieuws nog dat Metaal-Iiika deze zomer naar Werchter kwam. Gelukkig had ik op internet al de krant gelezen, of ik wist nog steeds niet welke groep hij bedoelde. Als nieuwslezer zoek je op voorhand toch dergelijke dingen op ...
Volledig mee eens.....doe de moeite niet om hier naar te kijken want weet toch al wat voor ne shit het gaat zijn.........

Zal ik het nog eens duidelijk zeggen : 2009 WORD EEN FANTASTISCH PARTYJAAR !!!!! Waarom..... omdat er veel toffe party's staan gepland en deze worden georganiseerd door de juiste mensen.....niet door wanabe's zoals daar in Diest...... :silent:

dat is ni schoon om zoiets te zeggen he franky , om andere zaken af te breken
Club Owner
Berichten: 739
Lid geworden op: 20 jun 2006, 21:58

Re: Discotheken snakken naar adem

Bericht door Enterprise »

discobar-leuven schreef:
Enterprise schreef:
ProgressNation schreef:Allez de scene zal weer volledig belachelijk gemaakt worden ik Koppen.

Als 16-jarigen Benny Strouven over z'n foute discotheek horen spreken zullen ze zeker geen goesting meer hebben. Door zulke figuren worden discotheken tegenwoordig als "fout" bestempeld.

Waarom gaat men eens niet filmen in Fuse, Deca, H2o, La Rocca, Illusion,...
Clubs die hun visie min of meer trouw gebleven zijn en nog op een vast clienteel kunnen rekenen. Waarschijnlijk heeft Farmboy Benny die mannen wat cash gegeven om een repo te maken en zo terug in de belangstelling te komen. Maar in plaats van nieuwsgierigheid te wekken, zal het nog meer afkeer teweeg brengen t.o.v. de clubs. En de goede clubs zullen hier mee het slachtoffer van zijn.

Alsof de media medelijden zou tonen met deze branche. Het links correcte journalistenwereldje heeft enkel interesse in Carré (vooral dagen dat ze "Urban" draaien, want dat bevordert de multiculturele samenleving). Lees: Marokkanen die de Belgische vrouwen met zin of tegenzin de ganse nacht lastigvallen. Wat house en aanverwanten betreft interesseren hen enkel de drugsvangsten.

Belgische media is blijven hangen in de jaren stillekes :) Gisteren meldde Dany Verstraeten nog in het VTM-nieuws nog dat Metaal-Iiika deze zomer naar Werchter kwam. Gelukkig had ik op internet al de krant gelezen, of ik wist nog steeds niet welke groep hij bedoelde. Als nieuwslezer zoek je op voorhand toch dergelijke dingen op ...
Volledig mee eens.....doe de moeite niet om hier naar te kijken want weet toch al wat voor ne shit het gaat zijn.........

Zal ik het nog eens duidelijk zeggen : 2009 WORD EEN FANTASTISCH PARTYJAAR !!!!! Waarom..... omdat er veel toffe party's staan gepland en deze worden georganiseerd door de juiste mensen.....niet door wanabe's zoals daar in Diest...... :silent:

dat is ni schoon om zoiets te zeggen he franky , om andere zaken af te breken
Zo denk ik er nu éénmaal over, deze club heeft nooit iets voor de house & techno scene betekend, is nooit vooruitstrevend geweest.

Trouwens de beelden spraken voor zich......nog eens een laatste maal proberen om via de tv & media aan volk te komen. Dit kost hem niets he .....

Dit is al jaren aan de gang, is altijd één en dezelfde die klaagt :scratch:

Werk, investeer of houd er gewoon mee op :(

Wat een verschil met de dame van lagoa, 74 jaar nog altijd doorgaan en desondanks de slechte periode blijft ze er in geloven en hoopt dat lagoa binnen 14 jaar nog steeds draait (weliswaar niet meer met haar). RESPECT TEN TOP :D

Dit is geen commentaar op jou he gerry, ik vind het al een enorme prestatie dat jij het nog aandurft om er iets te organiseren.......
Club Owner
Berichten: 929
Lid geworden op: 02 jan 2007, 13:26

Re: Discotheken snakken naar adem

Bericht door After »

ProgressNation schreef:Waarom gaat men eens niet filmen in Fuse, Deca, H2o, La Rocca, Illusion,...
Clubs die hun visie min of meer trouw gebleven zijn en nog op een vast clienteel kunnen rekenen.

...

Alsof de media medelijden zou tonen met deze branche. Het links correcte journalistenwereldje heeft enkel interesse in Carré (vooral dagen dat ze "Urban" draaien, want dat bevordert de multiculturele samenleving). Lees: Marokkanen die de Belgische vrouwen met zin of tegenzin de ganse nacht lastigvallen. Wat house en aanverwanten betreft interesseren hen enkel de drugsvangsten.
ik geef u 100% gelijk hé ProgressNation, maar als er nu één club bestaat waar onze Belgische vrouwen de ganse nacht worden lastiggevallen is het toch de Fuse zeker?! sorry maar dit mag toch ook eens gezegd worden! ik ken zeker 10 meisjes die daar met die reden niet graag meer gaan :?
Club Owner
Berichten: 929
Lid geworden op: 02 jan 2007, 13:26

Re: Discotheken snakken naar adem

Bericht door After »

emotionslover schreef:en nu eens domme vraag stellen!!

reportage? waar? wat? wie?

nog ergens te zien??

greets emotionslover

http://www.een.be/televisie1_master/pro ... ndex.shtml
binnekort zal dat wel te vinden zijn op die URL


sech, en je moet niet iedere post afsluiten met greetz emotionslover



greets After
Elite Club Member
Berichten: 431
Lid geworden op: 24 sep 2004, 21:50
Locatie: Gbergen

Re: Discotheken snakken naar adem

Bericht door ProgressNation »

Den Benny was weer lachen.
Ik heb het opgenomen. Zal het dit weekend online zetten.
Toen wij vroeger 's zaterdags naar Fuse gingen zag je daar nauwelijks vreemdelingen.
Enkel op vrijdag bij houseconcepten met o.a. Murvin Jay waren er iets meer.
Club Owner
Berichten: 929
Lid geworden op: 02 jan 2007, 13:26

Re: Discotheken snakken naar adem

Bericht door After »

ik heb het over de laatste 3 jaren, en eerlijk gezegd spreek ik een beetje over de walen (of franstalige brusselaars) no offence :oops:
Berichten: 8
Lid geworden op: 09 jan 2009, 03:40

Re: Discotheken snakken naar adem

Bericht door discobar-leuven »

Enterprise schreef:
Dit is geen commentaar op jou he gerry, ik vind het al een enorme prestatie dat jij het nog aandurft om er iets te organiseren.......
thanks :D , en over dat investeren heb je inderdaad gelijk , dat heb ik hem ook al gezegd , daarmee dat ik voor de party van zaterdag een verhuurfirma heb ingeschakeld , maar ja das maar voor 1 dag natuurlijk .
maar probeer mijn best te doen :D
Gio
Club Owner
Berichten: 639
Lid geworden op: 03 jan 2007, 15:08
Locatie: In Space, while Amnesia clears my head for electronic beats!

Re: Discotheken snakken naar adem

Bericht door Gio »

"Ja, vroeger liep Jean Marie Pfaff hier rond, zowat voor de PR he. Jean Pierre van Rossem reed met onze Ferrari rond, ale eerder in de prak... En ja, Eddy Plankaert stond hier achter de toog..."

't zijn serieuze referenties dat den Benny hier opnoemt zunne... Alstublieft zeg...

Die reportage heeft nu misschien hooguit 5 min van zijn manier van zaken doen laten zien. Ge zou ocharme medelijden krijgen met 't arm schaap... "Draait nu maar wat retro, herkenbare platen" Jongens toch... Daar kan ik me nu in opjagen, 't manneke dat zit te teren op 'n naam die zowat het hele discotheek gebeuren in gang heeft doen schieten.

"Binnen dit en een paar jaar zullen nog meer discotheken zich genoodzaakt zien om te moeten sluiten", awel dat hij dan 't voortouw neemt dan. Dan is iedereen content :mrgreen:
Are There Really Angels? Or Are They Just In Our Mind?
Club Owner
Berichten: 929
Lid geworden op: 02 jan 2007, 13:26

Re: Discotheken snakken naar adem

Bericht door After »

gewoon niet naar die programma's kijken :mrgreen: slecht voor uw hart :P
Club Owner
Berichten: 683
Lid geworden op: 26 feb 2005, 21:22
Locatie: Lokeren

Re: Discotheken snakken naar adem

Bericht door cherryman »

After schreef:ik heb het over de laatste 3 jaren, en eerlijk gezegd spreek ik een beetje over de walen (of franstalige brusselaars) no offence :oops:
In Cherry Moon nogtans weinig problemen met dieje mannen ze :scratch: :mrgreen:
Nog heftig op zoek naar Cherry Tapes periode 1991-1992 !!!
Afbeelding
Elite Club Owner
Berichten: 1241
Lid geworden op: 22 nov 2008, 21:24
Locatie: Gent

Re: Discotheken snakken naar adem

Bericht door emotionslover »

After schreef:
emotionslover schreef:en nu eens domme vraag stellen!!

reportage? waar? wat? wie?

nog ergens te zien??

greets emotionslover

http://www.een.be/televisie1_master/pro ... ndex.shtml
binnekort zal dat wel te vinden zijn op die URL


sech, en je moet niet iedere post afsluiten met greetz emotionslover



greets After


zal er op letten! hehe!

:albino:
I LOVED EMOTIONS @ CATACOMBES
Newbie
Berichten: 13
Lid geworden op: 26 jan 2009, 22:30

Re: Discotheken snakken naar adem

Bericht door StijnB »

Reportage niet gezien. Maar url van upload is welkom hé ;)

Dan wat me zonder die reportage ook al opvalt is dat benny helemaal geen geschikte eigenaar is van een club.

Nu waarom vinden jullie dat? Door zijn gedrag of gwn omdat die club gedaan heeft met leven?

Want hij kan die naam ook verkopen. Da brengt nog wat op :D
Nu zijn club in oostende is idd een investering in niets. Wel mooi maar het volk ga zeker niet naar daar afzakken, dus puur geld verspilling.

Nu ik vindt in het algemeen al dat een club herstarten desnoods ergens anders niet goed.
1 maal dicht, dicht laten. Ook een andere club opstarten in een oude club niet goed.

Ben volledig eens met .... die zegt : tijd voor nieuwe clubs.
Ook alle club leiden onder deze verandering van jeugd. Toch ligt het ook aan hen zelf.
Vb la rocca doet dat zijn zaak elke dag stamp vol zit. Uiteindelijk hoor je via mensen die er komen dat dit maar af en toe het geval is.Met de nadruk op af en toe :clown:

Maar verhuren voor andere projecten, vertikken ze. Mja dat ma snel dicht is :D
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten