Discotheken snakken naar adem

Het nieuws forum van Legendary Clubs
Club Owner
Berichten: 929
Lid geworden op: 02 jan 2007, 13:26

Re: Discotheken snakken naar adem

Bericht door After »

cherryman schreef:
After schreef:ik heb het over de laatste 3 jaren, en eerlijk gezegd spreek ik een beetje over de walen (of franstalige brusselaars) no offence :oops:
In Cherry Moon nogtans weinig problemen met dieje mannen ze :scratch: :mrgreen:
idd, dat is écht iets typisch voor fuse! zotte walen in de silo enzo: respect :mrgreen:
Elite Club Owner
Berichten: 1169
Lid geworden op: 30 dec 2007, 21:32
Locatie: Berlin

Re: Discotheken snakken naar adem

Bericht door Dr. Poppers »

Voor wie nog zoekt naar de link: http://www.deredactie.be .
Ga dan bovenaan naar 'Videozone' en daar naar 'Programma's'. Daar vind je 'Koppen' in integrale versie en het stuk van discotheken ook apart!

Ga toch wel akkoord met Franky hier...
De reportage is overigens gemaakt met de conclusie op voorhand reeds vastgelegd. "Het gaat slecht met de discotheken" (ja, misschien ingefluisterd door een bron) en mocht gebleken zijn door een beetje research dat deze stelling wat genuanceerd zou moeten worden: "jammer, maar ons idee ligt vast".

Wat Franstaligen betreft: niet alles op een hoopje gooien he! In Lagoa is het volk dat vanuit Frankrijk de grens oversteekt in Fuse zijn 't Brusselaars en Walen. Ga naar de Silo en je treft er veel volk van Luik. En sorry hoor, maar er zijn behoorlijk wat kliekjes uit die regio die echt komen om gewoonweg zwaar te feesten. Dat Luik trouwens een schitterende partyscene heeft, vergeet men overigens nogal makkelijk in Vlaanderen (of men komt er niet zo vaak, terwijl de Walen wél veel naar Vlaanderen trekken). Ik bedoel maar: 't zijn niet allemaal crapuleuze ambetanterikken! ;)

Soit, een 'lelijk' en dom stukske tv in feite...
My body is not a temple, it's an amusement park.
www.myspace.com/dr_poppers
Member
Berichten: 87
Lid geworden op: 15 sep 2008, 14:37

Re: Discotheken snakken naar adem

Bericht door Krozfader »

just een mailtje naar hun redactie gestuurd met enkele opmerkingen over hun reportage....

Er hen ook attent op gemaakt dat er zoiets als dit forum bestaat waar ze misschien wat meer informatie kunnen vinden voor ze in het wilde weg beginnen...

Nu ja nie dat het veel verschil zal maken natuurlijk blijft een behoorlijk armzalig stukske journalistiek als je dat al zo mag noemen, het had evengoed in telefacts kunnen zitten.... :roll:
"The second most popular game that we played as children is House"
Club Owner
Berichten: 739
Lid geworden op: 20 jun 2006, 21:58

Re: Discotheken snakken naar adem

Bericht door Enterprise »

Luik heeft zelfs een fantastische partyscene die al jaren voortreffelijk loopt, het volk dat in montini komt bestaat uit 75% luikenaars, mijn reclamecampagne voor onze feesten zijn altijd voor 50% afgestemd op de luikse partygangers......

Ik begin trouwens zeer binnenkort met een wekelijkse radiomixshow op warm.fm, het electronische station van luik en omgeving......meer daarover zeer kortelings :D
Member
Berichten: 86
Lid geworden op: 13 okt 2006, 13:38
Locatie: Antwerpen

Re: Discotheken snakken naar adem

Bericht door progrez »

Precies een zender met een goede keuze van muziek. De 'Kj Forever' aka 'KJ Management' aka 'vul zelf in' zit daar ook op.

Tijd dat die zender nationaal gaat.
The music was new black polished chrome and came over the summer like liquid night.
Club Owner
Berichten: 739
Lid geworden op: 20 jun 2006, 21:58

Re: Discotheken snakken naar adem

Bericht door Enterprise »

progrez schreef:Precies een zender met een goede keuze van muziek. De 'Kj Forever' aka 'KJ Management' aka 'vul zelf in' zit daar ook op.

Tijd dat die zender nationaal gaat.
en ook marco bailey, marko la rocca,...... goede keuzes aldaar. Is de grootste regionale zender van luik op de fm band en op het net. Ze hebben juist wat problemen met hun streamings maar dat gaat opgelost worden daar ze een nieuw en verbeterd programma hebben besteld. Binnen 2 weken gaat de nieuwe programmering van start. Mij zal je wekelijks op donderdagavond tussen 21 en 22u kunnen horen. Meer nieuws kortelings hierover..... ;)
Co-Admin
Berichten: 910
Lid geworden op: 19 nov 2004, 18:51
Locatie: Gent

Re: Discotheken snakken naar adem

Bericht door Matthias »

Ik heb op mijn werk de vrijdag ns die warm.fm streaming aangezet... :mrgreen: Enkele collega's gingen me vermoorden als ik em langer liet opstaan, andere collega's gingen me vermoorden als ik 'm uitzette... :D
Voor mij wel vrij goede zender. Goeje retrokes, trance, elektro,... door elkaar. Niet slecht :P
------------------------------
Het leven van de mens is wat zijn gedachten ervan maken. ((Marcus Aurelius))
------------------------------
Club Owner
Berichten: 739
Lid geworden op: 20 jun 2006, 21:58

Re: Discotheken snakken naar adem

Bericht door Enterprise »

Matthias schreef:Ik heb op mijn werk de vrijdag ns die warm.fm streaming aangezet... :mrgreen: Enkele collega's gingen me vermoorden als ik em langer liet opstaan, andere collega's gingen me vermoorden als ik 'm uitzette... :D
Voor mij wel vrij goede zender. Goeje retrokes, trance, elektro,... door elkaar. Niet slecht :P
vrijdag zaterdag en zondag zijn hun beste dagen om te luisteren.....en binnenkort komt daar dus den donderdagavond ook bij :mrgreen:
Club Owner
Berichten: 962
Lid geworden op: 28 sep 2004, 13:16

Re: Discotheken snakken naar adem

Bericht door tomaz »

lemant schreef:Iemand een track ID van een korte sample "dis moi oui" in dat laatste stuk?
Benny=melker
Les Rita Mitsouko - Andy
club classic !!


Over de repo: zeer bedenkelijk. En zoals Franky al zei: als er ergens geklaagd wordt over de staat van de scene dan is Benny Strouven in de buurt. Die is enkel uit op gratis air time en zijn foto in de gazetten. Dat ze daar nog blijven intrappen bij de media snap ik niet.
Ronduit schandalig dat de "researchers" er ook blijkbaar zoveel van kennen (lees NIETS) dat ze het over de mythische Bocca hebben terwijl het over een lege doos gaat waar een mythische naam werd opgeplakt.
Elite Club Owner
Berichten: 1208
Lid geworden op: 05 jun 2005, 15:43

Re: Discotheken snakken naar adem

Bericht door back to the 90's »

ik heb het niet gezien,maar was wel te verwachten dat het geene vette ging zijn.
wel belachelijk dat ze der een reportage van maken als ze te tam zijn om er iets deftig van te maken.

den benny zal ondertusse toch wel 1 van de meest gehate manne zijn van het uitgaanswereldje :mrgreen:
Nothing is what is seems to be
Respected Member
Berichten: 1702
Lid geworden op: 14 sep 2004, 12:44
Locatie: Gent

Re: Discotheken snakken naar adem

Bericht door lemant »

tomaz schreef:
lemant schreef:Iemand een track ID van een korte sample "dis moi oui" in dat laatste stuk?
Benny=melker
Les Rita Mitsouko - Andy
club classic !!

Thx!!
www.l3m4nt.blogspot.com
www.myspace.com/l3m4nt
"Zij vindt dat niet wijs, dancings enal"
Gio
Club Owner
Berichten: 639
Lid geworden op: 03 jan 2007, 15:08
Locatie: In Space, while Amnesia clears my head for electronic beats!

Re: Discotheken snakken naar adem

Bericht door Gio »

back to the 90's schreef: den benny zal ondertusse toch wel 1 van de meest gehate manne zijn van het uitgaanswereldje :mrgreen:
LOOOLLL!!!! Strike!!! :mrgreen:
Are There Really Angels? Or Are They Just In Our Mind?
Berichten: 8
Lid geworden op: 09 jan 2009, 03:40

Re: Discotheken snakken naar adem

Bericht door discobar-leuven »

Gio schreef:
back to the 90's schreef: den benny zal ondertusse toch wel 1 van de meest gehate manne zijn van het uitgaanswereldje :mrgreen:
LOOOLLL!!!! Strike!!! :mrgreen:

uitgaanswereldje ??? welk uitgaanswereldje ??? koppen ni goe gezien zeker :lol: :lol:
Newbie
Berichten: 10
Lid geworden op: 22 jun 2008, 16:20
Locatie: Middelburg

Re: Discotheken snakken naar adem

Bericht door morninglory »

helemaal mee eens, keer op keer heb ik er spijt van dat ik niet de laatste dagen van Extreme iedere seconde heb kunnen meemaken. Die tijd was gewoon geweldig.. Tegenwoordig staan ze raar te kijken als je met je ogen dicht op een goed progressive nummer staat te spacen. Nu is het allemaal zien en gezien worden.. maar muzikale diepgang ontbreekt.. Faith in la Rocca is een uitzondering, hier heb ik afgelopen edities echt weer de oude sfeer kunnen proeven! Mag hopen dat ze Extreme ooit weer opene gooien, maar dan wel op Maandag!!!!
Gebruikersavatar
DCD
Elite Club Member
Berichten: 341
Lid geworden op: 20 jan 2007, 16:45

Re: Discotheken snakken naar adem

Bericht door DCD »

zijn verhaaltje over zijne jp van rossem, pfaff en consoorten die 'mannen van hetzelfde kaliber' lokken en tienduizenden franken wegsmijten op nen avond (den interessanten staan uithangen met de ene fles champagne na de ander dus)........... :finger:

daar ging House nu net NIET om dacht ik
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast