Tofke

Het forum van legendarische Belgische DJ's
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Re: Tofke

Bericht door Stanne »

-> Click on me <-to hear & share the LC retro music on Retroactives.

Mmmmm........I feel.......fine
Club Owner
Berichten: 563
Lid geworden op: 07 aug 2008, 15:06
Locatie: Malinas

Re: Tofke

Bericht door pascal78 »

Trab schreef:
Enterprise schreef:
Stanne schreef:Op zen 16 achter de tafels in een club als Globe. Wie doet beter :D
ikke ook 14 achter de draaitafels in discokelder de sotscop in mechelen....... 8)
e
De sotscop... dat cafe aan de bibliotheek?
ik ken toch geen ander sotscop in mechelen
gene pun of zo zenne enterprise maar

in den tijd van ons moeder en ons vader was da wel de place to be
Dit bericht is met grote zorgvuldigheid samengesteld. Voor mogelijke onjuistheid en/of onvolledigheid van de hierin verstrekte informatie kan Pascal78 geen aansprakelijkheid aanvaarden, evenmin kunnen aan de inhoud van dit bericht rechten worden ontleend. De inhoud van dit bericht kan vertrouwelijke informatie bevatten en is uitsluitend bestemd voor de geadresseerde van dit bericht. Indien u niet de beoogde ontvanger van dit bericht bent, verzoekt Pascal78 u niet op dit bericht te reageren, eventuele bijlagen niet te openen en wijst Pascal78 u op de onrechtmatigheid van het gebruiken, kopiëren of verspreiden van de inhoud van dit bericht.

Afbeelding
Afbeelding
Club Owner
Berichten: 739
Lid geworden op: 20 jun 2006, 21:58

Re: Tofke

Bericht door Enterprise »

yep dat cafe op den hoek aan de bibliotheek daar is het begonnen voor mij, boven in het cafe zelf draaiden ze destijds popcornoldies en barry white toestanden, daar zat dus de oudere generatie. Maar ik stond beneden in de discokelder waar amper 100 man binnenkon en de jeugd zat op vrijdag en zaterdag, wij draaiden daar toen de laatste nieuwe import (funk,rap,disco,new wave.....). Dit was destijds de uitgaansplek van mechelen, nu weeral 26 jaar geleden :D Woonde daar destijds en nu nog altijd op 200m vandaan :)
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Re: Tofke

Bericht door Stanne »

Enterprise schreef:yep dat cafe op den hoek aan de bibliotheek daar is het begonnen voor mij, boven in het cafe zelf draaiden ze destijds popcornoldies en barry white toestanden, daar zat dus de oudere generatie. Maar ik stond beneden in de discokelder waar amper 100 man binnenkon en de jeugd zat op vrijdag en zaterdag, wij draaiden daar toen de laatste nieuwe import (funk,rap,disco,new wave.....). Dit was destijds de uitgaansplek van mechelen, nu weeral 26 jaar geleden :D Woonde daar destijds en nu nog altijd op 200m vandaan :)
26j geleden :cyclops: Respect.
Kzou bekan zeggen nog a paar jaar en er ligt al een gewettigd pensioen klaar :mrgreen:
Mor tzou zonde zijn om nu al te stoppen hé Franky.
-> Click on me <-to hear & share the LC retro music on Retroactives.

Mmmmm........I feel.......fine
Club Owner
Berichten: 739
Lid geworden op: 20 jun 2006, 21:58

Re: Tofke

Bericht door Enterprise »

Stanne schreef:
Enterprise schreef:yep dat cafe op den hoek aan de bibliotheek daar is het begonnen voor mij, boven in het cafe zelf draaiden ze destijds popcornoldies en barry white toestanden, daar zat dus de oudere generatie. Maar ik stond beneden in de discokelder waar amper 100 man binnenkon en de jeugd zat op vrijdag en zaterdag, wij draaiden daar toen de laatste nieuwe import (funk,rap,disco,new wave.....). Dit was destijds de uitgaansplek van mechelen, nu weeral 26 jaar geleden :D Woonde daar destijds en nu nog altijd op 200m vandaan :)
26j geleden :cyclops: Respect.
Kzou bekan zeggen nog a paar jaar en er ligt al een gewettigd pensioen klaar :mrgreen:
Mor tzou zonde zijn om nu al te stoppen hé Franky.
Pensioen :?: na mijn vakantie van een jaar in 2007 zijn de batteriekes terug opgeladen voor nog is 26jaar misschien........ ;)
Club Owner
Berichten: 563
Lid geworden op: 07 aug 2008, 15:06
Locatie: Malinas

Re: Tofke

Bericht door pascal78 »

Enterprise schreef:Pensioen :?: na mijn vakantie van een jaar in 2007 zijn de batteriekes terug opgeladen voor nog is 26jaar misschien........ ;)
fiest zoals ze in mechele zeggen :)
Dit bericht is met grote zorgvuldigheid samengesteld. Voor mogelijke onjuistheid en/of onvolledigheid van de hierin verstrekte informatie kan Pascal78 geen aansprakelijkheid aanvaarden, evenmin kunnen aan de inhoud van dit bericht rechten worden ontleend. De inhoud van dit bericht kan vertrouwelijke informatie bevatten en is uitsluitend bestemd voor de geadresseerde van dit bericht. Indien u niet de beoogde ontvanger van dit bericht bent, verzoekt Pascal78 u niet op dit bericht te reageren, eventuele bijlagen niet te openen en wijst Pascal78 u op de onrechtmatigheid van het gebruiken, kopiëren of verspreiden van de inhoud van dit bericht.

Afbeelding
Afbeelding
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Re: Tofke

Bericht door Stanne »

Enterprise schreef:Pensioen :?: na mijn vakantie van een jaar in 2007 zijn de batteriekes terug opgeladen voor nog is 26jaar misschien........ ;)
Tis da.
-> Click on me <-to hear & share the LC retro music on Retroactives.

Mmmmm........I feel.......fine
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten