MNM

Alles in verband met films, televisie en radio
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Re: MNM

Bericht door Stanne »

kenzoo schreef:
Stanne schreef:Maar er was nog een andere Stubru medewerker die op Canvas iets gehad heeft met "cultuur". Tijdje geleden. Nogal ne rustige gast half/achteraan in de dertig.

Lieven Vandenhaute.. de naam van z'n programma was Republica.

;)
Yes.....
Zo heette zen programma op Stubru ook.
Thx voor het geheugenzetje ;)
-> Click on me <-to hear & share the LC retro music on Retroactives.

Mmmmm........I feel.......fine
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Re: MNM

Bericht door ThaMan »

ThaMan schreef:"Krapuul de luxe" was baanbrekend... hier hoorde ik voor de 1ste keer Acid, Chicago. Alsook zijn intro djingles waren gewoon de max Hij liet ook amateur producties horen, zo was er ooit een Acid wedstrijd en damn er zaten toen echt lekkere dingen tussen. (kheb zelfs die opnames nog)
Moet mezelf corrigeren... het programma was ook met Luc Janssen op VPRO maar dan wel een aantal jaar eerder dan 1990, met name "Janssen & Janssen"... echt baanbrekend programma inder tijd.
Gebruikersavatar
DCD
Elite Club Member
Berichten: 341
Lid geworden op: 20 jan 2007, 16:45

Re: MNM

Bericht door DCD »

pascal78 schreef:hautekiet op woensdagnamiddag

da was nog deftig
en was da de woensdag ook nie 'cuisine x' ? daar luisterde ek altijd naar
kgeloof dat ook daarin was daze altijd naar de mensen belden met de mededeling "u heeft een frigo gewonnen"
en 't land van hoogland... als snotvink nog, 's avonds onder de dekens kruipen met de casettespeler me die oude koptelefoontjes nog, kraken vo zot en maken dat nie te luid stond zodat da ouders dachten dak sliep
waar is den tijd, lol :mrgreen:
Gebruikersavatar
DCD
Elite Club Member
Berichten: 341
Lid geworden op: 20 jan 2007, 16:45

Re: MNM

Bericht door DCD »

net even opgezocht, cuisine x was in de plaats van hautekiet... met steven van herreweghe en ronny mosuse
mss vond nie iedereen hier da goe, ma da was toch vaste afspraak bij mij de woensdagnamiddag
Elite Club Owner
Berichten: 1169
Lid geworden op: 30 dec 2007, 21:32
Locatie: Berlin

Re: MNM

Bericht door Dr. Poppers »

Stanne, het verschil tussen al die andere zenders die je vermeldt en MNM is het feit dat deze laatste mee betaald wordt door belastingsgeld (en dan vraag ik me af waarom?). Over Vandeveire durf ik niks zeggen want ik heb zijn programma's nooit gehoord of gezien...
I.v.m. Luc Janssen: Gino, hij is wel redelijk snel buitengesmeten door de VPRO he. In 2007 wilden we een dubbelinterview doen met hem en Gerard Walhof, maar na lang getwijfel en onnozel doen, zag Janssen er - tamelijk lafhartig - van af :? . Walhof heeft dan op zijn eentje een innemend en in feite ronduit schitterend gesprek gedaan over radio maken en besprak kort die hele kwestie met z'n Belgische collega, hetgeen een zeer verhelderende passage was. Persoonlijk ligt Janssens stijl me to-taal niet (en die van zijn punkrockposerzoontje al helemaal niet) maar hij blijft in België wel een belangrijke gatekeeper - zoals ze dat zo mooi noemen.
I.v.m. Lieven Verstraeten: hij is een steengoeie journalist (maar als ie schrijft heeft hij wel een serieus geduldige eindredacteur nodig ;) ) met een gedegen expertise over vuile, Braziliaanse muziekjes zoals ergens in een ander topic reeds besproken staat. :)
I.v.m. Jan Sprengers: ik zei toevallig een paar dagen terug nog tegen een kameraad dat dit toch wel een topradiomaker is met een geweldig goeie stem er bovenop... :thumbsup:
My body is not a temple, it's an amusement park.
www.myspace.com/dr_poppers
Moderator
Berichten: 975
Lid geworden op: 08 sep 2004, 14:20
Locatie: Turnhout

Re: MNM

Bericht door poehaaaaa »

Vanaf ik hoorde dat Donna door MNM ging vervangen wist ik: "What the fuck gaat nu het verschil zijn??". Een nutteloze make-over waar we nog allemaal voor betalen ook...

Muziek is zoveel meer als 7x per dag dezelfde hitjes horen die als worst uit de commercie-machine komen gerold, gemengd met nutteloze zever over BV's. Durf nu toch s een keer enkele uurtjes met profiel programmeren: af en toe een uur rock, een uur country, een uur slows. Dan weet ge dat de platen met gevoel gespeeld worden. Nu heeft de radio iets van: waarmee kan ik de tijd tussen de reclameblokken opvullen? En laat presentatoren aan het woord die iets van muziek kennen, en die gepassioneerd zijn door muziek, geen "tu m'as entendu" types :mrgreen:
UNDERGROUND WILL SURVIVE
Club Owner
Berichten: 604
Lid geworden op: 23 mar 2007, 01:29

Re: MNM

Bericht door Disco Stu »

The Dj's take pills too stay awake and play for seven days
Moderator
Berichten: 1515
Lid geworden op: 02 jan 2007, 22:18
Locatie: Woensdrecht

Re: MNM

Bericht door djginod »

Ik heb begrepen dat Luc Janssen inmiddels (alweer een tijdje :oops: ) gestopt is met zijn programma Mish Mash. Ja, hij had iets over zich heen van, "untouchable" en ik doe wat ik wil, maar hij viel me als ENIGE DJ op tussen al dat slappe, stijve, sobere, saaie, soms zelfs bekakte, gelul van de andere dj's in belgië. Heb het al wel eens meer verteld. Zelfs Radio 10 Gold klinkt spectaculair tegenover Studio Brussel. En dan heb ik het NIET over de muziek.
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Re: MNM

Bericht door Sunreezer »

Bij ons staat MNM nu toch al een dikke twee weken op, en hun muziekkeuze lijkt me toch gevarieerder dan Donna hoor. De enige platen die je nu bijna niet meer hoort zijn de echte klassiekers van de jaren 70 & 80.
Club Member
Berichten: 156
Lid geworden op: 08 sep 2004, 17:42

Re: MNM

Bericht door Alain »

Sunreezer schreef:Bij ons staat MNM nu toch al een dikke twee weken op, en hun muziekkeuze lijkt me toch gevarieerder dan Donna hoor. De enige platen die je nu bijna niet meer hoort zijn de echte klassiekers van de jaren 70 & 80.
Het verschil met Donna is heel duidelijk hoorbaar , veel minder platte commerciele muziek. Ze zijn meer in de richting van SB gegaan , ik vind het beter dan vroeger.
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Re: MNM

Bericht door Stanne »

Gisteren zat Van De Veire in de Slimste Mens naast een ex-collega (Linde Merckpoel).
Die zei gewoon vlakaf dattem zich haar ni meer herinnerde :?

Ik heb de indruk dat die bij Stubru ook ni met een gezellig afscheidsfeest weg gegaan is.
-> Click on me <-to hear & share the LC retro music on Retroactives.

Mmmmm........I feel.......fine
Club Owner
Berichten: 683
Lid geworden op: 26 feb 2005, 21:22
Locatie: Lokeren

Re: MNM

Bericht door cherryman »

vandaag get ready op mnm, waar gaan we da schrijven :mrgreen:
Nog heftig op zoek naar Cherry Tapes periode 1991-1992 !!!
Afbeelding
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Re: MNM

Bericht door Sunreezer »

cherryman schreef:vandaag get ready op mnm, waar gaan we da schrijven :mrgreen:
Idd :D
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Re: MNM

Bericht door ThaMan »

En onze regi zijn show is ook al compleet de mist ingegaan las ik...
Elite Club Member
Berichten: 447
Lid geworden op: 10 dec 2004, 19:40

Re: MNM

Bericht door Bass »

Code: Selecteer alles

MNM verknoeit mix Regi door technische problemen
Geplaatst in Radio op 18-01-2009 om 17:47

MNM verknoeit mix Regi door technische problemenHet weekend van MNM ging vrijdagavond van start met een valse noot. Zowel het danceprogramma van Regi als 'Mix & Match' van muzieksamensteller Erwin De Nul liepen in het honderd.

De dj-sets van MNM op vrijdagavond zijn niet live. Dat dit voor problemen kan zorgen bewees 'MNM Dance: Regi'. Normaal gezien mixt én praat die twee uur lang de vetste platen aan elkaar. Toen vaste luisteraars om 20.00 uur afstemden op het programma en dj Regi met een "zwoele" stem: "je luistert nog steeds naar MNM Dance" hoorden zeggen, wisten ze meteen dat er iets verkeerd was.

MNM was begonnen met het uitzenden van het tweede uur 'MNM Dance', in plaats van het eerste. Toen Regi rond 21 uur afscheid nam van de luisteraars - een uur te vroeg - werden die niet getrakteerd op het eerste uur 'MNM Dance', maar op een complete herhaling van het vorige uur. Luisteraars kregen dus twee keer hetzelfde te horen. Nergens was een technicus te bespeuren die het euvel kon verhelpen.

Ook bij 'Mix & Match' leek het aanvankelijk fout te gaan. Ook daar werd eerst het tweede uur uitgezonden. Toen waren de MNM-technici er gelukkig wel op tijd bij om het eerste uur nadien uit te zenden, zij het wel in de verkeerde volgorde.

Veel luisteraars zijn overigens niet te spreken over het feit dat de dj's niet zelf aanwezig zijn in de studio. Daardoor zouden dit soort problemen overigens voorkomen kunnen worden.

Hoewel Regi op vrijdagavond ongetwijfeld andere verplichtingen heeft, laat de VRT in zijn communicatie én op de website van MNM wel uitschijnen dat de dj's live in de studio mixen. De MNM-webcam en een pikzwarte studio bewijzen echter het tegendeel.

Bron: http://www.jopo.be
Nice :cheers:
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten