MNM

Alles in verband met films, televisie en radio
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

MNM

Bericht door Stanne »

Openingsnummer was Milc Inc. :?
Verder was er op voorhand gezegd dat het een zender voor de luisteraars ging worden. Ik zet hem om 8u30 op en twas al direct 10min reclame.....
Kvind het ook een beetje verraad van Peter Van de Veire. Kweetni. Tzelfde ochtendconcept van Stubru maar dan op een andere zender in een nieuw kleedje.

Bitje gemengde gevoelens dus maar tgaat ni echt een post zijn die veel op ga staan bij mij vrees ik. Alleen al door de muziekkeuze. Persoonlijke mening natuurlijk.
-> Click on me <-to hear & share the LC retro music on Retroactives.

Mmmmm........I feel.......fine
Club Owner
Berichten: 563
Lid geworden op: 07 aug 2008, 15:06
Locatie: Malinas

Re: MNM

Bericht door pascal78 »

alé gekkie

op vrijdag of zo
regi in the mix :D
Dit bericht is met grote zorgvuldigheid samengesteld. Voor mogelijke onjuistheid en/of onvolledigheid van de hierin verstrekte informatie kan Pascal78 geen aansprakelijkheid aanvaarden, evenmin kunnen aan de inhoud van dit bericht rechten worden ontleend. De inhoud van dit bericht kan vertrouwelijke informatie bevatten en is uitsluitend bestemd voor de geadresseerde van dit bericht. Indien u niet de beoogde ontvanger van dit bericht bent, verzoekt Pascal78 u niet op dit bericht te reageren, eventuele bijlagen niet te openen en wijst Pascal78 u op de onrechtmatigheid van het gebruiken, kopiëren of verspreiden van de inhoud van dit bericht.

Afbeelding
Afbeelding
Gio
Club Owner
Berichten: 639
Lid geworden op: 03 jan 2007, 15:08
Locatie: In Space, while Amnesia clears my head for electronic beats!

Re: MNM

Bericht door Gio »

Denk ook niet dat ik er veel naar ga luisteren. Bij ons op 't werk staat sowieso StuBru altijd op... Indertijd kon't niet op met de grappen over de Regi bij Peter zijn show, en nu als openingsnummer... Neen, 't gaat 'n te commerciële boel worden daar denk ik...

Maar ja, ieder zijn ding he...
Are There Really Angels? Or Are They Just In Our Mind?
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Re: MNM

Bericht door Sunreezer »

Ik merk eigenlijk niet veel verschil met Donna, en VDV heb ik altijd al een irritante eikel gevonden.
Gio
Club Owner
Berichten: 639
Lid geworden op: 03 jan 2007, 15:08
Locatie: In Space, while Amnesia clears my head for electronic beats!

Re: MNM

Bericht door Gio »

Ik kon Peter zijn programma wel appreciëren, zeker zijn grappen en grollen, maar ik vind dit verhaal zo'n beetje 't zelfde als indertijd met Wim Oosterlinck... Andere commerciëlere zenders belachelijk maken en dan overstappen naar één, oftwel, één opstarten...
Are There Really Angels? Or Are They Just In Our Mind?
Co-Admin
Berichten: 910
Lid geworden op: 19 nov 2004, 18:51
Locatie: Gent

Re: MNM

Bericht door Matthias »

Waar is de tijd van 'Rebeltime' op topradio... ;)
------------------------------
Het leven van de mens is wat zijn gedachten ervan maken. ((Marcus Aurelius))
------------------------------
Respected Member
Berichten: 1506
Lid geworden op: 22 aug 2008, 00:03
Favoriete Clubs: Carat, Illusion, Extreme

Locatie: Westerlo

Re: MNM

Bericht door Lestat »

radio gaga radio goegoe :mrgreen:
Lc - where the past is our pride and the present is denied :mrgreen:
Moderator
Berichten: 1515
Lid geworden op: 02 jan 2007, 22:18
Locatie: Woensdrecht

Re: MNM

Bericht door djginod »

geef mij maar piratenradio :tongue:

Radio den Nachtengaal, Radio de Blauwe Tegel, Radio exclusief, en dan hier in Ossendrecht zelf nog bij een piraat gezeten even, Delta Radio, dat was echt lachen tot op de grond toe, als je die opzette: (echt gezegd he)

"Goedenmiddag dames en heren.... we gaan er weer een gezellige middag van maken... Hier komen de Robins met show me love...."
"En dit waren de Robins... we gaan nu een plaatje opzetten van Paul siemons met grasland. En daarna engelbert humpeldink, met please believe me, of zoiets...."

:cheers: :bounce: :cheers: :cyclopsani: :mrgreen:

Leuk ook was, als die jongen z'n zender aanzette, dan begon die op 102.75, en verliep na verloop van tijd terug. Na anderhalf uur was de zender opgewarmd en stond de frequentie "vast" op 102.25 of met geluk op 102.3
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Re: MNM

Bericht door ThaMan »

MNM = DIKKEN DROL... commerce tot en met en als ze al beginnen met SMS of BEL (070) dan hoeft het voor mij al niet meer. Ik heb te straks uit curieusiteit hun programma schema is bekeken...
Als ze met zoiets de doelgroep 18-44 gaan bereiken dan begrijp ik er niets meer van. Een weekend programmatie van niks noem ik dat. Zoals "wie word de 1ste", da zijn dingen die al weken vast stonden.. en iedereen die er met zen 2 voeten intrapt door te SMS'en (Ting Ting € € €)
Op 1uur tijd heb je 20min muziek, de rest is verkeersinfo, nieuws, reclame en van dat gemaakte boecht gelul door mensen die niet uitkomen van wat ze eigenlijk zijn, die het liefste van al zo snel mogelijk in alle boekskes willen verschijnen om de schone jan uit hangen.

Ze zouden is moeten gaan zien bij Radio FG (frankrijk) of Sunshine (Duitsland)... die bereiken hun doelgroepen met 100%.

Voor mij is de beste radio atm nog steeds "Nostalgie"... een radio zonder teveel gezever waar muziek op de 1ste plaats staat en waar ze gewoon normaal doen.

PS: wie zit in godsnaam te wachtten op "Regi In The Mix" ??? die doelgroep van 18 tot 44... neen eerder de kiddie's van 13 tot 15 die denken dat ze het warm water hebben uitgevonden.
Club Owner
Berichten: 962
Lid geworden op: 28 sep 2004, 13:16

Re: MNM

Bericht door tomaz »

ThaMan schreef:PS: wie zit in godsnaam te wachtten op "Regi In The Mix" ??? die doelgroep van 18 tot 44... neen eerder de kiddie's van 13 tot 15 die denken dat ze het warm water hebben uitgevonden.
Als ik zie wie die cd's koopt dan zijn dat toch mensen tot tegen de 40 aan. En dat verkoopt als zoete broodjes. De massa wil niet anders. Jammer maar helaas...
Club Owner
Berichten: 563
Lid geworden op: 07 aug 2008, 15:06
Locatie: Malinas

Re: MNM

Bericht door pascal78 »

ff rechtzetten ikke dus ni

was een joke he manne :D
Dit bericht is met grote zorgvuldigheid samengesteld. Voor mogelijke onjuistheid en/of onvolledigheid van de hierin verstrekte informatie kan Pascal78 geen aansprakelijkheid aanvaarden, evenmin kunnen aan de inhoud van dit bericht rechten worden ontleend. De inhoud van dit bericht kan vertrouwelijke informatie bevatten en is uitsluitend bestemd voor de geadresseerde van dit bericht. Indien u niet de beoogde ontvanger van dit bericht bent, verzoekt Pascal78 u niet op dit bericht te reageren, eventuele bijlagen niet te openen en wijst Pascal78 u op de onrechtmatigheid van het gebruiken, kopiëren of verspreiden van de inhoud van dit bericht.

Afbeelding
Afbeelding
Club Owner
Berichten: 563
Lid geworden op: 07 aug 2008, 15:06
Locatie: Malinas

Re: MNM

Bericht door pascal78 »

ThaMan schreef: PS: wie zit in godsnaam te wachtten op "Regi In The Mix" ??? die doelgroep van 18 tot 44... neen eerder de kiddie's van 13 tot 15 die denken dat ze het warm water hebben uitgevonden.
voor alle duidelijkheid ikke dus ni

was een joke he manne :D
Dit bericht is met grote zorgvuldigheid samengesteld. Voor mogelijke onjuistheid en/of onvolledigheid van de hierin verstrekte informatie kan Pascal78 geen aansprakelijkheid aanvaarden, evenmin kunnen aan de inhoud van dit bericht rechten worden ontleend. De inhoud van dit bericht kan vertrouwelijke informatie bevatten en is uitsluitend bestemd voor de geadresseerde van dit bericht. Indien u niet de beoogde ontvanger van dit bericht bent, verzoekt Pascal78 u niet op dit bericht te reageren, eventuele bijlagen niet te openen en wijst Pascal78 u op de onrechtmatigheid van het gebruiken, kopiëren of verspreiden van de inhoud van dit bericht.

Afbeelding
Afbeelding
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Re: MNM

Bericht door Stanne »

Of ge nu Q, 4FM of MNM opzet.......tis allemaal tzelfde.

Op Stubru zijn er al verschillende goei en originele presentatoren geweest. Mor na hun afscheid ook terug minder geworden (Ackermans, Oosterlinck,......) De volgende die ze daar gaan wegkapen zal De Soete wel zen.
-> Click on me <-to hear & share the LC retro music on Retroactives.

Mmmmm........I feel.......fine
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Re: MNM

Bericht door Sunreezer »

Nochtans vond ik Donna in de jaren 90 wel een goede zender hoor. Maar toen waren radiopresentators ook nog radiopresentators. Toen kon je op die mensen echt geen gezicht plakken, wanneer ze dan eens ergens in één of ander spelprogramma opdoken en je herkende die stem dacht ja van "amaai is dat die".

Tegenwoordig zijn het bijna allemaal omhooggevallen bv's, acteurs of ex-missen (cfr Ann Van Elsen).
Dit zijn mensen die daar gewoon een rolletje zitten te spelen, maar die de echte essentie van radiomaken totaal niet kennen.

Men zou op den duur nog heimwee krijgen naar Het Land Van Hoogland.
Club Owner
Berichten: 563
Lid geworden op: 07 aug 2008, 15:06
Locatie: Malinas

Re: MNM

Bericht door pascal78 »

hautekiet op woensdagnamiddag

da was nog deftig
Dit bericht is met grote zorgvuldigheid samengesteld. Voor mogelijke onjuistheid en/of onvolledigheid van de hierin verstrekte informatie kan Pascal78 geen aansprakelijkheid aanvaarden, evenmin kunnen aan de inhoud van dit bericht rechten worden ontleend. De inhoud van dit bericht kan vertrouwelijke informatie bevatten en is uitsluitend bestemd voor de geadresseerde van dit bericht. Indien u niet de beoogde ontvanger van dit bericht bent, verzoekt Pascal78 u niet op dit bericht te reageren, eventuele bijlagen niet te openen en wijst Pascal78 u op de onrechtmatigheid van het gebruiken, kopiëren of verspreiden van de inhoud van dit bericht.

Afbeelding
Afbeelding
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten