Diamonds - The Maxx - The Club

Het forum van de niet-legendarische clubs
Newbie
Berichten: 30
Lid geworden op: 08 dec 2008, 20:59

Diamonds - The Maxx - The Club

Bericht door Dj Creator »

4 clubs die allemaal in hetzelfde gebouw hebben gezeten in Halle.

Deze clubs hebben wel allemaal iets speciaals.

Diamonds : midden jaren 80 tot ongeveer 88. Ik herinner mij daar mijn eerste New-beat party met een optreden van de confetti's en Lords of acid Bakkevol en ook nog op Panorama geweest voor hun New-Beat party's

The Maxx : 1989 - 1992. : Had een zeer groot succes in Halle tot Megadisco Exedra opende.
De eerste discotheek waar ik werkte. Meestal comerciele muziek, maar toch organiseerden het personeel de legendarische (voor de streek toch) Nights on XTC party's met Olivier van den Bocca en de eerste live van Insider.

The Club : Open gebleven tot 2004.
Heeft een korte glorieperiode gekend in 2002, altijd progressive of trance. Spijtiggenoeg is deze discotheek het slachtoffer geworden van zijn eigen succes. Deze discotheek heeft lange tijd geen klanten gehad. Toen ze in 2002 overschakelde op house, trance, techno kwam er wel degelijk veel volk. (tot ong 1000 ingangen voor de retro-exedra.) De Halse autoriteiten hebben echter na 3 maanden de nachtvergunning ingetrokken (sluiting 02h00) en ze heeft ook 2 razia's gehad wat hun doodsteek was.

Nu is er op deze plaats "the saint bar" nog steeds zonder nachtvergunning en dus zonder volk
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten