Beste wensen topic!

Alles in verband met actuele en minder actuele zaken
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Beste wensen topic!

Bericht door Nostalgie90 »

Naar goede gewoonte ...

Beste wensen aan iedereen, dat iedereen zijn werk en alles wat daaraan vasthangt mag behouden of zich mag verbeteren!
Dat iedereen degene die hem/haar nauw aan het hart ligt nog een jaartje bijgunt, of hun herdenkt op een positieve manier ...
Het komt misschien raar uit mijn mond, maar ik hoop dat de mensen in 2009 terug meer respect krijgen voor elkaar en misschien wat meer kritisch voor zichzelf. Een schone voorgevel is niet altijd een fijn persoon.

(Jammer dat ik niet veel meer buitenkom om de leden hier persoonlijk te leren kennen, maar voorlopig lukt het niet.)

Mijn voornemens zijn om mij een beetje minder druk te maken. Dat heeft zo zijn redenen ...
De laatste jaren zit ik op een emotionele achtbaan en ik zit met zeer donkere gedachten, daarom ook mijn felle reacties. Ik probeer niet de zieligaard uit te hangen, ik hoop er zelf uit te komen.

Tot volgend jaar!

groeten Tom aka nostalgie90
Co-Admin
Berichten: 910
Lid geworden op: 19 nov 2004, 18:51
Locatie: Gent

Re: Beste wensen topic!

Bericht door Matthias »

Positief denken, weten wie je vrienden zijn, af en toe ns goed genieten en het forum blijven bezoeken... Maybe zijn er andere/betere tips, maar dit geef ik je mee voor 2009!!!

grtz
------------------------------
Het leven van de mens is wat zijn gedachten ervan maken. ((Marcus Aurelius))
------------------------------
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Re: Beste wensen topic!

Bericht door ThaMan »

Van mijner ter wege ook aan iedereen prettige feesten.
Pak je dierbaren eens een keer goed vast en zeg even dat je ze graag ziet, dat word in mijn ogen veel te weinig gedaan. Gewoon ff doen voor het er te laat voor is.
2009 zal voor mij persoonlijk nog zeer zwaar worden, maar ik ga het positief blijven bekijken.
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Re: Beste wensen topic!

Bericht door Stanne »

Donkere tijden staan mss voor ieders deur maar hey.......there's always the music :cheers:

In ieder geval zo weinig mogelijk shit gewenst aan iedereen volgend jaar, veel fun in alles wat je doet en vooral een goede gezondheid. Een cliché mss maar dat heb je niet altijd zelf in de hand.

Op LC-gebied: een LC party in de buurt waar ik deze keer is wel aanwezig kan zijn, een Sound of B revanche en last but not least een Globe reunie met dezelfde ingredienten en even succesvol als de Carat party.

2009 here we come.
-> Click on me <-to hear & share the LC retro music on Retroactives.

Mmmmm........I feel.......fine
Elite Club Member
Berichten: 387
Lid geworden op: 03 jan 2007, 20:20

Re: Beste wensen topic!

Bericht door varth »

Ik wens iedereen hier ook nog fijne kerstdagen en een fantastisch 2009. Ook voor de mensen die het op welk vlak dan ook moeilijk hebben... Kop op. 2008 was ook een strontjaar voor mij, maar daar gaan we volgend jaar iets aan doen. Door negatief te blijven denken, komt men er zeker niet
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast