Club Zazou (Lier)

Het forum van de andere legendarische clubs
Moderator
Berichten: 1515
Lid geworden op: 02 jan 2007, 22:18
Locatie: Woensdrecht

Club Zazou (Lier)

Bericht door djginod »

Stanne schreef: den Tempel (voormalige Zazou) in Lier, the box in Heist, the House (?) in Niel. Iemand ?
Uiteraard wel.... The Temple, werd eerst daarna The Visions Club ! (Door het programma Visions of Trance op lazer ;) )

The House in Niel... ik heb nog flarden aan opnames met Lazer ( :mrgreen: ) LIVE vanuit de House in Niel !!!!!
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Bericht door Stanne »

Gelukkig hing in The Temple altijd overdreven veel rook van de machine binnen. Ik vond daar nooit de uitgang :mrgreen: Kweet nog dat daar als dj' The Fly dikwijls stond te draaien. Totally wicked :D Of Max La Menace. Wa zou daar van zijn ? Kent iemand die mannen ?
-> Click on me <-to hear & share the LC retro music on Retroactives.

Mmmmm........I feel.......fine
Elite Club Owner
Berichten: 1245
Lid geworden op: 24 apr 2007, 18:18
Locatie: ANTWERPen

Bericht door StevenR_73 »

djginod schreef:
Stanne schreef: den Tempel (voormalige Zazou) in Lier, the box in Heist, the House (?) in Niel. Iemand ?
Uiteraard wel.... The Temple, werd eerst daarna The Visions Club ! (Door het programma Visions of Trance op lazer ;) )

The House in Niel... ik heb nog flarden aan opnames met Lazer ( :mrgreen: ) LIVE vanuit de House in Niel !!!!!
allemaal eens binnegestrompeld :)
Newbie
Berichten: 17
Lid geworden op: 18 okt 2005, 15:48

Bericht door aiko1602 »

ff opgezocht voor het adres

antwerpsesteenweg 48
kapellen
open sat. 5.30h dj stef
open mon 7.30h dj dave
Newbie
Berichten: 24
Lid geworden op: 22 aug 2008, 18:43
Locatie: down Davy Jones locker

Bericht door Galloper »

Stanne schreef:Gelukkig hing in The Temple altijd overdreven veel rook van de machine binnen. Ik vond daar nooit de uitgang :mrgreen: Kweet nog dat daar als dj' The Fly dikwijls stond te draaien. Totally wicked :D Of Max La Menace. Wa zou daar van zijn ? Kent iemand die mannen ?
Van Max heb ik nog foto's dat 'm in Jays (twaalfmaandenstraat, antwerpen) draaide (1986-1987)
Elite Club Member
Berichten: 384
Lid geworden op: 27 dec 2004, 12:55
Locatie: zwevezele

Bericht door Psytox »

Stanne schreef:Gelukkig hing in The Temple altijd overdreven veel rook van de machine binnen. Ik vond daar nooit de uitgang :mrgreen: Kweet nog dat daar als dj' The Fly dikwijls stond te draaien. Totally wicked :D Of Max La Menace. Wa zou daar van zijn ? Kent iemand die mannen ?
Max La Menace is nu publisher (van ons labels oa.) en doet het nog heel goe. Zazou is helaas defintief verleden tijd, jammer want da was pas een underground spel, letterlijk en figuurlijk 8)
PsyTox / Norman Bates
Coincidence Rec., Forteana Records, KozzMozz

www.coincidencerecords.be / www.myspace.com/djpsytox
Elite Club Owner
Berichten: 1245
Lid geworden op: 24 apr 2007, 18:18
Locatie: ANTWERPen

Bericht door StevenR_73 »

Psytox schreef:
Stanne schreef:Gelukkig hing in The Temple altijd overdreven veel rook van de machine binnen. Ik vond daar nooit de uitgang :mrgreen: Kweet nog dat daar als dj' The Fly dikwijls stond te draaien. Totally wicked :D Of Max La Menace. Wa zou daar van zijn ? Kent iemand die mannen ?
Max La Menace is nu publisher (van ons labels oa.) en doet het nog heel goe. Zazou is helaas defintief verleden tijd, jammer want da was pas een underground spel, letterlijk en figuurlijk 8)


zalig kot, op zen Globe's : klein, donker, veel smoor en wicked music 8)
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Bericht door Stanne »

Zazou heeft lang geleefd. Is ergens gestart in de jaren 80 als New Wave keet, dan meer dance en house en opt laatste midden jaren 90 wast nog hardrock denk.
Ze hebben daar alle stijlen zowa gehad :D
Ik weet dat er in de Pallieterhal is een dik feest was en dan derna gewoon trapke af naar beneden om verder te doen :mrgreen:
Is wel al laaaaaang geleden ze. Helemaal begin jaren 90.
Raar dingen zien gebeuren daar. In Lier was er op een gegeven moment een allochtoon die een flikkenbus gekocht had en overschilderd met van die fluo kleuren. De streep zag je nog zo'n beetje :D
Die zat altijd in de Zazou en had daar flink wa klanten euh......kenissen :D
Soit, lang geleden dus.

EDIT: nog ne stoot. 1 van de eerste malen in Zazou was met een "Easter sunday party". Ik had die affiches lang op voorhand zien hangen. Ik maar denken: WTF is Easter ? Is da een soort housemuziek ofzo ?
:D
Kwas nog klein toen maar zalt nooit vergeten :D
-> Click on me <-to hear & share the LC retro music on Retroactives.

Mmmmm........I feel.......fine
Newbie
Berichten: 24
Lid geworden op: 22 aug 2008, 18:43
Locatie: down Davy Jones locker

Bericht door Galloper »

Zazou ben ik voor het eerst geweest met het groepje dat toen met Max optrok. Moet rond '88 '89 geweest zijn. Vond het direct een toffe keet. Laatste keer ben ik er in '94 of '95 geweest. Toen was de new wave wel over gerold ;)

Maar the Temple, dat zegt mij iets maar kan er niet op komen? Waar was dat ook al weer?
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Bericht door Stanne »

Galloper schreef:Zazou ben ik voor het eerst geweest met het groepje dat toen met Max optrok. Moet rond '88 '89 geweest zijn. Vond het direct een toffe keet. Laatste keer ben ik er in '94 of '95 geweest. Toen was de new wave wel over gerold ;)

Maar the Temple, dat zegt mij iets maar kan er niet op komen? Waar was dat ook al weer?
Zazou heeft ook nog Temple genoemd.
We gaan naar den Tempel zeiden we :D
-> Click on me <-to hear & share the LC retro music on Retroactives.

Mmmmm........I feel.......fine
Newbie
Berichten: 24
Lid geworden op: 22 aug 2008, 18:43
Locatie: down Davy Jones locker

Bericht door Galloper »

Stanne schreef:Zazou heeft ook nog Temple genoemd.
We gaan naar den Tempel zeiden we :D
Dat ik dat vergeten was :oops: Ben zojuist nog eens in de schoendoos met oude foto's gedoken maar van Zazou heb ik niks :( Ben wel een dansende Max tegen gekomen maar dat doe ik 'm niet aan met dat hier te plaatsen :mrgreen:
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Bericht door Stanne »

Galloper schreef:
Stanne schreef:Zazou heeft ook nog Temple genoemd.
We gaan naar den Tempel zeiden we :D
Dat ik dat vergeten was :oops: Ben zojuist nog eens in de schoendoos met oude foto's gedoken maar van Zazou heb ik niks :( Ben wel een dansende Max tegen gekomen maar dat doe ik 'm niet aan met dat hier te plaatsen :mrgreen:
Das de leeftijd, ik ken da ;)
Sommige verhalen en periodes zou ik ook nog is gereconstrueerd willen zien ze. Pffff.
-> Click on me <-to hear & share the LC retro music on Retroactives.

Mmmmm........I feel.......fine
Newbie
Berichten: 24
Lid geworden op: 22 aug 2008, 18:43
Locatie: down Davy Jones locker

Bericht door Galloper »

Stanne schreef:Das de leeftijd, ik ken da ;)
Sommige verhalen en periodes zou ik ook nog is gereconstrueerd willen zien ze. Pffff.
Sommige vluchtige substanties hebben er ook wel toe bij gedragen :mrgreen:

Doemfke hier, doemfke daar ;)
Newbie
Berichten: 24
Lid geworden op: 22 aug 2008, 18:43
Locatie: down Davy Jones locker

Bericht door Galloper »

Zeg we gaan hier wel zwaar off-topic. Het was hier eigenlijk bedoeld voor de TGV in Kapellen. Wist ik wel zijn maar nooit geweest trouwens.
Mischien dat een admin of moderator de posts over Zazou in een Zazou topic zou kunnen zetten?
Newbie
Berichten: 30
Lid geworden op: 29 nov 2008, 11:38

Re: TGV

Bericht door Dav0876 »

:D :D :D
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 10 gasten