Reviews New Games

Alles in verband met gaming
Elite Club Member
Berichten: 412
Lid geworden op: 12 jan 2007, 11:20
Locatie: Balder City

Reviews New Games

Bericht door Dj Sven Larsson »

Zou het niet leuk zijn moesten we hier zelf allemaal onze recensies of meningen posten over de nieuwste games op verschillende platforms. Zo kunnen we samen discussieren over wat goed is of slecht, wat er verbeterd kan worden aan welk game of wat je al dan niet moet kopen of laten liggen.
Ik ga een van de dagen al eentje posten over Resistance 2 op de PS3.
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Re: Reviews New Games

Bericht door Sunreezer »

Heeft er al iemand GTA IV op de PC gespeeld? Ik ga er binnenkort eens aan beginnen, alsook aan COD World At War.
Club Owner
Berichten: 563
Lid geworden op: 07 aug 2008, 15:06
Locatie: Malinas

Re: Reviews New Games

Bericht door pascal78 »

world at war is wel ca va...

ma tis voor op pc?
als t voor op console is moet je zien dat je i-net hebt anders suckt het (veeel te kort)


kben benieuwd naar resistance 2
kvon den een wel super eigenlijk

tis nu zowa de keuze

killzone of resistance

(iemand al need for speed of la midnight club)
Dit bericht is met grote zorgvuldigheid samengesteld. Voor mogelijke onjuistheid en/of onvolledigheid van de hierin verstrekte informatie kan Pascal78 geen aansprakelijkheid aanvaarden, evenmin kunnen aan de inhoud van dit bericht rechten worden ontleend. De inhoud van dit bericht kan vertrouwelijke informatie bevatten en is uitsluitend bestemd voor de geadresseerde van dit bericht. Indien u niet de beoogde ontvanger van dit bericht bent, verzoekt Pascal78 u niet op dit bericht te reageren, eventuele bijlagen niet te openen en wijst Pascal78 u op de onrechtmatigheid van het gebruiken, kopiëren of verspreiden van de inhoud van dit bericht.

Afbeelding
Afbeelding
Elite Club Member
Berichten: 412
Lid geworden op: 12 jan 2007, 11:20
Locatie: Balder City

Re: Reviews New Games

Bericht door Dj Sven Larsson »

Single player van COD World At War is iid veel te kort. Multiplayer maakt veel goed. Maar vind maar weinig veranderd tov Modern Warfare. Het is zeker geen slechter game maar ook niet beter. Klein beetje jammer.
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Re: Reviews New Games

Bericht door ThaMan »

GTAIV getest op PC (al goed dat ik em niet gekocht had)
Wat een kut besturing zeg, alles al ingesteld... maar de camera draait niet snel genoeg met de wagen mee met het gevolg dat je in een bocht overal tegen aan botst. Alsook dat gsm'ke en 100 ingestelde knoppen hangde dik men voeten uit... wel klote van rockstar dat ze deze GTAIV niet echt voor PC hebben rebuild. is gewoon een Xbox360 cloon met hier en daar een update om deze toch op pc te kunnen gamen (ik denk dan aan windows live, rockstar social club, de controller.... zit er allemaal nog in)

Bij deze... DELETE ! let's stick bij San Andreas (daar was de muziek ook beter) ;)
Misschien GTAIV toch es testen op PS3... oogt ook allemaal mooier denk ik
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Re: Reviews New Games

Bericht door Sunreezer »

ThaMan schreef: let's stick bij San Andreas (daar was de muziek ook beter) ;)
Haha idd daar zat zelfs 808 State in 8)
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Re: Reviews New Games

Bericht door Sunreezer »

Gisteren de nieuwe Call Of Duty eens geïnstalleerd, en ik ben blij dat ze terug naar WO II gegaan zijn.
Want dit blijft voor mij toch de ultieme oorlog; de wapens, de skills, de sfeer, ...
Club Owner
Berichten: 563
Lid geworden op: 07 aug 2008, 15:06
Locatie: Malinas

Re: Reviews New Games

Bericht door pascal78 »

idd muziek valt een beetje tegen, heb ook niet echt het gta gevoel wanneer ik onschuldigen neermaai en de radio staat op..
haha

vint spijtig dat je u auto's niet meer kunt customizen..


heb resistance nu ook.
eerste groot minpunt (voor mij toch)
is dat ge al uw wapens niet meer kunt bijhouden
maar keuze moet maken want je kan er maar twee meer bijhouden (toch int begin, weet niet of dit nog gaat veranderen)
Dit bericht is met grote zorgvuldigheid samengesteld. Voor mogelijke onjuistheid en/of onvolledigheid van de hierin verstrekte informatie kan Pascal78 geen aansprakelijkheid aanvaarden, evenmin kunnen aan de inhoud van dit bericht rechten worden ontleend. De inhoud van dit bericht kan vertrouwelijke informatie bevatten en is uitsluitend bestemd voor de geadresseerde van dit bericht. Indien u niet de beoogde ontvanger van dit bericht bent, verzoekt Pascal78 u niet op dit bericht te reageren, eventuele bijlagen niet te openen en wijst Pascal78 u op de onrechtmatigheid van het gebruiken, kopiëren of verspreiden van de inhoud van dit bericht.

Afbeelding
Afbeelding
Member
Berichten: 60
Lid geworden op: 13 dec 2006, 15:16

Re: Reviews New Games

Bericht door Lorre »

hier zijn precies wa posts weg....
Kheb mortal kombat vs dc universe gekocht, vind het echt leuk :mrgreen:
Veel mleuke moves en een leuke online functie :alien:
Wie wilt mag me natuurlijk uitdagen :mrgreen: username : TEKNOGLADIATOR
Elite Club Member
Berichten: 412
Lid geworden op: 12 jan 2007, 11:20
Locatie: Balder City

Re: Reviews New Games

Bericht door Dj Sven Larsson »

Net een paar games uitgespeeld en heb wat conclusies klaar.

COD : World At War : Single Player : Persoonlijk vind ik hem veel te kort, het switchen tussen de verhaallijn die de Russen volgt in hun campagne tegen de Duitsers en de Amerikanen in Japan is leuk en zorgt voor voldoende afwisseling. Jammer is het feit dat je niet vrij kunt rondlopen en steeds een voorgekauwd parcour moet volgen. Desondanks toch geamuseerd 7/10

Multi player : Ik was er in het begin weeral lyrisch over maar dat enthousiasme is stilaan weeral getemperd. Eigenlijk moet je deze multi player aanzien als een uitbreiding op Modern Warfare. Weeral maar een map of 16, als het er al zoveel zijn, en eigenlijk heeft het net iets teveel weg van zijn voorganger. Je kunt nu met tanks rijden maar daar houdt het dus ook op. Muren kun je niet wegknallen, wat wel het geval is in Battlefield Bad Company, wat het toch wat meer pit had gegeven. In het begin speelde ik dit als een bezetene maar momenteel heb ik de game al in een paar dagen al niet meer aangeraakt. Nieuwe, en liefst gratis te downloade , mappen zouden het voor mij terug wat interessanter kunnen maken. 7,5/10



Farcry 2 : Single Player : Volgens vele is dit oersaai, steeds dezelfde missies en te weinig variatie. Volgens mij komt dit simpelweg door de setting. Je hebt een enorme vrijheid en de omgeving is groot, enorm groot. Het is een jungle met daarrond woestijn en er is weinig te zien. Vandaar dat sommige missies ellenlang blijken te duren. Je bent dikwijls zolang onderweg zonder dat er iets gebeurt zodat het je gaat vervelen. Maar je kunt het ook anders aanpakken, onderweg wat safe houses gaan unlocken, diamanten zoeken. Hoe leuk het spel zelf ineenzit bepaal je zelf. De opdrachten zijn idd vaak hetzelfde : persoon uitschakelen en ontsnappen. Alleen naar het einde toe wordt het iets interessanter. Ondanks de vele negatievere commentaren heeft dit spel me toch enkele uren voor mijn tv gekluisterd en heb ik me hiermee goed geamuseerd. Grafisch een van de meest sterke games van het moment. 8/10

Multiplayer : Vrij standaard met enkele verschillende modes waarvan ik persoonlijk capture the diamond het leukst vind. Het leuke aan Farcry is dat jezelf levels kunt ontwerpen en oneindig veel nieuwe levels van andere gebruikers kunt downloaden. Een enorm pluspunt op bv. de multi player van COD. 8,5/10


Een van de dagen ga ik hier nog Battlefield Bad Company en LittleBigPlanet bespreken.
Elite Club Owner
Berichten: 1169
Lid geworden op: 30 dec 2007, 21:32
Locatie: Berlin

Re: Reviews New Games

Bericht door Dr. Poppers »

Ik speel niet zoveel games, maar heb me bij een goeie vriend in Leuven toch lang bezig gehouden met GTA4 op PC (beest van een masjien, dat wel) en ik vond 't wel te gekjes. En de besturing en de AI van de auto's en zo (of hoe heet dat... ik bedoel details als bijvoorbeeld die meeslingerde lijkkist in die begrafeniswagen en zo) waren erg goed gedaan, vond ik. De besturing leek me zelfs heel wat beter dan die van San Andreas. En de muziekjes vond ik ook wel super: François K en dat zendertje van die Franse modeontwerper ('k kom even niet op de naam) waren wel mijn ding! :)
Nu ja, een expert ben ik niet hoor, maar 'k kreeg er toch een erg goede indruk van.
My body is not a temple, it's an amusement park.
www.myspace.com/dr_poppers
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Re: Reviews New Games

Bericht door ThaMan »

MK vs DC Universe wou ik ook aan te schaffen, maar heb me toch maar "Burnout Paradise" aangeschaft, die kostte ook maar 20€ + alle updates zijn free ! Het blijft een zwaar adrenaline pompende game.
Elite Club Member
Berichten: 412
Lid geworden op: 12 jan 2007, 11:20
Locatie: Balder City

Re: Reviews New Games

Bericht door Dj Sven Larsson »

Een must have voor alle PS3 bezitters : Littlebigplanet. Zoals al in vele reviews is gezegd : het ziet er kinderachtig uit in het begin voor vele, maar eens je begint is het verslavend. En ik kan dat beamen. Je hebt de verhaallijn die je kunt spelen en objecten verzamelen voor later zelf levels te bouwen. En die verhaallijn is nog maar het begin, dan heb je nog de oneindig vele zelfgemaakte levels. Sommige zijn gewoonweg schitterend.
Misschien is dit wel het game van 2008.
Club Owner
Berichten: 563
Lid geworden op: 07 aug 2008, 15:06
Locatie: Malinas

Re: Reviews New Games

Bericht door pascal78 »

Kheb een heel weekend Resident 5 gespeeld (en ter afwisseling wa pacific rift)

Resident is wel de moeite (voor mij dan toch)
het idee van een partner is een toffe ontwikkeling (omg dit klinkt lame haha)
teamwork = NODIG
deze partner heeft toch ook wel een redelijk AI
redelijk acuraat behalve met kleine wapens zoals pistool (eerder kogelverspilling dan)

grafisch zeer gelikt

een tegenvaller is het bagagemenu (spel wordt niet gepauzeerd en de hordes vijanden dus ook niet)
dus snel ff een healingske doen, lukt ni echt

als ik wa meer gespeeld heb, verdere comments

grtz
Dit bericht is met grote zorgvuldigheid samengesteld. Voor mogelijke onjuistheid en/of onvolledigheid van de hierin verstrekte informatie kan Pascal78 geen aansprakelijkheid aanvaarden, evenmin kunnen aan de inhoud van dit bericht rechten worden ontleend. De inhoud van dit bericht kan vertrouwelijke informatie bevatten en is uitsluitend bestemd voor de geadresseerde van dit bericht. Indien u niet de beoogde ontvanger van dit bericht bent, verzoekt Pascal78 u niet op dit bericht te reageren, eventuele bijlagen niet te openen en wijst Pascal78 u op de onrechtmatigheid van het gebruiken, kopiëren of verspreiden van de inhoud van dit bericht.

Afbeelding
Afbeelding
Elite Club Member
Berichten: 412
Lid geworden op: 12 jan 2007, 11:20
Locatie: Balder City

Re: Reviews New Games

Bericht door Dj Sven Larsson »

Een van de dagen valt mijn exemplaar van RE5 in de bus samen met OPM. Ben eens benieuwd want verwacht enorm veel van dit game.

Voor alle shooter fans : Killzone 2 en dan vooral online, niet normaal!!!
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten