planet hardcore

Het forum van de andere legendarische clubs
Krizzz

Bericht door Krizzz »

Kabarka bestaat nog steeds in Overmere-donk :wink:
Ik denk dat DJ Dave daar nog resident was tot einde 2003 en derna weet ik niet

PS: heeft er iemand setjes van dj ghost @ planet hardcore?
die wil ik wel es horen 8)
Josjie

Bericht door Josjie »

zit die nie op partyguide of danceformation???
Newbie
Berichten: 21
Lid geworden op: 06 mei 2005, 16:09
Locatie: Oilsjt

Bericht door Surgi »

Moet zeggen Ghost heb ik in Planet Hardcore niet weten spelen, wel in Kabarka zelf int begin. In Planet Hardcore draaiden oa MCT, Dave, Franky Jones, Dave Davis, Bountyhunter, Roel Reynders, Frank Struyf, Marco Bailey,...
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

da waren inderdaad "buiskers "als resident :D
wa steekt die roel reynders tegenwoordig uit?
zalige producties heeft dien gemaakt :shock:
Newbie
Berichten: 21
Lid geworden op: 06 mei 2005, 16:09
Locatie: Oilsjt

Bericht door Surgi »

Krizzz schreef:Heeft er iemand een set van Ghost in Planet Hardcore? :roll:
Met massa's op tape.
kruss schreef:Allez, dan toch nog een paar mensen die de Planet kennen !!! Zeg, weet iemand of 'Kabarka' in Overmere-donk nog bestaat ??? En wat er is gebeurd met die fantastische residentDJ, DJ Dave ???
Kabarka bestaat nog, maat van mij is er resident, dj Lunatic (Robin). Dj Dave die is gestopt met draaien en laatste wat ik van hem hoorde was dat hij in een autofabriek werkte, maar das ook alweer paar jaar geleden...
Newbie
Berichten: 3
Lid geworden op: 05 okt 2005, 12:22
Locatie: Dendermonde

Bericht door djcresto »

Voordat planet hardcore er was noemde de discotheek "Zipper". Ene kale Peter Hoogland is daar nog lange tijd resident geweest.
tranceaddict.com
Newbie
Berichten: 40
Lid geworden op: 16 mar 2006, 10:50

Bericht door oldschoolCM »

kruss schreef:Allez, dan toch nog een paar mensen die de Planet kennen !!! Zeg, weet iemand of 'Kabarka' in Overmere-donk nog bestaat ??? En wat er is gebeurd met die fantastische residentDJ, DJ Dave ???

zat er altijd als opwarmer voor naar lokeren te gaan en dan kabarka zondags na de middag

moeten elkaar ongetwijfeld gepasseerd hebben
007

Bericht door 007 »

Surgi schreef:
Krizzz schreef:Heeft er iemand een set van Ghost in Planet Hardcore? :roll:
Met massa's op tape.
kruss schreef:Allez, dan toch nog een paar mensen die de Planet kennen !!! Zeg, weet iemand of 'Kabarka' in Overmere-donk nog bestaat ??? En wat er is gebeurd met die fantastische residentDJ, DJ Dave ???
Kabarka bestaat nog, maat van mij is er resident, dj Lunatic (Robin). Dj Dave die is gestopt met draaien en laatste wat ik van hem hoorde was dat hij in een autofabriek werkte, maar das ook alweer paar jaar geleden...
en u maat is mijn kollega waar ik mee naar werk rijd,dj Lunatic (Robin).wij werken in een autofabriek, hij draait nu nog in kabarka van 11 tot 2 a 3 uur dan gaat hem op zijn gemakje aan de kassa zitten :lol: ,hihi maar eerlijk ik wordt zot van zijn muziek in de auto :D
Newbie
Berichten: 38
Lid geworden op: 19 aug 2006, 14:26
Locatie: Willebroek

Bericht door sventibold »

Krizzz schreef:Heeft er iemand een set van Ghost in Planet Hardcore? :roll:
ik heb eentje van Ghost in kabarka.....'96.....RS, wel bekend onder sommige moet da nog converteren naar mp3, ik wil da setje hiere wel posten!!!
Newbie
Berichten: 18
Lid geworden op: 02 nov 2005, 06:00

Bericht door djgrizzly »

ik zal ook es een reply'ke komen doen in het topic van de club die mijn leven veranderde :)
2 kilometer wandelafstand van mijn deur (wandelen bleek de beste oplossing te zijn voor het terug naar huis geraken) wat ooit Zipper was en daarna een tijdje The New zipper waarvan ik als betere avond heb onthouden dat de mannen van 'Dominator' (human resource) daar es kwamen optreden.. verder lukte het niet echt om het succes van de ouwe zipper te evenaren dus ging Patrick (uitbater) eens naar den boccacio in dien tijd waar hij zag dat ze een nieuwe muziek soort hadden uitgevonden, met bijhorende gekke sprongen op de maat van de muziek... Hardcore ging het noemen, maar da kunde nie vergelijken met de hardcore van nu.. ik zou eerder zeggen hardtrance en jumpmusic dus...
Kheb daar 2 ferme jaren beleefd, sommige weekends wist ik de weg niemeer naar huis en de maandagen opt werk waren iedre keer een ramp als je een gans weekend niet geslapen had :)

Der stonden daar stellingen waar we elke week op stonden te springen en die stellingen hebben da 2jaar blijven overleven :)
Twas daar nen donkere bedoening met flitsende strobo's etc. dus ge kunt wel snappen dat et een echt vangkot was (als ge da zelf wou natuurlijk:)

De muziek evolueerde echter naar den terror en gabber toestanden, der kwamen bussen mee hollanders toe, en den boel was om zeep :)
ik denk dat ik 2 keer voorgehad heb da ze ne razzia kwamen doen en ook es door een gevecht met mesteken etc. werd den boel dan maar verzegeld..
Er zijn hopen guest dj's geweest die nu nog altyd in onze herrinnering zitten als betere dj's, en Dj Dave was daar inderdaad 1ne van, Ik zie hem nog regelmatig, maar hij heeft het dj zijn de rug toegekeerd en heeft liever dat je hem gewoon aanspreekt met dave ipv dj dave..
Newbie
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 mei 2007, 15:51

planet hardcore grembergen

Bericht door thomson »

Hallo,

Ik zie dat er nogal wat vragen waaien over PH destijds.
Ik heb de ganse periode van naaldje tot draadje meegemaakt , de organisatie, de party's, dj's,......
'k Was een van de 4 garçons van begin tot de sluiting. Ook Kabarka, Champou (wichelen) waren alternatieven voor Grembergen. Vuur de vragen maar af...................... Thompson
Club Owner
Berichten: 651
Lid geworden op: 25 mar 2005, 10:04

Re: planet hardcore grembergen

Bericht door djaxxie »

thomson schreef: Vuur de vragen maar af...................... Thompson
Heb je setjes voor ons 8)
Afbeelding
Afbeelding
Elite Club Owner
Berichten: 1245
Lid geworden op: 24 apr 2007, 18:18
Locatie: ANTWERPen

Bericht door StevenR_73 »

kwam daar ook, toen dave er draaide, met een heleboel uit Antwerpen :lol:

heb even met een danseresje van daar geweest :cool: :D

het is daar dicht gegaan door euuuh vanalles en nog wa :D (heb daar eens "onder" de discotheek gestoken met enkelen, tafel omdraaien en gaan maar :o :D )
Newbie
Berichten: 21
Lid geworden op: 06 mei 2005, 16:09
Locatie: Oilsjt

Bericht door Surgi »

007 schreef:
Surgi schreef:
Krizzz schreef:Heeft er iemand een set van Ghost in Planet Hardcore? :roll:
Met massa's op tape.
kruss schreef:Allez, dan toch nog een paar mensen die de Planet kennen !!! Zeg, weet iemand of 'Kabarka' in Overmere-donk nog bestaat ??? En wat er is gebeurd met die fantastische residentDJ, DJ Dave ???
Kabarka bestaat nog, maat van mij is er resident, dj Lunatic (Robin). Dj Dave die is gestopt met draaien en laatste wat ik van hem hoorde was dat hij in een autofabriek werkte, maar das ook alweer paar jaar geleden...
en u maat is mijn kollega waar ik mee naar werk rijd,dj Lunatic (Robin).wij werken in een autofabriek, hij draait nu nog in kabarka van 11 tot 2 a 3 uur dan gaat hem op zijn gemakje aan de kassa zitten :lol: ,hihi maar eerlijk ik wordt zot van zijn muziek in de auto :D
Da kan ik geloven, ik zou er zelf zot van worden van dat gehamer :D
Newbie
Berichten: 3
Lid geworden op: 29 okt 2007, 16:54

Den Dave blijft ne fijne gast

Bericht door swampie333 »

Op zjin hoogtepunt in Planet kreeg hij toch maar heel het kot op springen!!! Respekt voor diene kerel, geloof me als ik zeg dat hij het nog steeds kan zoals hij bij een feestje van ons heeft laten zien.

Ben een hele tijd geleden nog eens in Kabarka geweest. Diene Patrick zijn ogen overlapte zijn voorhoofd tot aan zijn kin. Beetje jammer, nu Dave er niet meer draaid is het zeker de moeite niet meer :cyclopsani:
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten