Ons smileys

Vragen, klachten en suggesties over het forum
Respected Member
Berichten: 1702
Lid geworden op: 14 sep 2004, 12:44
Locatie: Gent

Ons smileys

Bericht door lemant »

Is da mijn gedacht of zien ze er vandaag wa funky uit?
Precies hier en daar een grijs randje dat er vroeger niet was ... slijtage, ouderdom? Dunno maar het intrigeert me wel.
www.l3m4nt.blogspot.com
www.myspace.com/l3m4nt
"Zij vindt dat niet wijs, dancings enal"
Club Owner
Berichten: 764
Lid geworden op: 29 apr 2008, 18:41

Re: Ons smileys

Bericht door rizzo> »

heb dat ook gezien. Misschien moeten we hier wat meer konijntjes voorzien om die grijze randjes daar wat af te knagen?

:albino: :albino: :albino: :albino: :albino: :albino: :albino: :albino: :albino: :albino: :albino: :albino: :albino: :albino: :albino: :albino: :albino: :albino: :albino: :albino: :albino: :albino: :albino: :albino: :albino: :albino: :albino: :albino: :albino: :albino: :albino: :albino: :albino: :albino:


:rabbit: :tongue:
Elite Club Owner
Berichten: 1208
Lid geworden op: 05 jun 2005, 15:43

Re: Ons smileys

Bericht door back to the 90's »

awel ik ben content dak da hier zien staan.
dacht dat da aan mijne pc lag.
Nothing is what is seems to be
Club Owner
Berichten: 523
Lid geworden op: 24 nov 2006, 18:38
Locatie: Aalst

Re: Ons smileys

Bericht door keimi »

smiley's.... ik direct gaan zien ma twaren geen smiley dat ik dacht hahahahaha ge maakt de mensen graag gek e gijle :)
Respected Member
Berichten: 1702
Lid geworden op: 14 sep 2004, 12:44
Locatie: Gent

Re: Ons smileys

Bericht door lemant »

keimi schreef:smiley's.... ik direct gaan zien ma twaren geen smiley dat ik dacht hahahahaha ge maakt de mensen graag gek e gijle :)
misschien zou het nog cool zijn mocht iedereen die nog smileys heeft (de buttons dan) daar een fotooke van plaatst ... ik heb er geen enkele meer, veel werk ga ik dus nie hebben

maar als ge nie weet wa gedaan Keimi moogt ge u altijd es laten gaan :mrgreen:
www.l3m4nt.blogspot.com
www.myspace.com/l3m4nt
"Zij vindt dat niet wijs, dancings enal"
Club Owner
Berichten: 523
Lid geworden op: 24 nov 2006, 18:38
Locatie: Aalst

Re: Ons smileys

Bericht door keimi »

lemant schreef:
keimi schreef:smiley's.... ik direct gaan zien ma twaren geen smiley dat ik dacht hahahahaha ge maakt de mensen graag gek e gijle :)
misschien zou het nog cool zijn mocht iedereen die nog smileys heeft (de buttons dan) daar een fotooke van plaatst ... ik heb er geen enkele meer, veel werk ga ik dus nie hebben
maar als ge nie weet wa gedaan Keimi moogt ge u altijd es laten gaan :mrgreen:
jaaa goe idee!!!! allemaal uw smiley fotograferen é manne dan kan ik dat bundelen :mrgreen:

Beginnen met Dr Jones die de leukste smiley decoratie heeft voor zen feestjes en waar ik alke keer weer van geniet!

jaja, had er vant weekend 3 op en ben zonder naar huis gegaan, die enkele dubbele konden er wel vanaf op zo'n memorial weekend. heb fotos van alle soorten smileys in alle kleuren en heb nog massa's pins liggen, zeker 100 verschillende en nog veel meer dat allemaal eens vorm moet gaan krijgen volgens velen. Ook alle platenhoesen aant screenen tot in de details, ja ik weet het man, ik ben altijd bezig é en toch ni genoeg, 'tis meer een levenswerk/hobby aant worden buiten proporties :scratch:

Ik vraag me af wanneer die smiley nu juist zijn opgekomen, ze bestaan al vanaf de 60's maar toch moet er iemand dat opnieuw gelanceert hebben é
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Re: Ons smileys

Bericht door ThaMan »

Ik heb er geen enkele meer...
Men T-Shirt met op de voorkant "I :) ACID" en op de achter kant "I (skull) ACID" was tot op den draad versleten, alsook men R&S, Digital Boy shirts...
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten