MIRADO

Het forum van de andere legendarische clubs
Newbie
Berichten: 9
Lid geworden op: 20 jul 2008, 19:10

MIRADO

Bericht door vinie »

ken er iemand deze nog was niet ver van la bush was after club
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Re: MIRADO

Bericht door cloud »

zal wel zijn!nog een tijd voor den axiome was mirado een klein afterclubje aan de barriere de fere in spiere...heel donker en louche,de parking was afgeschermd met grote sparren en den entree was langs de zijkant...ge kwam binnen in een kleine ruimte met zeteltjes en dan links de dj booth en de dansvloer met dan 5 m verder links de toog.
er draaiden daar toen 2 dj's denk ik en ene daarvan was een zekere greg,ik heb er ooit een geflipt k7'tje gekocht maar ben het godverdomme al jaren kwijt!
ik ben er een aantal keren geweest,er zat nooit echt veel volk maar het was er wel zot en ik denk zelfs dat ze geen buitenwippers hadden :scratch:
le mirado moet zo rond 96-98 geweest zijn...axiome is dan geopend in 97 en kort erna is denk ik de mirado dicht gegaan.ik ben dikwijls eens van axiome naar mirado getrokken en omgekeerd!en ook veel zitten rondgapen op da parkingske!
streek van pecq kende toen 3 afterclubs;le mirado,axiome en le museum!waarvan axiome de "gekendste"was,mirado en museum waren eigenlijk cafe's...
binnen had ge een minimum aan lichteffecten maar een maximum aan geluid :D wel bij momenten nog een raar sfeerke maar ja,da hebt ge soms he met afterclubs 8)
anno 2008 is da nu een homoclub genaamd papa gayo...
benieuwd of er hier dit clubke nog gekend heeft?
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Re: MIRADO

Bericht door cloud »

tja niemand he :?
alhoewel dat richie en puree da wel moeten gekend hebben denk ik
Club Member
Berichten: 119
Lid geworden op: 25 dec 2006, 20:59
Locatie: deerlijk

Re: MIRADO

Bericht door enfant terrible »

Nu passeer ik daar vaak,maar ben niet van plan van er te stoppen :mrgreen:
Langs hier zijn er precies geen afters meer of tis le private, maar ook al ende nix meer van gehoord...
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 15 gasten