Clublist anno 94

Het algemene forum van Legendary Clubs
Elite Club Member
Berichten: 364
Lid geworden op: 03 jan 2007, 16:09

Re: Clublist anno 94

Bericht door Sirocco »

Met alle respect, het verbaast me niks dat pharao er niet bij staat. Die club heeft toch feitelijk geen rol van betekenis gespeeld? Als clubber ging je indertijd toch naar een van de toonaangevende clubs (ATV, Extreme CdA, Cherry, Rocca etc etc). Pat Krimson vind ik nou ook niet echt iemand die met vernieuwende concepten kwam. :scratch:
Ja, het zat in 95 vol, maar welke club zat er toen niet vol?
Member
Berichten: 73
Lid geworden op: 21 aug 2008, 13:38

Re: Clublist anno 94

Bericht door moonscaper »

Mooie lijst, kzou direct weten waarheen te gaan 8)
Gio
Club Owner
Berichten: 639
Lid geworden op: 03 jan 2007, 15:08
Locatie: In Space, while Amnesia clears my head for electronic beats!

Re: Clublist anno 94

Bericht door Gio »

Sirocco schreef:Met alle respect, het verbaast me niks dat pharao er niet bij staat. Die club heeft toch feitelijk geen rol van betekenis gespeeld? Als clubber ging je indertijd toch naar een van de toonaangevende clubs (ATV, Extreme CdA, Cherry, Rocca etc etc). Pat Krimson vind ik nou ook niet echt iemand die met vernieuwende concepten kwam. :scratch:
Ja, het zat in 95 vol, maar welke club zat er toen niet vol?
True that too... :)
Are There Really Angels? Or Are They Just In Our Mind?
Respected Member
Berichten: 1506
Lid geworden op: 22 aug 2008, 00:03
Favoriete Clubs: Carat, Illusion, Extreme

Locatie: Westerlo

Re: Clublist anno 94

Bericht door Lestat »

Sirocco schreef:Met alle respect, het verbaast me niks dat pharao er niet bij staat. Die club heeft toch feitelijk geen rol van betekenis gespeeld? Als clubber ging je indertijd toch naar een van de toonaangevende clubs (ATV, Extreme CdA, Cherry, Rocca etc etc). Pat Krimson vind ik nou ook niet echt iemand die met vernieuwende concepten kwam. :scratch:
Ja, het zat in 95 vol, maar welke club zat er toen niet vol?
:eek: Pat Krimson heb je gelijk in - maar Jan was daar ook resident (intussen 15 jaar resident @ Illusion, qua respectabel kan t tellen :D), Gert was er resident , ...
Ik ben er vrij veel geweest en de muziek was er super - als Pat Krimson niet achter de tafels stond, dus na een uur of 2 :D

Btw voor je een oordeel velt over het al dan niet toonaangevend zijn van clubs, is toch wel een minimum aantal bezoeken van 10 vereist ;)
Lc - where the past is our pride and the present is denied :mrgreen:
Elite Club Owner
Berichten: 1169
Lid geworden op: 30 dec 2007, 21:32
Locatie: Berlin

Re: Clublist anno 94

Bericht door Dr. Poppers »

Lestat schreef:
Sirocco schreef:Met alle respect, het verbaast me niks dat pharao er niet bij staat. Die club heeft toch feitelijk geen rol van betekenis gespeeld? Als clubber ging je indertijd toch naar een van de toonaangevende clubs (ATV, Extreme CdA, Cherry, Rocca etc etc). Pat Krimson vind ik nou ook niet echt iemand die met vernieuwende concepten kwam. :scratch:
Ja, het zat in 95 vol, maar welke club zat er toen niet vol?
:eek: Pat Krimson heb je gelijk in - maar Jan was daar ook resident (intussen 15 jaar resident @ Illusion, qua respectabel kan t tellen :D), Gert was er resident , ...
Ik ben er vrij veel geweest en de muziek was er super - als Pat Krimson niet achter de tafels stond, dus na een uur of 2 :D

Btw voor je een oordeel velt over het al dan niet toonaangevend zijn van clubs, is toch wel een minimum aantal bezoeken van 10 vereist ;)
Ik ging vooral naar Dreamland voor Gert. 'k Kwam vaak in Baccardi's en toen ik later naar de kunstschool in Hasselt trok, zat ik met een gast van Halen in de klas. We konden dan te voet gaan en hoefden dus geen straffe toeren uit te halen met de wagen. Ook Jan kon ik er waarderen (later veranderde mijn smaak ietwat en was dat minder). Jep, veel van mijn vrienden hebben daar mee gelachen, maar ik heb me er wel rot geamuseerd!
My body is not a temple, it's an amusement park.
www.myspace.com/dr_poppers
Elite Club Member
Berichten: 364
Lid geworden op: 03 jan 2007, 16:09

Re: Clublist anno 94

Bericht door Sirocco »

Lestat schreef:
Btw voor je een oordeel velt over het al dan niet toonaangevend zijn van clubs, is toch wel een minimum aantal bezoeken van 10 vereist ;)
Echt? Om te weten wat goede muziek is hoef ik toch ook niet alle cd's van Frans Bauer 10x te hebben geluisterd :mrgreen:

Nee serieus. Ik ben er (schaam me er nu nog voor) 2x beland. Echt waar ik vond het helemaal niks. Een keer heb ik Jan gehoord. Dat was ook gelijk de laatste keer dat ik dat mijn oren wilde aandoen. Wat een platte toestand. Geluid helemaal overstuurd. Voor de rest; tja qua inrichting dat was nog uit die tijd met die schuivende muren/panelen (vrijdag dreamland zaterdag pharo of zoiets in die trant). Ik vond het er redelijk steriel. Niet dat je nu echt zegt een classy sfeervolle club a la CdA.
Publiek; de jumper anno 2008 zou er niet hebben misstaan.
Ik heb genoeg clubs van binnen en buiten gezien om te weten wat een toonaangevende club is en dat was pharo zeker niet.
Respected Member
Berichten: 1506
Lid geworden op: 22 aug 2008, 00:03
Favoriete Clubs: Carat, Illusion, Extreme

Locatie: Westerlo

Re: Clublist anno 94

Bericht door Lestat »

Sirocco schreef:
Lestat schreef:
Btw voor je een oordeel velt over het al dan niet toonaangevend zijn van clubs, is toch wel een minimum aantal bezoeken van 10 vereist ;)
Echt? Om te weten wat goede muziek is hoef ik toch ook niet alle cd's van Frans Bauer 10x te hebben geluisterd :mrgreen:

Nee serieus. Ik ben er (schaam me er nu nog voor) 2x beland. Echt waar ik vond het helemaal niks. Een keer heb ik Jan gehoord. Dat was ook gelijk de laatste keer dat ik dat mijn oren wilde aandoen. Wat een platte toestand. Geluid helemaal overstuurd. Voor de rest; tja qua inrichting dat was nog uit die tijd met die schuivende muren/panelen (vrijdag dreamland zaterdag pharo of zoiets in die trant). Ik vond het er redelijk steriel. Niet dat je nu echt zegt een classy sfeervolle club a la CdA.
Publiek; de jumper anno 2008 zou er niet hebben misstaan.
Ik heb genoeg clubs van binnen en buiten gezien om te weten wat een toonaangevende club is en dat was pharo zeker niet.
2-10 = euh gebuisd :mrgreen: :cheers: :D
Lc - where the past is our pride and the present is denied :mrgreen:
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten