Wie herinnert zich...

Het forum van Carat in Bouwel
Plaats reactie
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Wie herinnert zich...

Bericht door Stanne »

Dit schoot me te binnen naar aanleiding van het ongeluk met die 3 jonge meisjes.....

Eind jaren 90, ben het jaartal kwijt, is er eens een auto met 4-5 inzittenden op een sluipweg tussen Illusion en Carat onder een trein gesukkeld. Der was toen heel wa aandacht aan geschonken door de media. Twas ook ni min, kdacht dat alle inzittenden omgekomen waren :?
-> Click on me <-to hear & share the LC retro music on Retroactives.

Mmmmm........I feel.......fine
Club Owner
Berichten: 764
Lid geworden op: 29 apr 2008, 18:41

Re: Wie herinnert zich...

Bericht door rizzo> »

'k weet dat er eens op een maandagochtend een wagen met partypeepz die na de La Rocca op zondag naar de Carat aan het bollen waren een ongeluk gekregen hadden -> allen = dood. Misschien was het dit ongeval? Die zatten niet alleen vol met pillen enz. maar ook met barbituraten bleek achteraf.

Ik heb er altijd versteld van gestaan dat er niet meer dodelijke ongevallen gebeurd zijn met gedopeerden achter het stuur, alleen al afgaand op de stoten die ik vroeger met m'n eigen ogen gezien heb.
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Re: Wie herinnert zich...

Bericht door Trab »

Niets van gehoord, maar ik veronderstel dat het over de sluipweg tussen Illusion en Larocca gaat? Op het einde moet je inderdaad een spoorweg oversteken...
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Re: Wie herinnert zich...

Bericht door Stanne »

Trab schreef:Niets van gehoord, maar ik veronderstel dat het over de sluipweg tussen Illusion en Larocca gaat? Op het einde moet je inderdaad een spoorweg oversteken...
Neenee, twas richting Carat: de overweg op de Liersesteenweg in Berlaar. Sven Larsson zal dit mss nog wel kennen/weten ?
Die overweg die jij bedoelt is achter het stort van Lier door. Daar heb ik ook is een grachtje gekuist :cry:
-> Click on me <-to hear & share the LC retro music on Retroactives.

Mmmmm........I feel.......fine
Respected Member
Berichten: 1506
Lid geworden op: 22 aug 2008, 00:03
Favoriete Clubs: Carat, Illusion, Extreme

Locatie: Westerlo

Re: Wie herinnert zich...

Bericht door Lestat »

Stanne schreef:
Trab schreef:Niets van gehoord, maar ik veronderstel dat het over de sluipweg tussen Illusion en Larocca gaat? Op het einde moet je inderdaad een spoorweg oversteken...
Neenee, twas richting Carat: de overweg op de Liersesteenweg in Berlaar. Sven Larsson zal dit mss nog wel kennen/weten ?
Die overweg die jij bedoelt is achter het stort van Lier door. Daar heb ik ook is een grachtje gekuist :cry:
Snap da eigenlijk ni - als ik begaaid achter t stuur kroop/kruip, ben ik alerter dan ooit, ik zie zelfs flikken die er ni zijn enzo :lol:
Maar zonder zever : wat ik bedoel is, wat mij betreft mag je je laten gaan zoveel je wil, maar je weet zelf goed genoeg wanneer je wel of niet geschikt bent om te rijden, als je dat onderscheid niet kan maken, ben je je rijbewijs niet waardig. Voor mij is t heel duidelijk, elk signaal dat me eraan herinnert da'k niet ben zoals ik anders ben, houdt me achter t stuur van de auto weg. Wsl ook de reden wrm ik vroeger altijd als laatste naar huis reed :lol: Mss herkenbare signalen, slikken en je oren die zich precies sluiten, t onvermogen je ogen te fixeren op 1 punt, iets extremer - wegspringen voor een vallende box die er niet is :lol: - allee je weet wel wat ik bedoel, je voelt toch zelf aan wanneer de dope de overhand hebben - als dat zo is, rij dan gewoon niet - 't is gewoon hallucinant te denken dat jij diegene bent die toch begaaid zonder ongelukken kan rijden, al is dat net de gedachte die heerst onder zowat iedereen, inclusief mezelf, gelukkig heb ik de kans gehad te ervaren dat t niet zo is en kan ik t nog navertellen ...

Om te antwoorden op de vraag van Stanne, nee herinner ik me niets van, wsl omdat de inzittenden ook geen bekenden waren. Wat ik me wel nog herinner als de dag van gisteren, is een bijzonder tragisch ongeluk waar t ex-lief van een kameraad verongelukt is, ook van Carat komende, op een zondag, in de file, te pletter geramd door een andere discotheekbezoeker (was niet duidelijk van waar die kwam maar die was wel zwaar onder invloed) die het nodig achtte tegen 200 over de pechstrook de file voorbij te steken. Een van de knapste meisjes die ik ooit heb gekend, bijzonder lief ook, op zo'n tragische manier verongelukt, t is verschrikkelijk en kheb t nog moeilijk als ik daaraan terugdenk :(
Lc - where the past is our pride and the present is denied :mrgreen:
Club Owner
Berichten: 929
Lid geworden op: 02 jan 2007, 13:26

Re: Wie herinnert zich...

Bericht door After »

rizzo> schreef:'k weet dat er eens op een maandagochtend een wagen met partypeepz die na de La Rocca op zondag naar de Carat aan het bollen waren een ongeluk gekregen hadden -> allen = dood. Misschien was het dit ongeval? Die zatten niet alleen vol met pillen enz. maar ook met barbituraten bleek achteraf.

Ik heb er altijd versteld van gestaan dat er niet meer dodelijke ongevallen gebeurd zijn met gedopeerden achter het stuur, alleen al afgaand op de stoten die ik vroeger met m'n eigen ogen gezien heb.
barbi wat? :D
Respected Member
Berichten: 1506
Lid geworden op: 22 aug 2008, 00:03
Favoriete Clubs: Carat, Illusion, Extreme

Locatie: Westerlo

Re: Wie herinnert zich...

Bericht door Lestat »

After schreef:
rizzo> schreef:'k weet dat er eens op een maandagochtend een wagen met partypeepz die na de La Rocca op zondag naar de Carat aan het bollen waren een ongeluk gekregen hadden -> allen = dood. Misschien was het dit ongeval? Die zatten niet alleen vol met pillen enz. maar ook met barbituraten bleek achteraf.

Ik heb er altijd versteld van gestaan dat er niet meer dodelijke ongevallen gebeurd zijn met gedopeerden achter het stuur, alleen al afgaand op de stoten die ik vroeger met m'n eigen ogen gezien heb.
barbi wat? :D
happy plastic, it's fantastique :lol:
Lc - where the past is our pride and the present is denied :mrgreen:
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Re: Wie herinnert zich...

Bericht door Stanne »

Lestat schreef: Snap da eigenlijk ni - als ik begaaid achter t stuur kroop/kruip, ben ik alerter dan ooit, ik zie zelfs flikken die er ni zijn enzo :lol:
Maar zonder zever : wat ik bedoel is, wat mij betreft mag je je laten gaan zoveel je wil, maar je weet zelf goed genoeg wanneer je wel of niet geschikt bent om te rijden, als je dat onderscheid niet kan maken, ben je je rijbewijs niet waardig.
(
Tis anders simpel te verklaren: gewenning geeft u het gevoel dat alles OK is ;)
Twas destijds ook wel de tijdsgeest onder de clubgangers: no limits no bounderies. Voor alles en iedereen. Dat zie je tegenwoordig gelukkig veel minder.
+ het gegeven met wie je op pad ging.
-> Click on me <-to hear & share the LC retro music on Retroactives.

Mmmmm........I feel.......fine
Respected Member
Berichten: 1506
Lid geworden op: 22 aug 2008, 00:03
Favoriete Clubs: Carat, Illusion, Extreme

Locatie: Westerlo

Re: Wie herinnert zich...

Bericht door Lestat »

Stanne schreef:
Lestat schreef: Snap da eigenlijk ni - als ik begaaid achter t stuur kroop/kruip, ben ik alerter dan ooit, ik zie zelfs flikken die er ni zijn enzo :lol:
Maar zonder zever : wat ik bedoel is, wat mij betreft mag je je laten gaan zoveel je wil, maar je weet zelf goed genoeg wanneer je wel of niet geschikt bent om te rijden, als je dat onderscheid niet kan maken, ben je je rijbewijs niet waardig.
(
Tis anders simpel te verklaren: gewenning geeft u het gevoel dat alles OK is ;)
Twas destijds ook wel de tijdsgeest onder de clubgangers: no limits no bounderies. Voor alles en iedereen. Dat zie je tegenwoordig gelukkig veel minder.
+ het gegeven met wie je op pad ging.
Effe verder aanvullen :lol:
eternity is past (idd zoiets kon enkel vroeger)
wrong is right (beetje de slogan van the old days)
it's the point of greatest intensity (met wie je op pad ging, was dat een lekker ding, vul de rest maar in :lol:)
pleasures of the highest sense (teksten liegen er echt ni om :P)
feelings of warmth & security (volgens mij ben je op dat moment in je broek aan t doen :lol:)
Lc - where the past is our pride and the present is denied :mrgreen:
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Re: Wie herinnert zich...

Bericht door Nostalgie90 »

Waren dat geen Nederlanders die dat voorhadden?
Staat me nog iets van voor, t'was de spoorweg na dat voetbalplein richting Berlaar.
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Re: Wie herinnert zich...

Bericht door Stanne »

Nostalgie90 schreef:Waren dat geen Nederlanders die dat voorhadden?
Staat me nog iets van voor, t'was de spoorweg na dat voetbalplein richting Berlaar.
:cheers: Mijn geheugen werkt toch nog goed :tongue:
Twas idd aan die overweg: schitterende morgend, laagstaande zon, slalommen tussen de slagboom en boem..... Triestig. Das toen toch een dag of 2,3 in het nieuws geweest.
Og het Nederlanders waren weet ik zo niet maar het was alleszins geen volk van het Antwerpse/Kempen.
Nu nog iemand die er mss een jaartal op kan plakken ? Kheb al eens gegoogeld mor niks......
-> Click on me <-to hear & share the LC retro music on Retroactives.

Mmmmm........I feel.......fine
Respected Member
Berichten: 1506
Lid geworden op: 22 aug 2008, 00:03
Favoriete Clubs: Carat, Illusion, Extreme

Locatie: Westerlo

Re: Wie herinnert zich...

Bericht door Lestat »

ramptoeristen hier :mrgreen:
Lc - where the past is our pride and the present is denied :mrgreen:
Member
Berichten: 67
Lid geworden op: 04 jan 2008, 14:31
Locatie: Sint-Truiden

Re: Wie herinnert zich...

Bericht door Oldskool »

Begaaid zijn en rijden is nooit slim al heb ik het zelf destijds ook (veel te) vaak gedaan.
Het wreedste was als ge dan op maandagmorgen in de file of zo terechtkwam.
Of al trippend van de Real over de E313 naar de Carat.
Als ik d'r over nadenk dank ik de heer op m'n blote knieën da'k nog leef :)
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Re: Wie herinnert zich...

Bericht door Stanne »

Lestat schreef:ramptoeristen hier :mrgreen:
Niejet, gewoon nen geheugentest ;)
Twas erg genoeg wat daar gebeurd is.

Topic mag mss dicht.
-> Click on me <-to hear & share the LC retro music on Retroactives.

Mmmmm........I feel.......fine
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast