NYE: wat doen jullie

Het algemene forum van Legendary Clubs
Elite Club Owner
Berichten: 1245
Lid geworden op: 24 apr 2007, 18:18
Locatie: ANTWERPen

Re: NYE: wat doen jullie

Bericht door StevenR_73 »

Administrator schreef:Ik ga gewoon eten en kruip daarna in mijn bed, ben het echt wel kotsbeu om de dag erna als een lijk bij de familie te zitten.

heb ik ook genoeg meegemaakt. HALLO om 5 min erna ko te vallen in de zetel en dan werd ik wakker wanneer iedereen doorging :mrgreen:


een (classic/retro)privéfeestje voor 100-150 man, legendary new year en dan kom ik buiten :afro:
Club Member
Berichten: 133
Lid geworden op: 09 aug 2006, 00:01
Locatie: Lier

Re: NYE: wat doen jullie

Bericht door jasper »

Psytox schreef:wij gaan met onze beste vrienden een feestje thuis doen. Eerst goed boefen (handig als een van die vrienden een chef kok is :mrgreen: ) en dan de installatie beneden zetten en feestje draaien en serieus zat worden. Viva 2009 :cheers:
lijkt me strak plan ;-)
Club Member
Berichten: 200
Lid geworden op: 18 mar 2007, 16:20
Locatie: Limburg

Re: NYE: wat doen jullie

Bericht door Wanni »

jasper schreef:
Psytox schreef:wij gaan met onze beste vrienden een feestje thuis doen. Eerst goed boefen (handig als een van die vrienden een chef kok is :mrgreen: ) en dan de installatie beneden zetten en feestje draaien en serieus zat worden. Viva 2009 :cheers:
lijkt me strak plan ;-)
Voor zoiets teken ik ook meteen..... :bom:
Club Owner
Berichten: 782
Lid geworden op: 04 sep 2006, 12:30
Locatie: antwerp - belgium

Re: NYE: wat doen jullie

Bericht door bouq »

dit jaar eens geen thuisfeestje ..

Pré-Soirée Oudjaar, Café Local
- 19u : Verwelkoming inclusief glaasje champagne
- 19.30u - 22.00u : Walking Dinner (mix van internationale buffetten)
- 22.00u - 05.00u : Pré-Soirée met DJ Hans !

Prijs, 95 euro per persoon, drank inbegrepen
(excl. champagne & sterke drank)

ne keer volledig fout gaan moet kunnen met oudjaar :clown:
.:: now .. locate the master control center of the body .. the human brain .. the mind ::.
Elite Club Member
Berichten: 447
Lid geworden op: 10 dec 2004, 19:40

Re: NYE: wat doen jullie

Bericht door Bass »

Zwaar doorgaan in Madrid bij de vriendin :bounce:
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Re: NYE: wat doen jullie

Bericht door Stanne »

Wij beginnen al een tijdje op oudjaar vanaf smorgens te "wensen". Vooral omdat er ook kids mee gaan. Vriendenbezoeken, borrelen, hapke eten bij mekaar, kroegske mee pakken, lachen en zwanzen..... Allemaal te voet en in de buurt. Belangrijkste is dat er geen verplichtingen en schema's zijn. Meestal lig je dan al wel kort na middernacht te pitten maar er is geen gemis aan al da overdreven gejoel en gedoe want op zo'n dagen is het dan in clubs en georganiseerde feesten nog meer fake dan anders.
-> Click on me <-to hear & share the LC retro music on Retroactives.

Mmmmm........I feel.......fine
Elite Club Member
Berichten: 466
Lid geworden op: 04 jul 2006, 22:45

Re: NYE: wat doen jullie

Bericht door pooley »

geen idee hier, tgaat splitsen worden met de vriendenkring.

Normaal is het elk jaar met al de vrienden (jeugdhuis) verzamelen in een afgehuurde zaal met goed en veel eten van de traiteur + iets door ons bereid. drank a volonté. Na het eten feest in het jeugdhuis zelf met nog altijd drank a volonté, muziek door ons zelf, gezellige sfeer onder vrienden...

Maar we worden iets ouder en de goesting verschuift naar iets intiemers of iets chiquers ... Andere prioriteiten...
Tgaat nog een moeilijke keus worden, der gaat gekozen moeten worden tussen vriendengroepen... joy joy

En NY zou een toffe aangelegenheid moeten zijn :)
Respected Member
Berichten: 1702
Lid geworden op: 14 sep 2004, 12:44
Locatie: Gent

Re: NYE: wat doen jullie

Bericht door lemant »

Wij "hadden" een zaaltje, maar zijn het dankzij onze besluiteloosheid kwijtgespeeld :mrgreen:
Nu nog zien of we tegen het einde van het jaar iets vinden voor ne man of 20 ... indien wel: traiteur laten komen en feesten onder vrienden. We zien wel, ik ga er mij vooral niet druk in maken.

Dj's en line-ups kunnen mij op zo'n avond gestolen worden, en clubs eigenlijk ook (tenzij iets klein en intiems).
www.l3m4nt.blogspot.com
www.myspace.com/l3m4nt
"Zij vindt dat niet wijs, dancings enal"
Elite Club Owner
Berichten: 1245
Lid geworden op: 24 apr 2007, 18:18
Locatie: ANTWERPen

Re: NYE: wat doen jullie

Bericht door StevenR_73 »

lemant schreef:
Dj's en line-ups kunnen mij op zo'n avond gestolen worden, en clubs eigenlijk ook (tenzij iets klein en intiems).

voor een feestje waar iedereen zowat iedereen kent, max 100 man..met de Terminators, Franky J en mss da we Deg nog kunne krijgen via een omweg :clown:

liefst met hotel/motel in de buurt :mrgreen:
Moderator
Berichten: 239
Lid geworden op: 02 apr 2005, 21:58
Locatie: waar op het aarde ale ik denk het

Re: NYE: wat doen jullie

Bericht door baccardisboy »

gewoon thuis zitten :mrgreen:
maar misschien smorgen op rijden naar een discotheek :cheers:
i love trance ent retro :-)
Afbeelding
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Re: NYE: wat doen jullie

Bericht door Sunreezer »

StevenR_73 schreef:
lemant schreef:
Dj's en line-ups kunnen mij op zo'n avond gestolen worden, en clubs eigenlijk ook (tenzij iets klein en intiems).

voor een feestje waar iedereen zowat iedereen kent, max 100 man..met de Terminators, Franky J en mss da we Deg nog kunne krijgen via een omweg :clown:

liefst met hotel/motel in de buurt :mrgreen:
Dj's en lineups mss wel, maar op iets als "De Langste Nacht" zou ik me op oudejaar dan wel kunnen amuseren.
Club Member
Berichten: 212
Lid geworden op: 28 jul 2007, 17:03
Locatie: Sint-truiden

Re: NYE: wat doen jullie

Bericht door dewitte »

Eerst bij vrienden thuis wat drinken en hapjes enzo en tegen 1-2 uur richting montini!
Montini '
Club Member
Berichten: 200
Lid geworden op: 18 mar 2007, 16:20
Locatie: Limburg

Re: NYE: wat doen jullie

Bericht door Wanni »

dewitte schreef:Eerst bij vrienden thuis wat drinken en hapjes enzo en tegen 1-2 uur richting montini!
Was daar te doen dan ? en wie draait er zoal .? :-o
Moderator
Berichten: 975
Lid geworden op: 08 sep 2004, 14:20
Locatie: Turnhout

Re: NYE: wat doen jullie

Bericht door poehaaaaa »

Voor ons wordt het waarschijnlijk Antwerpen. Eerst eten en daarna wa pinten pakken. Ik maak me alleszins niet te veel illusies. Ik kan het verloop vd avond al redelijk goed inschatten: eten: gezellig en lekker. Daarna vuurwerk zien (ook tof als het een beetje weer is), daarna richting café's (gedaan met de pret: veel te druk/warm, onmogelijk drinken te bestellen,...).

Kunst is om verwachtingen laag te houden, en dan valt alles nogal mee.

Qua prijzen kan het zeker goedkoper als 100€/pp hoor. Ik denk aan Las Tapas, Mai Tai, Wok & Tandoori, Fondueke, situeert zich allemaal rond de 50-70€. 95€ zoals Bouq vind ik erover, maar da's mijn persoonlijke mening.
UNDERGROUND WILL SURVIVE
Newbie
Berichten: 21
Lid geworden op: 08 apr 2005, 12:14
Locatie: wetteren

Re: NYE: wat doen jullie

Bericht door zarekk »

poehaaaaa schreef:Voor ons wordt het waarschijnlijk Antwerpen. Eerst eten en daarna wa pinten pakken. Ik maak me alleszins niet te veel illusies. Ik kan het verloop vd avond al redelijk goed inschatten: eten: gezellig en lekker. Daarna vuurwerk zien (ook tof als het een beetje weer is), daarna richting café's (gedaan met de pret: veel te druk/warm, onmogelijk drinken te bestellen,...).

Kunst is om verwachtingen laag te houden, en dan valt alles nogal mee.

Qua prijzen kan het zeker goedkoper als 100€/pp hoor. Ik denk aan Las Tapas, Mai Tai, Wok & Tandoori, Fondueke, situeert zich allemaal rond de 50-70€. 95€ zoals Bouq vind ik erover, maar da's mijn persoonlijke mening.
vorig jaar hebben we met ne man of 8 (elk 20a25euro) vollenbak goed g'eten (vraag me niet meer wat ;)) en drank in overvloed (we hebben er 2maand later nog van zitten drinken :mrgreen:). Daarna was het een lokaal feestje hier waar ik moest werken en kweet nie echt goed meer wat ik op het eind van de avond heb gedaan, ik denk datk een uur achter nen bakker heb zitten zoeken achter koffiekoeken maar niets had gevonden ;) :roll:

wat het dit jaar wordt, geen flauw idee want heb van niemand al iets gehoord..
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast