highstreet

Het forum van de andere legendarische clubs
007

highstreet

Bericht door 007 »

deze ligt in hoogstraten.
wie heeft daar geweest? ik niet, heb er wel muziek thuis van liggen.
iemand? :lol: :wink:
Timo

Bericht door Timo »

nu draaien ze daar veel r&b toestanden, is veeleer een grote fuif geworden dan een degelijke discotheek, ma binnekort toch nog es hene gaan op verzoek van 2 schone brunettes :lol: :lol: 8)
Moderator
Berichten: 975
Lid geworden op: 08 sep 2004, 14:20
Locatie: Turnhout

Bericht door poehaaaaa »

highstreet heeft een lange historie, begon er zelf te gaan op vrijdagavond zo rond 1995

niet vergeten dat het in het begin zowat studentensfeer was daar met echt alle muzieksoorten

daarna zijn ze meer housegeorienteerd geworden

de verandering van publiek is er gelijktijdig gekomen met het veranderende profiel van de doorsnee unief student

vergeleken met vroeger is het nu een standaarddiscotheekje, maar als ge ziet hoeveel volk er komt, tja waarom zou het management niet die toer opgaan :roll:
UNDERGROUND WILL SURVIVE
Elite Club Member
Berichten: 305
Lid geworden op: 19 feb 2009, 20:45

Re: highstreet

Bericht door KingsBoy »

highstreet, waar gertje verheyen zijn huidige vrouw heeft leren kennen :mrgreen:
Club Owner
Berichten: 563
Lid geworden op: 07 aug 2008, 15:06
Locatie: Malinas

Re: highstreet

Bericht door pascal78 »

ene keer geweest na een tuinfeest in brecht

als ik mij ni vergis konde daar binnen fritte eten

kvon het er ma marginaal


maar wel een show pand
Dit bericht is met grote zorgvuldigheid samengesteld. Voor mogelijke onjuistheid en/of onvolledigheid van de hierin verstrekte informatie kan Pascal78 geen aansprakelijkheid aanvaarden, evenmin kunnen aan de inhoud van dit bericht rechten worden ontleend. De inhoud van dit bericht kan vertrouwelijke informatie bevatten en is uitsluitend bestemd voor de geadresseerde van dit bericht. Indien u niet de beoogde ontvanger van dit bericht bent, verzoekt Pascal78 u niet op dit bericht te reageren, eventuele bijlagen niet te openen en wijst Pascal78 u op de onrechtmatigheid van het gebruiken, kopiëren of verspreiden van de inhoud van dit bericht.

Afbeelding
Afbeelding
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Re: highstreet

Bericht door ThaMan »

ik kwam hier enkel in 1989/1990... toen was het ook nog allemaal New Beat wat de klok sloeg
Club Member
Berichten: 120
Lid geworden op: 09 mei 2009, 10:38
Locatie: net over de grens in Duitsland

Re: highstreet

Bericht door beatstar »

Zijn er mensen die foto's hebben van de Highstreet rond de jaren 1989 - 1992? Daar ben ik wel benieuwd naar...
Afbeelding
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Re: highstreet

Bericht door ThaMan »

Kheb er zelfs een TAPE van, ooit al wel geshared op LC btw...
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten