Phi-Phi!

Het forum van legendarische buitenlandse DJ's
Club Owner
Berichten: 739
Lid geworden op: 20 jun 2006, 21:58

Re: Phi-Phi!

Bericht door Enterprise »

_yves_ schreef:En we zien hier waarschijnlijk maar een heel klein stukje van zijn platencollectie? :D
jaja, daar staan alleen zen Extreme platen, heeft nog een andere kamer en een oude schuur (verbouwd tot stockplaats) vol staan 8)
Club Owner
Berichten: 607
Lid geworden op: 26 jul 2008, 14:20
Locatie: antwerpen

Re: Phi-Phi!

Bericht door jim-bar »

afteren (als in after-club) - of af-téren? :D
aftéren is best een cool woord en ik denk dat het hetzelfde wil zeggen
gave foto's - zou den Ikea niet alle platenverzamelaars en/of DJ's willen sponsoren trouwens?
da's toch den beste reclam voor hun kasten hé, precies of da is daar speciaal voor gemaakt
... this is Elmer Davis again ...
Club Owner
Berichten: 739
Lid geworden op: 20 jun 2006, 21:58

Re: Phi-Phi!

Bericht door Enterprise »

jim-bar schreef:afteren (als in after-club) - of af-téren? :D
aftéren is best een cool woord en ik denk dat het hetzelfde wil zeggen
gave foto's - zou den Ikea niet alle platenverzamelaars en/of DJ's willen sponsoren trouwens?
da's toch den beste reclam voor hun kasten hé, precies of da is daar speciaal voor gemaakt
ja den ikea doet goei zaken, ik zag vanmiddag phiphi zen fotos en dacht oja ik moet er nog altijd ook nieuw gaan halen............ ben dus in mijne auto gesprongen en heb er twee aangeschaft.... :cyclops:

en bij phiphi was het dus wel afteren maar op dinsdagavond dan terug van Frankrijk naar huis was dan wel af-téren :silent:
Elite Club Member
Berichten: 364
Lid geworden op: 03 jan 2007, 16:09

Re: Phi-Phi!

Bericht door Sirocco »

Is wel mooi om te zien hoe het bij onze 'helden' er thuis aan toegaat.
Ik moet zeggen Tomaz zijn collectie is ook erg goed verzorgt. Pole Folder zijn collectie heb ik ook ns mogen zien maar dat deed me meer aan de oude Wif denken. En dat ook nog bij zijn ouders thuis :mrgreen:
Van Marko heb ik ook ns horen zeggen dat zijn hele appartement compleet volstaat met vinyls. Maar dat zal wel voor de meeste profs zo zijn.
Club Owner
Berichten: 739
Lid geworden op: 20 jun 2006, 21:58

Re: Phi-Phi!

Bericht door Enterprise »

Sirocco schreef:Is wel mooi om te zien hoe het bij onze 'helden' er thuis aan toegaat.
Ik moet zeggen Tomaz zijn collectie is ook erg goed verzorgt. Pole Folder zijn collectie heb ik ook ns mogen zien maar dat deed me meer aan de oude Wif denken. En dat ook nog bij zijn ouders thuis :mrgreen:
Van Marko heb ik ook ns horen zeggen dat zijn hele appartement compleet volstaat met vinyls. Maar dat zal wel voor de meeste profs zo zijn.
Bij marko staat zijn gang vol en hij heeft een aparte kamer waar zijn vinyls staan, niet zo ordelijk eigenlijk... hij heeft ook al heel veel platen weggedaan..........daarentegen bij mij staat het huis volledig overhoop... gang, living,salon,deel van de keuken, slaapkamers, kelder,....... en dan heb ik nog 3 garages vol......... zal toch is orde op zaken moeten stellen :scratch:
Club Owner
Berichten: 607
Lid geworden op: 26 jul 2008, 14:20
Locatie: antwerpen

Re: Phi-Phi!

Bericht door jim-bar »

in de keuken? :D
damn - binnekort kunt ge den oven en uw ijskast niet meer gebuiken
... this is Elmer Davis again ...
Elite Club Member
Berichten: 364
Lid geworden op: 03 jan 2007, 16:09

Re: Phi-Phi!

Bericht door Sirocco »

Enterprise schreef:
Bij marko staat zijn gang vol en hij heeft een aparte kamer waar zijn vinyls staan, niet zo ordelijk eigenlijk... hij heeft ook al heel veel platen weggedaan..........
Dat meen je niet???
Dat is toch een serieus stukje Belgische club geschiedenis wat dan verloren is gegaan :cry:
Gewoon uit interesse, heeft hij dat dan aan platenzaak verkocht ofzo? Eeuwig zonde.

Tja dat ordenen van vinyls. Damn, Franky met jouw collectie moet dat een hels karwei zijn. Liep toch in dik in de 10.000en, niet? Ik heb in een ver verleden ns de moeite genomen om alles per jaartal te sorteren (imho nog steeds de overzichtelijkste manier). Dat was al een enorm werk. En dat voor een voormalige amateur, laat staan een pro...
Club Owner
Berichten: 739
Lid geworden op: 20 jun 2006, 21:58

Re: Phi-Phi!

Bericht door Enterprise »

Sirocco schreef:
Enterprise schreef:
Bij marko staat zijn gang vol en hij heeft een aparte kamer waar zijn vinyls staan, niet zo ordelijk eigenlijk... hij heeft ook al heel veel platen weggedaan..........
Dat meen je niet???
Dat is toch een serieus stukje Belgische club geschiedenis wat dan verloren is gegaan :cry:
Gewoon uit interesse, heeft hij dat dan aan platenzaak verkocht ofzo? Eeuwig zonde.

Tja dat ordenen van vinyls. Damn, Franky met jouw collectie moet dat een hels karwei zijn. Liep toch in dik in de 10.000en, niet? Ik heb in een ver verleden ns de moeite genomen om alles per jaartal te sorteren (imho nog steeds de overzichtelijkste manier). Dat was al een enorm werk. En dat voor een voormalige amateur, laat staan een pro...
Marko heeft veel van zijn platen die hij niet meer speelde via een vriendin op rommelmarkten verkocht...ik heb er destijds ook wat van overgenomen voor mijn shop

Mijn collectie.......heu is wel geen 10.000 hoor.....loopt al meer naar de 300.000........koop al platen vanaf mijn 8st jaar ........das al 32 jaar dus pfff :scratch:
Elite Club Member
Berichten: 364
Lid geworden op: 03 jan 2007, 16:09

Re: Phi-Phi!

Bericht door Sirocco »

Enterprise schreef:[

Mijn collectie.......heu is wel geen 10.000 hoor.....loopt al meer naar de 300.000........koop al platen vanaf mijn 8st jaar ........das al 32 jaar dus pfff :scratch:
Ik dacht al dat het iets in die regionen was. Een ongeloofelijk aantal. Als je dat omrekent in euro's :-o
Wat ik me afvroeg koop je nu nog veel vinyl en rip je die dan of ga je toch helemaal digitaal?
Elite Club Member
Berichten: 364
Lid geworden op: 03 jan 2007, 16:09

Re: Phi-Phi!

Bericht door Sirocco »

Enterprise schreef:[Marko heeft veel van zijn platen die hij niet meer speelde via een vriendin op rommelmarkten verkocht...ik heb er destijds ook wat van overgenomen voor mijn shop
Damn, dan had ik toch maar ns wat meer rommelmarkten moeten afstruinen.
Zo rond 97 heb ik ns een heel pak van mijn bekendere platen weggedaan. Achteraf heb ik daar toch wel spijt van gehad.
Zelfs aan de wat bekendere vinyls kleven toch leuke herinneringen...
Club Owner
Berichten: 607
Lid geworden op: 26 jul 2008, 14:20
Locatie: antwerpen

Re: Phi-Phi!

Bericht door jim-bar »

rommelmarkten kunnen soms echt heel goed meevallen - vaak oudere mensen die hun zolder hebben leeggehaald en de 80 ies en 90 ies platenverzameling van de kinderen verkopen
... this is Elmer Davis again ...
Berichten: 510
Lid geworden op: 30 mar 2005, 00:53

Re: Phi-Phi!

Bericht door funkadelic groovestar »

Enterprise schreef:
Sirocco schreef:
Enterprise schreef:

Mijn collectie.......heu is wel geen 10.000 hoor.....loopt al meer naar de 300.000........koop al platen vanaf mijn 8st jaar ........das al 32 jaar dus pfff :scratch:

Als je ooit stopt met draaie Docter Jones dan kan je nog in de bouw gaan :D ,met die 300 000 stuks kan je wel enkele flatjes neerzetten.
Allemaal hoopkes maken en je hebt al ene muur,misschien heb je er nog over om tijdens de werken op te zette :scratch: :bounce:
Groetjes
Club Owner
Berichten: 739
Lid geworden op: 20 jun 2006, 21:58

Re: Phi-Phi!

Bericht door Enterprise »

Sirocco schreef:
Enterprise schreef:[

Mijn collectie.......heu is wel geen 10.000 hoor.....loopt al meer naar de 300.000........koop al platen vanaf mijn 8st jaar ........das al 32 jaar dus pfff :scratch:
Ik dacht al dat het iets in die regionen was. Een ongeloofelijk aantal. Als je dat omrekent in euro's :-o
Wat ik me afvroeg koop je nu nog veel vinyl en rip je die dan of ga je toch helemaal digitaal?
Nee ik koop nog vinyl, de verhouding nu is 50/50.....de vinyls moeten beide kanten speelbaar zijn.....hitjes koop ik niet meer op vinyl. Draaien is ook nog 50/50. Heb altijd 1 zakje vinyl en 1 zakje met cdbags bij..... ;)

Tja ik heb dat al eens uitgerekend enkele jaren terug en ....... daar kont ge toch al een dikke villa van rechtzetten....... :oops:
Elite Club Owner
Berichten: 1153
Lid geworden op: 11 jan 2007, 20:28

Re: Phi-Phi!

Bericht door quincy »

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Thanks to Alice.
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Re: Phi-Phi!

Bericht door cloud »

nice pics!
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast