A-TOM-X schreef:
Zie maar dat ge er zijt volgende week, want met uw avatar ben je wel verplicht om te komen aangezien Rising Sun een Carat concept is.
Heb hier net de affiche van rising sun zien hangen : aangezien je me zo vriendelijk er op wees dat ik als caratfan daar zeker zou moeten zijn omdat t een caratconcept is, moet ik hier echt wel op reageren.
Affiche : wout, a-tom-x, chichou, chiq, stijn, bostoen ... Daar staat welgeteld ene op die ooit meer dan eenmalig in carat heeft gespeeld, de helft had zelfs nog ne pamper aan tijdens de hoogdagen van carat. Ik heb niks tegen die jongens, aangezien ze in Illusion spelen, hebben ze hun strepen meer dan verdiend, ook al hoor ik die muziek niet graag, er zijn genoeg mensen die dat wel graag horen. Maar, en serieuze maar, door reclame te maken als "dit is een caratconcept" ben je op een goedkope manier volk aan t ronselen, en al helemaal t verkeerde volk - chichou, chiq, stijn, bostoen, sorry maar dat is in de verste verte niet de muziek dat in carat werd gedraaid, en omdat ik toch wel een vrij stevige economische achtergrond heb (inclusief marketing jaja) durf ik gerust stellen : zoiets gaat je op termijn heel zuur opbreken - zeg gewoon wat t is, rising sun, nieuw concept in the level, met die line up - of gebruik de naam carat, maar zet daar dan aub ook enkele caratdj's in de line up.
Voor alle duidelijkheid : dat zuur opbreken daar bedoel ik mee dat je dat, in economische termen, op termijn klanten gaat kosten, t enige wat mensen onthouden, zijn : 1 de geschepte verwachting en 2 de mate waarin die verwachting werd ingelost - als punt 2 ondermaats is, dat vergeet dus niemand en zo verlies je publiek