Retro Halloween Illusion 31/10/2008

Het forum van Illusion in Lier
Club Member
Berichten: 109
Lid geworden op: 11 nov 2005, 23:39
Locatie: Lier

Re: Retro Halloween Illusion 31/10/2008

Bericht door Ultimate Focker »

Lestat schreef:trouwens, was die er eigenlijk wel, die die hard illusion fan ?
Nope, had verkeerd gedacht ! Dacht da er nie veel volk ging zijn ma ze hadde me gebeld da het er toch vree goe was...
Ma ben er wel iedere zaterdag bij ;)

En had ur topictitletje nie verkeerd geleze menneke, had gewoon foutje getypt in de voorgaande post ;)
8) Veni, Vidi, Vici 8)
Respected Member
Berichten: 1506
Lid geworden op: 22 aug 2008, 00:03
Favoriete Clubs: Carat, Illusion, Extreme

Locatie: Westerlo

Re: Retro Halloween Illusion 31/10/2008

Bericht door Lestat »

A-TOM-X schreef: Zie maar dat ge er zijt volgende week, want met uw avatar ben je wel verplicht om te komen aangezien Rising Sun een Carat concept is. :tongue:
Heb hier net de affiche van rising sun zien hangen : aangezien je me zo vriendelijk er op wees dat ik als caratfan daar zeker zou moeten zijn omdat t een caratconcept is, moet ik hier echt wel op reageren.

Affiche : wout, a-tom-x, chichou, chiq, stijn, bostoen ... Daar staat welgeteld ene op die ooit meer dan eenmalig in carat heeft gespeeld, de helft had zelfs nog ne pamper aan tijdens de hoogdagen van carat. Ik heb niks tegen die jongens, aangezien ze in Illusion spelen, hebben ze hun strepen meer dan verdiend, ook al hoor ik die muziek niet graag, er zijn genoeg mensen die dat wel graag horen. Maar, en serieuze maar, door reclame te maken als "dit is een caratconcept" ben je op een goedkope manier volk aan t ronselen, en al helemaal t verkeerde volk - chichou, chiq, stijn, bostoen, sorry maar dat is in de verste verte niet de muziek dat in carat werd gedraaid, en omdat ik toch wel een vrij stevige economische achtergrond heb (inclusief marketing jaja) durf ik gerust stellen : zoiets gaat je op termijn heel zuur opbreken - zeg gewoon wat t is, rising sun, nieuw concept in the level, met die line up - of gebruik de naam carat, maar zet daar dan aub ook enkele caratdj's in de line up.

Voor alle duidelijkheid : dat zuur opbreken daar bedoel ik mee dat je dat, in economische termen, op termijn klanten gaat kosten, t enige wat mensen onthouden, zijn : 1 de geschepte verwachting en 2 de mate waarin die verwachting werd ingelost - als punt 2 ondermaats is, dat vergeet dus niemand en zo verlies je publiek :)
Lc - where the past is our pride and the present is denied :mrgreen:
Club Member
Berichten: 200
Lid geworden op: 18 mar 2007, 16:20
Locatie: Limburg

Re: Retro Halloween Illusion 31/10/2008

Bericht door Wanni »

Amen !!!
Zet dan daar ne Jan of Philip nog bij op zen minst :bom:
Club Owner
Berichten: 929
Lid geworden op: 02 jan 2007, 13:26

Re: Retro Halloween Illusion 31/10/2008

Bericht door After »

hier in Aalst is er een club The Factory genaamd, en overlaatst is mijn frang gevallen terwijl ik aan het spreken was met één van de uitbaters, daar zit het nu al 5 jaar IEDER weekend stampvol en ze doen dit niet écht met grote namen, maar wel met een sterk resident team

ok er is ieder weekend 1 guest dj, maar je maakt mij niet wijs dat ze komen voor die éne dj, de mensen blijven komen voor het volledige pakket, en dat is daar blijkbaar goed genoeg zodanig dat een vast volk ieder weekend blijft terugkomen

niet gemakkelijk, maar je moet het dus maar doen
het is daar zoals vroeger, je WEET wat je kan verwachten als je er gaat, en dat heeft eerlijk gezegd NIETS met de guest dj te maken maar wel met de muziek gedraaid door de residents

muziek is (dus nog altijd) the key 8)
Respected Member
Berichten: 1506
Lid geworden op: 22 aug 2008, 00:03
Favoriete Clubs: Carat, Illusion, Extreme

Locatie: Westerlo

Re: Retro Halloween Illusion 31/10/2008

Bericht door Lestat »

After schreef:hier in Aalst is er een club The Factory genaamd, en overlaatst is mijn frang gevallen terwijl ik aan het spreken was met één van de uitbaters, daar zit het nu al 5 jaar IEDER weekend stampvol en ze doen dit niet écht met grote namen, maar wel met een sterk resident team

ok er is ieder weekend 1 guest dj, maar je maakt mij niet wijs dat ze komen voor die éne dj, de mensen blijven komen voor het volledige pakket, en dat is daar blijkbaar goed genoeg zodanig dat een vast volk ieder weekend blijft terugkomen

niet gemakkelijk, maar je moet het dus maar doen
het is daar zoals vroeger, je WEET wat je kan verwachten als je er gaat, en dat heeft eerlijk gezegd NIETS met de guest dj te maken maar wel met de muziek gedraaid door de residents

muziek is (dus nog altijd) the key 8)
Feit - maar dan moeten de dj's wel die muziek draaien he - volgens mij heeft chichou & chic & spic & span :lol: geen enkele caratplaat in zijn platenbak :lol:
Lc - where the past is our pride and the present is denied :mrgreen:
Berichten: 510
Lid geworden op: 30 mar 2005, 00:53

Re: Retro Halloween Illusion 31/10/2008

Bericht door funkadelic groovestar »

Lestat schreef:
A-TOM-X schreef: Zie maar dat ge er zijt volgende week, want met uw avatar ben je wel verplicht om te komen aangezien Rising Sun een Carat concept is. :tongue:
Heb hier net de affiche van rising sun zien hangen : aangezien je me zo vriendelijk er op wees dat ik als caratfan daar zeker zou moeten zijn omdat t een caratconcept is, moet ik hier echt wel op reageren.

Affiche : wout, a-tom-x, chichou, chiq, stijn, bostoen ... Daar staat welgeteld ene op die ooit meer dan eenmalig in carat heeft gespeeld, de helft had zelfs nog ne pamper aan tijdens de hoogdagen van carat. Ik heb niks tegen die jongens, aangezien ze in Illusion spelen, hebben ze hun strepen meer dan verdiend, ook al hoor ik die muziek niet graag, er zijn genoeg mensen die dat wel graag horen. Maar, en serieuze maar, door reclame te maken als "dit is een caratconcept" ben je op een goedkope manier volk aan t ronselen, en al helemaal t verkeerde volk - chichou, chiq, stijn, bostoen, sorry maar dat is in de verste verte niet de muziek dat in carat werd gedraaid, en omdat ik toch wel een vrij stevige economische achtergrond heb (inclusief marketing jaja) durf ik gerust stellen : zoiets gaat je op termijn heel zuur opbreken - zeg gewoon wat t is, rising sun, nieuw concept in the level, met die line up - of gebruik de naam carat, maar zet daar dan aub ook enkele caratdj's in de line up.
Sorry Lestat ma hier zit je toch mis,Stijn draaide regelmatig in Carat ma enkel op vrijdag dan,Bostoen heeft er dacht ook eens gedraaid ma dit was ma ene enkele keer.
Toch vind ik het een beetje belachelijk,dit was een concept in Carat met niet echt grote veranderinge tov normaal ma dit nu gaan overnemen in een andere club en dan een paar dj's erbij wat de meeste niet eens van daar kenne dat slaat natuurlijk nergens op.
Ze kunnen beter jaarlijks ene Carat reunie doen en het verder laten rusten.
Groetjes
Club Owner
Berichten: 929
Lid geworden op: 02 jan 2007, 13:26

Re: Retro Halloween Illusion 31/10/2008

Bericht door After »

Dj Stijn, wat een grap, alsof je daarmee Illusion kan redden
Ik blijf er bij, laat ons teruggaan naar vroeger: een sterk resident team & je zaak draait op volle toeren

gedaan met mensen die uitgaan voor dj X en dj Y, en heb je dj Z al gehoord????? die is goed hooor!!!!!

:roll:



mensen willen misschien terug het totale pakket van een discotheek...
Berichten: 510
Lid geworden op: 30 mar 2005, 00:53

Re: Retro Halloween Illusion 31/10/2008

Bericht door funkadelic groovestar »

Vind Stijn wel niet slecht hoor,ken hem al van in de Magic vroeger,draaide toen al enkel goede after en dit is nog steeds het geval.
De mensen willen geen sterk uitgebouwd dj team meer,alleh de grote massa dan,ze willen enkel dj's wat ze persoonlijk kenne met muziek wat ze kenne en zo veel mogelijk drugs en drank.
Je zou dan denken dat dit garant staat voor sfeer en plezier ma dit is enkel int begin,efkes erna zitte ze toch weer met de gsm in de hand wat rond zich te staren opzoek naar iemand om mee te sexen of te vechte :P :roll: dat eerste is natuurlijk nooit slecht ;)
Ik denk niet dat er nog een manier is om het allemaal terug te krijgen...spijtig maja :silent:
Respected Member
Berichten: 1506
Lid geworden op: 22 aug 2008, 00:03
Favoriete Clubs: Carat, Illusion, Extreme

Locatie: Westerlo

Re: Retro Halloween Illusion 31/10/2008

Bericht door Lestat »

funkadelic groovestar schreef:Vind Stijn wel niet slecht hoor,ken hem al van in de Magic vroeger,draaide toen al enkel goede after en dit is nog steeds het geval.
De mensen willen geen sterk uitgebouwd dj team meer,alleh de grote massa dan,ze willen enkel dj's wat ze persoonlijk kenne met muziek wat ze kenne en zo veel mogelijk drugs en drank.
Je zou dan denken dat dit garant staat voor sfeer en plezier ma dit is enkel int begin,efkes erna zitte ze toch weer met de gsm in de hand wat rond zich te staren opzoek naar iemand om mee te sexen of te vechte :P :roll: dat eerste is natuurlijk nooit slecht ;)
Ik denk niet dat er nog een manier is om het allemaal terug te krijgen...spijtig maja :silent:
Hmm vroeger was er toch ook wel bangelijk veel drugs in t spel - alleen draaide t toen om plezier maken, dansen, feesten en voor de gelukkigen zoals ik ook sex :lol: maar da was pas als alles dicht was : gouden regel : eerst dansen dan pas sex :lol:
Lc - where the past is our pride and the present is denied :mrgreen:
Elite Club Owner
Berichten: 1169
Lid geworden op: 30 dec 2007, 21:32
Locatie: Berlin

Re: Retro Halloween Illusion 31/10/2008

Bericht door Dr. Poppers »

Lestat schreef:gouden regel : eerst dansen dan pas sex :lol:
Lestat, dansen is seks! :afro: :safe:
My body is not a temple, it's an amusement park.
www.myspace.com/dr_poppers
Respected Member
Berichten: 1506
Lid geworden op: 22 aug 2008, 00:03
Favoriete Clubs: Carat, Illusion, Extreme

Locatie: Westerlo

Re: Retro Halloween Illusion 31/10/2008

Bericht door Lestat »

Dr. Poppers schreef:
Lestat schreef:gouden regel : eerst dansen dan pas sex :lol:
Lestat, dansen is seks! :afro: :safe:
Ne kerel naar mijn hart se :cheers:
Lc - where the past is our pride and the present is denied :mrgreen:
Club Member
Berichten: 109
Lid geworden op: 11 nov 2005, 23:39
Locatie: Lier

Re: Retro Halloween Illusion 31/10/2008

Bericht door Ultimate Focker »

Zen vrijdag geweest mee de retro tegen een uur of 5 wel pas... Zat geen kat, gelijk verwacht (als ik et zo grof mag zeggen... :oops: :oops: :oops: )

Gistere ook geweest, vondt het echt weer geweldig in Ground... Zo goed dak eens nie in Level geweest ben :? 8) 8) 8)

Edit: wel weer heel vroeg (iets te vroeg) dicht gistere, maja... :bounce:
8) Veni, Vidi, Vici 8)
kvm
Newbie
Berichten: 41
Lid geworden op: 27 nov 2007, 15:15

Re: Retro Halloween Illusion 31/10/2008

Bericht door kvm »

Ultimate Focker schreef:
Edit: wel weer heel vroeg (iets te vroeg) dicht gistere, maja... :bounce:
En wat vind jij te vroeg?
Club Member
Berichten: 216
Lid geworden op: 17 sep 2006, 02:35

Re: Retro Halloween Illusion 31/10/2008

Bericht door A-TOM-X »

Ultimate Focker schreef:Zen vrijdag geweest mee de retro tegen een uur of 5 wel pas... Zat geen kat, gelijk verwacht (als ik et zo grof mag zeggen... :oops: :oops: :oops: )

Gistere ook geweest, vondt het echt weer geweldig in Ground... Zo goed dak eens nie in Level geweest ben :? 8) 8) 8)

Edit: wel weer heel vroeg (iets te vroeg) dicht gistere, maja... :bounce:
Mja, was geen Retroclassix maar een Real retro party. Ik begrijp eigenlijk niet goed waarom ze er één organiseerden aangezien het nog maar net retro was geweest, die wel goed vol zat.
Respected Member
Berichten: 1506
Lid geworden op: 22 aug 2008, 00:03
Favoriete Clubs: Carat, Illusion, Extreme

Locatie: Westerlo

Re: Retro Halloween Illusion 31/10/2008

Bericht door Lestat »

A-TOM-X schreef:
Ultimate Focker schreef:Zen vrijdag geweest mee de retro tegen een uur of 5 wel pas... Zat geen kat, gelijk verwacht (als ik et zo grof mag zeggen... :oops: :oops: :oops: )

Gistere ook geweest, vondt het echt weer geweldig in Ground... Zo goed dak eens nie in Level geweest ben :? 8) 8) 8)

Edit: wel weer heel vroeg (iets te vroeg) dicht gistere, maja... :bounce:
Mja, was geen Retroclassix maar een Real retro party. Ik begrijp eigenlijk niet goed waarom ze er één organiseerden aangezien het nog maar net retro was geweest, die wel goed vol zat.
Beetje zelfde gedachte hier - t is en blijft retro uiteraard, ge kunt ni verwachten dat die ouwe zakken (waaronder ik :lol:) er elke week zullen staan :D - ik was nochtans van plan om te komen, alleen moest ik uitgerekend nu de griep krijgen (t was verdomme 15 jaar geleden da'k nog es ziek was :eek:) - dus de volgende afspraak wordt carat-reunie, tenzij ik dood ben (half dood telt ni - I'll be there :D)
Lc - where the past is our pride and the present is denied :mrgreen:
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast