Retro Halloween Illusion 31/10/2008

Het forum van Illusion in Lier
Club Member
Berichten: 109
Lid geworden op: 11 nov 2005, 23:39
Locatie: Lier

Re: Retro Halloween Illusion 31/10/2008

Bericht door Ultimate Focker »

En trouwens, heb gehoord dat gistere goe was !!! In de zin da er veel volk was...

Ma kom dan nie af mee zon stoeme topictitle gelijk deze, want daar wor kik onozel van...

mvg, focker
8) Veni, Vidi, Vici 8)
Club Member
Berichten: 109
Lid geworden op: 11 nov 2005, 23:39
Locatie: Lier

Re: Retro Halloween Illusion 31/10/2008

Bericht door Ultimate Focker »

ow, srry... twas nie de topictitle ma de eerste zin van de topic :oops: ;)
8) Veni, Vidi, Vici 8)
Respected Member
Berichten: 1506
Lid geworden op: 22 aug 2008, 00:03
Favoriete Clubs: Carat, Illusion, Extreme

Locatie: Westerlo

Re: Retro Halloween Illusion 31/10/2008

Bericht door Lestat »

Ultimate Focker schreef:ow, srry... twas nie de topictitle ma de eerste zin van de topic :oops: ;)
Idd, had je t deftig gelezen was je repliek mss wat minder geweest ...
Voor alle duidelijkheid : Illusion IS slechte zaken aan t doen - een club met 2 levels waar 1 level niet kan opengaan door te weinig volk, dat IS slechte zaken doen, geen discussie mogelijk, ook niet door een Illusion fan die Illusion de hemel vindt en die die muziek graag hoort, dit is gewoon realiteit ...
En aangezien gisteren is bewezen dat t wel goede zaken zou kunnen doen mits aanpassing van het programma (lees meer de 'oude' stijl muziek draaien), denk ik dat je toch wel iets te hevig de moderne muziek verdedigt;)
Lc - where the past is our pride and the present is denied :mrgreen:
Club Member
Berichten: 109
Lid geworden op: 11 nov 2005, 23:39
Locatie: Lier

Re: Retro Halloween Illusion 31/10/2008

Bericht door Ultimate Focker »

Lestat schreef:
Ultimate Focker schreef:ow, srry... twas nie de topictitle ma de eerste zin van de topic :oops: ;)
Idd, had je t deftig gelezen was je repliek mss wat minder geweest ...
Voor alle duidelijkheid : Illusion IS slechte zaken aan t doen - een club met 2 levels waar 1 level niet kan opengaan door te weinig volk, dat IS slechte zaken doen, geen discussie mogelijk, ook niet door een Illusion fan die Illusion de hemel vindt en die die muziek graag hoort, dit is gewoon realiteit ...
En aangezien gisteren is bewezen dat t wel goede zaken zou kunnen doen mits aanpassing van het programma (lees meer de 'oude' stijl muziek draaien), denk ik dat je toch wel iets te hevig de moderne muziek verdedigt;)
Och menneke, tis ELKE maand retro classix he !!! :roll: Denk ge da da iedere maand vol zit ???

Belgium Retro is bena ALTIJD knal erop !!! Da is al zo van vroegere jaren...
In 2005 & 2006 zat illu op die avonden BOORDEVOL...

Nu just nix niemee, just op den 31ste... Dan komen ze allemaal hun kot nog ens uit (om het zo maar te mogen zeggen)

Ik weet da Illu nu iet minder volk trekt as vroeger, vroeger stong ge dikwijls aan te schuiven en da is nu praktisch nooit meer het geval !!! Waarom ? da weet ik nie, weet gij het ? nee... Zwijg dan!!!

das de job van het management van Illu...
8) Veni, Vidi, Vici 8)
Club Member
Berichten: 109
Lid geworden op: 11 nov 2005, 23:39
Locatie: Lier

Re: Retro Halloween Illusion 31/10/2008

Bericht door Ultimate Focker »

En as ge denkt da Retro het antwoord is dan gade wel ens lelijk ongelijk kunne krijgen...
8) Veni, Vidi, Vici 8)
kvm
Newbie
Berichten: 41
Lid geworden op: 27 nov 2007, 15:15

Re: Retro Halloween Illusion 31/10/2008

Bericht door kvm »

Lestat schreef:
Administrator schreef:Ik kan er eigenlijk toch met mijn pet niet bij hoor. Wanneer er retro (trance) gedraaid wordt lijkt het alsof iedereen een boost adrenaline krijgt tot en met, waarom is dat soort muziek dan helemaal verbannen?
Das idd de hamvraag - ik begrijp er dus ook totaal niks van, elke retro-event is een super feest en de reacties achteraf zijn altijd vol lof, en toch blijven ze die saaie muziek spelen en komt er zo goed als geen kat meer in illusion. Ik vermoed dat t iets te maken heeft met imago - ze willen een deftiger imago opbouwen, maar wat ze in feite aan t doen zijn, is een put aan t graven waar ze nooit meer uit gaan komen. Ik geef Illusion nog max 2 jaar op deze manier, en t is boeken dicht voorgoed.
Gisteren met een oude bekende gepraat die er al werkt sinds t begin - vrijdags is t rampzalig blijkbaar, gisteren was uitzondering, maar normaal vrijdags zit er niet meer volk dan in een gemiddeld danscafe en vaak doen ze enkel nog maar de level open omdat er niet genoeg volk is voor ground te vullen. Dus idd : logische vraag is : waarom niet elke vrijdag retro ? Omdat de eigenaar een mietje is mss ? :lol: die imago belangrijker vindt dan sfeer ?
Op de netlogsite van Illusion kan je de muziek beluisteren van de zaterdagen in Illusion. ( voor de ground altijd Jan Vervloet )
Als je die muziek hoort merk je dat Illusion een nieuwe richting uitgegaan is. (wat enkele weken geleden ook werd aangekondigd, ontslag franky Kloeck,...) Dat hoor je ook aan de laatste illusion cd's... Geef mij maar de periode voor en kort na de sluit. (van de periode voor 2000 kan ik niet spreken). Dat electrogestsjingel van de laatste tijd kan me ook matig bekoren.

Waar ik eigenlijk naartoe wil is dat Illusion onder de nieuwe eigenaar heel lang de Trancevlag heeft gedragen. Denk maar aan al die guestdj's op al dan niet op speciale feesten ( Amnesia bijv ).
Over het algemeen viel de opkomst telkens tegen waarvan de cream party het absolute dieptepunt.

Illusion moest echt wel iets doen hoor. De muziek vond ik persoonlijk altijd zeer goed. Maar de sfeer was door de mindere opkomst vaak zoek.

Ik heb trouwens het vermoeden dat illusion op zaterdag terug veel beter draait.
Dat de vrijdag party's in The Level paatsvinden is een goeie zaak vind ik persoonlijk.
Wat ben je met een halfvolle ground?
Trouwens als ik het me goed herinner werden er in het verleden wel vaker enkel en alleen party's in The Level gegeven.
Tenslotte een wekelijks retro op vrijdag? Nee want dat gaat snel vervelen. Kijk maar naar de maandelijkse edities, die waren op het einde ook niet zo super meer hoor.
Organiseer die feesten per kwartaal. Net zoals Memories! Persoonlijk 1 van de beste concepten ooit in Illusion.

Ter verduidelijking ik ben een gewone Illusionklant. Alles dat hierboven staat zijn mijn persoonlijke bevingen.
Club Owner
Berichten: 683
Lid geworden op: 26 feb 2005, 21:22
Locatie: Lokeren

Re: Retro Halloween Illusion 31/10/2008

Bericht door cherryman »

@ lestat, het gaat overal slecht met de clubs hoor, dat is niet enkel Illusion

Ik zie en hoor dat het overal nooit helemaal meer vol zit, nietemin ik niet volledig achter de posts van Focker zit heeft hij over sommige dingen wel ene punt.

Er zijn weinig clubs die nog elke week overvol draaien in dit belgenlandje hoor!
Rudy himself heeft ook aangetoond dat verandering van muziekstijl of terug naar de basics ook niet veel teweegbrengt...
Nog heftig op zoek naar Cherry Tapes periode 1991-1992 !!!
Afbeelding
Respected Member
Berichten: 1506
Lid geworden op: 22 aug 2008, 00:03
Favoriete Clubs: Carat, Illusion, Extreme

Locatie: Westerlo

Re: Retro Halloween Illusion 31/10/2008

Bericht door Lestat »

cherryman schreef:@ lestat, het gaat overal slecht met de clubs hoor, dat is niet enkel Illusion

Ik zie en hoor dat het overal nooit helemaal meer vol zit, nietemin ik niet volledig achter de posts van Focker zit heeft hij over sommige dingen wel ene punt.

Er zijn weinig clubs die nog elke week overvol draaien in dit belgenlandje hoor!
Rudy himself heeft ook aangetoond dat verandering van muziekstijl of terug naar de basics ook niet veel teweegbrengt...
't Is inderdaad een samenloop van omstandigheden, dat is altijd zo, er is nooit slechts 1 reden. Maar mij krijg je echt niet de baan op voor elektro, dat is gewoon saaie muziek. Voor trance & retro moet je t geen 2 keer vragen en al helemaal niet als t in illusion te doen is.
Wat is het dan dat er scheelt ? Ik weet t ook niet - maar (quote ultimatefocker) zwijgen doe ik ook niet - t is discussieforum, dus ik geef mijn mening - misschien is het inderdaad wel zo dat vroeger alles beter was ? :mrgreen: Ik weet in elk geval dat ik blij ben die tijd te hebben meegemaakt en voor de jeugd van dit moment : arme menskes ...
Lc - where the past is our pride and the present is denied :mrgreen:
Respected Member
Berichten: 1506
Lid geworden op: 22 aug 2008, 00:03
Favoriete Clubs: Carat, Illusion, Extreme

Locatie: Westerlo

Re: Retro Halloween Illusion 31/10/2008

Bericht door Lestat »

kvm schreef: Trouwens als ik het me goed herinner werden er in het verleden wel vaker enkel en alleen party's in The Level gegeven.
In mijn herinneringen was de Level dicht vanwege geen belangstelling ... de ground gesloten, dat is pas sinds de laatste jaren zo
Lc - where the past is our pride and the present is denied :mrgreen:
Club Member
Berichten: 109
Lid geworden op: 11 nov 2005, 23:39
Locatie: Lier

Re: Retro Halloween Illusion 31/10/2008

Bericht door Ultimate Focker »

Lestat schreef:arme menskes ...
Ja manneke ge hed gelijk zne...

damn joenge :scratch:
8) Veni, Vidi, Vici 8)
Respected Member
Berichten: 1506
Lid geworden op: 22 aug 2008, 00:03
Favoriete Clubs: Carat, Illusion, Extreme

Locatie: Westerlo

Re: Retro Halloween Illusion 31/10/2008

Bericht door Lestat »

Ultimate Focker schreef:
Lestat schreef:arme menskes ...
Ja manneke ge hed gelijk zne...

damn joenge :scratch:
:mrgreen:
Lc - where the past is our pride and the present is denied :mrgreen:
Club Member
Berichten: 216
Lid geworden op: 17 sep 2006, 02:35

Re: Retro Halloween Illusion 31/10/2008

Bericht door A-TOM-X »

Seg mannekes er kan hier een potje gezeurd en gezeverd worden zenne!
Het was een bomfeestje met goede muziek & goede sfeer laat ons het daar bij houden.
Ik heb nog eens kunnen sluiten tot half 7, dat was lang geleden. :clown:
Op naar de volgende Belgian Retronight!

Volgende week is het trouwens Rising Sun in de Level.
Ik zou zeggen kom zeker af dan zullen die tijden waar jullie zo graag over praten snel terugkeren.

AMEN!
Respected Member
Berichten: 1506
Lid geworden op: 22 aug 2008, 00:03
Favoriete Clubs: Carat, Illusion, Extreme

Locatie: Westerlo

Re: Retro Halloween Illusion 31/10/2008

Bericht door Lestat »

A-TOM-X schreef:Seg mannekes er kan hier een potje gezeurd en gezeverd worden zenne!
Het was een bomfeestje met goede muziek & goede sfeer laat ons het daar bij houden.
Ik heb nog eens kunnen sluiten tot half 7, dat was lang geleden. :clown:
Op naar de volgende Belgian Retronight!

Volgende week is het trouwens Rising Sun in de Level.
Ik zou zeggen kom zeker af dan zullen die tijden waar jullie zo graag over praten snel terugkeren.

AMEN!
Dat t een bom feestje was zijn we t gelukkig allemaal over eens - die er waren toch ;)
Lc - where the past is our pride and the present is denied :mrgreen:
Club Member
Berichten: 216
Lid geworden op: 17 sep 2006, 02:35

Re: Retro Halloween Illusion 31/10/2008

Bericht door A-TOM-X »

Lestat schreef:
A-TOM-X schreef:Seg mannekes er kan hier een potje gezeurd en gezeverd worden zenne!
Het was een bomfeestje met goede muziek & goede sfeer laat ons het daar bij houden.
Ik heb nog eens kunnen sluiten tot half 7, dat was lang geleden. :clown:
Op naar de volgende Belgian Retronight!

Volgende week is het trouwens Rising Sun in de Level.
Ik zou zeggen kom zeker af dan zullen die tijden waar jullie zo graag over praten snel terugkeren.

AMEN!
Dat t een bom feestje was zijn we t gelukkig allemaal over eens - die er waren toch ;)
Zie maar dat ge er zijt volgende week, want met uw avatar ben je wel verplicht om te komen aangezien Rising Sun een Carat concept is. :tongue:
Respected Member
Berichten: 1506
Lid geworden op: 22 aug 2008, 00:03
Favoriete Clubs: Carat, Illusion, Extreme

Locatie: Westerlo

Re: Retro Halloween Illusion 31/10/2008

Bericht door Lestat »

A-TOM-X schreef:
Lestat schreef:
A-TOM-X schreef:Seg mannekes er kan hier een potje gezeurd en gezeverd worden zenne!
Het was een bomfeestje met goede muziek & goede sfeer laat ons het daar bij houden.
Ik heb nog eens kunnen sluiten tot half 7, dat was lang geleden. :clown:
Op naar de volgende Belgian Retronight!

Volgende week is het trouwens Rising Sun in de Level.
Ik zou zeggen kom zeker af dan zullen die tijden waar jullie zo graag over praten snel terugkeren.

AMEN!
Dat t een bom feestje was zijn we t gelukkig allemaal over eens - die er waren toch ;)
Zie maar dat ge er zijt volgende week, want met uw avatar ben je wel verplicht om te komen aangezien Rising Sun een Carat concept is. :tongue:
Dan zal je hopelijk ook begrijpen dat the level in Illusion nooit Carat zal zijn ;) En nee, ik ga er niet zijn, om de simpele reden dat ik volgend weekend servers aan t vervangen zal zijn, een van de nadelen aan mijn job ;) al is jou job in feite ook wel weekendwerk he :D
Trouwens, om de puntjes op de i te zetten - bedoeling van deze topic was te beklemtonen dat ik blij was dat ik er gisteren bij was, lang geleden dat ik nog zo'n top feestje heb meegemaakt. Ik kan er weinig aan doen dat daar ene begint te steigeren die niet eens de topic title deftig heeft gelezen - trouwens, was die er eigenlijk wel, die die hard illusion fan ?
Lc - where the past is our pride and the present is denied :mrgreen:
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast