Te zware XTC in omloop

Het nieuws forum van Legendary Clubs
Elite Club Owner
Berichten: 1241
Lid geworden op: 22 nov 2008, 21:24
Locatie: Gent

Re: Te zware XTC in omloop

Bericht door emotionslover »

nice talk rizzo!!

moet je idd gelijk geven! uitgaan en wat fun erbij why not maar da overdreven gedoe, daar kom je toch nie ver mee, waar we vroeger gingen had je ook van die gasten, iedere week volledig den boot in (ghb of veel te veel pillen) soms tot in de het ziekenhuis toe. De week erop, weer vollen bak, nooit geleerd dus..... was volgens mij beschamend om iedere week zo tegen dek te gaan en ten tweede het is geen goede reklame voor de club als er iedere week een ambulance voor de deur staat voor dergelijke dingen, zo'n dingen verspreiden zich als een lopend vuurtje... om nog maar te zwijgen van degene die volledig patat nog de baan op gaan (alcohol of drugs) (remember extreme)

ik zou zeggen enjoy the good music, the good clubs, the good concepts (from LC members) en geniet (zoals zoveel dingen) met mate!
I LOVED EMOTIONS @ CATACOMBES
Elite Club Owner
Berichten: 1241
Lid geworden op: 22 nov 2008, 21:24
Locatie: Gent

Re: Te zware XTC in omloop

Bericht door emotionslover »

nice talk rizzo!!

moet je idd gelijk geven! uitgaan en wat fun erbij why not maar da overdreven gedoe, daar kom je toch nie ver mee, waar we vroeger gingen had je ook van die gasten, iedere week volledig den boot in (ghb of veel te veel pillen) soms tot in de het ziekenhuis toe. De week erop, weer vollen bak, nooit geleerd dus..... was volgens mij beschamend om iedere week zo tegen dek te gaan en ten tweede het is geen goede reklame voor de club als er iedere week een ambulance voor de deur staat voor dergelijke dingen, zo'n dingen verspreiden zich als een lopend vuurtje... om nog maar te zwijgen van degene die volledig patat nog de baan op gaan (alcohol of drugs) (remember extreme)

ik zou zeggen enjoy the good music, the good clubs, the good concepts (from LC members) en geniet (zoals zoveel dingen) met mate!
I LOVED EMOTIONS @ CATACOMBES
Respected Member
Berichten: 1506
Lid geworden op: 22 aug 2008, 00:03
Favoriete Clubs: Carat, Illusion, Extreme

Locatie: Westerlo

Re: Te zware XTC in omloop

Bericht door Lestat »

Amen rizzo - de beginjaren van de xtc, het grote lovegevoel en t leven is 1 groot feest, heeft idd maar geduurd van 1990 tot begin 95, en die revival tussen 98 en 2001 herinner ik me ook nog alsof t gisteren was (ondanks die drugs :lol:) - maar zelfs die laatste periode was nog maar een fractie van wat er heerste in de beginjaren, toen xtc nog relatief nieuw was, net als speed overigens. Ik herinner mij nog heel goed mijn 1ste lijntje :lol: had ambras met mijn lief en ne kameraad gaf een vat en daar was iemand die da bij had - ideale moment om dat es te proberen want mijn lief was er ni bij om me tegen mijn voeten te geven :lol: - hoeveelheid was miniem, t effect moet zowat dieje giant leap geweest zijn dat Armstrong bedoelde :lol: - vat gesloten, zo actief als nen hond met vlooien, naar kameraad thuis gereden, en elvira op nen amiga beginnen spelen en daar nog 22 uur zitten doorspelen met ne babbelkick van hier tot in Jeruzalem :cheers:
Zelfde ongeveer met de 1ste xtc, uren maar dan ook uren in de zevende hemel van 1 pilleke, 3 discotheken aangedaan en ni kunnen stoppen met dansen :cheers: - heeft geduurd tot eind 94-95 en toen begonnen de mensen in te zien in welke omvang xtc het uitgaansleven had ingepalmd, en werd er geld geroken - resultaat was dat er duizenden huis-tuin-keuken labokes ontstonden waar ze pillen en speed begonnen te draaien aan de lopende band - het verbaast me dat daar nooit grote ongelukken mee zijn gebeurd, want ik geloof nooit dat die pillendraaiers wisten waar ze mee bezig waren - maar t was meteen ook t einde van de goeie xtc en de goeie speed, en hoe tegenstrijdig t ook klinkt, hoe groter de rommel, hoe meer dingen er tegelijk gepakt werden, en hoe schever de situatie werd - opgefokte cokesnuivers -> ruzie , massa's alcohol op speed -> ruzie , gbh gecombineerd met alcohol -> comateuze miserie

Bewijst nog maar eens in hoeverre de mens een kuddedier is - net als gedoogde producten maken illegale producten exact dezelfde evolutie mee - blijkt t aan te slaan, volgt de kudde in grote getale en komt er een tekort aan vraag waardoor we de productie opdrijven en de kwaliteit terugvijzen, tot t product uiteindelijk wegebt en plaats maakt voor de volgende rage.
Lc - where the past is our pride and the present is denied :mrgreen:
Respected Member
Berichten: 1506
Lid geworden op: 22 aug 2008, 00:03
Favoriete Clubs: Carat, Illusion, Extreme

Locatie: Westerlo

Re: Te zware XTC in omloop

Bericht door Lestat »

Amen rizzo - de beginjaren van de xtc, het grote lovegevoel en t leven is 1 groot feest, heeft idd maar geduurd van 1990 tot begin 95, en die revival tussen 98 en 2001 herinner ik me ook nog alsof t gisteren was (ondanks die drugs :lol:) - maar zelfs die laatste periode was nog maar een fractie van wat er heerste in de beginjaren, toen xtc nog relatief nieuw was, net als speed overigens. Ik herinner mij nog heel goed mijn 1ste lijntje :lol: had ambras met mijn lief en ne kameraad gaf een vat en daar was iemand die da bij had - ideale moment om dat es te proberen want mijn lief was er ni bij om me tegen mijn voeten te geven :lol: - hoeveelheid was miniem, t effect moet zowat dieje giant leap geweest zijn dat Armstrong bedoelde :lol: - vat gesloten, zo actief als nen hond met vlooien, naar kameraad thuis gereden, en elvira op nen amiga beginnen spelen en daar nog 22 uur zitten doorspelen met ne babbelkick van hier tot in Jeruzalem :cheers:
Zelfde ongeveer met de 1ste xtc, uren maar dan ook uren in de zevende hemel van 1 pilleke, 3 discotheken aangedaan en ni kunnen stoppen met dansen :cheers: - heeft geduurd tot eind 94-95 en toen begonnen de mensen in te zien in welke omvang xtc het uitgaansleven had ingepalmd, en werd er geld geroken - resultaat was dat er duizenden huis-tuin-keuken labokes ontstonden waar ze pillen en speed begonnen te draaien aan de lopende band - het verbaast me dat daar nooit grote ongelukken mee zijn gebeurd, want ik geloof nooit dat die pillendraaiers wisten waar ze mee bezig waren - maar t was meteen ook t einde van de goeie xtc en de goeie speed, en hoe tegenstrijdig t ook klinkt, hoe groter de rommel, hoe meer dingen er tegelijk gepakt werden, en hoe schever de situatie werd - opgefokte cokesnuivers -> ruzie , massa's alcohol op speed -> ruzie , gbh gecombineerd met alcohol -> comateuze miserie

Bewijst nog maar eens in hoeverre de mens een kuddedier is - net als gedoogde producten maken illegale producten exact dezelfde evolutie mee - blijkt t aan te slaan, volgt de kudde in grote getale en komt er een tekort aan vraag waardoor we de productie opdrijven en de kwaliteit terugvijzen, tot t product uiteindelijk wegebt en plaats maakt voor de volgende rage.
Lc - where the past is our pride and the present is denied :mrgreen:
Elite Club Member
Berichten: 408
Lid geworden op: 08 dec 2006, 11:04
Locatie: Back in time

Re: Te zware XTC in omloop

Bericht door jeec426 »

'k zie dezen topic nu maar. 'k wist niet dat da bestond te zwaren XTC?? 't was vroeger ons companie haar sport om te steken tot ge gewoon nimeer kon bewegen en op uw kruk of bankske zat te genieten van alles en nog wa.

Wa ge tegenwoordig nog kunt vinden is echt triestig. Vorig jaar nog is 50 op de kop kunnen tikken die konden meten met die van eind jaren 90. Ma de raketten van 1993 tot 1997 da vinde gewoon nimeer. Net zoals ik de bommen van voor 93 gemist heb.

Onlangs nog nen tegenslag te verwerken gehad. De paddo verkoop in Holland verboden. Ook wel legendarische avondjes gehad op die natuurprodukten. veel voorgehad dat iedereen precies nen teddybeer was dat ik wou vastpakken. raar da'k toen nooit op mijn gezicht gehad heb :D
The best times have passed, i'll always remember the clubs, atmosphere, freedom ... of 1993 t'ill 2003
Respected Member
Berichten: 1506
Lid geworden op: 22 aug 2008, 00:03
Favoriete Clubs: Carat, Illusion, Extreme

Locatie: Westerlo

Re: Te zware XTC in omloop

Bericht door Lestat »

jeec426 schreef:Ook wel legendarische avondjes gehad op die natuurprodukten. veel voorgehad dat iedereen precies nen teddybeer was dat ik wou vastpakken. raar da'k toen nooit op mijn gezicht gehad heb :D
Mss hebde wel op uw gezicht gehad maar door den blackout zijdet vergeten :mrgreen:
Lc - where the past is our pride and the present is denied :mrgreen:
Berichten: 18
Lid geworden op: 12 apr 2007, 16:40

Re: Te zware XTC in omloop

Bericht door sunglasses at night »

De beginjaren van de XTC heb ik niet meegemaakt wegens toen nog te jong.

Mijn eerste pil heb ik ergens in 2000 gepakt. Was toen al 22 jaar, maar kwam net uit een lange relatie, en'k vond het hoog tijd om eindelijk eens 'de wereld te verkennen'.

Vanaf toen is er een periode in mijn leven begonnen die gepaard ging met redelijk veel party drugs, en die geduurd heeft tot 2004.

Ik moet zeggen 'k heb er nooit spijt van gehad. Is een fantastische tijd geweest. 'kheb het ook altijd perfect onder controle gehad. In't weekend zwaar feesten, maar in de week gewoon gaan werken. (al waren de prestaties op maandag op zn zachts gezegd wat minder)

In die periode was er ook nog goeie GHB. 'k moet zeggen daar kon ik echt wel van genieten. Een heerlijke drug, en weinig of geen afkick daarna. Tegen 2004 begon de kwaliteit van de GHB al serieus te minderen vond ik. Ik vraag mij af hoe het daarmee zit tegenwoordig.

Voor de rest gebruikte ik vooral XTC. Af en toe eens speed of coke. Maar Coke vind ik een erg asociale drug. Je hebt helemaal geen WIJ-gevoel, zoals je dat met XTC of GHB wel hebt. Neen van Coke blijf ik liever veraf.

Één keer heb ik ook een lijntje Special-K gesnoven. Dat was.....Brrr. Een BOM, een héél raar gevoel.
Weet er eigenlijk niet veel meer van, is een groot zwart gat geworden dat Special K moment.

Soit, gebruik, maar met mate, en niet combinatie met alcohol, en je hebt een supertijd!
Elite Club Owner
Berichten: 1241
Lid geworden op: 22 nov 2008, 21:24
Locatie: Gent

Re: Te zware XTC in omloop

Bericht door emotionslover »

jeec426 schreef:'k zie dezen topic nu maar. 'k wist niet dat da bestond te zwaren XTC?? 't was vroeger ons companie haar sport om te steken tot ge gewoon nimeer kon bewegen en op uw kruk of bankske zat te genieten van alles en nog wa.

Wa ge tegenwoordig nog kunt vinden is echt triestig. Vorig jaar nog is 50 op de kop kunnen tikken die konden meten met die van eind jaren 90. Ma de raketten van 1993 tot 1997 da vinde gewoon nimeer. Net zoals ik de bommen van voor 93 gemist heb.

Onlangs nog nen tegenslag te verwerken gehad. De paddo verkoop in Holland verboden. Ook wel legendarische avondjes gehad op die natuurprodukten. veel voorgehad dat iedereen precies nen teddybeer was dat ik wou vastpakken. raar da'k toen nooit op mijn gezicht gehad heb :D


zet eens ne foto online!!!! kunnen dan evalueren of ge op u gezicht gekregen hebt!!!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

lang leve de paddo's
waar is den tijd van groene kamers man man!!!!
I LOVED EMOTIONS @ CATACOMBES
Elite Club Member
Berichten: 408
Lid geworden op: 08 dec 2006, 11:04
Locatie: Back in time

Re: Te zware XTC in omloop

Bericht door jeec426 »

Ja schitterend he. Pas op 'k ben in illusion een paar keer slecht gegaan van die paddo's moet ik zeggen. Dingen gezien die ni koosjer waren :eye: :eye: :eye:

U vraagt wij draaien. Hier is ene vanop carnaval van't jaar. Ik zen diegenen die er nogdeftig uitzag (de rechtse blonde zonder baard :))

Afbeelding
The best times have passed, i'll always remember the clubs, atmosphere, freedom ... of 1993 t'ill 2003
Elite Club Owner
Berichten: 1241
Lid geworden op: 22 nov 2008, 21:24
Locatie: Gent

Re: Te zware XTC in omloop

Bericht door emotionslover »

hehe!
thx!!

hier precies ook goe aan't sleren!!!! lol!!!!

lang leve carnaval! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

see ya!
I LOVED EMOTIONS @ CATACOMBES
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Re: Te zware XTC in omloop

Bericht door Stanne »

Jeec, u zo begaaien man: foei :mrgreen:

Wat die zware pillen betreft: 10-15j geleden waren die er ook al maar toen zat er ni zo veel brol in gedraait. Toen wiste wa ge kocht en hoefde ni ongerust te zijn als ge is dik scheef wilde gaan.
De speed was toen ook nog van kwaliteit. Gelukkig allemaal mee gestopt en in diejen tijd was er nog gene GHB.
-> Click on me <-to hear & share the LC retro music on Retroactives.

Mmmmm........I feel.......fine
Gebruikersavatar
DCD
Elite Club Member
Berichten: 341
Lid geworden op: 20 jan 2007, 16:45

Re: Te zware XTC in omloop

Bericht door DCD »

jeec426 schreef:'k wist niet dat da bestond te zwaren XTC??
bwoaja ik vind toch van wel, als ge van u 1e pil na 45min gewoon zodanig aant stuiken zijt daje bijna niemer op u benen kunt staan, noem ik da toch té zwaar ja :mrgreen:
als da u sport is, kan ek mij inbeelden da ge da wijs vindt :twisted: ma ik stuik toch liever op een iets levendigere manier :mrgreen:
Moderator
Berichten: 494
Lid geworden op: 24 jul 2006, 22:13
Locatie: Hasselt

Re: Te zware XTC in omloop

Bericht door De Mot »

Ik vond voor mij de beste tijd van de pillen 1993 tot en met 1995 en toen is het bergafwaarts gegaan!
Ik kan mij ook goed herinneren dat er in 1997 gewoon niets goed was te vinden van pillen. Heel slecht jaar!!! En in 1998 kwam er terug een opvlakkering want er werden toen rode pillen gemaakt met een 'S' op en die waren zo verdomd hard geperst dat ge ze met de hand niet kon halveren. Er was ook geen breekgleufje voorzien. Maar die waren verdomd goed en kwamen hard aan :bounce: In 1999 heb ik er ook nog verschillende gehad die redelijk waren van kwaliteit maar verre van "de pillen" van 93-95 :clown:
En einde 1999 heb ik de boeken dicht gedaan met slikken want het was welletjes geweest ;)
Afbeelding
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Re: Te zware XTC in omloop

Bericht door Stanne »

De Mot schreef:Ik vond voor mij de beste tijd van de pillen 1993 tot en met 1995 en toen is het bergafwaarts gegaan!
Was ni alleen de beste tijd voor de pillen ze: ook zowat voor de clubs, de muziek, het volk,.....
Crasherkes uit die tijd: oa PT'kes, blauwe ankers, Fishermans......
There was peace, there was love & there was est a si :D
-> Click on me <-to hear & share the LC retro music on Retroactives.

Mmmmm........I feel.......fine
Moderator
Berichten: 494
Lid geworden op: 24 jul 2006, 22:13
Locatie: Hasselt

Re: Te zware XTC in omloop

Bericht door De Mot »

Stanne schreef:
De Mot schreef:Ik vond voor mij de beste tijd van de pillen 1993 tot en met 1995 en toen is het bergafwaarts gegaan!
Was ni alleen de beste tijd voor de pillen ze: ook zowat voor de clubs, de muziek, het volk,.....
Crasherkes uit die tijd: oa PT'kes, blauwe ankers, Fishermans......
There was peace, there was love & there was est a si :D
Ja dat was ook den beste tijd van de clubs en de muziek,...!!! En dit zal ik ook nooit vergeten want die tijd was zeer speciaal :D Het was dan ook verdomd lekker gezellig in die tenten in die periode...die sfeer was onbeschrijflijk goe :cheers:
Afbeelding
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten