Te zware XTC in omloop

Het nieuws forum van Legendary Clubs
Respected Member
Berichten: 1506
Lid geworden op: 22 aug 2008, 00:03
Favoriete Clubs: Carat, Illusion, Extreme

Locatie: Westerlo

Re: Te Zware XTC In Omloop

Bericht door Lestat »

pooley schreef:met een cola bij de hand kom je door het hele land

gas geve !
Als ge in dieje cola van da doorzichtig spul bij in kapt - komde ni ver ni meer in da land zenne, tenzij t lalaland is :lol:
Lc - where the past is our pride and the present is denied :mrgreen:
Club Owner
Berichten: 563
Lid geworden op: 07 aug 2008, 15:06
Locatie: Malinas

Re: Te Zware XTC In Omloop

Bericht door pascal78 »

Lestat schreef:
StevenR_73 schreef:fisherman van vroeger zat daar ook rond of er over zelfs, zo zwaar is da ommes ni :clown: 8) :D

zaterdag gaan we sterrekes zien :mrgreen:
Peis da wij goe overeen zouden komen :mrgreen:
denk da wij allemaal goe zouden overeenkomen

ten tijde van dubbel duifje, eva, tonnekes ;)
Dit bericht is met grote zorgvuldigheid samengesteld. Voor mogelijke onjuistheid en/of onvolledigheid van de hierin verstrekte informatie kan Pascal78 geen aansprakelijkheid aanvaarden, evenmin kunnen aan de inhoud van dit bericht rechten worden ontleend. De inhoud van dit bericht kan vertrouwelijke informatie bevatten en is uitsluitend bestemd voor de geadresseerde van dit bericht. Indien u niet de beoogde ontvanger van dit bericht bent, verzoekt Pascal78 u niet op dit bericht te reageren, eventuele bijlagen niet te openen en wijst Pascal78 u op de onrechtmatigheid van het gebruiken, kopiëren of verspreiden van de inhoud van dit bericht.

Afbeelding
Afbeelding
Respected Member
Berichten: 1506
Lid geworden op: 22 aug 2008, 00:03
Favoriete Clubs: Carat, Illusion, Extreme

Locatie: Westerlo

Re: Te Zware XTC In Omloop

Bericht door Lestat »

pascal78 schreef:
Lestat schreef:
StevenR_73 schreef:fisherman van vroeger zat daar ook rond of er over zelfs, zo zwaar is da ommes ni :clown: 8) :D

zaterdag gaan we sterrekes zien :mrgreen:
Peis da wij goe overeen zouden komen :mrgreen:
denk da wij allemaal goe zouden overeenkomen

ten tijde van dubbel duifje, eva, tonnekes ;)
mmmm eva :lol:
Lc - where the past is our pride and the present is denied :mrgreen:
Moderator
Berichten: 494
Lid geworden op: 24 jul 2006, 22:13
Locatie: Hasselt

Re: Te Zware XTC In Omloop

Bericht door De Mot »

Dj Devyd schreef:tegenwoordig moet ge bijna gans vlaanderen afzoeken om er goei te hebben terwijl ge vroeger overal in elke discotheek goeie marchandise had
laatste goei wak gehad heb waren rode toyotas en heb dan ook meteen een voorraadje ingeslaan :P

ik raad al zeker witte smileys af indien iemand die zou tegenkomen, zowat de helft van mijn vrienden hebben gal gespuwd
In The Zoo heb ik overlaatst er toch veel zien hard gaan :clown: Maar ik zou hunne afkick zeker en vast niet willen :D Voor mij was het welletjes van 93 tot 2000 feesten!! En sinsdien heb ik er genoeg van...,Wat sporten en een paar pinten en je voelt je ook lekker die avond voor een feesie te maken :bounce:
Afbeelding
Newbie
Berichten: 48
Lid geworden op: 06 dec 2004, 17:47
Locatie: Roeselare

Re: Te Zware XTC In Omloop

Bericht door Tijne »

De Mot schreef:
Dj Devyd schreef: En sinsdien heb ik er genoeg van...,Wat sporten en een paar pinten en je voelt je ook lekker die avond voor een feesie te maken :bounce:
amen... 't is goe geweest, zalige tijden meegemaakt ma bon, ne mens kan ni blijven gaan éh :D, 'k zit ook in dien stroom nu

sporten & nu en dan es eentje drinke, da volstaat al (hoewel de verleidig om nog es uw kaak scheef te trekke & uw kauwgom tot zand bijten blijft :D) :sunny:
i've destroyed many actors, politicians, and heros, i've decreased bank accounts from million to zero. i'll make shooting, stabbing, a common affair... Cocaine is the name
Club Member
Berichten: 113
Lid geworden op: 22 feb 2007, 13:58

Re: Te zware XTC in omloop

Bericht door Psqad »

interessant boekske (ooit gehad, het uitleenverhaal...):
http://en.wikipedia.org/wiki/PiHKAL
of hier de beschrijving van mdma
http://www.erowid.org/library/books_onl ... l109.shtml
Moderator
Berichten: 975
Lid geworden op: 08 sep 2004, 14:20
Locatie: Turnhout

Re: Te Zware XTC In Omloop

Bericht door poehaaaaa »

Lestat schreef: ik was chauffeur, en toen we terug wilden vertrekken, sloeg ik in paniek, ik gaf gas, en de auto ging ni vooruit :eek:, bleek dat die in achteruit stond en ik de garage aan t omverduwen was :cheers: ... en maar gas geven :oops:
Hihi, net gelezen, ik lig strijk vant lachen :mrgreen: :alien:
UNDERGROUND WILL SURVIVE
Club Member
Berichten: 109
Lid geworden op: 11 nov 2005, 23:39
Locatie: Lier

Re: Te zware XTC in omloop

Bericht door Ultimate Focker »

De triple Mitsubishi's zitten over die waarde dacht ik?! Tusse 160 - 180mg :cyclopsani:
8) Veni, Vidi, Vici 8)
Respected Member
Berichten: 1506
Lid geworden op: 22 aug 2008, 00:03
Favoriete Clubs: Carat, Illusion, Extreme

Locatie: Westerlo

Re: Te zware XTC in omloop

Bericht door Lestat »

Ultimate Focker schreef:De triple Mitsubishi's zitten over die waarde dacht ik?! Tusse 160 - 180mg :cyclopsani:
Idd al waren de eerste tussen de 135 en de 150 ;)
Lc - where the past is our pride and the present is denied :mrgreen:
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Re: Te zware XTC in omloop

Bericht door Trab »

Ultimate Focker schreef:De triple Mitsubishi's zitten over die waarde dacht ik?! Tusse 160 - 180mg :cyclopsani:
Triple? Zijn dat die roze van tegenwoordig?
Club Member
Berichten: 109
Lid geworden op: 11 nov 2005, 23:39
Locatie: Lier

Re: Te zware XTC in omloop

Bericht door Ultimate Focker »

Trab schreef:
Ultimate Focker schreef:De triple Mitsubishi's zitten over die waarde dacht ik?! Tusse 160 - 180mg :cyclopsani:
Triple? Zijn dat die roze van tegenwoordig?
Die heb ge in veel kleuren... Ze zijn wel altijd in driehoek-vorm tegewoordig ;)
Ik spreek over de blauwe, ma heb al gehoord da er nog zwaardere waren, ik dacht die roze, ma ben nie zeker!

Ze zijn in alle geval ECHT zwaar die triple's!!!

Ik dacht ook da het woord triple stond voor de 3-dubbele hoeveelheid mdma van een andere pil ;)
8) Veni, Vidi, Vici 8)
Respected Member
Berichten: 1506
Lid geworden op: 22 aug 2008, 00:03
Favoriete Clubs: Carat, Illusion, Extreme

Locatie: Westerlo

Re: Te zware XTC in omloop

Bericht door Lestat »

Ultimate Focker schreef: Ik dacht ook da het woord triple stond voor de 3-dubbele hoeveelheid mdma van een andere pil ;)
Das idd zo ;)
Lc - where the past is our pride and the present is denied :mrgreen:
Elite Club Member
Berichten: 387
Lid geworden op: 03 jan 2007, 20:20

Re: Te zware XTC in omloop

Bericht door varth »

160-180 mg. Hallo zeg, moest ik als niet-gebruiker zo eentje steken, dan ben ik definitief weg richting pluto denk ik. Maar het blijft toch interessante materie
Club Owner
Berichten: 764
Lid geworden op: 29 apr 2008, 18:41

Re: Te zware XTC in omloop

Bericht door rizzo> »

xtc, is dat eigenlijk niet passé?

'k Ga al enkele jaren niet meer weg in clubs. Heb doorheen de jaren de dansvloeren en het gebruik zien evolueren. Toen ik begon weg te gaan waren het vooral pillen: goede marchandise uiteraard en hier en daar wat speedgebruikers. Joints dat was not done want dat was voor de rockers. De dansvloeren waren toen nog full of love. Echt heel leuk en dikke fun: er zijn toen vriendschapsbanden gesmeed voor het leven. Meer en meer heb 'k gezien dat de kwaliteit van de pillen omstreeks '95 achteruit ging. Mensen zochten naar alternatieven. Er werd meer speed gebruikt, mensen gingen grotere aantallen pillen slikken en er werden ook meer en meer joints binnen de clubs gerookt. 't is toen slap gebleven tot er in '98 ergens een grote partij kwalitatieve Mitsubishi's op de markt kwam: dansend Europa kreeg er weer zin in. GHB begon sterker op te komen vanaf '99, na 2000 was het hek van de dam: overal lagen haveloze karkassen langs de kant hun GHB-coma uit te soezen. Niet echt bevorderend voor de goede atmosfeer vond ik dat. Blijf dan weg uit de clubs, je hebt daar niets verloren dan vind ik. Joints waren inmiddels erkend als genuine en algemeen aanvaarde partydrug in het dancingcircuit, van de rockersdrug was toen geen sprake meer. Na 2000 begon ook coke zeer sterk op te komen. Ongenietbaar vind ik de air die gebruikers zicht aanmeten na wat van die stuff tegen hun neusslijmvliezen geplakt te hebben, te veel coke in the house: ik naar huis. Als ik dan hoor dat mensen in bepaalde circuits ondertussen zeulden met literflessen GHB dan vroeg ik me af wat dat in godsnaam nog te maken had met weggaan en het recreatief gebruiken van geestesverruimers om alles wat op te leuken. Ze mogen het van mij allemaal hebben.

Ik ging weg voor de muziek, om plezier te hebben en er ook te maken. De mensen waren hypersympa, de sfeer was uniek, the happy family was ook een begrip dat ruimschoots ingvuld werd.
Club Member
Berichten: 200
Lid geworden op: 18 mar 2007, 16:20
Locatie: Limburg

Re: Te zware XTC in omloop

Bericht door Wanni »

@ Rizzo : Mooi stukje tekst man.....groot gelijk !!! :cheers:
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 1 gast