Te zware XTC in omloop

Het nieuws forum van Legendary Clubs
Club Member
Berichten: 159
Lid geworden op: 13 aug 2008, 22:15
Favoriete Clubs: La Rocca, Bocaccio, Extreme

Locatie: oiljst

Re: Te zware XTC in omloop

Bericht door videohunter »

'k Heb nooit pillen of iets dergelijks genomen tijdens mijn uitgaansperiode. En ik heb mij ook rot geamuseerd!
De Wodka pompelmoes daarentegen vloeide ieder weekend rijkelijk.... :mrgreen: (tja, da's ook een drug zeker)
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Re: Te zware XTC in omloop

Bericht door Stanne »

videohunter schreef:'k Heb nooit pillen of iets dergelijks genomen tijdens mijn uitgaansperiode. En ik heb mij ook rot geamuseerd!
De Wodka pompelmoes daarentegen vloeide ieder weekend rijkelijk.... :mrgreen: (tja, da's ook een drug zeker)
Kdenk ook dat hier niemand zegt da ge zonder iets te nemen u niet kon amuseren. Da maakte ieders voor zichzelf uit. Tis alleen, als ge nooit iets genomen hebt kunde ni weten wat het is en mss hadde u nog beter geamuseerd dan ;)
-> Click on me <-to hear & share the LC retro music on Retroactives.

Mmmmm........I feel.......fine
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Re: Te zware XTC in omloop

Bericht door Nostalgie90 »

Ik denk dat er nog meer zijn die hun verbruik wat aandikken, ge moet toch gaan werken en daar kunt ge niet liggen slapen en als he naar t'school gaat hebt ge niet veel geld. Ze kunnen allemaal toch gene runner worden hé
Club Member
Berichten: 159
Lid geworden op: 13 aug 2008, 22:15
Favoriete Clubs: La Rocca, Bocaccio, Extreme

Locatie: oiljst

Re: Te zware XTC in omloop

Bericht door videohunter »

Stanne schreef:
videohunter schreef:'k Heb nooit pillen of iets dergelijks genomen tijdens mijn uitgaansperiode. En ik heb mij ook rot geamuseerd!
De Wodka pompelmoes daarentegen vloeide ieder weekend rijkelijk.... :mrgreen: (tja, da's ook een drug zeker)
Kdenk ook dat hier niemand zegt da ge zonder iets te nemen u niet kon amuseren. Da maakte ieders voor zichzelf uit. Tis alleen, als ge nooit iets genomen hebt kunde ni weten wat het is en mss hadde u nog beter geamuseerd dan ;)
Absoluut, als je niet gebruikt(e) kon je ook moeilijk weten hoe het was. Ik heb ook niets tegen gebruikers hoor. Veel maten van mij gebruikten en jawel, toen ik huiswaarts keerde gingen zij nog wat door. Het heeft me gewoon nooit echt geinteresseerd om ermee te beginnen experimenteren.
Terecht of niet......dat laat ik in het midden.
"The music was my drug"
Gebruikersavatar
DCD
Elite Club Member
Berichten: 341
Lid geworden op: 20 jan 2007, 16:45

Re: Te zware XTC in omloop

Bericht door DCD »

videohunter schreef:
Stanne schreef:
videohunter schreef:'k Heb nooit pillen of iets dergelijks genomen tijdens mijn uitgaansperiode. En ik heb mij ook rot geamuseerd!
De Wodka pompelmoes daarentegen vloeide ieder weekend rijkelijk.... :mrgreen: (tja, da's ook een drug zeker)
Kdenk ook dat hier niemand zegt da ge zonder iets te nemen u niet kon amuseren. Da maakte ieders voor zichzelf uit. Tis alleen, als ge nooit iets genomen hebt kunde ni weten wat het is en mss hadde u nog beter geamuseerd dan ;)
Absoluut, als je niet gebruikt(e) kon je ook moeilijk weten hoe het was. Ik heb ook niets tegen gebruikers hoor. Veel maten van mij gebruikten en jawel, toen ik huiswaarts keerde gingen zij nog wat door. Het heeft me gewoon nooit echt geinteresseerd om ermee te beginnen experimenteren.
Terecht of niet......dat laat ik in het midden.
"The music was my drug"
het is nu eenmaal (mss jammer genoeg) leuker mét, dat is mijn bescheiden mening
kheb wel respect voor mensen die het nooit geprobeerd hebben, het voordeel daaraan is da je nie weet wa je mist... en das voor sommige mensen mss wel beter zo (als ge ziet hoe het kan aflopen)

maar als ge het onder controle kunt houden en op een bepaald moment zeggen 'het is genoeg geweest', dan is het zeker en vast iets dat voor mooie herinneringen en zalige weekendjes zorgt (kga hier de woorden "een verrijking voor u leven" nie gebruiken, want da zou mss voor nogal hevige reacties zorgen :d)

grtz
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Re: Te zware XTC in omloop

Bericht door Stanne »

Nostalgie90 schreef:Ik denk dat er nog meer zijn die hun verbruik wat aandikken, ge moet toch gaan werken en daar kunt ge niet liggen slapen en als he naar t'school gaat hebt ge niet veel geld. Ze kunnen allemaal toch gene runner worden hé
Kweet zeker, moest ge in die tijd op maandagochtend in de bouw of in fabrieken gaan laten blazen of int potje laten pissen, ge zou wa zien.
Er zijn jobs waar ge goe scheef kon aankomen zonder dat de collega's iets zeiden of het door de vingers zagen. Omdat ze bvb zelf over de schreef gingen of weet ik veel. Als ge maar werkte en dat ze op u konden rekenen, maakte ni uit hoe ge er uit zag of hoe ge u voelde :pig:
Ik denk aan: stellingbouwers, havenarbeiders, (industriele) schilders, dakwerkers, metsers (dienders), productiearbeiders, techniekers,....... Bitje oneerbiedig mss maar laat ons zeggen, de jobs waar minder verantwoordelijkheid nodig was. Tis wel, de economie draaide beter dan nu en je moest ni zo heel hard schrik hebben voor uw job.
Persoonlijk heb ik altijd werk proberen te combineren met weekendjes stappen. Gewoon om discipline te houden en te zorgen dat dingen (in de week) niet uit de hand konden lopen. Maar ook om het financieel te kunnen blijven bolwerken. Maar op den duur duurde het tot zelfs donderdag vooraleer ge terug op uw plooi waart. Da was er ook wel wat te veel aan.

Toen ik nog naar school ging zijn er zondagavonden geweest dat ik op de bingo ging spelen in de hoop een paar honderdjes te vangen om nog een half nachtje door te trekken :clown:
Crazy times :mrgreen: Blij dak het gehad heb maar ook blij dat voorbij is. En ik vermoed dat nu allemaal zo ni meer loopt.
-> Click on me <-to hear & share the LC retro music on Retroactives.

Mmmmm........I feel.......fine
Gebruikersavatar
DCD
Elite Club Member
Berichten: 341
Lid geworden op: 20 jan 2007, 16:45

Re: Te zware XTC in omloop

Bericht door DCD »

Stanne schreef: En ik vermoed dat nu allemaal zo ni meer loopt.
weinig denk ik...
kheb gewoon de indruk dat de maatschappij in het algemeen "vervlakt", alle scherpe kantjes moeten (en gaan ook) eraf
er zijn steeds minder 'extremen' en 'rariteiten' ook
3 kwart van de mensen is volledig geconformeerd aan elkaar
en die overblijvende kwart jongeren behoren tot 2 of 3 "subculturen" (een term die niet echt meer past, als je kijkt naar de jumpers of tecktonikers bv, de term 'rage' is hier mss beter op zijn plaats)

en dat is wel iets dat op een objectieve manier te merken valt
bekijk eens filmkes/foto's in discotheken vroeger en dan die van nu...
echt iedereen is 'hetzelfde' geworden é :D ook qua gedrag, niemand wil of durft nog tussen de massa uitsteken en 'raar' bevonden worden :mrgreen:
Respected Member
Berichten: 1506
Lid geworden op: 22 aug 2008, 00:03
Favoriete Clubs: Carat, Illusion, Extreme

Locatie: Westerlo

Re: Te zware XTC in omloop

Bericht door Lestat »

Nostalgie90 schreef:Ik denk dat er nog meer zijn die hun verbruik wat aandikken, ge moet toch gaan werken en daar kunt ge niet liggen slapen en als he naar t'school gaat hebt ge niet veel geld. Ze kunnen allemaal toch gene runner worden hé
Je kan nog vrij normaal functioneren, ook als je zwaar op stap gaat (en met zwaar bedoel ik echt zwaar :mrgreen: ) - ik was chief accountant in een multinational in die periode, en mijn lapmiddel was mijn jaarlijks verlof verdelen in maandagvoormiddagen en dinsdagvoormiddagen, om toch nog een beetje deftig op t werk aan te komen. Kheb dat zo'n 3 jaar volgehouden, en heb zelfs in die 3 jaar 3 keer promotie gemaakt ;)
Lc - where the past is our pride and the present is denied :mrgreen:
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Re: Te zware XTC in omloop

Bericht door Stanne »

DCD schreef: weinig denk ik...
kheb gewoon de indruk dat de maatschappij in het algemeen "vervlakt", alle scherpe kantjes moeten (en gaan ook) eraf
er zijn steeds minder 'extremen' en 'rariteiten' ook
3 kwart van de mensen is volledig geconformeerd aan elkaar
en die overblijvende kwart jongeren behoren tot 2 of 3 "subculturen" (een term die niet echt meer past, als je kijkt naar de jumpers of tecktonikers bv, de term 'rage' is hier mss beter op zijn plaats)

en dat is wel iets dat op een objectieve manier te merken valt
bekijk eens filmkes/foto's in discotheken vroeger en dan die van nu...
echt iedereen is 'hetzelfde' geworden é :D ook qua gedrag, niemand wil of durft nog tussen de massa uitsteken en 'raar' bevonden worden :mrgreen:
Daar hebde zeker gelijk in. Als ik jonge mensen tegenwoordig bezig zie denk ik ook wel is leef is een beetje aub. Doe serieus en leef verantwoord als ge ouder zijt.
Kzag onlangs een zaalvoetbalploeg kampioen spelen. Gemiddelde leeftijd 18j schat ik. Van de 20 gasten aan de "feesttafel" hadden er 4 een pint bier vast. De rest een Ice tea en een GSM :mrgreen:

Kdenk ook dat nu alles meer weggestoken gebeurd. Ni alleen uit angst voor de flikken maar ook om "negatief" bestempeld te worden door anderen. Just omdat verwacht word dat iedereen in de pas loopt en hetzelfde doet en hetzelfde is. Pas op, ik keur gebruik zeker ni goe maar er was een tijd dat het "onder elkaar" (= bvb in disco's of clubs) open en bloot werd gedaan en da was alleen maar goed voor de sfeer. Iedereen liet zich gaan en gaf zich helemaal.
Nu veegt ook veel minder volk zen broek aan vanalles en nog wa. Je had vroeger dikwijls het gevoel "so what".

Soit, eindeloze discussie weer over betere tijden en..... ;)
-> Click on me <-to hear & share the LC retro music on Retroactives.

Mmmmm........I feel.......fine
Club Member
Berichten: 249
Lid geworden op: 29 sep 2008, 22:02
Locatie: Gent

Re: Te zware XTC in omloop

Bericht door AcidPixie »

Stanne schreef: Daar hebde zeker gelijk in. Als ik jonge mensen tegenwoordig bezig zie denk ik ook wel is leef is een beetje aub. Doe serieus en leef verantwoord als ge ouder zijt.
Kzag onlangs een zaalvoetbalploeg kampioen spelen. Gemiddelde leeftijd 18j schat ik. Van de 20 gasten aan de "feesttafel" hadden er 4 een pint bier vast. De rest een Ice tea en een GSM :mrgreen:
Dan moet ik wel een heel serieus meisken zijn :P.Mij zulde ook enkel maar met een colake of een waterken zien rondlopen op een feestje ze. Ik heb nog nooit drugs genomen en ik drink ook genen alcohol, maar ik amuseer mij daarom ni minder ze.

Iedereen doet wat hij wil natuurlijk, maar als ik op sommige feestjes sommige mensen zie lopen, ben ik toch blij dat ik nog besef waar ik sta.
Nuja ik weet idd niet wat ik mis, maar ik heb niet het gevoel dat ik iets mis.

En dat vroeger allemaal beter was, da zal elke generatie wel zeggen.
Step inside the Whirlwind of ACID motion!!
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Re: Te zware XTC in omloop

Bericht door Stanne »

Goe bezig AcidPixie ;)
Nog is, ik promoot ook geen gebruik. Ik stel alleen de verschillen vast met "vroeger". En vroeger was het niet beter. Zeker niet. Twas anders :mrgreen:

Maar kvraag me wel af WAAROM de "jeugd" (als ik het zo mag noemen) zo is ni meer los geslagen wil zijn van tijd tot tijd. Ik vind da.....raar. Imo hoorde da er bij.
Ze zeggen dat iedere generatie zich afzet tegen de vorige. Zou kunnen. De deze is dan mss conservatiever in alle opzichten tegenover de vorige die vrijzinniger was.

Btw, zò oud zennek nu ook wer ni zenne :D
-> Click on me <-to hear & share the LC retro music on Retroactives.

Mmmmm........I feel.......fine
Elite Club Owner
Berichten: 1208
Lid geworden op: 05 jun 2005, 15:43

Re: Te zware XTC in omloop

Bericht door back to the 90's »

Stanne schreef:En vroeger was het niet beter. Zeker niet. Twas anders :mrgreen:
toet wel,twas veel beter.
gewoon tfeit dat we meer mochte doen,nu zen ze veel te streng geworden.
e simpel voorbeeld,in hoeveel keten moogde tegenwoordig nog met e klakske binne?
da maakt nu het verschil ni,ma das toch belachelijk gewoon.

kheb zo geweten in de molen in bertem,de zaterdag als we nergens anders naartoe gingen.
boerezoon en dochter waren weg,hop tfeest kon beginnen.
de latte werden daar op tafel en op den toog gelegd,als ge nu nen toeter aant smoren zijt op de parking zijde al ne gangster :roll:

ach ja,we hebbe het gehad hé.
tijd om "serieus" te zijn nu :P
Nothing is what is seems to be
Club Member
Berichten: 249
Lid geworden op: 29 sep 2008, 22:02
Locatie: Gent

Re: Te zware XTC in omloop

Bericht door AcidPixie »

Stanne schreef: Btw, zò oud zennek nu ook wer ni zenne :D
Dat heb ik ook nergens gezegd é :P .

Maar ik zou ook niet weten waarom dat ze tegenwoordig zo zijn. Allehoewel ja, tis idd overal ook strenger geworden.

Maar ze zouden soms wel es beetje meer losser mogen worden. Want ik merk dat je als je net iets te uitbundig doet tijdens het uitgaan ge ook al scheef wordt bekeken.
Step inside the Whirlwind of ACID motion!!
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Re: Te zware XTC in omloop

Bericht door Stanne »

back to the 90's schreef: ach ja,we hebbe het gehad hé.
tijd om "serieus" te zijn nu :P
Zoude zo is ni graag terug ne keer 18j zen mss :mrgreen:
AcidPixie schreef: Maar ze zouden soms wel es beetje meer losser mogen worden. Want ik merk dat je als je net iets te uitbundig doet tijdens het uitgaan ge ook al scheef wordt bekeken.
Euhm.....das kort samengevat wa ik bedoelde.
Er was een tijd (vroeger dus :mrgreen: ) dat iedereen uitbundig deed. Al dan niet op pep. En nu ?

Over da oud zijn, ik pakte da ni persoonlijk ze ;)

Alé want, tgaat hier in feite over zwaren XTC dachtek.
-> Click on me <-to hear & share the LC retro music on Retroactives.

Mmmmm........I feel.......fine
Club Owner
Berichten: 764
Lid geworden op: 29 apr 2008, 18:41

Re: Te zware XTC in omloop

Bericht door rizzo> »

back to the 90's schreef:
Stanne schreef:En vroeger was het niet beter. Zeker niet. Twas anders :mrgreen:
kheb zo geweten in de molen in bertem,de zaterdag als we nergens anders naartoe gingen.
boerezoon en dochter waren weg,hop tfeest kon beginnen.
de latte werden daar op tafel en op den toog gelegd,als ge nu nen toeter aant smoren zijt op de parking zijde al ne gangster :roll:
Inderdaad dat ging daar zo :mrgreen:
Om 5 uur waren ze met hun tractor naar huis en de deejay haalde een andere bak platen boven 8)

Ne copain van mij ging in de week met de resident mee naar de platenwinkel om te zeggen welke platen hij moest kopen om dan te draaien :lol:
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten