Terroristen verschansen zich in Aalsterse dancing

Het nieuws forum van Legendary Clubs
Club Owner
Berichten: 929
Lid geworden op: 02 jan 2007, 13:26

Terroristen verschansen zich in Aalsterse dancing

Bericht door After »

Dr. Poppers:
PRIMEUR!
Vraag me niet hoe, maar ik heb de hand kunnen leggen op de krant van komende maandag!
Ongelooflijk wat daar in staat (waar gaat 't naartoe met de wereld?):



Terroristen verschansen zich in Aalsterse dancing
Voorlopig nog geen slachtoffers of gewonden

Eigen verslaggeving – Sedert drie dagen, sinds vrijdagnacht, houdt een groepje terroristen een discotheek aan de Hopmarkt te Aalst bezet. Wat ogenschijnlijk begon als een gewone feestavond, ontaardde al snel in een jachtpartij op genodigden die niet tot de groep hoorden en in een massale slemppartij. Momenteel is het management van het etablissement – na langdurige en emotioneel slopende onderhandelingen – hardhandig buitengezet, net als de overige aanwezigen. De groep terroristen zelf houdt de zaak nu op slot en laat niemand het pand te dicht naderen.
Een vrijgelaten gijzelaar, die er schijnbaar erg aan toe was en klaar om in shock weggevoerd te worden door de M.U.G., kon nog volgende verklaring afleggen: “Het was verschrikkelijk… Ze gedroegen zich als beesten… Het merendeel droeg smiley-emblemen en was duidelijk onder invloed van een of ander middel. Ik moest in het midden van de dansvloer Duvel met een rietje drinken, terwijl een beschonken crimineel aan de borsten van mijn vriendin zat. Een ander bleef roepen: “The house of house!” We vreesden dat we onze ouders nooit meer zouden terug zien…”
Ondertussen werd de weekendmarkt afgelast en staan verschillende politie-eenheden uit de regio klaar om in te grijpen. Gedurende de nacht van zondag op maandag is de politie er even in geslaagd contact te maken met een van de aanvoerders van de terroristenbende die zich ‘Dr. Jones’ liet noemen. Hij eiste in een moeilijk verstaanbaar Nederlands tien vaten Duvel en een palet Red Bull en dreigde er verschillende malen mee “een dikke bom op te leggen binnen”. De ordehandhavers schikten na enkele uren in met acht vaten en drie kartonnen Red Bull.
De motieven van deze onbekende beweging zijn vooralsnog onbekend. Het gaat voornamelijk om Belgen tussen de 25 en 45 jaar met blanke huidskleur. Er werden geen politieke, religieuze of financiële stellingnamen of vorderingen gedaan. Minister Dewael werd inmiddels op de hoogte gebracht en volgt de toestand – die met het verstrijken van de uren dramatischer wordt, getuige daarvan ook het strijdlustig geroep dat vanuit het gebouw weerklinkt – nauwlettend op. Het leger werd nog niet op de been gebracht.
Aalst wacht bang af op wat nog komen gaat.




al iets meer nieuws Dr Poppers of was dit een uit de hand gelopen grap :D
Member
Berichten: 76
Lid geworden op: 05 mar 2008, 20:16

Re: Terroristen verschansen zich in Aalsterse dancing

Bericht door beatz »

ik ga ervan uit dat het een hoax is want duvel is alleen verkrijgbaar in fleskes :)
Club Owner
Berichten: 739
Lid geworden op: 20 jun 2006, 21:58

Re: Terroristen verschansen zich in Aalsterse dancing

Bericht door Enterprise »

beatz schreef:ik ga ervan uit dat het een hoax is want duvel is alleen verkrijgbaar in fleskes :)
slimme jongen..................natuurlijk is het dat :mrgreen:
Club Owner
Berichten: 929
Lid geworden op: 02 jan 2007, 13:26

Re: Terroristen verschansen zich in Aalsterse dancing

Bericht door After »

goed opgemerkt!
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot] en 6 gasten