La Rocca 20-09-2008 Papaya underground

Het forum van La Rocca in Lier
Moderator
Berichten: 1515
Lid geworden op: 02 jan 2007, 22:18
Locatie: Woensdrecht

Re: La Rocca 20-09-2008 Papaya underground

Bericht door djginod »

Anyway, ik had een lijstje met nummers eropgezet, met de vraag in welke fatsoenlijke club ik die kon horen als ik uitga... verder als Noxx en H20 (voor mij veelstever) kwamen we niet, tot nu toe, DUS is La Rocca goed bezig, in mijn ogen, en ik denk ik de ogen van eigenaar(s) ook ! Vollen bak feest.
Elite Club Member
Berichten: 412
Lid geworden op: 12 jan 2007, 11:20
Locatie: Balder City

Re: La Rocca 20-09-2008 Papaya underground

Bericht door Dj Sven Larsson »

Die plaatjes hoor je in veel clubs/danscafes terug. Heb geen zin om die lijst hier te gaan posten. Groovytunes, Club Bocca, Gizmo, Cafe D'anvers op donderdag, Dibango.... en nog heel wat clubs. Sommige van die tracks hoor je ook in de afterclubs. En die hebben toch allemaal dezelfde sound.
Jij vind La Rocca zeer goed, en dat is uw mening Ginod. Andere vinden het een pak minder. En ik ben daar een van, maar zal nooit zeggen dat het slecht is.
Moderator
Berichten: 1515
Lid geworden op: 02 jan 2007, 22:18
Locatie: Woensdrecht

Re: La Rocca 20-09-2008 Papaya underground

Bericht door djginod »

OP Café D'Anvers na, zeggen die clubs me niets, en ik kan niet op donderdagavond uitgaan, ik wil zaterdag en evt zondagnacht deze muziek horen :)

Maar ik snap je wel. Het zal inderdaad niet zo exclusief meer zijn, maar ik denk niet dat dat nu ook nog gaat werken, en ook niet meer kan. Vroegahh kon je met de nieuwste releases nog het publiek voor zijn, en dat soms maanden lang. Nu is er het almachtige internet, waarin alle nieuwtjes allang te vinden zijn. Probeer dan nog maar eens exclusieve dingen te draaien, een nacht lang.

Voorbeeld, het heeft even geduurd, maar nu weet ik ook een naam van een track in la Rocca, dat toch echt een la rocca plaatje was, NIEMAND kon me vertellen wat het was. Ben zelf maar naar Joeri (of Neon) gegaan, en gevraagd welke men nu draaide. (Olivier Gregoire was het overigens !)

Nou, ik ga naar zijn Myspace en hoor daar nieuwe releases van hem al voorbij komen, die MISSCHIEN eventueel gereleased gaan worden. Dat was 10 jaar geleden ONMOGELIJK geweest. Dat is ook een verschil met vroegahhh

Dus ja, ik vind la rocca goed (steengoed soms zelfs ), maar de tijd waarin jij refereert dat het goed was, vond IK het maar erg lauw.

De periode 1990-1996 was subliem ! Maar dat geld voor veeeeel meeeer clubs.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten