Retro@baccardi's

Het forum van Baccardi's in Eksel
Moderator
Berichten: 975
Lid geworden op: 08 sep 2004, 14:20
Locatie: Turnhout

Bericht door poehaaaaa »

baccardisboy schreef:yo ik vond vroeger de baccardis de bom ik weet alles over baccardis wie de baas is en hoe het is op gestart en gegroeit en dicht gegaan is en waar om dat dj philip weg ge gaan is naar de shaft groetjes
Wie A zegt moet B zeggen. Ge moogt gerust uw verhaaltje doen hier zenne.

Welkom!
UNDERGROUND WILL SURVIVE
Moderator
Berichten: 239
Lid geworden op: 02 apr 2005, 21:58
Locatie: waar op het aarde ale ik denk het

Bericht door baccardisboy »

ok ik ben de zoon van de baccardis steven vh
Moderator
Berichten: 975
Lid geworden op: 08 sep 2004, 14:20
Locatie: Turnhout

Bericht door poehaaaaa »

baccardisboy schreef:ok ik ben de zoon van de baccardis steven vh
vandaar je nickname uiteraard :P
UNDERGROUND WILL SURVIVE
Mroizo

Yuw

Bericht door Mroizo »

baccardisboy schreef:yo ik vond vroeger de baccardis de bom ik weet alles over baccardis wie de baas is en hoe het is op gestart en gegroeit en dicht gegaan is en waar om dat dj philip weg ge gaan is naar de shaft groetjes
verklaar u nader dan :P
Club Member
Berichten: 190
Lid geworden op: 10 apr 2005, 12:24
Locatie: neerpelt

Bericht door eldivino »

caratmans schreef:
Richman schreef:In welke regio ligt die club eigenlijk! Hier in W-Vl niet zo gekend.
Philip en glenn waren er resident... wout was er vaak guest...
Muziek vond ik toen het van het, ma als ik nu een cassette terug luister van toen dan heb ik zoiets van, heb ik daar zo fel op gegaan...? Mja een mens evolueert zeker..
Da waren feesjes daar met Philip en Glenn, Jan heeft daar ook gespeeld ng als ik mij nie vergis. Heb daar ook massa's cass van liggen hier en ok veel van die legendarische retroparty's op laatste vrijdag van de maand. En idd cass bemachtigen daar was vaak een hele kunst en dan vaak te ruilen met Philip voor andere dingen als geld :D :wink: :lol:
mi vario es primeiro
Newbie
Berichten: 3
Lid geworden op: 22 apr 2005, 20:57
Locatie: kaulille

Bericht door de kukke »

ja iid caratmans , da gevoel had ook wel ma as ge die trug wa meer luisterd zijn ze weer evengoed . it's all in the memories maat
Newbie
Berichten: 3
Lid geworden op: 22 apr 2005, 20:57
Locatie: kaulille

Bericht door de kukke »

the room was een kleiner zaaltje met meer techno muziek. ben der een paar keer geweest maar er was nooit echt veel volk . was wel ideaal om wa te bekomen ast in the mainroom weer es wa te druk was . :shock:
Newbie
Berichten: 11
Lid geworden op: 03 aug 2005, 22:05

Bericht door Gert »

De uitbaters van Baccardi's waren de broers Van Hoyland, zij waren ook uitbater van Studio Cite in Lummen. Kris Van Hoyland is ook eigenaar van Star Events, zij organiseerden o.a. Dance opera trip.
Ik was de eerste dj die in Baccardi's draaide, daarna is Philip erbij gekomen die toen in Tam Tam draaide. Toen ik weggegaan ben naar Pharao Dreamland is Glen erbij gekomen.
Toen heeft het nog even gedraaid en is de club gesloten, heb nog vele foto's van toen maar kan ze niet inscannen bij gebrek aan een scanner.
Moderator
Berichten: 975
Lid geworden op: 08 sep 2004, 14:20
Locatie: Turnhout

Bericht door poehaaaaa »

AHA Gert er zijn er hier genoeg die je een handje willen helpen bij het inscannen! :wink: Geef maar een gil...
UNDERGROUND WILL SURVIVE
Moderator
Berichten: 239
Lid geworden op: 02 apr 2005, 21:58
Locatie: waar op het aarde ale ik denk het

Bericht door baccardisboy »

Gert schreef:De uitbaters van Baccardi's waren de broers Van Hoyland, zij waren ook uitbater van Studio Cite in Lummen. Kris Van Hoyland is ook eigenaar van Star Events, zij organiseerden o.a. Dance opera trip.
Ik was de eerste dj die in Baccardi's draaide, daarna is Philip erbij gekomen die toen in Tam Tam draaide. Toen ik weggegaan ben naar harao Dreamland is Glen erbij gekomen.
Toen heeft het nog even gedraaid en is de club gesloten, heb nog vele foto's van toen maar kan ze niet inscannen bij gebrek aan een scanner.
ja en mijn pa heeft da uit gebaat en ik heb er 6 jaar boven gewoon in de baccardis ik weet er alles van maar ook alles en baccardis heeft parao Dreamland kapot gespeelt hi hi :D
i love trance ent retro :-)
Afbeelding
Newbie
Berichten: 11
Lid geworden op: 03 aug 2005, 22:05

Bericht door Gert »

volgens jezelf weet je alles, maar Baccardi's Dreamland kapot gespeeld ???
Daar zit je toch wel even naast zene, in Baccardis zat op een topavond en die ware er niet veel maximum 400 man, wij draaiden toen elke week 800 man. Dreamland hebben we zelf kapot gespeeld door op zaterdag met Boccaccio te beginnen.
Elite Club Member
Berichten: 447
Lid geworden op: 10 dec 2004, 19:40

Bericht door Bass »

baccardisboy schreef: ja en mijn pa heeft da uit gebaat en ik heb er 6 jaar boven gewoon in de baccardis ik weet er alles van maar ook alles en baccardis heeft parao Dreamland kapot gespeelt hi hi :D
Dan wil k wel eens weten waarom de Phille daar weggegaan en wa ge nog allemaal beweerd te weten, want ge hebt al 2x rond de pot gedraaid, nu willen we het wel weten
:!: :wink:
Moderator
Berichten: 975
Lid geworden op: 08 sep 2004, 14:20
Locatie: Turnhout

Bericht door poehaaaaa »

Phille vroeg opslag maar hij kreeg het ni. :wink:
UNDERGROUND WILL SURVIVE
Newbie
Berichten: 11
Lid geworden op: 03 aug 2005, 22:05

Bericht door Gert »

Toen Philip en Glenn daar draaide was dat nog steeds voor de broers Van Hoyland en niet voor iemand anders, tenzij (de zoon van) hierboven een zoon is van ik denk Robert, die had een zoon toen.
Gio

Bericht door Gio »

Bassdriver schreef:
baccardisboy schreef: ja en mijn pa heeft da uit gebaat en ik heb er 6 jaar boven gewoon in de baccardis ik weet er alles van maar ook alles en baccardis heeft parao Dreamland kapot gespeelt hi hi :D
Dan wil k wel eens weten waarom de Phille daar weggegaan en wa ge nog allemaal beweerd te weten, want ge hebt al 2x rond de pot gedraaid, nu willen we het wel weten
:!: :wink:
In mijn ogen is Philip daar afgebold omdat de zaak stilaan tegen zijn einde aanliep... Op den duur kwam er bijna geen volk meer over de vloer. Ik denk dat hij dan ook direct is overgestapt naar de Shaft op 's vrijdags...
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten