Retro@baccardi's

Het forum van Baccardi's in Eksel
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

nee maar de legend wel,opende zo'n 2 jaar na de at the villa in kooigem,'t was er recht over...staat er nu nog altijd afgebrand
trancetikke u4ea

Bericht door trancetikke u4ea »

by my weten heeft het daar nooit gebrand in baccardis het feeste kwam daar altyd vanzelf mede dankzy glenn , phillipe op zen BEST retro ; :roll: :P :roll: .............................. .................................. ................................... de ouwe flip is wel afgefikt
foulior

Bericht door foulior »

idd de flip is afgebrand
Member
Berichten: 96
Lid geworden op: 07 feb 2005, 19:58
Locatie: t'hout

Bericht door Swetti »

Baccardi's... Daar heb 'k heel wa vrijdagavonden gesleten... :twisted: Iemand ooit 'n verjaardagsfeesie meegemaakt van de Glenn of de Philip daar? Tijdens zo'n party kwamen er eens 3 agenten binnen. Muziek af + lichten aan. Ene d'er van haalde achter de draaitafels bij den dj een plastic zakje gevuld met wit poeder te voorschijn. Iedereen begon te roepen en te schelden op die agenten: "Gestappo's...!!!" De jarige dj werd toen gevraagd om op ne stoel te gaan zitten die op den dansvloer stond. Toen de Philip (of de Glenn?) daar zat, kwam één van die agenten naar voor en trok wild zijne kepie van z'n hoofd. Op da moment begon de muziek vollen bak te spelen en gingen de lichten terug uit. Onder de kepie van die agent(e?) zat lang blond haar! Het bleek een stripster te zijn!!!!!!!! Woehaaaahahahahahaha!
Baccardi's: I still love you!!!!! Iemand geïnteresseerd om cassettes van daar uit te wisselen??
"Artists should be free to use nudity if they feel like it..." JDM
Josjie

Bericht door Josjie »

strippers verkleed als flikken :-)

max van een verhaal swetti :-)
Gio

Bericht door Gio »

Swetti schreef:Baccardi's... Daar heb 'k heel wa vrijdagavonden gesleten... :twisted: Iemand ooit 'n verjaardagsfeesie meegemaakt van de Glenn of de Philip daar? Tijdens zo'n party kwamen er eens 3 agenten binnen. Muziek af + lichten aan. Ene d'er van haalde achter de draaitafels bij den dj een plastic zakje gevuld met wit poeder te voorschijn. Iedereen begon te roepen en te schelden op die agenten: "Gestappo's...!!!" De jarige dj werd toen gevraagd om op ne stoel te gaan zitten die op den dansvloer stond. Toen de Philip (of de Glenn?) daar zat, kwam één van die agenten naar voor en trok wild zijne kepie van z'n hoofd. Op da moment begon de muziek vollen bak te spelen en gingen de lichten terug uit. Onder de kepie van die agent(e?) zat lang blond haar! Het bleek een stripster te zijn!!!!!!!! Woehaaaahahahahahaha!
Baccardi's: I still love you!!!!! Iemand geïnteresseerd om cassettes van daar uit te wisselen??
Ja die bewuste avond was ik ook daar!!! Dat was op Philip's Pre- birthday party, heb er trouwens nog een tape van...

Stefan was toen aan't draaien en hij was precies ook niet op de hoogte van dit showspel :D Toen de "flikken" binnenkwamen en hem bevolen de muziek af te zetten, wist hij ocharme niet goed wat doen, met al da gejoel van da volk...

Ja was wel echt cool in elkaar gestoken... Denk dat Philip zijne tikker ff een paar beats had overgeslaan toen :D
Mroizo

Yuw

Bericht door Mroizo »

er lag ook iets langs de baccardi's , da heette den ROOM, wie kan mij daar iets meer over vertellen ,was dat een aparte discotheek of hoorde dat bij de baccardi's ? greetz 8)
Moderator
Berichten: 975
Lid geworden op: 08 sep 2004, 14:20
Locatie: Turnhout

Bericht door poehaaaaa »

ik heb die tape ook van de pre birthday part 14/8/98, dj wout :shock:
UNDERGROUND WILL SURVIVE
Member
Berichten: 96
Lid geworden op: 07 feb 2005, 19:58
Locatie: t'hout

Bericht door Swetti »

Mroizo, volgens mij was "the Room" da kleiner zaaltje van Baccardi's zelf tegen de straatkant gelegen... Ooit geweten da ze in Baccardi's met 2 zaaltjes werkten?
"Artists should be free to use nudity if they feel like it..." JDM
Mroizo

Yuw

Bericht door Mroizo »

ja ik had eens een foto gezien van 'the room' maar ik dacht dat da iets anders was e ... greetz 8)
Gio

Bericht door Gio »

Swetti schreef:Mroizo, volgens mij was "the Room" da kleiner zaaltje van Baccardi's zelf tegen de straatkant gelegen... Ooit geweten da ze in Baccardi's met 2 zaaltjes werkten?
The Room was de andere zaal die Baccardi's opende indertijd, zoals meerdere Clubs toen begonnen te toen. Andere stijl muziek dan enzo... Denk meer techno gericht, ale Glenn zijn stijl dan... Maar ik heb deze zaal maar 1 keer gezien, en dat was toen op die birthday party van Philip.
Mroizo

Yuw

Bericht door Mroizo »

gewoon iedereen samenleggen en dan de keet opkopen en er een duister afterkot van maken met duistere openingsuren bv ---> maandag 08.00 - 16.00 s'middags & woendag ochtend van t zelfde liedje :lol: greetz 8)
Gio

Re: Yuw

Bericht door Gio »

Mroizo schreef:gewoon iedereen samenleggen en dan de keet opkopen en er een duister afterkot van maken met duistere openingsuren bv ---> maandag 08.00 - 16.00 s'middags & woendag ochtend van t zelfde liedje :lol: greetz 8)
Count me in :wink:

Tussen al da volk hier zitten genoeg (classics) vinylverzamelaars (including me :P ) dus dan laten we hun de plaatjes maar opleggen :D
Mroizo

Yuw

Bericht door Mroizo »

ja inderdaad,iedereen die oude viny'l onder de lakens uithalen en terug draaien met die handel :lol: greetz 8)
Moderator
Berichten: 239
Lid geworden op: 02 apr 2005, 21:58
Locatie: waar op het aarde ale ik denk het

Bericht door baccardisboy »

yo ik vond vroeger de baccardis de bom ik weet alles over baccardis wie de baas is en hoe het is op gestart en gegroeit en dicht gegaan is en waar om dat dj philip weg ge gaan is naar de shaft groetjes
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast