Stanny Franssen

Het forum van legendarische Belgische DJ's
Moderator
Berichten: 465
Lid geworden op: 19 sep 2004, 20:10
Locatie: Limburg

Bericht door Dj Devyd »

peumeister schreef:Hij is niet van Bilzen, maar van Tongeren!
oi, io das ene die we in het oog gaan moeten houden PDT_Armataz_01_28
Afbeelding
Club Member
Berichten: 118
Lid geworden op: 27 jul 2007, 11:52
Locatie: Tongeren

Bericht door DJ Fritz »

Ik ben ook van Tongeren ! :D
Heb vroeger (héél vroeger) met den Stanny nog karate les gevolgd :lol:
RESPECT !
Moderator
Berichten: 465
Lid geworden op: 19 sep 2004, 20:10
Locatie: Limburg

Bericht door Dj Devyd »

tzit hier vol met tongenaars :cool:
Afbeelding
Club Owner
Berichten: 929
Lid geworden op: 02 jan 2007, 13:26

Bericht door After »

één van mijn favoriete setjes is van stanny fransen in de silo, techno zoals hij moet zijn :-o
Elite Club Owner
Berichten: 1245
Lid geworden op: 24 apr 2007, 18:18
Locatie: ANTWERPen

Bericht door StevenR_73 »

setje van G-Force in de Scene heb ik hier ook nog, gewoon goeie techno zonder tralalie :)
Club Owner
Berichten: 929
Lid geworden op: 02 jan 2007, 13:26

Bericht door After »

volgens mij is ook hij helaas op de minimalboot gestapt, kan iemand dit bevestigen? wat genre draait hij momenteel?
Club Owner
Berichten: 962
Lid geworden op: 28 sep 2004, 13:16

Bericht door tomaz »

Stanny draait zo goed als niet meer. Werkt gewoon overdag.
Af en toe neemt hij wel nog een booking aan, maar ook voor hem komt de familie (vrouw en twee dochtertjes) op de eerste plaats.
Qua produkties deed hij heel verscheiden dingen. Straight techno, meer tech housy spul en de zware acid. Stanny is niet echt een karrespringer hoor ;-)
Club Owner
Berichten: 929
Lid geworden op: 02 jan 2007, 13:26

Bericht door After »

cool 8)
Club Owner
Berichten: 523
Lid geworden op: 24 nov 2006, 18:38
Locatie: Aalst

Bericht door keimi »

Op de Minimalboot stappen :-)

Het is niet omdat iemand een bepaald gerne draait dat hij geen andere voorkeur van muziek heeft! De meeste mensen vragen om een bepaalde hedendaagse richting in te gaan en als dj moet je je dan wel kunnen aan passen om te overleven van je job.

Ik kende de G-Force sound wel uit de 90's en heb em waarschijnlijk ooit wel eens in Montini weten draaien maar das was niet bij de deur om er regelmatig te gaan vertoeven. Als ik me goed herinner speelde hij ook wel in de Planet Hardcore in Dendermonde, lekker stevig doorgaan was er de spirit! Hij had toen lang haar op een staart en dat weet ek nog goed want men Atoma schriften op school plakten vol met die mannen hun facade :-)

Vanaf eind '98 en '01 was het bij mij break en heb ik de clubscene niet zo goed gevolgd, dit moet dan waarschijnlijk de Stanny periode geweest zijn die ik gemist heb. :-( Maar gelukkig heb ik em onlangs nog gezien en had heel erg het gevoel dat ik toch wat gemist zal hebben!

De Retro Acid met Stanny die heb ik dan ook zeker gemist!!! Ik ging al van '97 niet meer naar Kozzmozz en ook Retro Acid heb ik ook nog niet gedaan :oops: maar daar komt verandering in. Ik ben naar de laatste KM geweest en wacht nu op de volgende Retro Acid om te gaan. Ne mens blijft zoveel hangen en waar em just naartoe moet daar blijft em dan weg :D

En wat Stanny betreft... ik denk niet dat er veel belgische dj's zijn die het zo ver gebracht hebben als bij herr Väth, Cocoon en Harthouse.
Ik ben er zeker van dat Väth ook een fan is dus follow the leader ;-)

Respect komt met de jaren en eens respect neemt dat niet zomaar af!

It's a hero!
Elite Club Owner
Berichten: 1169
Lid geworden op: 30 dec 2007, 21:32
Locatie: Berlin

Bericht door Dr. Poppers »

Stanny is zeker een kerel om te koesteren (vindt idd onder meer Väth, maar daarbij ook Patrick Lindsey en Monika Kruse). Overigens (om die discussie nog eens te openen haha) is Stanny eigenlijk van Riemst afkomstig, hij ging naar Tongeren in school en woont tegenwoordig in Eigenbilzen, waar hij in een erg landelijke omgeving een huis gekocht heeft.
Stanny houdt langs de ene kant van de vernieuwende aspecten in techno. Hij is bijvoorbeeld een van de eersten geweest hier om aan de slag te gaan met Final Scratch. Of je daar nu voor of tegen bent, het is wel eigen aan techno - dat haar naam eraan ontleent - dat het zichzelf verder duwt door middel van de nieuwste technologieën.
Maar daarnaast draagt hij ook de analoge geluiden van de oude school nog steeds in zijn hart, vandaar de livesets (acidgericht) die hij doet onder zijn oude pseudoniem G-Force.
Door de geboorte van zijn dochter kiest hij tegenwoordig zijn boekingen goed uit, om een beetje een balans te hebben in 't leven. Ik hoop wel dat zijn Genetic Recordings nog eens hard uitpakt, als hij die intentie daar nog mee heeft tenminste.
My body is not a temple, it's an amusement park.
www.myspace.com/dr_poppers
Elite Club Owner
Berichten: 1169
Lid geworden op: 30 dec 2007, 21:32
Locatie: Berlin

Bericht door Dr. Poppers »

Verdoeme en die Gazometertraxxx mix blaast gelijk een tornado in new Mexico! Die mastering is zoooo vet dat de bassen zowat iedere installatie kwellen!
My body is not a temple, it's an amusement park.
www.myspace.com/dr_poppers
Elite Club Member
Berichten: 294
Lid geworden op: 31 okt 2007, 20:54

Bericht door bonny »

Ik vraag mij af hoe het moet voelen om na een nachtje maffen smorgens in montini toe te komen en af te moeten sluiten :mrgreen:

Al wat meer grijze haren gekregen :) maar de vriendelijkheid zelve...

Goede dj en toffe pé vat het goed samen denk ik.
Elite Club Member
Berichten: 387
Lid geworden op: 03 jan 2007, 20:20

Bericht door varth »

bonny schreef:Ik vraag mij af hoe het moet voelen om na een nachtje maffen smorgens in montini toe te komen en af te moeten sluiten :mrgreen:
Ik denk dat dat, euh, "ontnuchterend" moet zijn :mrgreen: . Damn, het wordt tijd dat ze nog eens een rave zone reunion doen met oa seal phüric, D Jack, Stanny ect
Elite Club Owner
Berichten: 1208
Lid geworden op: 05 jun 2005, 15:43

Bericht door back to the 90's »

varth schreef:Damn, het wordt tijd dat ze nog eens een rave zone reunion doen met oa seal phüric, D Jack, Stanny ect
kwijl kwijl kwijl :mrgreen:
da zou nogal vonken geven...
Club Member
Berichten: 212
Lid geworden op: 28 jul 2007, 17:03
Locatie: Sint-truiden

Bericht door dewitte »

back to the 90's schreef:
varth schreef:Damn, het wordt tijd dat ze nog eens een rave zone reunion doen met oa seal phüric, D Jack, Stanny ect
Zalige tijden in montini 8)
Montini '
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast