Kazantip

Alles in verband met muziek
Club Owner
Berichten: 962
Lid geworden op: 28 sep 2004, 13:16

Kazantip

Bericht door tomaz »

Inmiddels beruchte rave die weken aan een stuk doorgaat. Veel schoon vrouwvolk, maar jammer genoeg zijn ze niet te beroerd om zich door een hond of zelfs kinderen te laten .... (vul zelf maar in - sex on the beach krijgt een heel brede invulling daar). Maffia komt graag meefeesten dus niet verschieten als je eruitgepikt en geplukt wordt. De organisatie nemt zichzelf een republiek en de ravers zijn hun citizens. Compleet geschift.

check een vierdelig report hier
http://www.vkmag.com/magazine/kazantip/
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Bericht door ThaMan »

Men botten, daar zit wel wat bij elkaar ook denk ik... ik zou er niet gerust naar huis (hotel) durven gaan.
Elite Club Member
Berichten: 466
Lid geworden op: 04 jul 2006, 22:45

Bericht door pooley »

drugshol :-)
Elite Club Member
Berichten: 466
Lid geworden op: 04 jul 2006, 22:45

Bericht door pooley »

na wat opzoekwerk blijkt dat er toch wel een heuse marketing machiene achter zit :)
nevertheless , netjes
Elite Club Owner
Berichten: 1153
Lid geworden op: 11 jan 2007, 20:28

Bericht door quincy »

Is intussen al redelijk bekend, line-ups liegen er niet om.

Moet wel uhum "een unieke ervaring" zijn :mrgreen:
Club Member
Berichten: 235
Lid geworden op: 14 mar 2007, 11:48

Bericht door Nele303 »

Als ge daar zonder partner zit, moet het idd wel feesten zijn.
Elite Club Member
Berichten: 384
Lid geworden op: 27 dec 2004, 12:55
Locatie: zwevezele

Bericht door Psytox »

heb vorig jaar voor hen gewerkt (nederlandstalige site uitgewerkt) enneuh... ahum... ik ben wa gewend van louche dingen maar dat maffia-gehalte was er voor mij zelfs iets over :mrgreen:
PsyTox / Norman Bates
Coincidence Rec., Forteana Records, KozzMozz

www.coincidencerecords.be / www.myspace.com/djpsytox
Club Member
Berichten: 235
Lid geworden op: 14 mar 2007, 11:48

Bericht door Nele303 »

als ge A zegt...

voorbeelden ?
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Bericht door ThaMan »

Voorbeelden ?

"Gij werkt gratis voor ons, of uwe kop gaat eraf" :D
Elite Club Owner
Berichten: 1245
Lid geworden op: 24 apr 2007, 18:18
Locatie: ANTWERPen

Bericht door StevenR_73 »

ibiza voor gevorderden :mrgreen:
Elite Club Member
Berichten: 384
Lid geworden op: 27 dec 2004, 12:55
Locatie: zwevezele

Bericht door Psytox »

ThaMan schreef:Voorbeelden ?

"Gij werkt gratis voor ons, of uwe kop gaat eraf" :D
:mrgreen: nee, da was niet het probleem. Er was geen probleem zelfs. Alleen waren de people waarmee ik contact had precies gecast voor de russen in Matroesjka's ofzo en de avond van die afspraak is met voorsprong niet verder voor verklaringen vatbaar :cheese: 't Was idd een gratis werkske maar die avond was betaling genoeg, moeha.

Enfin, Kazantip... 'k zou er graag eens naartoe gaan, verleden jaar had ik er bijna gedraaid maar is scheefgelopen toen (wegens planning die niet rond geraakte). En 't is ook wel vrij duur om op eigen kracht naar ginder te gaan. Om nog niet te spreken van de airlines waar ge zo moet op overstappen...
En toch... het moet echt wel de moeite zijn. Los van de decadentie die er heerst (de foto's en films die ik heb gezien tijdens het maken van die website, ahum) is er ook wel beestig veel fantastisch te beleven qua feesten. 't is ook niet een festival, maar eerder een 40 dagen lange aaneenschakeling van feesten op alle locaties in de buurt.

Als ik die mannen mag geloven is't trouwens streng verboden drugs te nemen op Kazantip, maar iedereen zuipt zich wel zo scheef als een zak schelpen. En da wilt wa zeggen in een land waar ze vodka drinken bij de boterhammen :D
Geen idee of da verhaal van drugs klopt, maar ze waren daar echt wel heel duidelijk over dat iemand die met drugs wordt gepakt daar serieus wa meemaakt (en aangezien het daar vol russian mob zit zal dat wel geen plezante ervaring zijn). Maar again, ik heb het maar van horen zeggen vaneigens.
PsyTox / Norman Bates
Coincidence Rec., Forteana Records, KozzMozz

www.coincidencerecords.be / www.myspace.com/djpsytox
Club Owner
Berichten: 764
Lid geworden op: 29 apr 2008, 18:41

Bericht door rizzo> »

Ben een aantal jaren geleden 'ns met een niet nader genoemde dj meegeweest die een paar boekings in het voormalige Oostblok had. Al die tenten waren stuk voor stuk van de maffia. Kleding, wagens, attitude en allure: alles erop en eraan. Op een bepaald moment zijn we toen midden in de nacht in een konvooi met allemaal geblindeerde SUV's naar een keet in the middle of fookin' nowhere gereden omdat er daar een setje gedraaid moest worden.

Kazantip is inderdaad het Hedonisme in het kwadraat². En het is niet om dat de Russian mob daar wat komt uitblazen en achter het vrouwvolk zitten dat ze zich daar gaan bezighouden met het leegschudden van partygangers hé. 'k denk dat die wel andere en meer lucratievere bezigheden hebben.
Club Owner
Berichten: 962
Lid geworden op: 28 sep 2004, 13:16

Bericht door tomaz »

Je mag er donder op zeggen dat de russische maffia zowat alles wat uitgaanswereld is controleert, al dan niet opvallend.
Een van de redenen waarom ik daar niet naartoe wou, net zo min als naar Mexico, Colombia, etc... Ik kom graag terug thuis ook :D
Club Owner
Berichten: 764
Lid geworden op: 29 apr 2008, 18:41

Bericht door rizzo> »

't is daarmee dat 'k ook zo m'n bepaalde bedenkingen heb m.b.t. de échte mensen achter de organisatie van Kazantip.
Elite Club Member
Berichten: 384
Lid geworden op: 27 dec 2004, 12:55
Locatie: zwevezele

Bericht door Psytox »

tomaz schreef:Je mag er donder op zeggen dat de russische maffia zowat alles wat uitgaanswereld is controleert, al dan niet opvallend.
Een van de redenen waarom ik daar niet naartoe wou, net zo min als naar Mexico, Colombia, etc... Ik kom graag terug thuis ook :D
allez jong, Mexico rules :) In oktober terug naar daar. En Colombia zou normaal ook kunnen doorgaan... komde tenminste eens in een "andere cultuur" :p
PsyTox / Norman Bates
Coincidence Rec., Forteana Records, KozzMozz

www.coincidencerecords.be / www.myspace.com/djpsytox
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten