Externe HD

Alles in verband met computers & software
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Bericht door ThaMan »

hier wel... omdat het praktisch allemaal HD formaten zijn
behalve VOB is dvd formaat.
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Bericht door Trab »

ThaMan schreef:hier wel... omdat het praktisch allemaal HD formaten zijn
behalve VOB is dvd formaat.
Ola, weer iets bijgeleerd :D
Club Owner
Berichten: 651
Lid geworden op: 25 mar 2005, 10:04

Bericht door djaxxie »

vob staat supproted, kzeg het interreseert me ni zoveel momenteel heel dat hd gedoe... files zijn toch veel te groot met die stomme limieten van telenet. Op termijn kan ik mss nog van gedachte veranderen maar dat is geen probleem dan gebruik ik deze gewoon voor de kamer van mijn dochter. Nu is ie in elk geval fantastisch goed voor mij
Afbeelding
Afbeelding
Club Owner
Berichten: 683
Lid geworden op: 26 feb 2005, 21:22
Locatie: Lokeren

Bericht door cherryman »

ThaMan schreef:Klopt maar het is gewoon niet meer van deze tijd, als je ziet welke kwaliteit scart geeft tegenover hdmi of component.
Bwa, HDMI heeft toch nog niet zoveel mensen gewonnen hoor.

De meeste mensen wachten nogaltijd een beetje tot hun eigen tv kapot is voor over te schakelen denk ik, al dieje digitalen televies die werkt ook nog altij via Scart toch? Dus zeggen dat Scart ni van deze tijd is vind ik nogal cru. Oké ja er zal altijd wel iets beter op de markt zijn dan wat je nu hebt, maar het grootste deel ligt nog steeds bij Scart.
Nog heftig op zoek naar Cherry Tapes periode 1991-1992 !!!
Afbeelding
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Bericht door ThaMan »

ik gebruik zelfs geen HDMI, ik blijf trouw aan component !
Groen, Blauw, Rood... geeft nog steeds beste signaal en audio apart via DTS versterker.
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Re: Externe HD

Bericht door Trab »

Even terug naar boven brengen:

Ik ben op zoek naar een HD voor het afspelen van video op TV (Full HD). Ik heb net een beetje liggen rondsurfen, maar raak er niet goed wijs uit. Wat kunnen jullie mij aanraden?

Mercikes!
Club Member
Berichten: 231
Lid geworden op: 19 apr 2007, 23:50
Locatie: Borgerhout

Re: Externe HD

Bericht door Pakrac »

Bedoelje VHS-video? Ga naar een rommelmarkt en koop tweedehands een videospeler en een tv-ke.
Nee, ik meen dat echt. Want als je die oude VHS gaat bekijken op een flatscreen van superieure kwaliteit, dan ga je snel geirriteerd geraken door de ondermaatse kwaliteit van die video-beelden.
Ik zie nu al geregeld de foutjes van gewone DVDs op zo'n scherm, laat staan wat dat gaat geven voor video.
"What the f*** you think you are doing?" -Madonna-
Member
Berichten: 83
Lid geworden op: 29 dec 2008, 14:58

Re: Externe HD

Bericht door Magicdavo »

de betere zijn van het merk popcornhour. te verkrijgen en in demo in mediamarkt voor de moment

voor de rest ni veel ervaring mee.

Ik veronderstel dat de ingebouwde decoder het kwaliteitverschil maakt. Omdat deze voor de upscaling zorgt. een hard disk is nog altijd maar een hard disk
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Re: Externe HD

Bericht door Trab »

Pakrac schreef:Bedoelje VHS-video? Ga naar een rommelmarkt en koop tweedehands een videospeler en een tv-ke.
Nee, ik meen dat echt. Want als je die oude VHS gaat bekijken op een flatscreen van superieure kwaliteit, dan ga je snel geirriteerd geraken door de ondermaatse kwaliteit van die video-beelden.
Ik zie nu al geregeld de foutjes van gewone DVDs op zo'n scherm, laat staan wat dat gaat geven voor video.
Ik heb me misschien wat ongelukkig uitgedrukt. Ik bedoel gewoon een hard drive waar ik dvd's op kan zetten, en waarmee ik die kan afspelen op tv. Mijn tv is full hd, dus liefst een hard drive met HDMI-kabel.
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Re: Externe HD

Bericht door Trab »

Magicdavo schreef:de betere zijn van het merk popcornhour. te verkrijgen en in demo in mediamarkt voor de moment

voor de rest ni veel ervaring mee.

Ik veronderstel dat de ingebouwde decoder het kwaliteitverschil maakt. Omdat deze voor de upscaling zorgt. een hard disk is nog altijd maar een hard disk
Ik heb dat eens opgezocht. Ziet er degelijk uit, maar wel vrij groot. Ben meer opzoek naar iets portable ;)
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Re: Externe HD

Bericht door ThaMan »

Net de ferrari onder de media players besteld voor test purposes... en voor die prijs kunde em niet laten liggen. Check it out

Afbeelding
Club Owner
Berichten: 962
Lid geworden op: 28 sep 2004, 13:16

Re: Externe HD

Bericht door tomaz »

Ziet er heel mooi uit die Xtreamer. Laat eens weten of het ook degelijk materiaal is.


Die Popcorn werkt heel goed maar da's duur spul en je moet er dan nog zelf een HD insteken.
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Re: Externe HD

Bericht door ThaMan »

In de Xtreamer kan je (moet niet) ook nog een extra 2,5" HD inplaatsen (deze zijn atm max 500GB) doch heeft WD al 1 van 1TB op de markt (zal wel zeer prijzig zijn).
Kan zijn dat ik er zelf 1tje bij steek omdat het me handig lijkt je files kan transferen van je eigen pc of een andere pc naar je Xtreamer (via Netwerk of FTP). Maar dit kan bv ook naar een externe HD die je aan je PC of Xtreamer hebt hangen (de mogelijkheden zijn wel zeer ruim)

Vanaf ik deze in huis heb, ga ik hem grondig testen en zal ik mijn review wel een keertje plaatsen.
Hij word verstuurd de 10de Augustus (dan was ik zeker van de volgende batch, met een ultra-silent fan)

Anyway voor 99€ + 20€ verzend (en voor 01.08 besteld krijg je er nog een gratis wireless USB antenna bij) kan je denk ik niet sukkelen. Tel er nog 70€ bij voor een extra 2,5" HD en je bent gesteld.
Elite Club Owner
Berichten: 1241
Lid geworden op: 22 nov 2008, 21:24
Locatie: Gent

Re: Externe HD

Bericht door emotionslover »

das een feit!!!!!

laat reactie maar eens weten!!!!!
I LOVED EMOTIONS @ CATACOMBES
Club Owner
Berichten: 962
Lid geworden op: 28 sep 2004, 13:16

Re: Externe HD

Bericht door tomaz »

Kan niet wachten, heb 'em ook besteld. Alleen al om dat antenneke gratis te hebben. dat compenseert de verzendingskosten :mrgreen:
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten