Splinter Cell

Alles in verband met gaming
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Splinter Cell

Bericht door Sunreezer »

Zitten hier nog mensen die fan zijn van de verslavende Splinter Cell reeks?
Ik heb de eerste 4 allemaal al uitgespeeld, maar Splinter Cell 1 en Chaos Theory blijven toch de toppers in het rijtje. Het infiltratiegedoe met Double Agent vond ik persoonlijk niet zo geslaagd.

Nu is het wachten op de 5e Splinter Cell...

Ubisoft stelt Splinter Cell Conviction uit

Ubisoft heeft de introductie van Tom Clancy's Splinter Cell Conviction uitgesteld. Het actiespionagespel komt niet, zoals aanvankelijk was gepland, begin 2009 uit, maar zal pas later dat jaar en mogelijk zelfs pas begin 2010 verschijnen.

Dit heeft de uitgever donderdag bekendgemaakt bij de presentatie van zijn jongste kwartaalcijfers. Volgens Ubisoft stond Splinter Cell Conviction aanvankelijk gepland voor het vierde kwartaal van het lopende boekjaar. Dat zou betekenen dat het spel in de eerste drie maanden van 2009 had moeten verschijnen. De introductie is echter uitgesteld naar het fiscale jaar 2009-2010, zodat het spel tussen april 2009 en maart 2010 het levenslicht zou moeten zien.

Het uitstel komt niet geheel onverwacht. Niet alleen werd er bij de jongste editie van de Ubidays met geen woord over het spel gerept, ook werd in mei al bekend dat Ubisoft de ontwikkeling van Splinter Cell Conviction tijdelijk in de koelkast had gezet omdat het spel in vergelijking met recente games niet vernieuwend genoeg meer zou zijn. Games zoals Ubisofts eigen Assassin's Creed zouden Splinter Cell Conviction technisch al zijn voorbijgestreefd. Aangenomen mag worden dat Ubisoft de extra tijd zal gebruiken om het spel op dat vlak te verbeteren.
Member
Berichten: 53
Lid geworden op: 19 jan 2008, 16:31

Bericht door kenzoo »

Degene die ik al uitgespeeld heb zijn :

*Splinter Cell
*Splinter Cell Chaos Theory
*Splinter Cell Pandora's tomorrow

In't begin vond ik ze heel tof maar op't einde vind ik ze eigenlijk wel een beetje saai te worden....altijd dezelfde technieken te gebruiken en +/- dezelfde soort missies...


Ik heb nu andere voorkeuren...

;)
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten