MySpace Layout Veranderen ?

Werk en vrije tijd
Plaats reactie
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

MySpace Layout Veranderen ?

Bericht door ThaMan »

Hey peops, ik heb mijn normale myspace page gedelete en een artist page gefixed. Nu is mijn vraag hoe ik de layout verander voor een artist myspace pagina ?
Als regular zijn er 3milj. sites met pre-made layouts, maar voor artists precies niet ?
Als ik de kleuren etc al zou kunnen wijzigen zou al nice zijn... Heel da myspace gedoe is toch freakin omslachtig als ge da zo bekijkt.
Club Owner
Berichten: 782
Lid geworden op: 04 sep 2006, 12:30
Locatie: antwerp - belgium

Bericht door bouq »

enorm omslachtig .. ik heb da aangemaakt (wel eengewone page) en daar ist bij gebleven ..

nuja als 'artiest' moet ge tegenwoordig ne myspace hebben .. anders doede ni mee :)
.:: now .. locate the master control center of the body .. the human brain .. the mind ::.
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Bericht door ThaMan »

ja denk dat ik het ook maar gewoon ga laten ofzo...
Club Owner
Berichten: 782
Lid geworden op: 04 sep 2006, 12:30
Locatie: antwerp - belgium

Bericht door bouq »

ik vind het zelfs makkelijker om snel een websiteke te fabriceren in één of ander voorgekauwd php-product dan via myspace, mss dat eens overwegen ?
.:: now .. locate the master control center of the body .. the human brain .. the mind ::.
Respected Member
Berichten: 1702
Lid geworden op: 14 sep 2004, 12:44
Locatie: Gent

Re: MySpace Layout Veranderen ?

Bericht door lemant »

een gewone page omzetten in een artist, da's niet mogelijk zeker?
www.l3m4nt.blogspot.com
www.myspace.com/l3m4nt
"Zij vindt dat niet wijs, dancings enal"
Elite Club Member
Berichten: 412
Lid geworden op: 12 jan 2007, 11:20
Locatie: Balder City

Re: MySpace Layout Veranderen ?

Bericht door Dj Sven Larsson »

lemant schreef:een gewone page omzetten in een artist, da's niet mogelijk zeker?
Dacht niet dat dat mogelijk is.

@ ThaMan : ik weet niet of je het ondertussen al gevonden hebt, maar je kunt via google allerlei programma's vinden om uw layout te veranderen. Of zelfs voorgekauwde layouts toevoegen. Meestal is dat heel simpel : uw kleuren kiezen, lettertype etc. En dan de code genereren. Die moet je dan achteraf plakken in uw profiel en that's it.
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Re: MySpace Layout Veranderen ?

Bericht door ThaMan »

had al een andere aangemaakt als Artist, maar MySpace blijft sucken tot en met...
Veel te omslachtig en meer een reclame forum dan een volwaardig artiesten/vrienden page.

Netlog is allemaal veel makkelijker en gebruiks vriendelijker.
Elite Club Owner
Berichten: 1169
Lid geworden op: 30 dec 2007, 21:32
Locatie: Berlin

Re: MySpace Layout Veranderen ?

Bericht door Dr. Poppers »

ThaMan schreef:had al een andere aangemaakt als Artist, maar MySpace blijft sucken tot en met...
Veel te omslachtig en meer een reclame forum dan een volwaardig artiesten/vrienden page.

Netlog is allemaal veel makkelijker en gebruiks vriendelijker.
't Valt te bezien waarvoor je 't precies gebruikt he. Ik vind MySpace ideaal om een idee te hebben waarmee vrienden-muzikanten/ deejays/ producers bezig zijn de laatste tijd en dergelijke. Als je 't puur doet om contacten te houden met gewone vrienden, zijn andere sites misschien inderdaad makkelijker. Maar voor jou kan een artist-page op MySpace toch ook best handig zijn om je mixjes en zo verder de wereld in te schieten, Thaman?
My body is not a temple, it's an amusement park.
www.myspace.com/dr_poppers
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Re: MySpace Layout Veranderen ?

Bericht door ThaMan »

ja is misschien wel, maar mijn mixes worden al via officieële wegen gespread zag ik. ;)
Er zijn zelfs sites die geld vragen voor men mixes, ik lig er allemaal nie wakker van.
Elite Club Member
Berichten: 412
Lid geworden op: 12 jan 2007, 11:20
Locatie: Balder City

Re: MySpace Layout Veranderen ?

Bericht door Dj Sven Larsson »

Vind persoonlijk, maar dat is mijn mening, dat myspace vrij goed werkt. En heb het liever dan zo'n dingen als Facebook. Wat voor een rommel is me dat zeg. Via myspace heb ik al veel contact kunnen leggen met artiesten en ook al bv. Tracks uit setjes te weten kunnen komen. Het werkt dus wel degelijk.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast