Club Zazou, home of the weird.

Het forum van de andere legendarische clubs
Newbie
Berichten: 24
Lid geworden op: 22 aug 2008, 18:43
Locatie: down Davy Jones locker

Club Zazou, home of the weird.

Bericht door Galloper »

Eigen topic voor de Zazou in Lier. Dan vervuilen we geen ander topic ;)

Fuck, beter kijken.. d'r is al een topic over The Temple.
Excuses :eye:
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Bericht door Stanne »

Ja maar, de Temple die daar bedoeld word is wss de huidige club in de gebouwen van de oude Bocca in Destelbergen. Kunde nog volgen :D
Anyway, zoveel volk van hier kwam er niet in Zazou denk. Of wel ?
Voor mij was het ook ni wekelijks ze, sporadisch zo een beetje en meestal vrijdags al eens dacht ik.
-> Click on me <-to hear & share the LC retro music on Retroactives.

Mmmmm........I feel.......fine
Club Owner
Berichten: 782
Lid geworden op: 04 sep 2006, 12:30
Locatie: antwerp - belgium

Bericht door bouq »

ik kreeg daar wel elke maand een enveloppe met flyerkes van opgestuurd denk ik .. ben er wel nooit geweest
.:: now .. locate the master control center of the body .. the human brain .. the mind ::.
Elite Club Member
Berichten: 384
Lid geworden op: 27 dec 2004, 12:55
Locatie: zwevezele

Bericht door Psytox »

zalige keet. Zowel om uit te gaan als om te draaien, 'k ben er nog altijd heel erg triestig van dat het gesloten is. Zazou ownde om zijn manier.
PsyTox / Norman Bates
Coincidence Rec., Forteana Records, KozzMozz

www.coincidencerecords.be / www.myspace.com/djpsytox
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Bericht door Stanne »

Ene die bij mij ooit in de klas gezeten heeft draaide er ook al is. Maar ik weet ni zeker meer hoe die ket heette, ik dacht Vermeulen. Hij draaide ook in den Bananas in Lier.
-> Click on me <-to hear & share the LC retro music on Retroactives.

Mmmmm........I feel.......fine
Elite Club Owner
Berichten: 1153
Lid geworden op: 11 jan 2007, 20:28

Bericht door quincy »

Zazou, de club waar we voor de allereerste keer een reeks Punk'ID party's georganiseerd hebben om dan een paar jaar later Punk'ID te laten uitgroeien tot platen label.

Enkel goeie herinneringen aan Club Zazou, Funk You, mijn eigen feestjes, het draaien op andere feestjes en vooral de baas Max!
Newbie
Berichten: 24
Lid geworden op: 22 aug 2008, 18:43
Locatie: down Davy Jones locker

Bericht door Galloper »

Leuk om te lezen dat er nog meer mensen goede herineringen aan Zazou hebben :D
Club Member
Berichten: 134
Lid geworden op: 22 jan 2007, 15:22
Locatie: Leuvense

Bericht door stessel »

Ben ooit ene keer in Zazou beland voor de verjaardag van iemand. Was een fijne keet en Jack draaide er toen. De Jack die ook af en toe eens in La Rocca enzo draaide. En die daarna ook nog de plaat "Born In The 70's - Feeling Sorry" heeft gemaakt. Bangelijke plaat trouwens!

Waren de muren er niet vol met graffiti?
stessel.blogspot.com
Club Member
Berichten: 133
Lid geworden op: 09 aug 2006, 00:01
Locatie: Lier

Bericht door jasper »

ja de zazou… ik mis het nog altijd :cry:

ben er voor de eerste keer pas geweest ergens eind jaren '90 tijdens de City Delirious-feesjes en heb er van 2001 tot de allerlaatste avond dat zazou open was zelf iets meer dan 20 feesjes georganiseerd… een hele lijst Funk You!'s natuurlijk, maar ook enkele PINK-parties, Superfly, Jack Your Body!, etc…

men alerlaatste feesje da'k er gaf (Funk You! - The Revival op 23/04/2005), was meteen ook de allerlaatste keer dat zazou open was :cry: iets wat we die avond zelf niet eens wisten, dat den huisbaas de deur de dag erna zou laten verzegelen :? twas toen wel dikke vette feest, met ed&kim vs. jan van biesen all night long (8 of 9-uren set ongeveer)… old school rave/house/techno/trance, vette minimal, acidhouse, tech-house, electro, breaks, etc… tot 9u 's morgens ongeveer… zo'n 600 bezoekers in een kelder waar van den brandweer maar 145 man binnen mocht 8) :twisted: ik krijg nog altijd kiekevel als'k eraan terug denk toen ze ineens The Age of Love oplegden en gans zazou op zenne kop stond :alien: :bom:

sinds de sluiting van de zazou (en ook de prins kardinaal, pallieterhal, lispenaar…) hebben we in lier geen enkele lokatie meer waar we zo'n feesje kunnen geven… triestig gewoon

hier is trouwens nog een filmke vanop een feesje van me van 5 jaar geleden:
http://www.youtube.com/watch?v=Xq_wuvrkeAg

8)
Berichten: 510
Lid geworden op: 30 mar 2005, 00:53

Bericht door funkadelic groovestar »

ja de inrichting was wel speciaal,supergrote spiegel,goa-achtige graffiti op alle muren en wat zetelkes om om in te chille wanneer nodig.
Laten we natuurlijk de lage plafond ook niet vergeten.
Superkot gewoon met bom van een sfeer en supergoede muziek.
Vooral op de feestjes van Zolex dan.
Groetjes
Newbie
Berichten: 24
Lid geworden op: 22 aug 2008, 18:43
Locatie: down Davy Jones locker

Bericht door Galloper »

Jasper, tof filmpke :thumleft:
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Bericht door Stanne »

Amaai, kwist ni dat het daar tot 2005 open gebleven was.
En dat het uiteindelijk precies toch een dik cult clubke geworden is.
Ik herinner mij zeker nog de smoor in den tijd, je zag soms geen 10cm voor uwe neus. En die pilaren.... toch een paar keer verloren gelopen daar :D
Dj Boone heeft er ook nog met momenten gespeeld dacht ik. Jasper zal dit allemaal nog wel van buiten weten :D
-> Click on me <-to hear & share the LC retro music on Retroactives.

Mmmmm........I feel.......fine
Elite Club Member
Berichten: 412
Lid geworden op: 12 jan 2007, 11:20
Locatie: Balder City

Bericht door Dj Sven Larsson »

Ben er jammer genoeg nooit geweest. Heb er een paar keer raar volk zien buiten stuiken toen ik met mijn vader naar de zaalvoetbal ging zien in het zaaltje er naast. Ging toen nog niet veel uit. Jammer want leek me toch een deftig keetje.
Club Member
Berichten: 133
Lid geworden op: 09 aug 2006, 00:01
Locatie: Lier

Bericht door jasper »

Stanne schreef:dj Boone heeft er ook nog met momenten gespeeld dacht ik. Jasper zal dit allemaal nog wel van buiten weten :D
den boone heeft de warming up gedaan op jack your body, in november 2003… maar'k weet ni of em daarvoor nog in zazou had gedraaid ;)
Elite Club Member
Berichten: 387
Lid geworden op: 03 jan 2007, 20:20

Bericht door varth »

ik heb ook goede herinneringen aan de Zazou, hoewel ik er maar een paar keer geweest ben. Ooit hebben Franky Jones en Zolex er een b'day party gegeven. Daar heb ik toen de beste set van Zolex ooit gehoord, sweet memories
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten