Dit stond vandaag in de krant!

Het forum van Illusion in Lier
Newbie
Berichten: 4
Lid geworden op: 26 aug 2008, 18:38

Dit stond vandaag in de krant!

Bericht door joske »

iedereen weet dat delite ook van dezelfde uitbater van illusion was.
Als je dit leest weet je waarom dat ze grove veranderingen aant maken zijn in illusion door het ontslaan van personeel enzo (geld uitsparen).

Trek hier maar jullie conclusies ma van.

Datum : 26/08/2008

In juni 2005 kondigde Benny Strouven (47) het einde aan van de dancing in Halen. Het pand van zijn Boccaccio Life, aan de Singellaan, werd daarop verhuurd aan de uitbaters van discotheek Delite. Die beslissing ligt Strouven nog altijd zwaar op de maag: “Delite laat 220.000 euro aan schulden achter door wanbeheer en huur die ze me nooit hebben betaald. Ik ben geduldig geweest, ik heb afbetaalplannen opgesteld en die mensen proberen te helpen. Maar ik dreigde zelf in de problemen te raken. De rechter heeft hen intussen uit het pand gezet.”


:?:
Member
Berichten: 68
Lid geworden op: 06 dec 2007, 18:08

Bericht door antares »

Ik moet u ontgoochelen:

Kom zaterdag gerust eens kijken en dan zal je zien dat wij absoluut NIET besparen en geen geldtekort hebben
Club Member
Berichten: 200
Lid geworden op: 18 mar 2007, 16:20
Locatie: Limburg

Bericht door Wanni »

Boccaccio gaat trouwens opnieuw open in Halen , zit Benny Strouven er opnieuw in dan ?
Moderator
Berichten: 975
Lid geworden op: 08 sep 2004, 14:20
Locatie: Turnhout

Bericht door poehaaaaa »

Geen gebrek aan geld wil niet zeggen dat ge uw huurverplichtingen nakomt hé. :idea:
UNDERGROUND WILL SURVIVE
Member
Berichten: 68
Lid geworden op: 06 dec 2007, 18:08

Bericht door antares »

poehaaaaa schreef:Geen gebrek aan geld wil niet zeggen dat ge uw huurverplichtingen nakomt hé. :idea:
Tja, een zaak met een hypotheek op verkopen is ook niet écht volgens de regels hé... Da's de andere kant van de medaille... Zou jij blijven betalen als blijkt dat je iets niet kan kopen? ("kunnen" in de zin van onmogelijk zijn) We waren nl. niet aan het huren, maar aan 't kopen (via een soort huurkoop) en toen bleek dat hij niet het recht had de zaak te verkopen, aangezien die eigenlijk eigendom is van de bank...

Benny moet ons trouwens alle geïnvesteerde centen terugbetalen. Maar dat zegt hij nergens...

Over wanbetalen gesproken:
http://www.nieuwsblad.be/Article/Detail ... D=O51A0P2Q

enjoy!
Laatst gewijzigd door antares op 26 aug 2008, 21:45, 1 keer totaal gewijzigd.
Club Member
Berichten: 216
Lid geworden op: 17 sep 2006, 02:35

Bericht door A-TOM-X »

Ook wel opvallend dat dit net iemands eerste post is! Ruik ik daar een lastercampagne?
Club Owner
Berichten: 782
Lid geworden op: 04 sep 2006, 12:30
Locatie: antwerp - belgium

Bericht door bouq »

A-TOM-X schreef:Ruik ik daar een lastercampagne?
kpeins het ..
.:: now .. locate the master control center of the body .. the human brain .. the mind ::.
Club Owner
Berichten: 683
Lid geworden op: 26 feb 2005, 21:22
Locatie: Lokeren

Bericht door cherryman »

ge moogt het keren hoe het wilt, maar heb toch de indruk dat illusion hier toch niet altijd leuk uitkomt, veel rond de pot gedraai wel :)
Nog heftig op zoek naar Cherry Tapes periode 1991-1992 !!!
Afbeelding
Club Member
Berichten: 216
Lid geworden op: 17 sep 2006, 02:35

Bericht door A-TOM-X »

cherryman schreef:ge moogt het keren hoe het wilt, maar heb toch de indruk dat illusion hier toch niet altijd leuk uitkomt, veel rond de pot gedraai wel :)
Moet je zelf weten, als je iemand gelooft die zich duidelijk enkel lid maakt om hier te komen stoken. :roll:
Club Owner
Berichten: 683
Lid geworden op: 26 feb 2005, 21:22
Locatie: Lokeren

Bericht door cherryman »

A-TOM-X schreef:
cherryman schreef:ge moogt het keren hoe het wilt, maar heb toch de indruk dat illusion hier toch niet altijd leuk uitkomt, veel rond de pot gedraai wel :)
Moet je zelf weten, als je iemand gelooft die zich duidelijk enkel lid maakt om hier te komen stoken. :roll:
Volg hier niet echt alles, maar ken wel veel volk dat er naartoe gaat.

Ok die kwestie van Franky was veel gezwans !
Nog heftig op zoek naar Cherry Tapes periode 1991-1992 !!!
Afbeelding
Member
Berichten: 68
Lid geworden op: 06 dec 2007, 18:08

Bericht door antares »

cherryman schreef:ge moogt het keren hoe het wilt, maar heb toch de indruk dat illusion hier toch niet altijd leuk uitkomt, veel rond de pot gedraai wel :)
draai of keer het zoals je wil, maar sinds onze moeilijke beslissingen aangaande dj's/personeel zit de keet terug héééél goed vol.
Een goede beslissing dan toch denk ik?

En aangaande Delite: wat daar allemaal misgelopen is tussen Benny en ons, dat zijn interne aangelegenheden en geen zaken die open staan voor openbare discussies (lees: niet iets waar iedereen zaken mee heeft)

Ik ga hier verder ook niks meer over zeggen buiten dit: illusion en delite hebben financieel niks met elkaar te maken.
't is toch ook niet omdat het niet goed draait in bv. Dixies dat de Carré in slechte papieren zit, hoewel ze van dezelfde eigenaar zijn/waren.
Member
Berichten: 68
Lid geworden op: 06 dec 2007, 18:08

Bericht door antares »

en aangaande dat rond de pot draaien: uit respect voor de ex-dj's en personeel heb ik dat inderdaad wat gedaan. 't is niet omdat je zakelijk niet meer in dezelfde lijn denkt, dat je persoonlijk iemand de grond moet in boren.

Sommigen zullen dat waarschijnlijk graag lezen, maar ik vind kane en franky en mia nog steeds toffe mensen. Ok, 't is ff moeilijk omgaan met elkaar, maar wonden helen.

Aangaande Delite: daar heeft niemand zaken mee: jij gaat toch ook niet jouw ganse financiële zaken hier op 't forum zetten. Enkel ben ik er zeker van dat we recht in onze schoenen staan

en even ter info: dit is al wel oud nieuws voor ons, want wat Benny nu zegt, is al maanden geleden gebeurd en illusion is toch nog steeds open.
Misschien heeft deze ganse historie ons wel één ding geleerd en dat is dat je niet bij de pakken moet blijven zitten en als er iets minder goed loopt, dat je onmiddellijk aktie moet ondernemen. Dat verklaart misschien inderdaad sommige van onze beslissingen.
Maar of dit nu slechte beslissingen voor illusion zijn? daar ben ik nog zo zeker niet van: de keet zit al 3 weken enorm in de lift!
Member
Berichten: 68
Lid geworden op: 06 dec 2007, 18:08

Bericht door antares »

Wanni schreef:Boccaccio gaat trouwens opnieuw open in Halen , zit Benny Strouven er opnieuw in dan ?
yep, inderdaad: de rest van z'n artikel loont meer de moeite:

Op dit moment voert Strouven wat verbouwingswerken uit, om Boccaccio Life op 4 oktober weer open te laten gaan. “Een paar jaar geleden was ik uitgeblust. Ik had 18 jaar lang gebouwd aan die zaak, het vuur was er uit.” Strouven haalt het succesvolle concept van zijn Boccaccio Club, dat hij intussen in Oostende uitbaat, naar Halen: “De toegangsprijs is lager dan vroeger: 5 euro betaal je, en je krijgt er een pint gratis bovenop. We gaan ook niet meer alleen house draaien: het wordt heel breed. Hits, dance, een beetje r ‘n b... We halen ook weer dansers binnen, maar het wordt anders dan vroeger.”

De Limburger stond vooral bekend als een man die nooit verlegen zat om een stunt. Ooit cirkelden F16’s over Halen om ufo’s te identificeren, tot ze bij de nieuwe ultrasterke schijnwerper van de discotheek uitkwamen. Boccaccio Life liep ook een tijdje in de kijker toen Eddy Planckaert voor ober speelde en Jean-Marie Pfaff en en Jean-Pierre Van Rossem ‘manager’ van de tent waren. Die laatste reed de peperdure Ferrari Modena van de dancing in de prak. “Van Rossem? Daar heb ik nog contact mee, ja. Hij weet dat Boccaccio weer opent, ik nodig hem uit op 4 oktober. Voorlopig ben ik op zoek naar de nieuwe Robin Hood van het nachtleven. Ik heb prins Laurent een brief geschreven, ik wil dat hij de nieuwe Van Rossem wordt. We zullen zien wat het geeft.”

succes gegarandeerd en dat allemaal onder de noemer van wat ooit de bakermat was van House in België en mss wel gans de wereld: Boccaccio :roll:

Nice going!


ook nog even melden dat dankzij z'n UFO-stunt het gebruik van skytracers zowat overal verboden werd, waarvoor (alweer) dank!
Newbie
Berichten: 4
Lid geworden op: 26 aug 2008, 18:38

Bericht door joske »

Lastercampagne?


Voor de goede marketiers onder ons is dit een prachtig staaltje marketing. Vertaald: slechte reclame is en blijft reclame!!!
Voor diegene die van marketing geen kaas hebben gegeten, is het bij deze een zeer goed weetje. Misschien zo goed om Illusion (moest het nodig zijn) terug de lift in te krijgen!
Member
Berichten: 68
Lid geworden op: 06 dec 2007, 18:08

Bericht door antares »

joske schreef:Lastercampagne?


Voor de goede marketiers onder ons is dit een prachtig staaltje marketing. Vertaald: slechte reclame is en blijft reclame!!!
Voor diegene die van marketing geen kaas hebben gegeten, is het bij deze een zeer goed weetje. Misschien zo goed om Illusion (moest het nodig zijn) terug de lift in te krijgen!
ok, nice going, maar suggereren dat we in slechte papieren zitten vind ik nu persoonlijk niet écht (goede) reclame... Gelukkig maar hoef ik daar in dit geval niet van wakker te liggen... Illusion is nog steeds een rots in de branding in uitgaansland :-)
Fijn is het natuurlijk nooit als je een werk van 3 jaar in rook ziet opgaan.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten