MTV's Partyzone !

Alles in verband met muziek
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Bericht door Nostalgie90 »

Ik heb nog ouwe partyzone's liggen op VHS, gave boel jammer dat het wel allemaal UK of Duits inspired was

Soit er hebben wel wat guests in de studio gepasseerd in de Partyzone lounge (een hoop poefen en een lichteffectje achter de gasten)
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Bericht door ThaMan »

Nostalgie90 schreef:Ik heb nog ouwe partyzone's liggen op VHS, gave boel jammer dat het wel allemaal UK of Duits inspired was
Enorm ja ! UK Rave, Mayday... maar van NL of BE geen woord ;)
Elite Club Member
Berichten: 384
Lid geworden op: 27 dec 2004, 12:55
Locatie: zwevezele

Bericht door Psytox »

Simone woont tegenwoordig in Belize waar ze een soort van avontuurlijke rondreizen voor toeristen organiseert samen met haar man. Ze heeft nog altijd een blog voor muziekliefhebbers maar vraag me het adres niet. Is een tijdje geleden dat ik haar gesproken heb :)

Idd, Voodoo Eclipse II heeft ze gehost, en kreeg de hele zaal zo ver om fuck the police te scanderen tegen de massaal aanwezige flikken :mrgreen:

Party Zone heeft me heeeeel veel oude uk stuff leren kennen, waarvoor eeuwige dank. De plaat die ik daar mee associeer: Sweet Harmony van Liquid. En Halcyon van Orbital 8)
PsyTox / Norman Bates
Coincidence Rec., Forteana Records, KozzMozz

www.coincidencerecords.be / www.myspace.com/djpsytox
Club Owner
Berichten: 563
Lid geworden op: 07 aug 2008, 15:06
Locatie: Malinas

Bericht door pascal78 »

amai party zone

idd nog veel plaatjes en artists leren kennen als jong manneke
hehe
Club Member
Berichten: 118
Lid geworden op: 27 jul 2007, 11:52
Locatie: Tongeren

Bericht door DJ Fritz »

Ik keek bijna elke week naar Party Zone .. simone angel was (is) een maffe griet hoor :D
Idd 808 state was er altijd wel bij, en ik herinner me de plaat 'children of the revolution' ik dacht van Baby Ford , die werd ook bijna elke week uitgezonden.
Heb hier nog enkele opnames op VHS tape staan (moet eens gaan graven in mijn VHS collectie) .. golden memories :-)
"House is a feeling and if you don't feel it it can't be house" Carl Cox
Member
Berichten: 65
Lid geworden op: 01 jan 2006, 19:28

Bericht door wooywood »

ThaMan schreef:Noemde dat niet "MTV Club" ofzo, gepresenteerd door Jenny McCarthy ?
Na de Partyzone vond ik "Yo MTV Raps" het beste wat ze uitzonden !
julie brown was de host.
http://www.youtube.com/watch?v=rQKODWP5spo
Was steeds om 18u30





Men favoriet prog op mtv was destijds 120 minutes zondagavond met paul king

http://www.youtube.com/watch?v=cTA7jo2MhZU


Hier nog een clip van de party zone
http://www.youtube.com/watch?v=rQKODWP5spo
BRING THE NOISE with Route 66 - Hosted by ADRENALIN with Resident DJ Jenny Wren 2010-01-10 from Burlington, VT USA http://www.techno.fm" onclick="window.open(this.href);return false;
Club Owner
Berichten: 764
Lid geworden op: 29 apr 2008, 18:41

Bericht door rizzo> »

Dat was nog uit de tijd dat MTV t.o.o.n.a.a.n.g.e.v.e.n.d. was, lang geleden dus. Ik ben altijd een zware fan geweest van het programma, de sfeer, de spring-in 't-veld dynamiek van Simone, de vids. Zat zeker ook bij m'n favoriete programma's. Ergens in 2001 of 2002 ofzo vond ik aan MTV geen malle moer meer. Ik weet nog dat m'n favoriete muziek enkel nog gespeeld werd in een programma op een nachtelijk uur: "MTV Alternative". Ik dacht toen altijd: m'n muziek die gespeeld wordt onder het label "alternative"???? WTF!!!??? En toen wist ik het: it's all f#cked up en naar de voeten.
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Bericht door ThaMan »

MTV, JIM.... zijn bij mij al lang geen muziek zenders meer.
TMF kan er nog net mee door...
Elite Club Owner
Berichten: 1245
Lid geworden op: 24 apr 2007, 18:18
Locatie: ANTWERPen

Bericht door StevenR_73 »

krijg koppijn van de moderne tv. al die korte programma's, zo speedy, met reclame, pfffff, waar is den tijd? :mrgreen:

ray cokes, marcel vanthilt, simonneke, yo mtv raps, flippe op partyzone, chill out zone.....
Member
Berichten: 65
Lid geworden op: 01 jan 2006, 19:28

Bericht door wooywood »

StevenR_73 schreef:krijg koppijn van de moderne tv. al die korte programma's, zo speedy, met reclame, pfffff, waar is den tijd?

....
Ind,heb een gruwelijke hekel aan die balk met die sms berichten : :(

Maar je hebt nog mtv2 en vh1 als alternatief,jammer niet voor iedereen.

ray cokes, marcel vanthilt, simonneke, yo mtv raps, flippe op partyzone, chill out zone.....

voeg daar aan toe,

Maiken wexo, kristiane backer,rebecca de revu,steve blame,pip dann
BRING THE NOISE with Route 66 - Hosted by ADRENALIN with Resident DJ Jenny Wren 2010-01-10 from Burlington, VT USA http://www.techno.fm" onclick="window.open(this.href);return false;
Club Owner
Berichten: 764
Lid geworden op: 29 apr 2008, 18:41

Bericht door rizzo> »

jullie zijn Paul King nog vergeten! (die vond ik persoonlijk wat te droog)
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten